abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54258230
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

1,80, broekmaat 42, en BMI van 22.
Veel kleiner gaat die broek ook niet worden, op dit moment zijn mijn botten de beperkende factor, en niet mijn vet. Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik er niet van houd om mezelf in net-passende broeken te proppen.
Eigenlijk wel raar, 14 kilo scheelt maar 1 broekmaat (zelfde merk), zou het dan toch aan de kleding liggen?
toen ik 68 woog had ik van fornarina 31 (italiaans, valt klein)
nu weeg ik 64,5 en zakken alle maat 30 van fornarina van m'n bil
dus heb denk ik 28-29 nodig

bij mij scheelt een kilo dus veuuul ! Ik denk dat als ik nog 4 kg afval ik weer maat 26-27 heb

Maar.. een vriendinnetje dat ook 1,75 is en 55-60 kg weeg heeft broekmaat 42 ook, dus zou echt heel goed aan je bouw kunnen liggen
(ik heb dan ook geen heupen, taille, wat dan ook )

was gewoon ff verwonderd.. want heb wel eens bikini fotos van je gezien en m'n moeder met een BMI van 27 of zo heeft ook maat 42 dus daarom
pi_54258276
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef Bagel het volgende:

[..]

koel, ik boks ook (super sport he!)
gaaf dat je er zoveel andere dingen bij mag doen! wij trainen in een sportschool en ik kan er dus ook bij fitnessen, maar karate lijkt me eigenlijk ook wel gaaf!

heb vroeger ook geturnd... 3 jaar lang (was heel jong) en toen ik eindelijk doorhad dat t niks voor me was heb ik net zo lang gezeurd tot ik op teakwondo mocht (ik was 8 en mn ouders vonden dat nog niet zo'n goed idee, maar mn buurmeisje deed t, dus ik wou t ook)

mn extra kilootje is er trouwens alweer vanaf
ik ga eerst maar beginnen met kickboksen Ben heel slap en heb geen evenwicht & geen conditie En geen spieren whaha
Ik vind 't wel leuk om sterk te worden, maar niet gespierd. mr zal wel loslopen
pi_54259354
Ter illustratie:

maat 42 dus, maar let vooral op het gebrek aan erbovenuit puilende vetrollen
Photobucket werkt toch wel?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54259454
Ik geloof echt niet dat dat maat 42 is
mijn buik is echt dikker
pi_54259729
ff foto's van mijn buikje
*voelt zich dapper*

zo van dichtbij op de foto en niet het "totaalplaatje" lijkt het wat gevormder dan in de werkelijkheid
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:42:21 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54259808
* Viking84 bekijkt de foto's en besluit dat ze voorlopig nog maar even geen buikfoto's gaat plaatsen
Niet meer actief op Fok!
pi_54259837
Toen ik maat 42 had, was ik echt niet zo slank als Alcarin nu! Sterker nog, mijn meeste broeken zijn nu maat 38 en ik heb nog niet zo'n slanke buik! Maar dat ligt ook inderdaad aan je botten. Mijn vet zit meer in de rondte, zeg maar. Dus van voren ziet er best smal uit, maar aan de zijkant is het rondig. Ik wed dat Alcarin er heel smal uitziet van de zijkant!

Ik ben gister uit eten geweest. Ik had couscous genomen en heb daar een half bord van gegeten (het was niet heel lekker namelijk) Maar als toetje hebben we met z'n drieen 2 toetjes gedeeld: 1x chocolade-taart (ikke 3 kleine hapjes) en een dessert met een soort pannenkoekjes met custard en ijs en vers fruit en slagroom. Daar heb ik iets meer dan 3 hapjes van op Ik ben vanochtend maar niet op de weegschaal gaan staan...
pi_54259839
ik ben al de helft afgevallen van wat ik wou en ben nooit echt dik geweest
dus laat je niet afschrikken
pi_54260121

Zie, aan de zijkant is het niet zo smal (aan de voorkant trouwens ook niet echt op deze foto

Ach, een half jaar geleden was het veel erger, dan had ik echt geen foto durven posten, maar ik zou graag wat meer taille hebben, die van mij is wat aan de rechte kant....
pi_54260149
Van de zijkant gezien ben ik best dun idd

Principessa: jij hebt gewoon een heel ander figuur! Als we konten gaan vergelijken is die van mij vast weer dikker
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54260249
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef conleche het volgende:
Zie, aan de zijkant is het niet zo smal (aan de voorkant trouwens ook niet echt op deze foto

Ach, een half jaar geleden was het veel erger, dan had ik echt geen foto durven posten, maar ik zou graag wat meer taille hebben, die van mij is wat aan de rechte kant....
Het is aan alle kanten smal!
En ik vind je taille helemaal niet zo recht, hij is duidelijk zichtbaar hoor. Misschien niet met een trui erover
pi_54260402
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:08 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het is aan alle kanten smal!
En ik vind je taille helemaal niet zo recht, hij is duidelijk zichtbaar hoor. Misschien niet met een trui erover
* Bestudeert nog eens haar eigen foto's

Ik zie eigenlijk ook wel een lichte glooiing, maar die zit dan te hoog. Als ik dat zou aansnoeren bv. dan hou ik geen bovenlijf meer over. Dat is wsnlijk de reden dat ik snel als een propje eruit zie, dus aan mij is die hoge taille-broeken-mode niet besteedt........
pi_54261918
Volgens mij is dat een normale plek om je taille te hebben?

En die hoge broeken zijn sowieso stom hihii
pi_54262620
Wat grappig om te zien dat iedereen zo'n ander figuur heeft! Mijn buik/voorkant heeft weer een hele andere vorm (lijkt nog het meeste op Principessa). Zou bijna foto gaan plaatsen, maar durf toch maar niet

En mn toetsen gingen slecht, mn motivatie is weg en ik moet voor de komende 3 toch echt perse een voldoende halen ... Leren maar weer dus ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54262700
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:42 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 bekijkt de foto's en besluit dat ze voorlopig nog maar even geen buikfoto's gaat plaatsen
ik heb het al ooit eens gedaan maar doe maar ff niet tussen deze buiken
pi_54264581
alclarin & conleche hebben echt zo een "dunne" navel iig niet met een vetkussentje er omheen
aan de zijkant zie je bij mij een soort vouw, dat is mn heupbot en vanaf daar "hoort" je buik volgens mij ( zo te lopen, naar binnnen, ipv zo ) naar buiten

Maar hoort m'n taille op de hoogte van m'n onderste rib? Bij die andere 2 buiken zit t juist precies tussen navel en onderste bot
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:09:40 #217
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54265136
Foto's van mijn buik durf ik nog niet te plaatsen (tis bij mij nog geen 'buikje'...). Maar ik heb goede hoop dat het over een tijdje wel mentaal mogelijk is. Na een zonnebank-kuur ofzo.
pi_54265740
Nou ik ga ook meedoen!
Ik ben een jongen van 15 jaar. 1.92 meter. 81 Kilo. BMI van 22. Klinkt allemaal misschien goed. Maar ik heb een buik omtrek van 91 cm. En dat vind ik wel wat te veel eigenlijk
Maar ik ga vooral meedoen omdat ik nog al bol in me gezicht ben. Ben ik wel mee geboren. Maar misschien kan ik er wel wat aan veranderen op deze manier.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:08:02 #219
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54266059
@ Huppelei:
Welkom!
Misschien moet je dan niet echt afvallen maar meer gaan sporten. Hardlopen bijvoorbeeld. Met Evy. (Is een vlaamse dame die dan in je oor zegt dat je goed bezig bent e.d. ) MP3-hardloopschema's
Of fitnessen natuurlijk. Maar volgens mij moet je met fitnessen wel rustig aandoen als je nog niet uitgegroeid bent. Maar daar kunnen ze je vast wel mee helpen bij je plaatselijke sportschool. Haha, het lijkt wel alsof ik reclame maak ofzo.
En euh buikspieroefeningen. Maar het lukt mij ook nooit om dat braaf elke avond te doen...
pi_54266154
Met 1,92 ben je volgens mij wel aardig uitgegroeid ?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:17:00 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54266193
Dat zou je zeggen, ja, maar aangezien hij nog maar 15 is zullen er nog wel een paar cm's bij komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_54266239
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Met 1,92 ben je volgens mij wel aardig uitgegroeid ?
ja want er bestaan geen mensen langer dan 2 meter
pi_54266279
nee klopt, die worden geëxecuteerd daarom ben ik blij dat mn vriendje 1,99 is
pi_54266344

Ik heb al een abbonement op de sportschool maar door de drukte op dit moment ga ik maar 1 keer per week.
pi_54266363
ik had 2 jaar lang een abo en durf te wedden dat ik max 30 x een uurtje ben gegaan en dat 2e jaar toch weer nemen
pi_54266405
maar nu.. bikkelbokstraining
whoee
sporten

pi_54266420
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef Huppelei het volgende:

Ik heb al een abbonement op de sportschool maar door de drukte op dit moment ga ik maar 1 keer per week.
en iets zoals hardlopen wat je ook zonder sportschool kan doen?
pi_54266465
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Huppelei het volgende:
Nou ik ga ook meedoen!
Ik ben een jongen van 15 jaar. 1.92 meter. 81 Kilo. BMI van 22. Klinkt allemaal misschien goed. Maar ik heb een buik omtrek van 91 cm. En dat vind ik wel wat te veel eigenlijk
Maar ik ga vooral meedoen omdat ik nog al bol in me gezicht ben. Ben ik wel mee geboren. Maar misschien kan ik er wel wat aan veranderen op deze manier.
Ah gezellig een jongen erbij ... En buikspieroefeningen werken inderdaad erg goed, het lukt mij nu eindelijk om ze elke dag te doen (een paar, 2 soorten) en het resultaat is al zichtbaar ...

En als je even tijd hebt, lekker naar de sportschool ipv voor de computer hangen ... krijg je energie van enzo
pi_54266508
nahoelangwastresultaatzichtbaar ?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:35:46 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54266533
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee klopt, die worden geëxecuteerd daarom ben ik blij dat mn vriendje 1,99 is

.
Niet meer actief op Fok!
pi_54266828
Als je 15 bent heb je in je gezicht vaak nog wat babyvet. Ik weet hoe het gezicht van Huppelei eruitziet van zijn foto's uit het "wat dragen wij vandaag topic" en volgens mij komt dat met de jaren vanzelf goed. Maar ja, als je 15 bent lijkt ieder jaar natuurlijk een eeuw te duren

Trouwens: of je nu dik bent of dun; je moet volgens mij altijd sporten, al is het maar een paar uurtjes in de week...
pi_54266957
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nahoelangwastresultaatzichtbaar ?
Uhm ongeveer een week of 3 ... vooral de bovenste spieren zijn duidelijk ontwikkeld, en alles is net wat strakker geworden ... en ik doe ze nu sinds een week dagelijks, ongeveer 50 per dag. Mn vriend vandaag spontaan: "je bent afgevallen" maar dat lijkt dus zo door die spieren Denk dat je ze met kickboxen ook wel zal gaan trainen, worden ze nog beter zichtbaar (jij hebt al een beginnetje zie ik op de foto)
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef conleche het volgende:
Trouwens: of je nu dik bent of dun; je moet volgens mij altijd sporten, al is het maar een paar uurtjes in de week...
En sporten is ook gewoon heel erg leuk
pi_54267887
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Uhm ongeveer een week of 3 ... vooral de bovenste spieren zijn duidelijk ontwikkeld, en alles is net wat strakker geworden ... en ik doe ze nu sinds een week dagelijks, ongeveer 50 per dag. Mn vriend vandaag spontaan: "je bent afgevallen" maar dat lijkt dus zo door die spieren Denk dat je ze met kickboxen ook wel zal gaan trainen, worden ze nog beter zichtbaar (jij hebt al een beginnetje zie ik op de foto)
[..]

En sporten is ook gewoon heel erg leuk
jaa vrijdag 1e echte les (wel conditieles, maar sport is sport)
Cool ik heb een beginnetje ookal heb ik al zo lang niet gesport *gaat gelijk 50 buikspier doen*
pi_54268983
Heb vandaag gegeten:

ontbijt:
bakje all brann fruit 'n fibre met melk

Lunch:
1 cracker en een geroosterde snee brood met filet americain/ui

tussendoor: glas optimeldrink

avondeten (was vroeg vandaag wegens erge trek):
witlof met ham en kaas (30+)
en een biologisch karbonaadje (dat was wel weer eens lekker, ipv al dat magere vlees wat ik de laatste tijd eet, dit lag nog in de vriezer en moest nu toch eindelijk eens op)
toetje wordt zodirect verse ananas.

[ Bericht 91% gewijzigd door conleche op 30-10-2007 19:51:58 ]
pi_54269106
Maar als er nog een klein laagje vet voor zou zitten zeg maar. Dan heeft buikspieroefeningen toch niet echt effect?
pi_54269286
Ik heb ditgegeten:

O:magere yoghurt+crusli +sinaasappelsap light
T: cracker hagelsag
L: 2 bruine pistoletjes oude kaas/sla/rauwkost
T: 1 peer + 1 glas halfvollemelk
D: 1/4e schaal opwarm lasagna
T: chocomel light

Heb nog zin in iets lekkers.. maar zou eigenlijk fruit moeten eten
pi_54269814
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Huppelei het volgende:
Nou ik ga ook meedoen!
Welkom.

Leuk al die foto's van jullie buiken. Ik zal maar geen foto van mijn buik hier neerzetten.

Ben vandaag naar het asiel geweest. Best zielig, al die katten in kleine hokjes.
pi_54269871
en heb je er 1 gered ?
pi_54269913
Nee. We waren op zoek naar onze poes die sinds een paar weken weg is. Hoewel ik ze zo allemaal mee zou willen nemen als het kon.
pi_54271225
@Miss_S: jou buik zag er in mijn herinnering goed uit hoor...

Zo, en dan plaats ik nu maar mijn eigen buik:

Vanavond lekker rijst op met kippepootjes en heel veel peultjes
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54271368
mijn buik zit vol striae maar goed meestal zit er een shirt overheen
pi_54271522
Dat viel dan niet op die foto op....

wat ik me vooral herinner was de mooie zandlopervorm
pi_54271881
huh zit jouw navel nou op 1/3e of 1/4e van je buik
pi_54272087
Geen idee... dat heb ik me nooit afgevraagd. Denk eigenlijk dat ie precies in 't midden zit...

Maar hij zit idd hoog vergeleken bij de rest hier.

Ik ben klein, misschien komt het daar wel door ofzo...
pi_54272214
volgens mij zie ik die 4kg best wel in mn gezicht
fotos van 4kg geleden vind ik opeens "dik" terwijl ik mn gezicht eigenilijk wel prima vond
pi_54273146
... ik zag ook nauwelijks dat ik flink was aangekomen in korte tijd ... tot ik foto's terugzag van Chicolate met een plofkop ... toen was er gelukkig al 3 vanaf, maar bleef erg

En ik wil ook taille, dr blijft steeds minder over ...
pi_54273298
Ik vind het wel grappig al die buikfoto's 't Lijkt een beetje op die reclame van:" 70% van je weerstand zit in je buik" En inderdaad, ze zijn allemaal anders!

Heb behalve de ananas ook nog een snack a jack chocorijstwafel op. En heb nu alweer trek. Misschien nog maar een mandarijntje dan......
pi_54273352
ik heb nog een peer, een rijstawafel en 3 plakken rauwe ham gegeten en ook nog trek
pi_54274633
Mijn buik is compleet met striae en blubbertjes
Hopen dat het nog wat bijtrekt in de komende tijd!
pi_54277266
Mogge!
Nou, ik ging gisteren eens een broek van Esprit passen (maat 42), maar die was te groot. En bij H&M bleek ook al dat ik toch maat 40 moet hebben. Dat past nog even niet in mijn hoofd
Irritant dat het per winkel verschilt...vroeger waren er gewoon maar een paar winkels waar ik naartoe kon, lekker makkelijk

Nu lekker zwemmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')