toen ik 68 woog had ik van fornarina 31 (italiaans, valt klein)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
1,80, broekmaat 42, en BMI van 22.
Veel kleiner gaat die broek ook niet worden, op dit moment zijn mijn botten de beperkende factor, en niet mijn vet. Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik er niet van houd om mezelf in net-passende broeken te proppen.
Eigenlijk wel raar, 14 kilo scheelt maar 1 broekmaat (zelfde merk), zou het dan toch aan de kleding liggen?![]()
ik ga eerst maar beginnen met kickboksenquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef Bagel het volgende:
[..]
koel, ik boks ook(super sport he!)
gaaf dat je er zoveel andere dingen bij mag doen! wij trainen in een sportschool en ik kan er dus ook bij fitnessen, maar karate lijkt me eigenlijk ook wel gaaf!
heb vroeger ook geturnd... 3 jaar lang (was heel jong) en toen ik eindelijk doorhad dat t niks voor me was heb ik net zo lang gezeurd tot ik op teakwondo mocht(ik was 8 en mn ouders vonden dat nog niet zo'n goed idee, maar mn buurmeisje deed t, dus ik wou t ook)
mn extra kilootje is er trouwens alweer vanaf![]()
Het is aan alle kanten smal!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef conleche het volgende:
Zie, aan de zijkant is het niet zo smal (aan de voorkant trouwens ook niet echt op deze foto![]()
Ach, een half jaar geleden was het veel erger, dan had ik echt geen foto durven posten, maar ik zou graag wat meer taille hebben, die van mij is wat aan de rechte kant....
* Bestudeert nog eens haar eigen foto'squote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:08 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is aan alle kanten smal!![]()
En ik vind je taille helemaal niet zo recht, hij is duidelijk zichtbaar hoor. Misschien niet met een trui erover![]()
ik heb het al ooit eens gedaan maar doe maar ff niet tussen deze buikenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:42 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 bekijkt de foto's en besluit dat ze voorlopig nog maar even geen buikfoto's gaat plaatsen
ja want er bestaan geen mensen langer dan 2 meterquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Met 1,92 ben je volgens mij wel aardig uitgegroeid?
en iets zoals hardlopen wat je ook zonder sportschool kan doen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:25 schreef Huppelei het volgende:
Ik heb al een abbonement op de sportschool maar door de drukte op dit moment ga ik maar 1 keer per week.
Ah gezellig een jongen erbijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Huppelei het volgende:
Nou ik ga ook meedoen!
Ik ben een jongen van 15 jaar. 1.92 meter. 81 Kilo. BMI van 22. Klinkt allemaal misschien goed. Maar ik heb een buik omtrek van 91 cm. En dat vind ik wel wat te veel eigenlijk![]()
Maar ik ga vooral meedoen omdat ik nog al bol in me gezicht ben. Ben ik wel mee geboren. Maar misschien kan ik er wel wat aan veranderen op deze manier.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee klopt, die worden geëxecuteerd daarom ben ik blij dat mn vriendje 1,99 is
Uhm ongeveer een week of 3 ... vooral de bovenste spieren zijn duidelijk ontwikkeld, en alles is net wat strakker geworden ... en ik doe ze nu sinds een week dagelijks, ongeveer 50 per dag. Mn vriend vandaag spontaan: "je bent afgevallen" maar dat lijkt dus zo door die spierenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nahoelangwastresultaatzichtbaar?
En sporten is ook gewoon heel erg leukquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef conleche het volgende:
Trouwens: of je nu dik bent of dun; je moet volgens mij altijd sporten, al is het maar een paar uurtjes in de week...
jaa vrijdag 1e echte les (wel conditieles, maar sport is sport)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uhm ongeveer een week of 3 ... vooral de bovenste spieren zijn duidelijk ontwikkeld, en alles is net wat strakker geworden ... en ik doe ze nu sinds een week dagelijks, ongeveer 50 per dag. Mn vriend vandaag spontaan: "je bent afgevallen" maar dat lijkt dus zo door die spierenDenk dat je ze met kickboxen ook wel zal gaan trainen, worden ze nog beter zichtbaar (jij hebt al een beginnetje zie ik op de foto)
[..]
En sporten is ook gewoon heel erg leuk
Welkom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:45 schreef Huppelei het volgende:
Nou ik ga ook meedoen!
Ik ben een jongen van 15 jaar. 1.92 meter. 81 Kilo. BMI van 22. Klinkt allemaal misschien goed. Maar ik heb een buik omtrek van 91 cm. En dat vind ik wel wat te veel eigenlijk![]()
Maar ik ga vooral meedoen omdat ik nog al bol in me gezicht ben. Ben ik wel mee geboren. Maar misschien kan ik er wel wat aan veranderen op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |