doem-scenarioquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:19 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik ga morgen beginnen met het analyseren van het veiligheidsplan van de gemeente Utrecht. (ik zeg al 3 weken morgen, maar vrijdag moet het echt af zijn)
Meneer, wanneer maak jij mijn geld over ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:35 schreef zquing het volgende:
vandaag ga ik dan toch echt een keer beginnen, zeg ik al anderhalve week
Best ernstig eigenlijk, dat FOK! down moet om te kunnen studerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Janteh het volgende:
goed topic! dat fok zo sloom is heeft me wel al een paar keer het boek doen open slaan, maar daar blijft het ook een beetje bij
Waarom denk je dat er ban-aanvragen worden gedaan ten tijde van examensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Best ernstig eigenlijk, dat FOK! down moet om te kunnen studeren
Whehe ja heb ik ook wel eens gevraagd en gekregen, maar toen frustreerde het me alleen maar dat ik niet kon reagerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er ban-aanvragen worden gedaan ten tijde van examens
Op een universiteit is dat wel anders, helaasquote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef mschol het volgende:
gewoon opletten in lessen en dan hoef je thuis niks tot nauwelijks wat te doen
true, maar ook daar helpt opletten in lessen erg veel gok ik zo...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Op een universiteit is dat wel anders, helaas
Uiteraardquote:Op woensdag 7 november 2007 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
true, maar ook daar helpt opletten in lessen erg veel gok ik zo...
ik heb ze tot nu toe allemaal bijgewoondquote:Op woensdag 7 november 2007 15:39 schreef crossover het volgende:
[..]
UiteraardHet enige probleem is dat de hoorcolleges niet verplicht zijn en daarom volg je automatisch minder
(althans, ik).
Haha ja, ik heb ook alle colleges bijgewoond dit blok. Alle 4quote:Op woensdag 7 november 2007 16:25 schreef fs180 het volgende:
ik heb ze tot nu toe allemaal bijgewoond![]()
Inmiddels is mn brief zo goed als afquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:48 schreef Piles het volgende:
Vandaag wilde ik een sollicitatiebrief voor een stage gaan schrijven:
Wel begonnen aan belastingrecht. Maar 8 pagina's
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een maand lang heeft er niemand geSOG't, goed hoor.
Ja, ik dus morgen. Moet nog wat doen maar heb geen zin meer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef Alcarin het volgende:
Ik ben ook weer bezig hoor...
Donderdag tentamen
Same here...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, ik dus morgen. Moet nog wat doen maar heb geen zin meer.![]()
![]()
dat jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef JimmyJames het volgende:
Maandag tentamen. Ben benieuwd hoeveel ik vanavond nog kan doen..
hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:40 schreef Kauki het volgende:
Hmmm, ik was van plan in de vakantie nog een en ander te doen om al mijn achterstanden wat bij te werken, maar je raadt het al: ik heb mijn studieboeken niet eens open gehad
Preciesquote:Op zondag 6 januari 2008 11:19 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
hoe herkenbaartentamens over een week, nog niks gedaan. Zoveel tijd verspild met niks doen
Ja ik heb ook 6 tentamensquote:Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef Kauki het volgende:
[..]
Precies![]()
Nu beginnen mijn tentamens gelukkig pas over 2 weken, maar aangezien ik dan 37.5 ECTS kan/moet halen (6 tentamens) wordt het zo langzamerhand tijd om eens iets te gaan doen...
Dat zal wel ja, maar fulltime studeren ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:03 schreef fs180 het volgende:
fulltime werken zuigt :x
24/7 door werken, dan lukt ut je wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:30 schreef JimmyJames het volgende:
Moet zondagavond 0:00 op zijn laatst mijn paper hebben opgestuurd. Moet zo'n beetje nog 8 van de 10 pagina's schrijven. Wat is jullie inschatting?
Heb het nog afgekregen ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
24/7 door werken, dan lukt ut je wel?
erg prettigquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Heb het nog afgekregen ookTis matig maar niet zo matig dat ik geen herziene versie zal mogen inleveren (althans zo is de verwachting).
Beterquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hm.. ik heb meer last soms van SOG ontwijkend gedrag zo erg is het
Ik heb hem gehaaldquote:Op maandag 21 januari 2008 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb woensdag een tentamen M&O![]()
Ik heb er nog niks voor gedaan en ik krijg mezelf maar niet zo ver dat ik daadwerkelijk ga leren. Tot nu toe heb ik alles gehaald zonder een boek open te slaan maar dit moet ik eigenlijk wel even doorkijken.
Vandaag bekend dat ik mn toets voor mn P heb gehaald hoor, met een 9 zelfsquote:Op maandag 21 januari 2008 07:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, vandaag weer een kans om mn P te halen. Hopelijk dat het nu wel een keer lukt
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even mezelf quoten
[..]
Vandaag bekend dat ik mn toets voor mn P heb gehaald hoor, met een 9 zelfs
Wat is nou een uur?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er weer eens zwaar last van.
Ik moet de komende weken iedere dag minimaal een uur studeren van mezelf anders kan ik de volgende tentamens wel vergeten.
In ieder geval meer dan ik op het moment doe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |