Ik geef je nog een kans, jongedame, daarna.... Om tien voor tien heb jij je boek opengeslagen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar wicky..ik wil nieeeeeeet
TVP voor de uitkomst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geef je nog een kans, jongedame, daarna.... Om tien voor tien heb jij je boek opengeslagen!
Vast naar de kroeg.quote:
Mijn tentamen Bestuursrecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is mijn prijs? Ik heb er voor gezorgd dat tenminste een iemand is gaan studeren.
Dat was dus een dikke fail, Java applicatie die voor de helft werktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:28 schreef MoneyTalks het volgende:
Vanavond een deadline... nog bijna niks gedaan... SOG
5,5, voor de moeite..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:16 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat was dus een dikke fail, Java applicatie die voor de helft werkt
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:31 schreef Piles het volgende:
Ik kom alleen even melden dat ik niet aan het SOG-en ben
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:31 schreef Piles het volgende:
Ik kom alleen even melden dat ik niet aan het SOG-en ben
Good job!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Al de hele middag soort van bezig![]()
![]()
Al ben ik het nu wel zat
"Al sla je me zwanger?" Die beeldspraak heb ik nog niet eerder gehoord :pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Good job!
Ik heb 8 hele pagina's doorgenomen..en al sla je me zwanger ik weet niet wat ik heb gelezen![]()
Ik begin me nu af te vragen of ik het niet verzonnen heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |