Mja, was liever ook gegaan, vooral omdat het een docent is met een vrij sterke mening en een tentamen met open vragen. Met andere woorden, een beetje de huidige staat van dingen afkraken en meneer is tevreden.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik neem tenminste nog de moeite om hem te maken, ook al weet ik dat ik waarschijnlijk een onvoldoende heb.
en daarom ben ik tegen oneindig herkansenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef rodka het volgende:
[..]
Mja, was liever ook gegaan, vooral omdat het een docent is met een vrij sterke mening en een tentamen met open vragen. Met andere woorden, een beetje de huidige staat van dingen afkraken en meneer is tevreden.
Dat wordt dan maar een her...
En over 4 keer herkansen, zat vorig kwartiel bij een tentamen waar een man of 400 zat, eerstejaarsvak vol met meerderejaars die er voor de 6e of 7e poging zaten omdat het zo'n moeilijk vak was... Half uurtje samenvatting scannen, een solide 6,3. Voor sommige mensen zit het er ook gewoon domweg niet in.
Je trapt liever mensen van de opleiding af omdat ze moeite hebben met een P vak terwijl ze voor de rest alle vakken (mischien) wel gehaald hebben?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom ben ik tegen oneindig herkansen
Idd, dat is onzin. Sommige vakken liggen een deel van de mensen gewoon niet terwijl je die toch ooit moet halenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Je trapt liever mensen van de opleiding af omdat ze moeite hebben met een P vak terwijl ze voor de rest alle vakken (mischien) wel gehaald hebben?
Eigenlijk mag zoiets best gevraagd worden van een WO studie, toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef zquing het volgende:
Ik weet dat ze bij economie P in 2 hebben en een BSA van 45 punten, dat is best wel wat
de meeste mensen die beginnen aan een studie zijn rond de 20 jaar, je kan dan moeilijk verwachten dat ze dan meteen hun motivatie goed hebben. Volgens nij bloeien de meeste oas op tijdens hun master. Ook kan p in 2 best wel lastig Zijn wanneer je een technische studie doetquote:Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef rodka het volgende:
[..]
Eigenlijk mag zoiets best gevraagd worden van een WO studie, toch?
ik ben niet tegen herkansen alleen oneindig herkansen vind ik een beetje nutteloos.. als je 4x hebt herkanst heb je voldoende kunnen leren lijkt mij, dan schort er imho toch iets van motivatie om het echt te willen halenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:37 schreef zquing het volgende:
[..]
Je trapt liever mensen van de opleiding af omdat ze moeite hebben met een P vak terwijl ze voor de rest alle vakken (mischien) wel gehaald hebben?
Ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
balen!
Ik zit ook nog vol spanning te wachten
Kap dan eens met die SC'squote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:
Oja, nog even mn stageverslag afmaken voor komende maandag
Ja meneer!quote:
nog voldoende tijd...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:
Oja, nog even mn stageverslag afmaken voor komende maandag
Mwa, heb dinsdag ook eindpresentatie, dus dat moet ook nog gemaakt wordenquote:
dat veranderd de zaak.. :quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, heb dinsdag ook eindpresentatie, dus dat moet ook nog gemaakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |