maar waarom maar 3 eetlepels bij het ontbijt? je kan me niet wijs maken dat je dan niet meer naar binnen kunt krijgenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik heb geen hongergevoel... en na het avond eten zit ik gewoon vol.
Moet ik meer eten dan mijn maag wil alleen omdat het moet?
Ik let wel idd op de kcal maar de dingen die voorheen lekker vond, vind ik ze nu niet meer lekker. Al die vette sauzen... cola.. ieegh.. vroegha dronk ik anderhalf liter cola op een dag weg... nu drink ik crystal clear en spa rood
.
Eerlijk gezegd eet ik echt niet veel minder als voorheen... heb gewoon nu veel meer beweging en geen cola.
Meer hoef ik niet. Je moet rekening mee houden dat ik vroegah... NOOIT ontbeet.. ieegh kreeg niks naar binnen... hoogstens een kop koffie of een kop thee. Ik ben al trots op mijnzelf dat ik de overstap naar fruitontbijt had gemaakt en nu naar een echt ontbijtquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar waarom maar 3 eetlepels bij het ontbijt? je kan me niet wijs maken dat je dan niet meer naar binnen kunt krijgen
en als je nu zo zorgen maakt om de kcal kan je cruesli veranderen in muesli en kan je een gewone hoeveelheid eten
Ik denk dat als je eerst pizza's en macdo's en cola at en dronk en nu je bovenstaande lijstje dat je dan echt veel minder eet dan voorheen. In het aantal cal. dan hè. Ik denk dat op den duur dat wat je eet iets te weinig gaat zijn. Je moet oppassen dat je je metabolisme niet verpest. Je hebt kans dat je lichaam nu in de spaarstand is geschoten. Dat wil dus zeggen, mocht je weer meer gaan eten, dat je dan sneller aankomt dan voorheen. Ik wil je niet bangmaken hoor, maar ik ben al wat ouder en door mijn vele gejojo, kan ik lang niet meer zoveel eten als vroeger. Maar goed, ik zou vroeger ook nooit hebben geluisterd en ik ben eigenlijk nog steeds stronteigenwijs, maar dan heb ik het maar gezegdquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik heb geen hongergevoel... en na het avond eten zit ik gewoon vol.
Moet ik meer eten dan mijn maag wil alleen omdat het moet?
Ik let wel idd op de kcal maar de dingen die voorheen lekker vond, vind ik ze nu niet meer lekker. Al die vette sauzen... cola.. ieegh.. vroegha dronk ik anderhalf liter cola op een dag weg... nu drink ik crystal clear en spa rood
.
Eerlijk gezegd eet ik echt niet veel minder als voorheen... heb gewoon nu veel meer beweging en geen cola.
Oh en al die pizza's en mcdonalds zijn ingeleverd voro gezonde eten ennuh.. .3 a 4 zakken chips in een week ook niet meer
meer ontbijten zou een goed begin zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef Dizer het volgende:
Ok mensen, leg me dan uit wat ik meer moet eten??? Wanneer? Want ik zou het niet weten... Meer ontbijt? Meer avondeten? Meer lunch? Na de lunch en het avondeten zit ik echt hardstikke vol... hoe los ik het dan op?
Heb je jezelf al aangemeld op Dieetweb?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:21 schreef mBluppie het volgende:
pfff en ik voel me nog steeds klote...
de weegschaal was vanmorgen wel lief voor me... toch wel iets van 0.5 kilo lichter
Ik heb trouwens Troel een PM gestuurd, maar ik sta nog steeds niet in het lijstje?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je jezelf al aangemeld op Dieetweb?
Wow, eet jij dat allemaal? Ik zou de complete dag stamp en stamp vol zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:17 schreef conleche het volgende:
Normale dag:
-knip giga lijst-
Het is maar een voorbeeld hè, beter zou zijn om bv. nog een boterham te eten 's ochtends, maar als je dat er echt niet in krijgt, doe je dat om een uur of 11 ofzo.
ben jij ook een man van 1,88 ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Wow, eet jij dat allemaal? Ik zou de complete dag stamp en stamp vol zitten.
Dizer, je moet doen wat voor jouw goed voelt. Ik ben 15 kg afgevallen door 's ochtends cruesly, overdag 2 broodjes met mager beleg, 2 stuks fruit en 's avonds avondeten. Verder sportte ik niet en ik heb een kantoorbaan. Ik had een dagtotaal van ong. 900 kcal. Officieel 300 kcal te weinig. Maar ik deed het er perfect op. En toen ik weer normaal (dwz, gezond en niet te veel) ging eten ben ik niet aangekomen vanwege een verlaagd metabolisme. In fact, ik weeg nu zelfs een kilo lichter dan mijn streefgewicht.![]()
Waar je wel op moet letten is dat, hoe lichter je wordt, hoe minder je lichaam nodig heeft aan basiscalorieen. Maar ga je niet volproppen omdat 'het zo hoort'. Jij weet wat goed voelt en wat voor jouw lichaam werkt. En als dat niet overeenkomt met de standaard, so be it.
Succes met afvallen
Thanks. Ik ga geen gekke dingen doen omdat het moet hoor. Ik weet ook hoe mijn eigen lichaam in zijn werking gaat iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Wow, eet jij dat allemaal? Ik zou de complete dag stamp en stamp vol zitten.
Dizer, je moet doen wat voor jouw goed voelt. Ik ben 15 kg afgevallen door 's ochtends cruesly, overdag 2 broodjes met mager beleg, 2 stuks fruit en 's avonds avondeten. Verder sportte ik niet en ik heb een kantoorbaan. Ik had een dagtotaal van ong. 900 kcal. Officieel 300 kcal te weinig. Maar ik deed het er perfect op. En toen ik weer normaal (dwz, gezond en niet te veel) ging eten ben ik niet aangekomen vanwege een verlaagd metabolisme. In fact, ik weeg nu zelfs een kilo lichter dan mijn streefgewicht.![]()
Waar je wel op moet letten is dat, hoe lichter je wordt, hoe minder je lichaam nodig heeft aan basiscalorieen. Maar ga je niet volproppen omdat 'het zo hoort'. Jij weet wat goed voelt en wat voor jouw lichaam werkt. En als dat niet overeenkomt met de standaard, so be it.
Succes met afvallen
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:38 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nee. Vanwaar deze vraag? Voor zo ver ik kan lezen, refereer ik alleen aan mezelf.
Ik zeg dat ik het makkelijk kan en dat ik me er goed bij voelde. Ik adviseer hem nergens hetzelfde te doen, ik laat hem alleen weten dat het ook anders kan dan jullie beweren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat jij zegt dat het makkelijk kan maar het lijkt me toch dat voor een man die sowieso al meer moet eten en die ook nog veel sport dat hij niet moet gaan proberen om op 900kcal te gaan zitten
als een normale man op 2500kcal hoort te zitten
niet vijandelijk gewoon een gezonde sfeerquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het makkelijk kan en dat ik me er goed bij voelde. Ik adviseer hem nergens hetzelfde te doen, ik laat hem alleen weten dat het ook anders kan dan jullie beweren.
Maar ik zie het alweer, er hangt hier nog steeds dezelfde vijandelijke sfeer als een half jaar geleden.![]()
Volgens mij ben jij juist degene met een vijandige houding (wow, dat jij zoveel op kan valt goed te interpreteren als 'wat een vreetzak ben jij) en die laatste zin natuurlijk ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het makkelijk kan en dat ik me er goed bij voelde. Ik adviseer hem nergens hetzelfde te doen, ik laat hem alleen weten dat het ook anders kan dan jullie beweren.
Maar ik zie het alweer, er hangt hier nog steeds dezelfde vijandelijke sfeer als een half jaar geleden.![]()
het lijkt me trouwens als je een eetstoornis hebt dat het voor jou ook niet werktquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Vorige week heb ik net een onderzoek gelezen waarin werd geschreven dat mensen beter afvallen als ze zo weinig mogelijk afwisseling in hun eetpatroon hebben. Dus elke dag zelfde ontbijt, zelfde lunch etc zorgde voor beter gewichtsverlies dan veel afwisseling. Niet dat ik me daar aan zou houden, want ik hou ook heel erg van afwisseling, maar Sonja heeft het dus niet bij het rechte eind.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:11 schreef egeltje1985 het volgende:
@ Dizer: niet dat ik het zo goed weet, maar volgens mij is het wel goed (en ook leuk voor jezelf) om voor afwisseling te zorgen. Dus de ene morgen ontbijten met yoghurt, dan weer een keer een krentenbol of een paar crackers ofzo. Ik weet niet of het je helpt af te vallen (zoals Sonja Bakker verkondigt) maar het is in ieder geval wel leuk voor de afwisseling.
gaat zwemmen ook niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:33 schreef loveli het volgende:
Ook maar weer eens een post. Sporten lukt niet erg, een maand of 4 geleden ben ik flink door m'n enkel gezakt en ik kan hem nog steeds niet vol belasten. Mijn gewicht was altijd redelijk stabiel, maar nu begint het toch wat te stijgen. Mijn voornemen van meer bewegen en evenveel eten is dus op het moment niet uitvoerbaar. Dan toch maar proberen minder te eten...
Ah oké, zoveel vertrouwen had ik toch al niet in haar LOI-cursus diëtiste.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:29 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Vorige week heb ik net een onderzoek gelezen waarin werd geschreven dat mensen beter afvallen als ze zo weinig mogelijk afwisseling in hun eetpatroon hebben. Dus elke dag zelfde ontbijt, zelfde lunch etc zorgde voor beter gewichtsverlies dan veel afwisseling. Niet dat ik me daar aan zou houden, want ik hou ook heel erg van afwisseling, maar Sonja heeft het dus niet bij het rechte eind.
Joh, maar soms als ik echt geen trek in heb, dan neem ik ook gewoon een paar sneetjes broodquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:11 schreef egeltje1985 het volgende:
@ Dizer: niet dat ik het zo goed weet, maar volgens mij is het wel goed (en ook leuk voor jezelf) om voor afwisseling te zorgen. Dus de ene morgen ontbijten met yoghurt, dan weer een keer een krentenbol of een paar crackers ofzo. Ik weet niet of het je helpt af te vallen (zoals Sonja Bakker verkondigt) maar het is in ieder geval wel leuk voor de afwisseling.
Het lijkt idd wel winter, maar ik heb dit 1000x liever dan die natte, grijze dagen die je normaal vaak om deze tijd van het jaar hebt! Ik word hier helemaal vrolijk van! Waar ik niet vrolijk van word, is het feit dat ik wéér ongesteld ben en dus wéér een kilo zwaarder. Ik kan die 64 wel op m'n buik schrijven deze week. Ik vrees dat zelfs de weegschaal in A'dam niet mee gaat doen as. donderdagochtend. (hoewel die ongesteldheids-kilo er dan wel weer af zou moeten zijn.)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren voor het eerst deze herfst (het lijkt wel winter) stamppot op (ik at op het werk). De weegschaal gaf 's avonds dus 61 kg aan met kleding en net na het eten & hoop drinken, dus ik denk dat het vreetweekend van laatst er wel weer af is.
Morgen ga ik weer hardlopen, maar het zal wel koud zijn hoor, brrr... ben ook goed verkouden!!
Het ziet er inderdaad erg mooi uit buiten! En w.b. de regen klopt het ook wel, daar daalt m'n humeur veeeeel drastischer van dan van de kou nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:14 schreef freecell het volgende:
Ik vind het heerlijk zo met dit weerNet even ge-evy-d nieuw werkwoord hier in huis
) en het is echt heerlijk weer en heel mooi buiten!
Je sport natuurlijk nooit voor niets!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:46 schreef mordradead het volgende:
Ik moet even beter nee leren zeggen want er wordt mij van alles aangesmeerd en wanneer ik nee zeg, zeggen zei ja en zeg ik okeDat is niet goed voor m'n gewicht, sport ik ook voor niets
tevens tvp
Wij hebben een zwembad zonder chloor, misschien zit er bij jou in de buurt ook zoiets?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:28 schreef loveli het volgende:
Dat zal best kunnen, maar het is te koud om in de natuur te zwemmen. Ik kan niet tegen chloorwater, zeker niet als ik regelmatig zou gaan zwemmen.
naja, n troost, t schijnt gezond te zijn om smiddags meer te eten dan savondsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:15 schreef Dizer het volgende:
Nou.. ik dus om 2 uur aan de lunch. Dit keer 3 boterhammen en een krentebol. Een beetje yoghurt erbij. Ik dacht.. hey dat gaat er ook wel in.... VERDORIE.. is het al avond eten tijd en ik heb nog geen trek want ik zit best wel vol van vanmiddag.
Nou ik moest van de dames hier wat meer eten en zo...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:22 schreef Bagel het volgende:
[..]
naja, n troost, t schijnt gezond te zijn om smiddags meer te eten dan savonds![]()
(heb zelf nog meer op vanmid, en heb vanavond weer lekker meegegeten... maar t was pasta, en ik ga zo nog n uur sporten, dus das wel goed)
Wat goedquote:heb vandaag trouwens mn 1e 5 punten van mn 1e jaar binnengesleepttentamen ging echt heel lekker, deze MOET wel voldoende zijn!
![]()
Dan wacht je een (half) uurtje met etenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ik moest van de dames hier wat meer eten en zo...Nou ik merk het
.
Je begint mijn persoonlijke trainster stalkster te wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wacht je een (half) uurtje met eten
Of je neemt vanavond nog een tussendoortje ofzo, yoghurt, weet ik veel wat, (een klein handje chips)
Ik hou je in de gaten! [ afbeelding ]
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:15 schreef Dizer het volgende:
Nou.. ik dus om 2 uur aan de lunch. Dit keer 3 boterhammen en een krentebol. Een beetje yoghurt erbij. Ik dacht.. hey dat gaat er ook wel in.... VERDORIE.. is het al avond eten tijd en ik heb nog geen trek want ik zit best wel vol van vanmiddag.
Eetse!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je begint mijn persoonlijke trainster stalkster te worden.
Ik ga zeker aan de avondeten hoor. Want heb overheerlijke maaltijdsalade gehaald.
Sigaretten halen zeker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eetse!
Ik moet nog naar de winkel
Nee drinken, eten heb ik alquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sigaretten halen zeker?Bestel een pizza
.
In elk geval goed dat je darmen 'clean' zijn toch!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:14 schreef Sylvana het volgende:
Eventjes een update: Ik heb nog geen uitslagZe hadden eerst gezegd dat er iets in mn darmen zat, maar nu blijkt dat opeens weer weg te zijn, iig, op scan is niks meer te zien, en zijn ze er dus weer niet zeker van of het met mn darmen te maken heeft
Dus nou gaan ze alles nog meer onderzoeken. Weer bloed geprikt maandag, moet nog 2 keer ontlasting inleveren en op 16 november heb ik naast een uitgebreidere endoscopie ook nog een gastroscopie ( allebei met roesje) en dan krijg ik daar 26 november de uitslag van. Dus duurt allemaal nog wel ff
En sinds gisteravond heb ik echt ontzettend last van mn armenNet spierijn, maar dan 10 keer zo erg. Meer het gevoel dat mn armen eraf getrokken worden. Heb de hele nacht nog niet geslapen, hete douche helpt niet, dus om 8 uur maar gelijk ff de dokter bellen, want word echt gek hier van de pijn.
Gaat nog niet echt lekker dus hier
denk ik ook, maar ook wel klote dat je weer zo lang moet wachten!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:19 schreef Alcarin het volgende:
Op zich is het misschien wel positief dat ze je nu pas op 16 november hebben gepland (al is dat ook al 'spoed' waarschijnlijk), als ze echt dachten dat het iets heel ernstigs was ging het vast sneller![]()
He wat balen dat je nog steeds niet weet wat het is. Heb je nu nog steeds pijn in je buik, of zijn de klachten ook verdwenen? Hopen dat het snel voorbij gaat allemaalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:14 schreef Sylvana het volgende:
Eventjes een update: Ik heb nog geen uitslagZe hadden eerst gezegd dat er iets in mn darmen zat, maar nu blijkt dat opeens weer weg te zijn, iig, op scan is niks meer te zien, en zijn ze er dus weer niet zeker van of het met mn darmen te maken heeft
Dus nou gaan ze alles nog meer onderzoeken. Weer bloed geprikt maandag, moet nog 2 keer ontlasting inleveren en op 16 november heb ik naast een uitgebreidere endoscopie ook nog een gastroscopie ( allebei met roesje) en dan krijg ik daar 26 november de uitslag van. Dus duurt allemaal nog wel ff
En sinds gisteravond heb ik echt ontzettend last van mn armenNet spierijn, maar dan 10 keer zo erg. Meer het gevoel dat mn armen eraf getrokken worden. Heb de hele nacht nog niet geslapen, hete douche helpt niet, dus om 8 uur maar gelijk ff de dokter bellen, want word echt gek hier van de pijn.
jeetje wat lijkt me dat vervelend zeg...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:26 schreef Sylvana het volgende:
Thnx iedereen en ja, ik heb nog steeds heel veel pijn, dus het is niet goed daar van binnen, ook al is er niks te zien, maar geen idee dus wat het wel is dus.
Nouja, we wachten wel af
hoe heeft ze die kilo's er zo snel afgekregen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:23 schreef conleche het volgende:
Ah nou, de ongesteldheidskilo is er nog niet af en ik woog vanochtend gewoon 65,4 op m'n magere weegschaal. Bah.
Ik had gister m'n zusje aan de telefoon en die is ongeveer in juni begonnen met lijnen. In het begin woog ze iets van 90 kilo en nu nog maar 72!! ). Ik hoop dat het er deze keer afblijft; mijn zusje is namelijk net als ik een jojo, maar ipv te jojo-en met 10 kilo doet zij het met 25.Ik heb haar echt al 5 x zien krimpen en weer uitzetten.
boerenkool willen ze hier nooit etenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
18 kilo in 4 maanden?![]()
![]()
.
Dan hoop ik inderdaad maar voor haar dat die kilo's eraf blijven.
Ik heb gisteren heerlijk boerenkool gegeten bij mijn ouders. En toen merkte ik ook pas hoe goed een ouderwets Hollands prakje eigenlijk vult vergeleken met alle buitenlandse pakjesmeuk die ik altijd eet.
Zal dit weekend zelf ook eens boerenkool gaan maken. Kan ik zo drie dagen van eten.
hoe oud is je zus?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef conleche het volgende:
Ze heeft heel weinig calorieen gegeten, ik denk iets van 800 of 900 per dag of zo en als ze een keer had gezondigd, deed ze de dag erna iets wat ze "appeltjes-dag" noemde. Dan at ze dus alleen maar appels.
Kijk, als het er over een jaar nog af is, dan heeft ze gelijk gehad om het zo te doen en ik hoop voor haar dat het gaat lukken deze keer.
O ja en ze was een weekje op vakantie geweest in ons huisje in Frankrijk en als cadeautje heeft ze me daarvoor een enorme doos bonbons cadeau gegeven!! Terwijl ze weet dat ik ook wil afvallen. Ik denk dat ze eens in d'r leven dunner wil zijn dan ik![]()
Er zijn zat 'volwassen' mensen die zich aan allemaal rare dieeten wagen hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoe oud is je zus?
klinkt als iets wat je als tiener probeert maar daarna hoor je toch wel beter te weten
en een doos bonbons kado geven aan iemand die wil afvallen ken ik ookik zie het altijd maar als compliment
Sterktequote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:14 schreef Sylvana het volgende:
Foto?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:14 schreef mordradead het volgende:
Ik ben net bij de kapper geweest, eigenlijk weer hetzelfde als altijd maar ik weet ook niet wat ik voor een kapsel moet nemen
Ik heb dus al bijna weer een jaar dit kapsel, hoog tijd voor iets nieuws alleen ik weet niet watquote:
Studiekeuze-verhalen kan je ook uit je duim zuigen hoor, tenzij je een stempel moet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:52 schreef Chicolate het volgende:
... en opeens kom je erachter dat je de hele zaterdag weg bentomdat je naar de Open Dag van een uni moet, eentje waar je toch niet gaat studeren. Eentje die 2 uur weg is van je woonplaats en waarbij je dus minstens 4 uur reistijd hebt ... oh ja, en je dacht die dag de hele dag leerachterstanden weg te werken en hem vooral erg nuttig te besteden ...
Daar ging mijn planning dus, ik zou de hele zaterdag leren voor mn toetsen, daar gaat nu dus niets van komen. Ben meteen behoorlijk in de stress geschoten en moet nu keihard gaan werken om er niet weer een ramp van te maken. (dus, blackouts en ziek worden van de stress)
Zo, nu na een korte pauze snel aan het werk, anders gaat het nachtwerk worden![]()
Neeeee, geen stekeltjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou een stekeltjeskapsel doen als ik Douwe was.
Kan me hem niet met (half)lang haar voorstellen.
mijn zwagerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Neeeee, geen stekeltjes.Ik vind stekeltjes echt ver-schrik-ke-lijk. Noem mij 1 voorbeeld van een knappe vent met stekels!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Neeeee, geen stekeltjes.Ik vind stekeltjes echt ver-schrik-ke-lijk. Noem mij 1 voorbeeld van een knappe vent met stekels!
Ik denk nou nooit aan Scott van 5ive.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Mwoah, dat zou ik geen stekels willen noemen. Bij stekels denk ik eerder aan dat ventje van 5ive (Scott), al zou je dat weer 'spikes' moeten noemen.
Ik weet begot niet wie dat isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk nou nooit aan Scott van 5ive.
rich was veel leuker met zijn lange haarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk nou nooit aan Scott van 5ive.
Dat je is je vergeven, meid.quote:
Rich had een babyfacequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
rich was veel leuker met zijn lange haar
Zo is mijn kapsel op dit momentquote:
Maar wel lang blond haar en blauwe ogen, meer wou ik toen nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rich had een babyface.
Ik vond ze allemaal niet leuk. Ik was fan van Jeremy Jackson, BSB Nick en Mark van Another Level was ook best.
Maar we gaan wel erg off-topic hè.
He bij mij ook alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo is mijn kapsel op dit moment!
Over anderhalf uur is het feest
Succes!! Ik heb er ook wel vertrouwen in hoor. Alleen toch een beetje zenuwachtigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He bij mij ook al(ja, mijn eerste toets is ook om half 1, gelukkig heb ik dr wel vertrouwen in)
Veel succes
Ja, kijk. Op die leeftijd was ik into Madness.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja, wij zijn ook jong geweest, hoor![]()
.
Ik ben op m'n 14e al overgestapt op Bon Jovi. Halflang haar
.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
Boybands?
Kennen jullie de "arogant worms" ? Geniaalhttp://www.youtube.com/watch?v=x5N4-8fX1b0
Hebben nog veel meer nummers, maar ik moest hier even aan denken(vooral naar de tekst luisteren
)
quote:Title: The Arrogant Worms - Boy Band lyrics
Artist: The Arrogant Worms
You know something girl? I'm thinking about you right now.
You don't want to know what I'm thinking, girl.
Or... or do you?
Girl, you think I'm the bomb,
but I'm old enough to be dating your mom. And I did.
She wasn't that bad, but you're grounded if you tell your dad
that you like the way we dance, with rock-hard abs and plastic pants.
You give us teddy bears,
and in return we shave our chest hairs. Yeah, we're so manly.
'Cause we're singing in a boy band.
The words are stupid, and the music's bland.
Never see a dime for selling out to the man.
Yeah, we're a boy band.
We say we met in church, but we're a product to market research.
We sing about sex, to little girls who shouldn't think about sex yet.
It's not like they listen, it's not like they care.
'Cause when we sweat our bodies glisten.
We like the color blue. (blue, blue)
And we're appearing at a mall near you, right beside the food court.
The words are stupid, and the music's bland.
No one likes us here, but we're big in Japan.
Yeah, we're a boy band.
Throw your hands up in the air,
and wave them around like you just don't care.
You just don't care, you just don't care,
now bring your hands down from the air.
Doo doo doot doot doot, doo doo doot doot doot
Doo doo doot ahh ahh ahh ahh.
The words are stupid and the music's bland.
Another pollutant in the pop wasteland.
Yeah, we're a boy band.
Yeah, we're a boy band.
Yeah, we're a boy band.
Die is de laatste jaren wel snel oud geworden. In de jaren van de Style Council en ook de eerste solojaren was 't echt een mooie jongen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:42 schreef conleche het volgende:
Toen ik 14 was waren er geen boy bands, o wacht, je had toen wel Doe Maar, maar die waren toen al in de 30. Ik was meer van de Style Council en U2 en The simple minds en dat soort stuff. Ik ben nu nog steeds dol op Paul Weller.
Ja das waar, maar hij maakt nog steeds mooie muziek!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is de laatste jaren wel snel oud geworden. In de jaren van de Style Council en ook de eerste solojaren was 't echt een mooie jongen.![]()
Gefeliciteerd! Hier gaat het ook goed op studie-gebied. Zelfs voor mijn filosofie-vak heb ik goede cijfers (zelfs voor de opdracht die gedeeltelijk door mijn vriend werd gemaakt in een kwartier... --> een 7).quote:
Ik zou willen dat ik dat nu al kon roepen ... mijn cijfer komt pas over een paar weken, en ik vermoed dat het ruim onder de 8 zal liggen. Was heel gemeen: toets ging voornamelijk over logaritmes (oude stof, die ik nooit goed heb begrepen) en helemaal niet over omwentelingsfiguren (nieuwe stof, 1/3 van de nieuwe stof) ... dus, ik had goed geleerd, maar het is nu alsnog niet zo super gegaanquote:
van maten kan je niet veel op aan tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:29 schreef Sylvana het volgende:
*slik*
Tijd terug zoveel kilo afgevallen door die darmproblemen, maar inmiddels zit alles er wel weer aan, en aangezien ik nog maar 2 broeken en 1 trui heb voor van de winter, werd het dus tijd om nieuwe winterkleren te kopen. Paar truien gehaald en een stel broeken, en daarbij kreeg ik de schok van mn leven: Ik pas maat 38 niet meer meer![]()
![]()
*slik*
Dus nou heb ik maat 40 qua broeken *slik*
Bij broeken zit er wel wat minder verschil in dan bij t-shirts. Mijn broeken zijn allemaal 38 of 40 maar ik heb t-shirtjes liggen van maat 146 (bij de HEMA kindermode hebben ze soms hele grote kindershirts in leuke streepjes ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
van maten kan je niet veel op aan tegenwoordig
dus wie weet heb je nog steeds dezelfde maat
het kan toch ook niet dat ik een tshirtje in maat 164 aan kan
bij broeken heb ik ook alles van S tot XLquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij broeken zit er wel wat minder verschil in dan bij t-shirts. Mijn broeken zijn allemaal 38 of 40 maar ik heb t-shirtjes liggen van maat 146 (bij de HEMA kindermode hebben ze soms hele grote kindershirts in leuke streepjes ofzo), maar ook van XL of maat 40 en alles wat daartussen zit. t-shirtenspul rekt natuurlijk ook gewoon meer mee.
Het is ook niet altijd hoor, maar als ik iets leuks zie dan kijk ik wel altijd even of het toevallig weer zo is, dat het groter valt dan normaal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij broeken heb ik ook alles van S tot XL
en waarom maken ze die kindermaten zo groot?
Kinderkleding is in elk geval ruimer meestal, mevrouwen hebben liever 'sexy strakke kleding'.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij broeken heb ik ook alles van S tot XL
en waarom maken ze die kindermaten zo groot?
O gelukkig, ik ben toch niet het enige lid van de slankclubquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
De weegschaal gaf net 59,4 aan. Ben dus best stabiel tot nu toe, maar de 58 gaat wrs. niet lukken. Onder de 60 blijven is ook een mooi doel toch!
Conleche: dat wat jij beschrijft is ook een reden waarom ik voor de sportschool besloot niet langer door te gaan dan m'n proefabonnementje... Gelukkig was daar geen spiegel bij de cardio dingen, dat zou helemaal vreselijk geweest zijn... Je snelheid is prima: Evy streeft ook naar 5 km in een half uur. Je zou je snelheid & afstand van buiten lopen ook kunnen uitrekenen via www.mapmyrun.com maar de parken en bossen zijn vaak niet erg goed ingetekend.
Vanochtend nog wat aan m'n artikel werken en vanmiddag ga ik naar de stad met m'n moeder, wordt vast wel gezellig.
Ja het is theoretisch allemaal prima nu, maar ik blijf vinden dat de spiegel wat anders aangeeftquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:08 schreef conleche het volgende:
[..]
O gelukkig, ik ben toch niet het enige lid van de slankclub! Wat betreft mapmyrun wordt dat moeilijk denk ik, want ik loop altijd kriskras door het park en sommige stukken doe ik 2 keer, maar ik weet nooit precies waar ik heb gelopen. Maar dan denk ik dat ik wel op een goede snelheid lig. Ik denk dat 59 een heel goed gewicht is voor iemand van jouw lengte toch?
Je kunt in plaats van de wegenkaart bij mapmyrun ook de sateliet functie aanklikken, of beide tegelijk. Vaak kan ik het dan wel goed zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
De weegschaal gaf net 59,4 aan. Ben dus best stabiel tot nu toe, maar de 58 gaat wrs. niet lukken. Onder de 60 blijven is ook een mooi doel toch!
Conleche: dat wat jij beschrijft is ook een reden waarom ik voor de sportschool besloot niet langer door te gaan dan m'n proefabonnementje... Gelukkig was daar geen spiegel bij de cardio dingen, dat zou helemaal vreselijk geweest zijn... Je snelheid is prima: Evy streeft ook naar 5 km in een half uur. Je zou je snelheid & afstand van buiten lopen ook kunnen uitrekenen via www.mapmyrun.com maar de parken en bossen zijn vaak niet erg goed ingetekend.
Vanochtend nog wat aan m'n artikel werken en vanmiddag ga ik naar de stad met m'n moeder, wordt vast wel gezellig.
Geneeskunde is natuurlijk wel de allerleukste studie hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:48 schreef Chicolate het volgende:
Ok, ik mag blij zijn dat ik naar die open dag ben geweest, ik kan mn studiekeuze weer opnieuw gaan bekijken. Farmaceutische Wetenschappen gaat het waarschijnlijk alsnog niet worden (ze kunnen je geen duidelijk antwoord geven wat voor bedrijven je willen aannemen, en mn vader werkt in die branche en is erachter dat ze je daar alleen willen hebben als je echt sk of bio hebt gestudeerd) ... Dus, alles begint weer helemaal opnieuw![]()
De witte bolletjes met frikandeau waren wel erg lekker![]()
De studie bestaat al zo'n 19 jaar, maar is erg breed. (farmacie is voor mensen die apother willen worden) Er zijn meer dingen die ik vandaag hoorde die niet bij me passen, buiten dat ik het toekomstbeeld niet helemaal vertrouw. Het was teveel bio, te mens-gericht en een groot deel van de info was gewoon NIET waar. (oh en het wordt vooral gedaan door meiden en ik geef de voorkeur aan een echte betastudie, dus veel jongensquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Geneeskunde is natuurlijk wel de allerleukste studie he![]()
Maar ik zou in elk geval niet je keuze bepalen over wat bedrijven op dit moment denken dat je nodig hebt qua studie om bij hun te komen werken. Je zou ook onderzoek kunnen doen bij de universiteit, de kans is groot dat een (relatief nieuwe?) studie als farmaceutische wetenschappen (is toch net wat anders dan farmacie?) nog even ingeburgerd moet worden. Het is natuurlijk wel goed dat je blij bent dat je naar de open dag geweest bent en nog even goed nadenkt wat je wil gaan doen![]()
Zelf: slecht alweer: vintage pumps, riem, H&M zwart jurkje (XS) ik hou me ook nooit aan m'n beloftes
![]()
Weet ik eigenlijk ook niet precies, van die boerenkool. Het is een van de weinige stamppotten die ik niet zo lekker vind, dus heb ik hem nog nooit gemaakt. Ik zou gewoon de hele zak koken en dan beetje bij beetje door de gestampte aardappels doen, net zolang dat jij denkt dat het goed is. Geef mij maar andijvie stamp of zuurkoolquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou vandaag boerenkool maken, maar ik heb geen zin om in de keuken te staan, dus wordt het soep en een eitje.
Ben de hele middag bezig geweest en ik kon om een uur of 16:30 eindelijk eens gaan lezen in m'n nieuwe boek. Ook een nieuwe krabpaal voor de katjes gekocht. Prachtig ding met twee plateautjes en een bungelend muisje aan het hoogste plateau
. Ze hebben er al veel plezier van
.
Weet iemand trouwens wat de verhouding boerenkool - aardappelen is in stamppot boerenkool? Ik heb wel vaker boerenkool gemaakt, maar ik weet het even niet meer?
Hard uitgebakken speklapjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef freecell het volgende:
In de winter krijg ik altijd een enorme behoefte aan bonen en spek een andere energie leverende voedingsdingen
Waarschijnlijk heeft je lichaam toch wat meer nodig in de winter
Ik geef daar altijd een heel klein beetje aan toeWél een speklapje, maar dan een halve of zoiets
En stoofpotjes
Het is vooral het uitzicht. Mijn ogen kunnen dat niet aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef freecell het volgende:
Snert is lekker!Mits goed klaargemaakt.
En hey! mijn mama heeft het me goed geleerd![]()
Hmmmz, lastigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is vooral het uitzicht. Mijn ogen kunnen dat niet aanen de textuur, dat ruwe, met dat vette vlees, brrr.
Ik heb net les 24 gedaan (1x10 en 1x20 minuten, met 1 minuutje ertussen.) Het park durfde ik niet aan en de loopband doe ik nooit meer, dus ik heb nu gewoon midden in de stad gerend en dat is eigenlijk hartstikke leuk; je ziet nog eens wat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:15 schreef freecell het volgende:
Ik ren ook ongeveer 5 KM in een half uurWel om denken dat je op een loopband regelmatiger loopt, geen bochtjes hoeft te maken en ongelijke stappen hebt, waardoor je in het "echt" waarschijnlijk ietsje langzamer gaat.
Goed hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef Ewelina het volgende:
Vandaag zag ik voor het eerst de 5 verschijnen: 59,9!
Resultaat van een paar dagen goed op m'n eten letten
Morgen lekker zwemmen
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:09 schreef YPPY het volgende:
Zwemmen is echt lekker, ook in de winter. We gaan elke week babyzwemmen en ik vind het jammer dat ik niet wat vaker zelf kan gaan. Wij hebben geen chloor hier overigens, dat scheelt ook wel. En het moet niet te druk zijn natuurlijk.
Jij bent denk ik ook wat langer dan ik... (ik ben 1.61m) da's geen eerlijke vergelijkingquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed hoor!Daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen!
Ik vind echt heel veel sporten leuk en sommige sporten die ik zelf niet leuk vind, daarvan snap ik nog heel goed dat iemand anders dat wel leuk vindt. Maar zwemmen![]()
Vooral in de winter met die kou, brr. Begrijp me goed he, in de zomer vind ik het ook lekker om een afkoelende duik in zee te nemen en een beetje te spelen in de golven. Maar baantjes trekken in een chloorbad: ik vat het echt niet
![]()
* Mee eens isquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Ik persoonlijk kan dan weer niet begrijpen wat men aan balsporten leuk vindt.... (trauma)
Jaaaaa jij ging een vechtsport zoekenquote:
Dit klinkt verschrikkelijk bekendquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef conleche het volgende:
Ik zelf heb vroeger veel geturnd, dat vond ik ook superleuk. (ik was heel lenig -nog steeds trouwens- en ik durfde alles, maar ik was zo onelegantdat de turntrainer me naar balletles stuurde, wat ik dan weer vréselijk vond
)
ja!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaaa jij ging een vechtsport zoekenAl gevonden ondertussen?
En goeiemorgen voor de restIk heb lekker geslapen, raak nooit meer zoveel cola aan ...
Das grappig, bij mij wilde het kwartje ook pas vallen nadat ik een video had gezien. Ik zag mezelf razendsnel flikflakjes draaien, maar wel met geopende kromme benen, ik zag dat andere meisjes mooie gebaartjes maakten met hun handen, terwijl ik dat altijd maar aanstellerig vond (ik was sowieso een halve jongen, dus ballet moest je bij mij eigenlijk niet mee aankomen) Ik heb het nog wel geprobeerd, hoor, om iets sierlijker te worden, maar helemaal gelukt is het nooitquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dit klinkt verschrikkelijk bekend
Ik was best goed, durfde alles en toen keek ik een keer een video van een wedstrijd terug.
Ik zag kleine, ranke en grote ranke meisjes wat halfslachtige oefeningen doen en eleant zijn.
En toen zag ik een zak aardappelen een technisch goede oefening doen.
Ben acuut gestopt met turnen
koel, ik boks ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja!
ik ga muay thai doen (kickboksen) en als ik wil mag ik ook nog meedoen met krav maga, aikido, karate, judo, jiu jitsu & wing tsun (kung fu)
Dat is zo lief, van die kleine kindjes die trainen. Vooral als ze net een jaar of 6 zijn ... kijk er soms wel eens naar en vind het echt schattig als je ze op een kussentje ziet schoppen en de trots als iets luktquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef Bagel het volgende:
(ik was 8 en mn ouders vonden dat nog niet zo'n goed idee, maar mn buurmeisje deed t, dus ik wou t ook)
Ik ben best langquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maat 42ik dacht dat je best dun was
?
1,80, broekmaat 42, en BMI van 22.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoelang is lang? Ik ben 1.75 met broekmaat 36? En BMI van 21
Ja, mensen zijn gewoon verschillend. Maar ik ben eigenlijk wel blij met mijn bouwquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:33 schreef YPPY het volgende:
Ik was 1.72, 65 kilo en had nog broeken 40-42. Je kunt je bouw tegen hebben.
Ik ben na 10 kg ook slechts 1 broekmaat geslonken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
1,80, broekmaat 42, en BMI van 22.
Veel kleiner gaat die broek ook niet worden, op dit moment zijn mijn botten de beperkende factor, en niet mijn vet. Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik er niet van houd om mezelf in net-passende broeken te proppen.
Eigenlijk wel raar, 14 kilo scheelt maar 1 broekmaat (zelfde merk), zou het dan toch aan de kleding liggen?![]()
toen ik 68 woog had ik van fornarina 31 (italiaans, valt klein)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
1,80, broekmaat 42, en BMI van 22.
Veel kleiner gaat die broek ook niet worden, op dit moment zijn mijn botten de beperkende factor, en niet mijn vet. Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik er niet van houd om mezelf in net-passende broeken te proppen.
Eigenlijk wel raar, 14 kilo scheelt maar 1 broekmaat (zelfde merk), zou het dan toch aan de kleding liggen?![]()
ik ga eerst maar beginnen met kickboksenquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef Bagel het volgende:
[..]
koel, ik boks ook(super sport he!)
gaaf dat je er zoveel andere dingen bij mag doen! wij trainen in een sportschool en ik kan er dus ook bij fitnessen, maar karate lijkt me eigenlijk ook wel gaaf!
heb vroeger ook geturnd... 3 jaar lang (was heel jong) en toen ik eindelijk doorhad dat t niks voor me was heb ik net zo lang gezeurd tot ik op teakwondo mocht(ik was 8 en mn ouders vonden dat nog niet zo'n goed idee, maar mn buurmeisje deed t, dus ik wou t ook)
mn extra kilootje is er trouwens alweer vanaf![]()
Het is aan alle kanten smal!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef conleche het volgende:
Zie, aan de zijkant is het niet zo smal (aan de voorkant trouwens ook niet echt op deze foto![]()
Ach, een half jaar geleden was het veel erger, dan had ik echt geen foto durven posten, maar ik zou graag wat meer taille hebben, die van mij is wat aan de rechte kant....
* Bestudeert nog eens haar eigen foto'squote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:08 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is aan alle kanten smal!![]()
En ik vind je taille helemaal niet zo recht, hij is duidelijk zichtbaar hoor. Misschien niet met een trui erover![]()
ik heb het al ooit eens gedaan maar doe maar ff niet tussen deze buikenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:42 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 bekijkt de foto's en besluit dat ze voorlopig nog maar even geen buikfoto's gaat plaatsen
ja want er bestaan geen mensen langer dan 2 meterquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Met 1,92 ben je volgens mij wel aardig uitgegroeid?
en iets zoals hardlopen wat je ook zonder sportschool kan doen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef Huppelei het volgende:
Ik heb al een abbonement op de sportschool maar door de drukte op dit moment ga ik maar 1 keer per week.
Ah gezellig een jongen erbijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Huppelei het volgende:
Nou ik ga ook meedoen!
Ik ben een jongen van 15 jaar. 1.92 meter. 81 Kilo. BMI van 22. Klinkt allemaal misschien goed. Maar ik heb een buik omtrek van 91 cm. En dat vind ik wel wat te veel eigenlijk![]()
Maar ik ga vooral meedoen omdat ik nog al bol in me gezicht ben. Ben ik wel mee geboren. Maar misschien kan ik er wel wat aan veranderen op deze manier.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee klopt, die worden geëxecuteerd daarom ben ik blij dat mn vriendje 1,99 is
Uhm ongeveer een week of 3 ... vooral de bovenste spieren zijn duidelijk ontwikkeld, en alles is net wat strakker geworden ... en ik doe ze nu sinds een week dagelijks, ongeveer 50 per dag. Mn vriend vandaag spontaan: "je bent afgevallen" maar dat lijkt dus zo door die spierenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nahoelangwastresultaatzichtbaar?
En sporten is ook gewoon heel erg leukquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef conleche het volgende:
Trouwens: of je nu dik bent of dun; je moet volgens mij altijd sporten, al is het maar een paar uurtjes in de week...
jaa vrijdag 1e echte les (wel conditieles, maar sport is sport)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uhm ongeveer een week of 3 ... vooral de bovenste spieren zijn duidelijk ontwikkeld, en alles is net wat strakker geworden ... en ik doe ze nu sinds een week dagelijks, ongeveer 50 per dag. Mn vriend vandaag spontaan: "je bent afgevallen" maar dat lijkt dus zo door die spierenDenk dat je ze met kickboxen ook wel zal gaan trainen, worden ze nog beter zichtbaar (jij hebt al een beginnetje zie ik op de foto)
[..]
En sporten is ook gewoon heel erg leuk
Welkom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Huppelei het volgende:
Nou ik ga ook meedoen!
Ik ben een jongen van 15 jaar. 1.92 meter. 81 Kilo. BMI van 22. Klinkt allemaal misschien goed. Maar ik heb een buik omtrek van 91 cm. En dat vind ik wel wat te veel eigenlijk![]()
Maar ik ga vooral meedoen omdat ik nog al bol in me gezicht ben. Ben ik wel mee geboren. Maar misschien kan ik er wel wat aan veranderen op deze manier.
BMI is dan ook een enorm onzin-hype-getal, niets van aantrekken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Huppelei het volgende:
Nou ik ga ook meedoen!
Buikspieroefeningen hebben altijd effect. Of je het effect ziet hangt wel af van je vetlaagje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef Huppelei het volgende:
Maar als er nog een klein laagje vet voor zou zitten zeg maar. Dan heeft buikspieroefeningen toch niet echt effect?
Ja! Ik dus ook! En ik maar denken dat ik raar was!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik krijg altijd honger van appels
Ik dus ook! Het gaat dan ook rommelen en je voelt je dan plots of je al 2 weken niets hebt gegeten. Maar stel ik eet een appeltje gewoon omdat ik het lekker vind, een uurtje na een maaltijd, als ik dus niet echt trek heb, dan heb ik nergens last van.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar het is niet alsof ik met korte topjes buiten ga lopenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dus ook! Het gaat dan ook rommelen en je voelt je dan plots of je al 2 weken niets hebt gegeten. Maar stel ik eet een appeltje gewoon omdat ik het lekker vind, een uurtje na een maaltijd, als ik dus niet echt trek heb, dan heb ik nergens last van.
Ik vind navelpiercings eigenlijk alleen maar mooi als het op een heel mooi strak buikje zit. Miss S, jouw buik ziet er op zich prima uit, (wat ik me kan herinneren van je bikinifoto's laatst) maar omdat je zelf zegt dat er striae en zo zit zou ik het niet zo snel doen. Je trekt er dan juist de aandacht naar toe.
Ik zeg: promoveren tot professor, die vriendin van jou, want ze heeft helemaal gelijk!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga zo even hardlopen. Evy les 6.![]()
Een vriendin van me zegt trouwens dat er in appels een bepaald hongerstofje zit. Maar aangezien ze er denk ik geen wetenschappelijk onderzoek naar verricht heeft, weet ik niet of het waar is.
*gaat beschermend voor vriendje van 2.01 meter staan*quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee klopt, die worden geëxecuteerd daarom ben ik blij dat mn vriendje 1,99 is
Ik ook!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Op je rug gaan liggen, je knieen optrekken (voeten aan de grond) gewichten in je handen nemen, bij gebrek aan gewichten iets anders zwaars, je armen buigen op borsthoogte en dan je armen opdrukken. Je kan ook je armen op borsthoogte spreiden en dan weer sluiten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:01 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik doe nu opdrukken en buikspieroefeningen. Weet iemand oefeningen voor je borstspieren?
BMI's zijn soweiso raarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Net m'n tentamen gemaakt, viel goed mee.
Maar jeetje zeg, als ik die buiken hier zie ga ik wel weer twijfelen aan m'n meetlintje en weegschalenje zou op zich wel denken dat die in het ziekenhuis goed is, want m'n buik vind ik er toch veel vadsiger uitzien dan die hier gepost zijn. Ook al is m'n BMI nu onder de 21![]()
'k Heb wel een keer hardlopen gemist en morgen ga ik ook niet lopen want dan moet ik keihard werken aan m'n artikel. Ben wel naar de uni gefietst vandaag en terug, dus dat is toch al wat meer aan 'standaard lichaamsbeweging' dan ik normaal heb.
Vanavond eet ik gegrillde courgettes en paprika met een sateschnitzel. Misschien nog aardappels erbij. Op het vleesding na best gezond toch!
Dat hardlopen voor beginners, dat je op je MP3speler zet, met muziekje erbij ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:59 schreef Gewas het volgende:
Wat is evy? Een soort dieetprogramma?
Ik vond mezelf vroeger ook altijd vreselijk in pashokjes, maar nu hebben ze kromme spiegels, dus lijk je slankerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind mezelf altijd even dik/dun in winkels
Voor m'n onderzoekje heb ik kunnen halen dat BMI niet de beste maat is, maar ook niet slecht. Voor je risicoprofiel is de buikomtrek (vrouw <80 cm man<92) of buik-heupratio (vrouw<0,8; man<1) beter.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien heb je in verhouding veel vet en weinig spieren, en weeg je daardoor weinig
Ooit al eens in de Marlies Dekkers winkel geweest? Die pashokjes zijn superquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Over die pashokjes: Ik vind ze het verschrikkelijkst in bh-winkels, dat is echt het nadeel als je die nieuw moet hebben. Bij de H&M hebben ze schijnbaar een speciale spiegel, en dat kan best kloppen voor mij, want daar lijk ik idd. dunner dan in een andere winkel (de speciale kont-spiegel is dan wel weer handig)
Dat zou wel kut zijn zeg.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:55 schreef Ewelina het volgende:
Geen idee eigenlijk....Op de foto zag het er iig niet raar uit...
misschien heb je daar gewoon een natuurlijke ronding zitten...
Fout dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:45 schreef Ewelina het volgende:
Je moet het smalste punt nemen... dus dan heb je 0,73Prima
En het schijnt ook nog eens de verhouding te zijn waar de meeste mannen op vallen
Ik weet eigenlijk niet wat mijn taille-heupratio is. Ga het ff uitrekenen en dan post ik het wel.
Edit:
Taille: 63 cm
Heup: 90
Levert een taille-heupratio op van 0,7 precies
nee gelukkig niet kon meteen een leuke piercing uitzoekenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gaaf die piercingik dacht dt je eerst altijd een ringetje moest?
Ik wil ookwel een navelpiercing haha
Helaas is je figuur ook voor een groot deel aanleg, dus kan je het niet altijd reduceren tot 'heel gunstig'. Maar met je eet en bewegingspatroon is ook veel te doen w.b. risicoreductie, dus je kan op basis hiervan niet veel zeggen, behalve dat je in een screeningstudie bloed had kunnen gaan laten prikken. Buikspieren of andere dingen kan je natuurlijk altijd doen, maar die spieren komen onder je laagje vet, dus mss. krijg je daar juist een dikker buikje van.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee stel mn buik valt af, dan neem ik aan dat er ook wel 5cm van mn heup afgaat?
Dus dan moet 't bij mn navel 75 cm zijn en bij mn heup 95?
Dus 12cm af van mn buik nogred ik dat met 4,5 kg? of moet ik buikspieren doen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:11 schreef Ewelina het volgende:
Die piercing is cool
en wat ik al eerder zei... mooie zandlopervorm heb je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |