abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54197528
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!

De weegschaal gaf net 59,4 aan. Ben dus best stabiel tot nu toe, maar de 58 gaat wrs. niet lukken. Onder de 60 blijven is ook een mooi doel toch!
Conleche: dat wat jij beschrijft is ook een reden waarom ik voor de sportschool besloot niet langer door te gaan dan m'n proefabonnementje... Gelukkig was daar geen spiegel bij de cardio dingen, dat zou helemaal vreselijk geweest zijn... Je snelheid is prima: Evy streeft ook naar 5 km in een half uur. Je zou je snelheid & afstand van buiten lopen ook kunnen uitrekenen via www.mapmyrun.com maar de parken en bossen zijn vaak niet erg goed ingetekend.
Vanochtend nog wat aan m'n artikel werken en vanmiddag ga ik naar de stad met m'n moeder, wordt vast wel gezellig.
Je kunt in plaats van de wegenkaart bij mapmyrun ook de sateliet functie aanklikken, of beide tegelijk. Vaak kan ik het dan wel goed zien

Ik ren ook ongeveer 5 KM in een half uur Wel om denken dat je op een loopband regelmatiger loopt, geen bochtjes hoeft te maken en ongelijke stappen hebt, waardoor je in het "echt" waarschijnlijk ietsje langzamer gaat.

Ik ben gisteren uit eten geweest en was vanmorgen echt gewoon een kilo zwaarder En zo idioot veel heb ik nu ook weer niet gehad. Biefstuk, pepersaus, aarappeltjes, een beetje patat, salade en een schandlig toetje, iets met ijs
pi_54198124
ik snap er geen hol van... 2 slechte dagen en ik weeg 71.8 terwijl ik daarvoor de hele tijd tussen de 72 en 72.5 zat.
Naja gisteren wel heel veel gelopen in Walibi... misschien dat het daardoor wat minder uitmaakte dat ik ongezond heb gegeten...
pi_54201794
Hoi, ik was een tijdje weg. Ben 2 kilo aangekomen van afgelopen week. Iets te veel gedronken. Eigenlijk valt het nog wel mee maar het was wel gezellig.
pi_54202991
Oef, ik kom hier niet lang hangen, maar kom wel even trots vermelden dat ik in de zomervakantie ruim 8 kilo af ben gevallen =) naar 63 kilo (ben 1.77m ongeveer).

Niet slank de zomer in gegaan, maar wel slank de herst in ^^
pi_54203389
Ok, ik mag blij zijn dat ik naar die open dag ben geweest, ik kan mn studiekeuze weer opnieuw gaan bekijken. Farmaceutische Wetenschappen gaat het waarschijnlijk alsnog niet worden (ze kunnen je geen duidelijk antwoord geven wat voor bedrijven je willen aannemen, en mn vader werkt in die branche en is erachter dat ze je daar alleen willen hebben als je echt sk of bio hebt gestudeerd) ... Dus, alles begint weer helemaal opnieuw

De witte bolletjes met frikandeau waren wel erg lekker
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54203781
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 16:48 schreef Chicolate het volgende:
Ok, ik mag blij zijn dat ik naar die open dag ben geweest, ik kan mn studiekeuze weer opnieuw gaan bekijken. Farmaceutische Wetenschappen gaat het waarschijnlijk alsnog niet worden (ze kunnen je geen duidelijk antwoord geven wat voor bedrijven je willen aannemen, en mn vader werkt in die branche en is erachter dat ze je daar alleen willen hebben als je echt sk of bio hebt gestudeerd) ... Dus, alles begint weer helemaal opnieuw

De witte bolletjes met frikandeau waren wel erg lekker
Geneeskunde is natuurlijk wel de allerleukste studie he
Maar ik zou in elk geval niet je keuze bepalen over wat bedrijven op dit moment denken dat je nodig hebt qua studie om bij hun te komen werken. Je zou ook onderzoek kunnen doen bij de universiteit, de kans is groot dat een (relatief nieuwe?) studie als farmaceutische wetenschappen (is toch net wat anders dan farmacie?) nog even ingeburgerd moet worden. Het is natuurlijk wel goed dat je blij bent dat je naar de open dag geweest bent en nog even goed nadenkt wat je wil gaan doen
Zelf: slecht alweer: vintage pumps, riem, H&M zwart jurkje (XS ) ik hou me ook nooit aan m'n beloftes
Het mooi kotsende meisje.
pi_54204475
ik ben ook eindelijk begonnen met leren voor een toets
ok heb maar 25 van de 175 pagina's gelezen, maar het is een begin en ik heb nog 10 dagen
pi_54205005
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Geneeskunde is natuurlijk wel de allerleukste studie he
Maar ik zou in elk geval niet je keuze bepalen over wat bedrijven op dit moment denken dat je nodig hebt qua studie om bij hun te komen werken. Je zou ook onderzoek kunnen doen bij de universiteit, de kans is groot dat een (relatief nieuwe?) studie als farmaceutische wetenschappen (is toch net wat anders dan farmacie?) nog even ingeburgerd moet worden. Het is natuurlijk wel goed dat je blij bent dat je naar de open dag geweest bent en nog even goed nadenkt wat je wil gaan doen
Zelf: slecht alweer: vintage pumps, riem, H&M zwart jurkje (XS ) ik hou me ook nooit aan m'n beloftes
De studie bestaat al zo'n 19 jaar, maar is erg breed. (farmacie is voor mensen die apother willen worden) Er zijn meer dingen die ik vandaag hoorde die niet bij me passen, buiten dat ik het toekomstbeeld niet helemaal vertrouw. Het was teveel bio, te mens-gericht en een groot deel van de info was gewoon NIET waar. (oh en het wordt vooral gedaan door meiden en ik geef de voorkeur aan een echte betastudie, dus veel jongens )

Geneeskunde is teveel met mensen, ik ben niet zo sociaal ingesteld, gevoelens en tere zieltjes kunnen me maar weinig schelen Moet je niet mee aankomen bij een patient. ("Stel je niet aan, jij kan prima werken als je maar een beetje doorzettingsvermogen zou hebben")

En mn avondeten weer niet op. Ik had een paar happen sla op toen ik me opeens beroerd voelde en ben gestopt met eten. Neem vanavond wel wat, als ik dan wel kan eten. (alsof je ziek bent, dan kan je ook nauwelijks wat wegkrijgen) Gelukkig uitgebreid ontbijt gehad vandaag, dus het is nog wel een klein beetje gezond ofzo
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:16:58 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54205031
Ik zou vandaag boerenkool maken, maar ik heb geen zin om in de keuken te staan, dus wordt het soep en een eitje .
Ben de hele middag bezig geweest en ik kon om een uur of 16:30 eindelijk eens gaan lezen in m'n nieuwe boek . Ook een nieuwe krabpaal voor de katjes gekocht. Prachtig ding met twee plateautjes en een bungelend muisje aan het hoogste plateau . Ze hebben er al veel plezier van .

Weet iemand trouwens wat de verhouding boerenkool - aardappelen is in stamppot boerenkool? Ik heb wel vaker boerenkool gemaakt, maar ik weet het even niet meer?
Niet meer actief op Fok!
pi_54205978
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou vandaag boerenkool maken, maar ik heb geen zin om in de keuken te staan, dus wordt het soep en een eitje .
Ben de hele middag bezig geweest en ik kon om een uur of 16:30 eindelijk eens gaan lezen in m'n nieuwe boek . Ook een nieuwe krabpaal voor de katjes gekocht. Prachtig ding met twee plateautjes en een bungelend muisje aan het hoogste plateau . Ze hebben er al veel plezier van .

Weet iemand trouwens wat de verhouding boerenkool - aardappelen is in stamppot boerenkool? Ik heb wel vaker boerenkool gemaakt, maar ik weet het even niet meer?
Weet ik eigenlijk ook niet precies, van die boerenkool. Het is een van de weinige stamppotten die ik niet zo lekker vind, dus heb ik hem nog nooit gemaakt. Ik zou gewoon de hele zak koken en dan beetje bij beetje door de gestampte aardappels doen, net zolang dat jij denkt dat het goed is. Geef mij maar andijvie stamp of zuurkool Ik eet vandaag de Hollandse pot: biefstuk, rode kool met appeltjes (uit pot; samen met bietjes de enige groenten wmb die lekkerder zijn uit pot dan vers) en een gekookt aardappeltje. Ik ga zelfs een soort jus maken van bouillon en juspoeder met water. Natuurlijk niet zo lekker als de vette variant, maar toch best te doen. Als toetje verse ananas. Ik heb weer eens een hele gekocht, dus moet hem nog wel even villen...
pi_54207327
Boerenkool met jus en verse rookworst ... Andijviestamppot met kaas en spekjes ... (in de winter, als je net thuis komt uit de vrieskou, zo'n lekker stevig maal om op krachten te komen)

Voor de rest hou ik niet van de Nederlandse zware kost, groente + aardappelen gaan nog redelijk Geef mij maar salades of buitenlands eten, rijst enzo ...
pi_54211682
In de winter krijg ik altijd een enorme behoefte aan bonen en spek een andere energie leverende voedingsdingen
Waarschijnlijk heeft je lichaam toch wat meer nodig in de winter

Ik geef daar altijd een heel klein beetje aan toe Wél een speklapje, maar dan een halve of zoiets
En stoofpotjes
pi_54211961
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef freecell het volgende:
In de winter krijg ik altijd een enorme behoefte aan bonen en spek een andere energie leverende voedingsdingen
Waarschijnlijk heeft je lichaam toch wat meer nodig in de winter

Ik geef daar altijd een heel klein beetje aan toe Wél een speklapje, maar dan een halve of zoiets
En stoofpotjes
Hard uitgebakken speklapjes . Het is ook zo gezellig, dat wintereten en drinken; van die warme chocolademelk (van die ouderwetse, met cacaopoeder en suiker), dat is ook al zo knus.

Behalve erwtensoep, daar is niks knus' en gezelligs aan, daar krijg ik nachtmerries van
pi_54212371
Snert is lekker! Mits goed klaargemaakt.
En hey! mijn mama heeft het me goed geleerd
pi_54212542
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef freecell het volgende:
Snert is lekker! Mits goed klaargemaakt.
En hey! mijn mama heeft het me goed geleerd
Het is vooral het uitzicht. Mijn ogen kunnen dat niet aan en de textuur, dat ruwe, met dat vette vlees, brrr.
pi_54212600
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is vooral het uitzicht. Mijn ogen kunnen dat niet aan en de textuur, dat ruwe, met dat vette vlees, brrr.
Hmmmz, lastig

Ik kan je wel eens geblinddoekt mijn snert voorzetten? Al doe je natuurlijk weinig aan de textuur
pi_54218679
Goedemorgen!
Vanochtend zag ik zowaar de 58! Maar het was wel met een komma 9 erachter en het was direct na het hardlopen (6 km ong.), dus telt het niet echt en update ik het dus ook niet.
Verder vandaag alleen maar wat leren en nog werken vanavond, gebeurt dus niet veel, maar zal ook geen slechte dingetjes eten dan!
Het mooi kotsende meisje.
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:50:04 #168
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54221748
Vandaag heb ik wel een goede lijndag. Gister op de weegschaal 75,6, maar ik weeg me morgenvroeg nog een keer en dan update ik pas. Daarnet les 5 van evy, ging redelijk goed. Alleen aan het eind had ik een beetje last van steken in mijn zij. Niet zo erg dat ik moest stoppen.
maar vandaag meot ik ook nog een essay schrijven en dat schiet absoluut niet op... Nja ik doe mn best maar...
pi_54227839
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:15 schreef freecell het volgende:

Ik ren ook ongeveer 5 KM in een half uur Wel om denken dat je op een loopband regelmatiger loopt, geen bochtjes hoeft te maken en ongelijke stappen hebt, waardoor je in het "echt" waarschijnlijk ietsje langzamer gaat.
Ik heb net les 24 gedaan (1x10 en 1x20 minuten, met 1 minuutje ertussen.) Het park durfde ik niet aan en de loopband doe ik nooit meer, dus ik heb nu gewoon midden in de stad gerend en dat is eigenlijk hartstikke leuk; je ziet nog eens wat. En ik heb er op gelet en ik denk echt dat ik buiten harder loop, het lijkt wel of je meer voorwaartse snelheid hebt en meer frisse lucht, waardoor je ademtechnisch ook beter uitkomt. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk het wel.

Ik vind het trouwens ongelofelijk dat ik alweer zo lang kan rennen. Had zelfs het gevoel dat ik nog wel even kon doorgaan. Zo ga nu ff lekker in bad...
pi_54228066
Vandaag zag ik voor het eerst de 5 verschijnen: 59,9!

Resultaat van een paar dagen goed op m'n eten letten

Morgen lekker zwemmen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54228698
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef Ewelina het volgende:
Vandaag zag ik voor het eerst de 5 verschijnen: 59,9!

Resultaat van een paar dagen goed op m'n eten letten

Morgen lekker zwemmen
Goed hoor! Daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen!

Ik vind echt heel veel sporten leuk en sommige sporten die ik zelf niet leuk vind, daarvan snap ik nog heel goed dat iemand anders dat wel leuk vindt. Maar zwemmen Vooral in de winter met die kou, brr. Begrijp me goed he, in de zomer vind ik het ook lekker om een afkoelende duik in zee te nemen en een beetje te spelen in de golven. Maar baantjes trekken in een chloorbad: ik vat het echt niet
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:09:12 #172
1762 YPPY
Yppiaans
pi_54228868
Zwemmen is echt lekker, ook in de winter. We gaan elke week babyzwemmen en ik vind het jammer dat ik niet wat vaker zelf kan gaan. Wij hebben geen chloor hier overigens, dat scheelt ook wel. En het moet niet te druk zijn natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54228962
Zwemmen is juist heerlijk! Vooral als je spierpijn hebt ofzo, in het water ben je veel lichter en vrijer in je bewegingen ... chloor heb ik ook een hekel aan ja, moest altijd zwembril op vanwege de oogpijn (paar jaar gezwommen) Zwemmen is de ideale manier om lekker wakker te worden Vind ik dan ... (toch jammer dat ik dat nooit meer doe)

En ik heb ook weer wat nieuws ontdekt: ik moet 's middags na 4'en geen cola meer drinken. Sliep de afgelopen maanden heel erg slecht, nooit een ononderbroken nacht ... en nu drink ik al 4 dagen geen cola meer na de middag (en dan ook maar 1 glas) en spontaan slaap ik exact 8 uur per nacht (ook wel logisch, halfwaardetijd van cafeine is 4 uur, dus als je om 20.00 uur 2 glazen cola drinkt, zit er rond een uur of 12 nog een volledig glas in je lichaam actief te wezen en mijn glazen zijn 400 mL)

Mijn gevoel zegt dat het 11 uur 's avonds is en ik moet gaan slapen... *zucht*
pi_54229037
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:09 schreef YPPY het volgende:
Zwemmen is echt lekker, ook in de winter. We gaan elke week babyzwemmen en ik vind het jammer dat ik niet wat vaker zelf kan gaan. Wij hebben geen chloor hier overigens, dat scheelt ook wel. En het moet niet te druk zijn natuurlijk.
dat is zo lief! ik werk in n zwembad en zie t wel eens!

ben weer terug uit t verre groningen en weer n kilo zwaarder... eerst maar ff kijken of ie er morgen nog aanzit. Het was wel helemaal super! kreeg bijna zin om van universiteit te wisselen en daar lekker te gaan studeren en wonen!
pi_54229051
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Goed hoor! Daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen!

Ik vind echt heel veel sporten leuk en sommige sporten die ik zelf niet leuk vind, daarvan snap ik nog heel goed dat iemand anders dat wel leuk vindt. Maar zwemmen Vooral in de winter met die kou, brr. Begrijp me goed he, in de zomer vind ik het ook lekker om een afkoelende duik in zee te nemen en een beetje te spelen in de golven. Maar baantjes trekken in een chloorbad: ik vat het echt niet
Jij bent denk ik ook wat langer dan ik... (ik ben 1.61m) da's geen eerlijke vergelijking

Vanmiddag wel weer geshopt: een setje van Marlies Dekkers (ja ik ben gek op lingerie )

En tja, zwemmen... ik ben nou eenmaal gek op water Heb vroeger jarenlang bij een zwemvereniging gezeten (ook wedstrijdzwemmen enzo, 3 x per week trainen etc) toen gestopt, iets van 7 jaar niet meer aan sport gedaan en nu ben ik een jaar geleden weer begonnen

Alleen wel jammer dat ik nu gewoon langzamer ben dan op m'n 13e...

Ik persoonlijk kan dan weer niet begrijpen wat men aan balsporten leuk vindt.... (trauma )

[ Bericht 5% gewijzigd door Ewelina op 28-10-2007 19:26:38 ]
pi_54229237
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:19 schreef Ewelina het volgende:

Ik persoonlijk kan dan weer niet begrijpen wat men aan balsporten leuk vindt.... (trauma )
* Mee eens is
pi_54229530
Om te doen vind ik balsporten ook niet zo bijzonder, behalve tennis dan, dat vind ik weer de állerleukste sport die er is. Maar ik snap wel goed dat iemand anders balsporten leuk vindt.
Ik zelf heb vroeger veel geturnd, dat vond ik ook superleuk. (ik was heel lenig -nog steeds trouwens- en ik durfde alles, maar ik was zo onelegant dat de turntrainer me naar balletles stuurde, wat ik dan weer vréselijk vond )
pi_54234143
kennen jullie me nog
  maandag 29 oktober 2007 @ 07:32:28 #179
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54237526
En weer een halve kilo Net 87.0 op de weegschaal

Die 85 komt aardig in de buurt .
En dan is het weer hard werken voor de 80 .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54238391
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kennen jullie me nog
Jaaaaa jij ging een vechtsport zoeken Al gevonden ondertussen?

En goeiemorgen voor de rest Ik heb lekker geslapen, raak nooit meer zoveel cola aan ...
pi_54239469
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:44 schreef conleche het volgende:

Ik zelf heb vroeger veel geturnd, dat vond ik ook superleuk. (ik was heel lenig -nog steeds trouwens- en ik durfde alles, maar ik was zo onelegant dat de turntrainer me naar balletles stuurde, wat ik dan weer vréselijk vond )
Dit klinkt verschrikkelijk bekend
Ik was best goed, durfde alles en toen keek ik een keer een video van een wedstrijd terug.

Ik zag kleine, ranke en grote ranke meisjes wat halfslachtige oefeningen doen en eleant zijn.
En toen zag ik een zak aardappelen een technisch goede oefening doen.
Ben acuut gestopt met turnen
pi_54240239
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jaaaaa jij ging een vechtsport zoeken Al gevonden ondertussen?

En goeiemorgen voor de rest Ik heb lekker geslapen, raak nooit meer zoveel cola aan ...
ja!

ik ga muay thai doen (kickboksen) en als ik wil mag ik ook nog meedoen met krav maga, aikido, karate, judo, jiu jitsu & wing tsun (kung fu)

pi_54240243
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Dit klinkt verschrikkelijk bekend
Ik was best goed, durfde alles en toen keek ik een keer een video van een wedstrijd terug.

Ik zag kleine, ranke en grote ranke meisjes wat halfslachtige oefeningen doen en eleant zijn.
En toen zag ik een zak aardappelen een technisch goede oefening doen.
Ben acuut gestopt met turnen
Das grappig, bij mij wilde het kwartje ook pas vallen nadat ik een video had gezien. Ik zag mezelf razendsnel flikflakjes draaien, maar wel met geopende kromme benen, ik zag dat andere meisjes mooie gebaartjes maakten met hun handen, terwijl ik dat altijd maar aanstellerig vond (ik was sowieso een halve jongen, dus ballet moest je bij mij eigenlijk niet mee aankomen) Ik heb het nog wel geprobeerd, hoor, om iets sierlijker te worden, maar helemaal gelukt is het nooit Ik zag mezelf laatst terug op video en ik loop nog steeds een beetje raar: heel snel en ik beweeg m'n armen nogal flink en bij iedere stap veer ik een beetje op: dat had ik ook liever niet willen zien
pi_54240513
bij mij zeiden ze juist dat ik beter op ballet oid kon gaan omdat ik zo aan t huppele/dansen/sierlijk aan t doen was met judo
pi_54240775
Haha oh herkenbaar allemaal. Ik zat ook op turnen, een halfjaar ofzo, maar was ook zo'n halve jongen die dat knikken en handen omhoog na een oefening maar voor watjes vond. En ik vond de balk eng, ben daar gek om mn nek te breken door een radslag op dat ding te doen ...

Iets met jongens en agressie werkt bij mij toch beter (en he, voor taekwondo moet je ook heel lenig zijn, is dat niet handig. Zelfs zonder ooit getraind te hebben was ik al lenig)

Maar Principessa, waar ga je die sporten dan doen? Ik ken geen verenigingen die zoveel sporten aanbieden (en zou graag eens wat meer willen doen 2x per week trainen is wat weinig).
pi_54248943
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja!

ik ga muay thai doen (kickboksen) en als ik wil mag ik ook nog meedoen met krav maga, aikido, karate, judo, jiu jitsu & wing tsun (kung fu)

koel, ik boks ook (super sport he!)
gaaf dat je er zoveel andere dingen bij mag doen! wij trainen in een sportschool en ik kan er dus ook bij fitnessen, maar karate lijkt me eigenlijk ook wel gaaf!

heb vroeger ook geturnd... 3 jaar lang (was heel jong) en toen ik eindelijk doorhad dat t niks voor me was heb ik net zo lang gezeurd tot ik op teakwondo mocht (ik was 8 en mn ouders vonden dat nog niet zo'n goed idee, maar mn buurmeisje deed t, dus ik wou t ook)

mn extra kilootje is er trouwens alweer vanaf
pi_54249659
ik doe niet echt aan afvallen maar weg nog steeds <65
nu nog <60
pi_54249668
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef Bagel het volgende:
(ik was 8 en mn ouders vonden dat nog niet zo'n goed idee, maar mn buurmeisje deed t, dus ik wou t ook)
Dat is zo lief, van die kleine kindjes die trainen. Vooral als ze net een jaar of 6 zijn ... kijk er soms wel eens naar en vind het echt schattig als je ze op een kussentje ziet schoppen en de trots als iets lukt

En ik heb GEEN zin meer om te leren, het is saai en ik doe alles fout
pi_54249774
Gatver, ik ben geloof ik ziek aan het worden

Hoofdpijn, rillerig, soms heet en soms weer koud ...

bah.

Ben vanavond ook maar niet gaan zwemmen
pi_54249810
ik heb ook geen zin om te leren
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:14:53 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54250700
Ik heb weer lekker hardgelopen zonet. Een andere route genomen . Mark en ik raakten elkaar op de terugweg een beetje kwijt en op het laatste haalde hij mij in. Hoe vals. Maar toen liep 'ie de verkeerde straat in en met een lekker sprintje was ik alsnog eerder thuis dan hij . Ik stond te hijgen als een oud paard toen ik eenmaal weer binnen was.
Niet meer actief op Fok!
pi_54253298
Laten we het maar niet over leren hebben. Ik ben moe, wanhopig en gefrustreerd.

Nog even wat blijheid:
Ik heb een nieuwe broek, maat 42 en hij zit perfect en mijn kont is rond
Ik ontdekte net dat ik de bodem van mijn navel kan zien (kon vroeger niet vanwege vet)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54253334
maat 42 ik dacht dat je best dun was ?
pi_54253676
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maat 42 ik dacht dat je best dun was ?
Ik ben best lang
BMI 22 inmiddels, dus best dun ja.
oja, ik moest nog updaten, per ongeluk een kilo afgevallen

[ Bericht 13% gewijzigd door Alcarin op 29-10-2007 22:31:02 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54253918
Hoelang is lang? Ik ben 1.75 met broekmaat 36? En BMI van 21
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:29:42 #196
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54255529
Hmz, vandaag baaldag. Maar ik heb me wel goed aan mevrouw bakker gehouden. Dat essay dus, dat had ik vannacht om half 5 af. En toen was ik er nog niet tevreden over. Vanmiddag heb ik de slaap proberen in te halen.
En ik voel me ook ziekjes. Beetje buikpijn de hele tijd. Bleh.
En vanmorgen woog ik 76. Wel na het ontbijt. Dus ik laat dat updaten maar ff zitten.
En ik ben ook nog eens een beetje zenuwwachtig voor aankomende vrijdag. Dan ga ik met mijn vriend naar het sanadome (kuuroord). Dat is heel leuk. Maar ik moet wel in bikini. Nja, ik probeer er toch maar van te genieten.
pi_54257359
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoelang is lang? Ik ben 1.75 met broekmaat 36? En BMI van 21
1,80, broekmaat 42, en BMI van 22.
Veel kleiner gaat die broek ook niet worden, op dit moment zijn mijn botten de beperkende factor, en niet mijn vet. Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik er niet van houd om mezelf in net-passende broeken te proppen.
Eigenlijk wel raar, 14 kilo scheelt maar 1 broekmaat (zelfde merk), zou het dan toch aan de kleding liggen?
pi_54257381
Ik was 1.72, 65 kilo en had nog broeken 40-42. Je kunt je bouw tegen hebben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54257415
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:33 schreef YPPY het volgende:
Ik was 1.72, 65 kilo en had nog broeken 40-42. Je kunt je bouw tegen hebben.
Ja, mensen zijn gewoon verschillend. Maar ik ben eigenlijk wel blij met mijn bouw
Het boeit me verder ook vrij weinig wat voor nummertje er in mijn broek staat
Zolang ze broeken met dat nummertje maar overal verkopen, wat nu dus het geval is
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:00:46 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54257558
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

1,80, broekmaat 42, en BMI van 22.
Veel kleiner gaat die broek ook niet worden, op dit moment zijn mijn botten de beperkende factor, en niet mijn vet. Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik er niet van houd om mezelf in net-passende broeken te proppen.
Eigenlijk wel raar, 14 kilo scheelt maar 1 broekmaat (zelfde merk), zou het dan toch aan de kleding liggen?
Ik ben na 10 kg ook slechts 1 broekmaat geslonken.
En ik denk dat maat 40 ook het hoogst haalbare is voor mij. Niet dat dat mij uitmaakt, hoor . Dan behoor ik lekker tot de middenmoot .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')