abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54111635
ge-evy-d, om met Freecell te spreken!! We gaan nu met grote sprongen voorwaarts: 2x10 en 1x 12 minuten. Ik hield het vrij makkelijk vol. De laatste 2 stukjes waren veel makkelijker dan de eerste 10 minuten vreemd genoeg. Ik heb in het bos gerend en het was echt práchtig, al die herfstkleuren en dan de zon erop! En ik heb 2 konijntjes gezien
pi_54113282
TVP

Eigenlijk vraag ik me af hoe het nu met Sylvana is... Ze zou maandag toch nieuws krijgen?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54114769
Ik doe het vandaag niet zo gezond, op school stukje chocola gehad en met z'n 6'en een zak pepernoten (totaal 500 gram) opgegeten. Zo lekker is het eigenlijk helemaal niet ...

En nu in een echte puber-/ongesteldbui , en vertik het om te eten. Kleine aanvaring met mn moeder waarvan ik een olifant heb gemaakt, laten we het daar op houden Maarja, geen avondeten dus. Hoop dat ik het een beetje volhou tijdens het sporten, ben nu al wel veel aan het drinken tegen mijn koppijn van sinds 14.00 vanmiddag. Zometeen misschien ibuprofen als het niet over gaat.

En dan straks trainen, ben er wel aan toe eigenlijk, wat afleiding. Al denk ik niet dat het heel erg goed zal gaan als ik zo moe en geirriteerd ben
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:15:01 #54
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54114798
Nou.. ik dus om 2 uur aan de lunch. Dit keer 3 boterhammen en een krentebol. Een beetje yoghurt erbij. Ik dacht.. hey dat gaat er ook wel in.... VERDORIE.. is het al avond eten tijd en ik heb nog geen trek want ik zit best wel vol van vanmiddag .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54114961
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:15 schreef Dizer het volgende:
Nou.. ik dus om 2 uur aan de lunch. Dit keer 3 boterhammen en een krentebol. Een beetje yoghurt erbij. Ik dacht.. hey dat gaat er ook wel in.... VERDORIE.. is het al avond eten tijd en ik heb nog geen trek want ik zit best wel vol van vanmiddag .
naja, n troost, t schijnt gezond te zijn om smiddags meer te eten dan savonds
(heb zelf nog meer op vanmid, en heb vanavond weer lekker meegegeten... maar t was pasta, en ik ga zo nog n uur sporten, dus das wel goed )

heb vandaag trouwens mn 1e 5 punten van mn 1e jaar binnengesleept tentamen ging echt heel lekker, deze MOET wel voldoende zijn!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:25:30 #56
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54115019
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:22 schreef Bagel het volgende:

[..]

naja, n troost, t schijnt gezond te zijn om smiddags meer te eten dan savonds
(heb zelf nog meer op vanmid, en heb vanavond weer lekker meegegeten... maar t was pasta, en ik ga zo nog n uur sporten, dus das wel goed )
Nou ik moest van de dames hier wat meer eten en zo... Nou ik merk het .
quote:
heb vandaag trouwens mn 1e 5 punten van mn 1e jaar binnengesleept tentamen ging echt heel lekker, deze MOET wel voldoende zijn!
Wat goed
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:28:05 #57
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54115064
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:25 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nou ik moest van de dames hier wat meer eten en zo... Nou ik merk het .
Dan wacht je een (half) uurtje met eten
Of je neemt vanavond nog een tussendoortje ofzo, yoghurt, weet ik veel wat, (een klein handje chips )

Ik hou je in de gaten!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:30:03 #58
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54115105
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:28 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dan wacht je een (half) uurtje met eten
Of je neemt vanavond nog een tussendoortje ofzo, yoghurt, weet ik veel wat, (een klein handje chips )

Ik hou je in de gaten! [ afbeelding ]
Je begint mijn persoonlijke trainster stalkster te worden .

Ik ga zeker aan de avondeten hoor. Want heb overheerlijke maaltijdsalade gehaald .
pi_54115193
Jippie, nog 2 uur en dan ga ik weer lekker schaatsen. Het is echt schaatsweer, lekker koud en helder. Maar het zal wel niet zo'n fanatieke trainig worden, want gister heb ik 45 minuten hardgelopen met maar 1x stoppen tussen en een extra eindsprint. En toen deden mijn beentjes wel zeer.... Maar het voelt zó heerlijk!

Morgen maar weer ns even op de weegschaal, ik ben benieuwd.
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:15 schreef Dizer het volgende:
Dat klinkt al een stuk beter .
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:35:38 #60
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54115234
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:30 schreef Dizer het volgende:

[..]

Je begint mijn persoonlijke trainster stalkster te worden .

Ik ga zeker aan de avondeten hoor. Want heb overheerlijke maaltijdsalade gehaald .
Eetse!
Ik moet nog naar de winkel
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:36:44 #61
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54115255
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:35 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Eetse!
Ik moet nog naar de winkel
Sigaretten halen zeker? Bestel een pizza .
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:42:41 #62
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54115389
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:36 schreef Dizer het volgende:

[..]

Sigaretten halen zeker? Bestel een pizza .
Nee drinken, eten heb ik al (tagliatelle)
Maar genoeg offtopic
Ziggy played guitar
pi_54115695
Vandaag gegeten:

Ontbijt:
bakje All Bran fruit 'n fibre met melk

Lunch:
2 wasacrackers met tomaat ui en light mayo en sambal

Nu: glaasje witte wijn

Zodirect: Thais prutje, met jasmijnrijst. en veel groenten.

Ben ook benieuwd hoe het met Sylvana gaat!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:14:32 #64
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54116042
Vandaag gegeten:

Ontbijt: Krentenbol met boter

Lunch: hard bruin broodje met smeerkaas en ham + fruitsalade

Diner: tartaartje, gebakken aardappeltjes, spinazie met pijnboompitjes en een paar rozijntjes.

Straks ga ik nog naar een borrel. Wordt weer cola light denk ik zo. Maar dan heb ik vandaag iig al heel wat gefietst.
pi_54121742
Trainen op een relatief lege maag is nog niet eens zo heel slecht ... tenminste, ik voelde me prima (en daarnet toch maar even bakje vla met muesli genomen, tegen de honger vannacht)

Zo, slapen nu maar weer en fris wakker worden (trainen is echt goed voor mn humeur )
pi_54127279
Eventjes een update: Ik heb nog geen uitslag Ze hadden eerst gezegd dat er iets in mn darmen zat, maar nu blijkt dat opeens weer weg te zijn, iig, op scan is niks meer te zien, en zijn ze er dus weer niet zeker van of het met mn darmen te maken heeft

Dus nou gaan ze alles nog meer onderzoeken. Weer bloed geprikt maandag, moet nog 2 keer ontlasting inleveren en op 16 november heb ik naast een uitgebreidere endoscopie ook nog een gastroscopie ( allebei met roesje) en dan krijg ik daar 26 november de uitslag van. Dus duurt allemaal nog wel ff

En sinds gisteravond heb ik echt ontzettend last van mn armen Net spierijn, maar dan 10 keer zo erg. Meer het gevoel dat mn armen eraf getrokken worden. Heb de hele nacht nog niet geslapen, hete douche helpt niet, dus om 8 uur maar gelijk ff de dokter bellen, want word echt gek hier van de pijn.

Gaat nog niet echt lekker dus hier
pi_54127298
ik heb ook nog niet kunnen slapen last van maagpijn
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:07:19 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54127491
TVP .
Niet meer actief op Fok!
pi_54127564
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 07:14 schreef Sylvana het volgende:
Eventjes een update: Ik heb nog geen uitslag Ze hadden eerst gezegd dat er iets in mn darmen zat, maar nu blijkt dat opeens weer weg te zijn, iig, op scan is niks meer te zien, en zijn ze er dus weer niet zeker van of het met mn darmen te maken heeft

Dus nou gaan ze alles nog meer onderzoeken. Weer bloed geprikt maandag, moet nog 2 keer ontlasting inleveren en op 16 november heb ik naast een uitgebreidere endoscopie ook nog een gastroscopie ( allebei met roesje) en dan krijg ik daar 26 november de uitslag van. Dus duurt allemaal nog wel ff

En sinds gisteravond heb ik echt ontzettend last van mn armen Net spierijn, maar dan 10 keer zo erg. Meer het gevoel dat mn armen eraf getrokken worden. Heb de hele nacht nog niet geslapen, hete douche helpt niet, dus om 8 uur maar gelijk ff de dokter bellen, want word echt gek hier van de pijn.

In elk geval goed dat je darmen 'clean' zijn toch!
De rest is wel vervelend inderdaad! Dat dat altijd zo lang moet duren..Intussen word je maf van de pijn en stress. Maar dat is natuurlijk niet erg, want honderden andere mensen hebben dat ook
Op zich is het misschien wel positief dat ze je nu pas op 16 november hebben gepland (al is dat ook al 'spoed' waarschijnlijk), als ze echt dachten dat het iets heel ernstigs was ging het vast sneller
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54130108

nou ben eindelijk weer opgeknapt...
Vanaf volgende week ook maar weer fanatiek gaan sporten (hardlopen)
pi_54130246
ik heb gister trouwens een shirtje in maat 164 gekocht
170 was er niet dus dacht laat ik 164 proberen en die paste ook gewoon
pi_54132331
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:19 schreef Alcarin het volgende:

Op zich is het misschien wel positief dat ze je nu pas op 16 november hebben gepland (al is dat ook al 'spoed' waarschijnlijk), als ze echt dachten dat het iets heel ernstigs was ging het vast sneller
denk ik ook, maar ook wel klote dat je weer zo lang moet wachten!

Ik ga n niet-lijn weekend houden hier! kan t wel proberen, maar t wordt toch kansloos, dus ik kan er beter zo ingaan! (anders voel ik me de hele tijd schuldig)
neem vandaag nog wel ff n preventieve balansdag en dan ga ik morgen na mn tentamen naar mn beste vriendin in groningen! (we hebben n hele tijd vlakbij elkaar gewoond, maar nu studeert ze daar) daar gaan we lekker uiteten, pannekoeken bakken (en opeten) naar de film, winkelen, bijkletsen (het liefst op n terras, hoop dat t weer t toelaat) een paar avonden stappen en natuurlijk niet sporten (heb er zin in )

(die maandag erna ga ik trouwens weer netjes naar de sportschool)

alvast n fijn weekend dus allemaal, en tot maandag!
pi_54133274
Goedemiddag!

Vanochtend heb ik erg lekker hardgelopen, eindelijk eens weer in 1x door het 'bos'. Ik moet gewoon niet eventjes (ook niet heeeeeel eventjes) stoppen, want dan krijg ik 'zware benen' en is m'n motivatie in 1 klap verdwenen.
Net gelunched met een broodje met aubergine en vanavond eet ik vis uit de oven met groenteprut, of ik aardappels ga schillen weet ik niet.
Sylvana: wat vervelend dat ze het nog niet weten zeg! Maar het lijkt me toch wel positief dat ze nu ineens geen massa meer gevonden hebben?
Het mooi kotsende meisje.
pi_54133579
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 07:14 schreef Sylvana het volgende:

He wat balen dat je nog steeds niet weet wat het is. Heb je nu nog steeds pijn in je buik, of zijn de klachten ook verdwenen? Hopen dat het snel voorbij gaat allemaal

Ik heb voor het eerst sinds tijden een redelijk ononderbroken nacht gehad (om 6 uur pas wakker) en merk wel dat ik nu een stuk oplettender en wakker ben. En spierpijn in mn buik, 100x situp en 50x pushup noem ik geen cooling down, zeker na een training van 2 volle uren

En nu mag ik weer verder met waar ik al een halve week mee bezig ben: voorbereiden/leren voor mn toetsen, vrijdag komt nu wel heel dichtbij
pi_54134750
Thnx iedereen en ja, ik heb nog steeds heel veel pijn, dus het is niet goed daar van binnen, ook al is er niks te zien, maar geen idee dus wat het wel is dus.

Nouja, we wachten wel af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')