Neeeee, geen stekeltjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou een stekeltjeskapsel doen als ik Douwe was.
Kan me hem niet met (half)lang haar voorstellen.
mijn zwagerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Neeeee, geen stekeltjes.Ik vind stekeltjes echt ver-schrik-ke-lijk. Noem mij 1 voorbeeld van een knappe vent met stekels!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Neeeee, geen stekeltjes.Ik vind stekeltjes echt ver-schrik-ke-lijk. Noem mij 1 voorbeeld van een knappe vent met stekels!
Ik denk nou nooit aan Scott van 5ive.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Mwoah, dat zou ik geen stekels willen noemen. Bij stekels denk ik eerder aan dat ventje van 5ive (Scott), al zou je dat weer 'spikes' moeten noemen.
Ik weet begot niet wie dat isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk nou nooit aan Scott van 5ive.
rich was veel leuker met zijn lange haarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk nou nooit aan Scott van 5ive.
Dat je is je vergeven, meid.quote:
Rich had een babyfacequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
rich was veel leuker met zijn lange haar
Zo is mijn kapsel op dit momentquote:
Maar wel lang blond haar en blauwe ogen, meer wou ik toen nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rich had een babyface.
Ik vond ze allemaal niet leuk. Ik was fan van Jeremy Jackson, BSB Nick en Mark van Another Level was ook best.
Maar we gaan wel erg off-topic hè.
He bij mij ook alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo is mijn kapsel op dit moment!
Over anderhalf uur is het feest
Succes!! Ik heb er ook wel vertrouwen in hoor. Alleen toch een beetje zenuwachtigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He bij mij ook al(ja, mijn eerste toets is ook om half 1, gelukkig heb ik dr wel vertrouwen in)
Veel succes
Ja, kijk. Op die leeftijd was ik into Madness.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja, wij zijn ook jong geweest, hoor![]()
.
Ik ben op m'n 14e al overgestapt op Bon Jovi. Halflang haar
.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
Boybands?
Kennen jullie de "arogant worms" ? Geniaalhttp://www.youtube.com/watch?v=x5N4-8fX1b0
Hebben nog veel meer nummers, maar ik moest hier even aan denken(vooral naar de tekst luisteren
)
quote:Title: The Arrogant Worms - Boy Band lyrics
Artist: The Arrogant Worms
You know something girl? I'm thinking about you right now.
You don't want to know what I'm thinking, girl.
Or... or do you?
Girl, you think I'm the bomb,
but I'm old enough to be dating your mom. And I did.
She wasn't that bad, but you're grounded if you tell your dad
that you like the way we dance, with rock-hard abs and plastic pants.
You give us teddy bears,
and in return we shave our chest hairs. Yeah, we're so manly.
'Cause we're singing in a boy band.
The words are stupid, and the music's bland.
Never see a dime for selling out to the man.
Yeah, we're a boy band.
We say we met in church, but we're a product to market research.
We sing about sex, to little girls who shouldn't think about sex yet.
It's not like they listen, it's not like they care.
'Cause when we sweat our bodies glisten.
We like the color blue. (blue, blue)
And we're appearing at a mall near you, right beside the food court.
The words are stupid, and the music's bland.
No one likes us here, but we're big in Japan.
Yeah, we're a boy band.
Throw your hands up in the air,
and wave them around like you just don't care.
You just don't care, you just don't care,
now bring your hands down from the air.
Doo doo doot doot doot, doo doo doot doot doot
Doo doo doot ahh ahh ahh ahh.
The words are stupid and the music's bland.
Another pollutant in the pop wasteland.
Yeah, we're a boy band.
Yeah, we're a boy band.
Yeah, we're a boy band.
Die is de laatste jaren wel snel oud geworden. In de jaren van de Style Council en ook de eerste solojaren was 't echt een mooie jongen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:42 schreef conleche het volgende:
Toen ik 14 was waren er geen boy bands, o wacht, je had toen wel Doe Maar, maar die waren toen al in de 30. Ik was meer van de Style Council en U2 en The simple minds en dat soort stuff. Ik ben nu nog steeds dol op Paul Weller.
Ja das waar, maar hij maakt nog steeds mooie muziek!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is de laatste jaren wel snel oud geworden. In de jaren van de Style Council en ook de eerste solojaren was 't echt een mooie jongen.![]()
Gefeliciteerd! Hier gaat het ook goed op studie-gebied. Zelfs voor mijn filosofie-vak heb ik goede cijfers (zelfs voor de opdracht die gedeeltelijk door mijn vriend werd gemaakt in een kwartier... --> een 7).quote:
Ik zou willen dat ik dat nu al kon roepen ... mijn cijfer komt pas over een paar weken, en ik vermoed dat het ruim onder de 8 zal liggen. Was heel gemeen: toets ging voornamelijk over logaritmes (oude stof, die ik nooit goed heb begrepen) en helemaal niet over omwentelingsfiguren (nieuwe stof, 1/3 van de nieuwe stof) ... dus, ik had goed geleerd, maar het is nu alsnog niet zo super gegaanquote:
van maten kan je niet veel op aan tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:29 schreef Sylvana het volgende:
*slik*
Tijd terug zoveel kilo afgevallen door die darmproblemen, maar inmiddels zit alles er wel weer aan, en aangezien ik nog maar 2 broeken en 1 trui heb voor van de winter, werd het dus tijd om nieuwe winterkleren te kopen. Paar truien gehaald en een stel broeken, en daarbij kreeg ik de schok van mn leven: Ik pas maat 38 niet meer meer![]()
![]()
*slik*
Dus nou heb ik maat 40 qua broeken *slik*
Bij broeken zit er wel wat minder verschil in dan bij t-shirts. Mijn broeken zijn allemaal 38 of 40 maar ik heb t-shirtjes liggen van maat 146 (bij de HEMA kindermode hebben ze soms hele grote kindershirts in leuke streepjes ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
van maten kan je niet veel op aan tegenwoordig
dus wie weet heb je nog steeds dezelfde maat
het kan toch ook niet dat ik een tshirtje in maat 164 aan kan
bij broeken heb ik ook alles van S tot XLquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij broeken zit er wel wat minder verschil in dan bij t-shirts. Mijn broeken zijn allemaal 38 of 40 maar ik heb t-shirtjes liggen van maat 146 (bij de HEMA kindermode hebben ze soms hele grote kindershirts in leuke streepjes ofzo), maar ook van XL of maat 40 en alles wat daartussen zit. t-shirtenspul rekt natuurlijk ook gewoon meer mee.
Het is ook niet altijd hoor, maar als ik iets leuks zie dan kijk ik wel altijd even of het toevallig weer zo is, dat het groter valt dan normaal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij broeken heb ik ook alles van S tot XL
en waarom maken ze die kindermaten zo groot?
Kinderkleding is in elk geval ruimer meestal, mevrouwen hebben liever 'sexy strakke kleding'.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij broeken heb ik ook alles van S tot XL
en waarom maken ze die kindermaten zo groot?
O gelukkig, ik ben toch niet het enige lid van de slankclubquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
De weegschaal gaf net 59,4 aan. Ben dus best stabiel tot nu toe, maar de 58 gaat wrs. niet lukken. Onder de 60 blijven is ook een mooi doel toch!
Conleche: dat wat jij beschrijft is ook een reden waarom ik voor de sportschool besloot niet langer door te gaan dan m'n proefabonnementje... Gelukkig was daar geen spiegel bij de cardio dingen, dat zou helemaal vreselijk geweest zijn... Je snelheid is prima: Evy streeft ook naar 5 km in een half uur. Je zou je snelheid & afstand van buiten lopen ook kunnen uitrekenen via www.mapmyrun.com maar de parken en bossen zijn vaak niet erg goed ingetekend.
Vanochtend nog wat aan m'n artikel werken en vanmiddag ga ik naar de stad met m'n moeder, wordt vast wel gezellig.
Ja het is theoretisch allemaal prima nu, maar ik blijf vinden dat de spiegel wat anders aangeeftquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:08 schreef conleche het volgende:
[..]
O gelukkig, ik ben toch niet het enige lid van de slankclub! Wat betreft mapmyrun wordt dat moeilijk denk ik, want ik loop altijd kriskras door het park en sommige stukken doe ik 2 keer, maar ik weet nooit precies waar ik heb gelopen. Maar dan denk ik dat ik wel op een goede snelheid lig. Ik denk dat 59 een heel goed gewicht is voor iemand van jouw lengte toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |