Je kunt in plaats van de wegenkaart bij mapmyrun ook de sateliet functie aanklikken, of beide tegelijk. Vaak kan ik het dan wel goed zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
De weegschaal gaf net 59,4 aan. Ben dus best stabiel tot nu toe, maar de 58 gaat wrs. niet lukken. Onder de 60 blijven is ook een mooi doel toch!
Conleche: dat wat jij beschrijft is ook een reden waarom ik voor de sportschool besloot niet langer door te gaan dan m'n proefabonnementje... Gelukkig was daar geen spiegel bij de cardio dingen, dat zou helemaal vreselijk geweest zijn... Je snelheid is prima: Evy streeft ook naar 5 km in een half uur. Je zou je snelheid & afstand van buiten lopen ook kunnen uitrekenen via www.mapmyrun.com maar de parken en bossen zijn vaak niet erg goed ingetekend.
Vanochtend nog wat aan m'n artikel werken en vanmiddag ga ik naar de stad met m'n moeder, wordt vast wel gezellig.
Geneeskunde is natuurlijk wel de allerleukste studie hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:48 schreef Chicolate het volgende:
Ok, ik mag blij zijn dat ik naar die open dag ben geweest, ik kan mn studiekeuze weer opnieuw gaan bekijken. Farmaceutische Wetenschappen gaat het waarschijnlijk alsnog niet worden (ze kunnen je geen duidelijk antwoord geven wat voor bedrijven je willen aannemen, en mn vader werkt in die branche en is erachter dat ze je daar alleen willen hebben als je echt sk of bio hebt gestudeerd) ... Dus, alles begint weer helemaal opnieuw![]()
De witte bolletjes met frikandeau waren wel erg lekker![]()
De studie bestaat al zo'n 19 jaar, maar is erg breed. (farmacie is voor mensen die apother willen worden) Er zijn meer dingen die ik vandaag hoorde die niet bij me passen, buiten dat ik het toekomstbeeld niet helemaal vertrouw. Het was teveel bio, te mens-gericht en een groot deel van de info was gewoon NIET waar. (oh en het wordt vooral gedaan door meiden en ik geef de voorkeur aan een echte betastudie, dus veel jongensquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Geneeskunde is natuurlijk wel de allerleukste studie he![]()
Maar ik zou in elk geval niet je keuze bepalen over wat bedrijven op dit moment denken dat je nodig hebt qua studie om bij hun te komen werken. Je zou ook onderzoek kunnen doen bij de universiteit, de kans is groot dat een (relatief nieuwe?) studie als farmaceutische wetenschappen (is toch net wat anders dan farmacie?) nog even ingeburgerd moet worden. Het is natuurlijk wel goed dat je blij bent dat je naar de open dag geweest bent en nog even goed nadenkt wat je wil gaan doen![]()
Zelf: slecht alweer: vintage pumps, riem, H&M zwart jurkje (XS) ik hou me ook nooit aan m'n beloftes
![]()
Weet ik eigenlijk ook niet precies, van die boerenkool. Het is een van de weinige stamppotten die ik niet zo lekker vind, dus heb ik hem nog nooit gemaakt. Ik zou gewoon de hele zak koken en dan beetje bij beetje door de gestampte aardappels doen, net zolang dat jij denkt dat het goed is. Geef mij maar andijvie stamp of zuurkoolquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou vandaag boerenkool maken, maar ik heb geen zin om in de keuken te staan, dus wordt het soep en een eitje.
Ben de hele middag bezig geweest en ik kon om een uur of 16:30 eindelijk eens gaan lezen in m'n nieuwe boek. Ook een nieuwe krabpaal voor de katjes gekocht. Prachtig ding met twee plateautjes en een bungelend muisje aan het hoogste plateau
. Ze hebben er al veel plezier van
.
Weet iemand trouwens wat de verhouding boerenkool - aardappelen is in stamppot boerenkool? Ik heb wel vaker boerenkool gemaakt, maar ik weet het even niet meer?
Hard uitgebakken speklapjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef freecell het volgende:
In de winter krijg ik altijd een enorme behoefte aan bonen en spek een andere energie leverende voedingsdingen
Waarschijnlijk heeft je lichaam toch wat meer nodig in de winter
Ik geef daar altijd een heel klein beetje aan toeWél een speklapje, maar dan een halve of zoiets
En stoofpotjes
Het is vooral het uitzicht. Mijn ogen kunnen dat niet aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef freecell het volgende:
Snert is lekker!Mits goed klaargemaakt.
En hey! mijn mama heeft het me goed geleerd![]()
Hmmmz, lastigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is vooral het uitzicht. Mijn ogen kunnen dat niet aanen de textuur, dat ruwe, met dat vette vlees, brrr.
Ik heb net les 24 gedaan (1x10 en 1x20 minuten, met 1 minuutje ertussen.) Het park durfde ik niet aan en de loopband doe ik nooit meer, dus ik heb nu gewoon midden in de stad gerend en dat is eigenlijk hartstikke leuk; je ziet nog eens wat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:15 schreef freecell het volgende:
Ik ren ook ongeveer 5 KM in een half uurWel om denken dat je op een loopband regelmatiger loopt, geen bochtjes hoeft te maken en ongelijke stappen hebt, waardoor je in het "echt" waarschijnlijk ietsje langzamer gaat.
Goed hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef Ewelina het volgende:
Vandaag zag ik voor het eerst de 5 verschijnen: 59,9!
Resultaat van een paar dagen goed op m'n eten letten
Morgen lekker zwemmen
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:09 schreef YPPY het volgende:
Zwemmen is echt lekker, ook in de winter. We gaan elke week babyzwemmen en ik vind het jammer dat ik niet wat vaker zelf kan gaan. Wij hebben geen chloor hier overigens, dat scheelt ook wel. En het moet niet te druk zijn natuurlijk.
Jij bent denk ik ook wat langer dan ik... (ik ben 1.61m) da's geen eerlijke vergelijkingquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed hoor!Daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen!
Ik vind echt heel veel sporten leuk en sommige sporten die ik zelf niet leuk vind, daarvan snap ik nog heel goed dat iemand anders dat wel leuk vindt. Maar zwemmen![]()
Vooral in de winter met die kou, brr. Begrijp me goed he, in de zomer vind ik het ook lekker om een afkoelende duik in zee te nemen en een beetje te spelen in de golven. Maar baantjes trekken in een chloorbad: ik vat het echt niet
![]()
* Mee eens isquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Ik persoonlijk kan dan weer niet begrijpen wat men aan balsporten leuk vindt.... (trauma)
Jaaaaa jij ging een vechtsport zoekenquote:
Dit klinkt verschrikkelijk bekendquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef conleche het volgende:
Ik zelf heb vroeger veel geturnd, dat vond ik ook superleuk. (ik was heel lenig -nog steeds trouwens- en ik durfde alles, maar ik was zo onelegantdat de turntrainer me naar balletles stuurde, wat ik dan weer vréselijk vond
)
ja!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaaa jij ging een vechtsport zoekenAl gevonden ondertussen?
En goeiemorgen voor de restIk heb lekker geslapen, raak nooit meer zoveel cola aan ...
Das grappig, bij mij wilde het kwartje ook pas vallen nadat ik een video had gezien. Ik zag mezelf razendsnel flikflakjes draaien, maar wel met geopende kromme benen, ik zag dat andere meisjes mooie gebaartjes maakten met hun handen, terwijl ik dat altijd maar aanstellerig vond (ik was sowieso een halve jongen, dus ballet moest je bij mij eigenlijk niet mee aankomen) Ik heb het nog wel geprobeerd, hoor, om iets sierlijker te worden, maar helemaal gelukt is het nooitquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dit klinkt verschrikkelijk bekend
Ik was best goed, durfde alles en toen keek ik een keer een video van een wedstrijd terug.
Ik zag kleine, ranke en grote ranke meisjes wat halfslachtige oefeningen doen en eleant zijn.
En toen zag ik een zak aardappelen een technisch goede oefening doen.
Ben acuut gestopt met turnen
koel, ik boks ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja!
ik ga muay thai doen (kickboksen) en als ik wil mag ik ook nog meedoen met krav maga, aikido, karate, judo, jiu jitsu & wing tsun (kung fu)
Dat is zo lief, van die kleine kindjes die trainen. Vooral als ze net een jaar of 6 zijn ... kijk er soms wel eens naar en vind het echt schattig als je ze op een kussentje ziet schoppen en de trots als iets luktquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef Bagel het volgende:
(ik was 8 en mn ouders vonden dat nog niet zo'n goed idee, maar mn buurmeisje deed t, dus ik wou t ook)
Ik ben best langquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maat 42ik dacht dat je best dun was
?
1,80, broekmaat 42, en BMI van 22.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoelang is lang? Ik ben 1.75 met broekmaat 36? En BMI van 21
Ja, mensen zijn gewoon verschillend. Maar ik ben eigenlijk wel blij met mijn bouwquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:33 schreef YPPY het volgende:
Ik was 1.72, 65 kilo en had nog broeken 40-42. Je kunt je bouw tegen hebben.
Ik ben na 10 kg ook slechts 1 broekmaat geslonken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
1,80, broekmaat 42, en BMI van 22.
Veel kleiner gaat die broek ook niet worden, op dit moment zijn mijn botten de beperkende factor, en niet mijn vet. Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik er niet van houd om mezelf in net-passende broeken te proppen.
Eigenlijk wel raar, 14 kilo scheelt maar 1 broekmaat (zelfde merk), zou het dan toch aan de kleding liggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |