abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:08:57 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54176991
Oh ja, ik kreeg gisteren tijdens het hardlopen ruzie met Mark (we horen niet eens puf te hebben om ruzie te kunnen maken ), dus toen liep ik na een paar minuten de andere kant op. Maar ik heb wél superhard gelopen en ik zweette me helemaal rot. Waarschijnlijk uit frustratie, maar ook omdat ik alleen was. Heb het idee dat ik dan beter loop. Hij was al snel weer thuis, want ik had de stopwatch, dus hij kon verder niets.
Niet meer actief op Fok!
pi_54177325
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou een stekeltjeskapsel doen als ik Douwe was.
Kan me hem niet met (half)lang haar voorstellen .
Neeeee, geen stekeltjes. Ik vind stekeltjes echt ver-schrik-ke-lijk. Noem mij 1 voorbeeld van een knappe vent met stekels!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:44:51 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54177643
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Neeeee, geen stekeltjes. Ik vind stekeltjes echt ver-schrik-ke-lijk. Noem mij 1 voorbeeld van een knappe vent met stekels!
mijn zwager .
Geen foto van helaas . Ik houd van korte militairenkoppies .
Halflang haar staat helaas lang niet iedereen en ik kan me Douwe niet voorstellen met halflang haar .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:48:04 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54177699
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:27 schreef conleche het volgende:

[..]

The love you take is equal to the love you make.
pi_54178217
Halflang haar bij jongens is leuk *hinthint*
* Chicolate heeft ook een zwak voor mannen/jongens met halflang haar

(en als het niet staat, kan je het altijd nog afknippen )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54178265
(half)lang jaar bij jongens
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:13:37 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54178284
Ik ben absoluut voor kort haar bij mannen.
pi_54178360
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuke man, maar jammer van die stekels!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:18:22 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54178386
Mwoah, dat zou ik geen stekels willen noemen. Bij stekels denk ik eerder aan dat ventje van 5ive (Scott), al zou je dat weer 'spikes' moeten noemen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:20:21 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54178442
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Mwoah, dat zou ik geen stekels willen noemen. Bij stekels denk ik eerder aan dat ventje van 5ive (Scott), al zou je dat weer 'spikes' moeten noemen .
Ik denk nou nooit aan Scott van 5ive.
pi_54178444
George staat absoluut alles, dat is waar. En toch vind ik hem nóg leuker met wat langer haar! (Als ik hem tegenkom heb ik permissie van Peter om vreemd te gaan, evenals met Brad Pitt trouwens en die afspraak stond al toen Ocean's 12 hier zou worden gedraaid en ik de kostuumafdeling zou gaan versterken .......helaas ging dat voor mij op het laatste moment niet door , maar dit geheel terzijde )
pi_54178464
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik weet begot niet wie dat is
pi_54178518
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

rich was veel leuker met zijn lange haar
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:25:51 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54178569
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat je is je vergeven, meid.
5ive was een boybandje van rond 1998, als ik het me goed herinner. Hun eerste hit was 'Slam dunk da funk' .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:26:55 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54178592
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

rich was veel leuker met zijn lange haar
Rich had een babyface .
Ik vond ze allemaal niet leuk. Ik was fan van Jeremy Jackson, BSB Nick en Mark van Another Level was ook best .

Maar we gaan wel erg off-topic hè .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:27:38 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54178611
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ook niet!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:28:54 #117
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54178640
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo is mijn kapsel op dit moment !

Over anderhalf uur is het feest
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54178654
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Rich had een babyface .
Ik vond ze allemaal niet leuk. Ik was fan van Jeremy Jackson, BSB Nick en Mark van Another Level was ook best .

Maar we gaan wel erg off-topic hè .
Maar wel lang blond haar en blauwe ogen, meer wou ik toen niet
ookal vond ik Jeremy inderdaad ook leuk
pi_54178721
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:28 schreef Dizer het volgende:

[..]

Zo is mijn kapsel op dit moment !

Over anderhalf uur is het feest
He bij mij ook al (ja, mijn eerste toets is ook om half 1, gelukkig heb ik dr wel vertrouwen in)
Veel succes

Maarre, boybands? ...
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:37:21 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54178801
Ja, wij zijn ook jong geweest, hoor .
Ik ben op m'n 14e al overgestapt op Bon Jovi . Halflang haar .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:07:38 #121
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54179397
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

He bij mij ook al (ja, mijn eerste toets is ook om half 1, gelukkig heb ik dr wel vertrouwen in)
Veel succes
Succes!! Ik heb er ook wel vertrouwen in hoor. Alleen toch een beetje zenuwachtig .
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:11:08 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54179476
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja, wij zijn ook jong geweest, hoor .
Ik ben op m'n 14e al overgestapt op Bon Jovi . Halflang haar .
Ja, kijk. Op die leeftijd was ik into Madness.

pi_54180020
Boybands?
Kennen jullie de "arogant worms" ? Geniaal http://www.youtube.com/watch?v=x5N4-8fX1b0
Hebben nog veel meer nummers, maar ik moest hier even aan denken (vooral naar de tekst luisteren )
pi_54180030
BTW, negeer het clipje, die heeft iemand anders er onder gezet en hoort er niet onder
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:40:21 #125
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54181290
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
Boybands?
Kennen jullie de "arogant worms" ? Geniaal http://www.youtube.com/watch?v=x5N4-8fX1b0
Hebben nog veel meer nummers, maar ik moest hier even aan denken (vooral naar de tekst luisteren )

leuk, freecell! Of de tekst gewoon meelezen
quote:
Title: The Arrogant Worms - Boy Band lyrics

Artist: The Arrogant Worms

You know something girl? I'm thinking about you right now.
You don't want to know what I'm thinking, girl.
Or... or do you?

Girl, you think I'm the bomb,
but I'm old enough to be dating your mom. And I did.
She wasn't that bad, but you're grounded if you tell your dad
that you like the way we dance, with rock-hard abs and plastic pants.
You give us teddy bears,
and in return we shave our chest hairs. Yeah, we're so manly.

'Cause we're singing in a boy band.
The words are stupid, and the music's bland.
Never see a dime for selling out to the man.
Yeah, we're a boy band.

We say we met in church, but we're a product to market research.
We sing about sex, to little girls who shouldn't think about sex yet.
It's not like they listen, it's not like they care.
'Cause when we sweat our bodies glisten.
We like the color blue. (blue, blue)
And we're appearing at a mall near you, right beside the food court.

The words are stupid, and the music's bland.
No one likes us here, but we're big in Japan.
Yeah, we're a boy band.

Throw your hands up in the air,
and wave them around like you just don't care.
You just don't care, you just don't care,
now bring your hands down from the air.
Doo doo doot doot doot, doo doo doot doot doot
Doo doo doot ahh ahh ahh ahh.

The words are stupid and the music's bland.
Another pollutant in the pop wasteland.
Yeah, we're a boy band.
Yeah, we're a boy band.
Yeah, we're a boy band.
pi_54182323
Toen ik 14 was waren er geen boy bands, o wacht, je had toen wel Doe Maar, maar die waren toen al in de 30. Ik was meer van de Style Council en U2 en The simple minds en dat soort stuff. Ik ben nu nog steeds dol op Paul Weller.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:47:47 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54182413
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:42 schreef conleche het volgende:
Toen ik 14 was waren er geen boy bands, o wacht, je had toen wel Doe Maar, maar die waren toen al in de 30. Ik was meer van de Style Council en U2 en The simple minds en dat soort stuff. Ik ben nu nog steeds dol op Paul Weller.
Die is de laatste jaren wel snel oud geworden. In de jaren van de Style Council en ook de eerste solojaren was 't echt een mooie jongen.
pi_54182638
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die is de laatste jaren wel snel oud geworden. In de jaren van de Style Council en ook de eerste solojaren was 't echt een mooie jongen.
Ja das waar, maar hij maakt nog steeds mooie muziek!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:06:51 #129
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54182701
Een dikke vette 8 !
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:46:56 #130
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54183445
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:06 schreef Dizer het volgende:
Een dikke vette 8 !
Gefeliciteerd! Hier gaat het ook goed op studie-gebied. Zelfs voor mijn filosofie-vak heb ik goede cijfers (zelfs voor de opdracht die gedeeltelijk door mijn vriend werd gemaakt in een kwartier... --> een 7).
En dan ook nog lijnen! Woehoe. Dit weekend weer op de weegschaal, spannend of er weer wat af is...
Gisteravond had ik de constitutieborrel van mijn vereniging (andere besturen komen je dan feliciteren en suffe cadeautjes aanbieden). Daarvoor ging ik even snel uit eten. Het restaurant dat we wilden zat vol. Dus gingen we snel ergens anders naar binnen. We bestelden allemaal en we kregen een bord met heeeeel weinig erop. Blijkbaar moest je verschillende gangen bestellen, telkens kleine beetjes. Daarom vroeg de serveester ook al: "Is dit alles?!" (oehoehoehoe) toen ze de bestelling opnam. Maar ik moest er toen snel vandoor. Ik heb dus in ieder geval niet te veel gegeten...
Bij de borrel ging alles goed. We hadden van alles veel te veel gekocht (gelukkig mochten we wat we over hadden terugbrengen naar de supermarkt...). E we hebben 3 uur moeten staan om alle felicitaties in ontvangst te nemen. Het is namelijk een gewoonte (vooral bij extreem studentikoze verenigingen, niet bij ons...) om een zo lang mogelijk praatje te houden bij het cadeautje dat je geeft. Toppunt (/ dieptepunt voor mijn voeten) was een verhaal van een kwartier over de 7 vrije kunsten en wat die met bier te maken hadden.
Daarna zijn we nog even gaan napraten in een cafétje. Toen heb ik wel een mojito strawberry op, maar verder heb ik me de hele avond goed in weten te houden.
Nu ben ik een beetje ziekjes... Zeker door al die verkouden mensen die handjes kwamen geven. Evy stel ik dan ook maar even uit naar zondag.
De rest van het weekend moet ik een essay schrijven...
pi_54183515
Gefeliciteerd dizer!!
Vanochtend heb ik hardgelopen met Justice, dat is daar best fijne muziek bij... Maar 5 jaar geleden kon ik me niet voorstellen dat ik elektronische muziek ooit goed zou gaan vinden.
Op de basisschool vond ik BSB leuk, natuurlijk was dat eigenlijk wel heel verschrikkelijk maar snel daarna ben ik overgestapt op 'echte muziek'
M'n gewicht was net, met kleding en al 60,4. Morgen update ik wel, maar er is weinig schade geloof ik.
Het mooi kotsende meisje.
pi_54183563
ik was fan van de spice girls, en vind de muziek nog steeds goed
natuurlijk is het stoerder om ze af te kraken maar vind ze nog steeds leuk

[ Bericht 2% gewijzigd door Miss_S op 26-10-2007 16:40:27 ]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:10:23 #133
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54183929
Stekeltjes heb ik ook gehad, alleen das alweer een hele poos terug... ik ga het zo wel weer proberen maar ik denk niet dat dat leuker zal zijn Halflang haar had ik nog gehad in 2005/2006 maar dat was ook niet echt mooi vond ik zelf
Top dat het goed gaat met de studie's hier, volgende week heb ik een sollicitatiegesprek bij een tekenbedrijf (technische tekeningen) kleine kans dat ik word aangenomen aangezien ik niks weet van de NEN normen en alleen maar ervaring heb met cad tekenen maar goed, niet geschoten altijd mis
En Veiligheidsspeldje hardlopen op Justice is goed te doen ja, ik zou ook eens Goose/Shitdisco en eventueel Shiny Toy Guns proberen als ik jou was erg leuk... en uiteraard Daft Punk
ik luisterde op de basisschool naar The Offspring en natuurlijk top40 muziek
Bernie en ik zijn tof.
pi_54184229
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:06 schreef Dizer het volgende:
Een dikke vette 8 !
Ik zou willen dat ik dat nu al kon roepen ... mijn cijfer komt pas over een paar weken, en ik vermoed dat het ruim onder de 8 zal liggen. Was heel gemeen: toets ging voornamelijk over logaritmes (oude stof, die ik nooit goed heb begrepen) en helemaal niet over omwentelingsfiguren (nieuwe stof, 1/3 van de nieuwe stof) ... dus, ik had goed geleerd, maar het is nu alsnog niet zo super gegaan

Met eten gaat het ook al niet goed: vanochtend buikpijn van de spanning en alleen een boterham hagelslag gegeten, later een hand pepernoten en meer kreeg ik niet binnen ... ben nu net thuis, schreeuwende honger, maar nu mag ik geen eten pakken van mn ouders Ze verbieden me gezond eten te pakken, omdat we over een uur al avondeten ... ja maar, ik heb nu honger? Ik leef de hele dag al op heel weinig? Maakt geen indruk, ze werden zelfs kwaad toen ik een boterham wilde gaan smeren, want dan zou ik straks geen honger meer hebben ...
pi_54184273
*slik*

Tijd terug zoveel kilo afgevallen door die darmproblemen, maar inmiddels zit alles er wel weer aan, en aangezien ik nog maar 2 broeken en 1 trui heb voor van de winter, werd het dus tijd om nieuwe winterkleren te kopen. Paar truien gehaald en een stel broeken, en daarbij kreeg ik de schok van mn leven: Ik pas maat 38 niet meer meer *slik*

Dus nou heb ik maat 40 qua broeken *slik*
pi_54184520
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:29 schreef Sylvana het volgende:
*slik*

Tijd terug zoveel kilo afgevallen door die darmproblemen, maar inmiddels zit alles er wel weer aan, en aangezien ik nog maar 2 broeken en 1 trui heb voor van de winter, werd het dus tijd om nieuwe winterkleren te kopen. Paar truien gehaald en een stel broeken, en daarbij kreeg ik de schok van mn leven: Ik pas maat 38 niet meer meer *slik*

Dus nou heb ik maat 40 qua broeken *slik*
van maten kan je niet veel op aan tegenwoordig
dus wie weet heb je nog steeds dezelfde maat

het kan toch ook niet dat ik een tshirtje in maat 164 aan kan
pi_54184586
Ben je nu zo erg aan het jojo-en Sylvana? Als ik een grotere maat nodig heb, vind ik het heel erg moeilijk om nieuwe kleding te kopen, en doe het eigenlijk liever ook niet. Maar als je zo weinig kleding hebt, kan je er soms niet omheen... Toch denk ik dat je mss. beter eventjes kan wachten tot het wat rustiger wordt allemaal, je zit nu in zo'n stressvolle periode!
Hoe gaat het met je arm en je buik nu? Doet het nog steeds zeer en zoveel ontlastingsproblemen?
pi_54184660
Ja, ben erg aan het jojo-en nu. Maar ik had gewoon nieuwe kleren nodig, want liep nog steeds in t-shirtjes omdat ik gewoon niks anders had. Maar goed, als ik weer wat afval dan zet ik gewoon mn riem een gaatje strakker en past het allemaal ook nog wel hoor

Van mn armen heb ik niet meer zoveel last, dokter denkt dat ik een zware griep ga krijgen. Ik hoop het niet, volgende week laatste lesweek, dus veel presentaties, en de week erna toetsweek. Dus griep krijgen komt niet echt goed uit dan. Heb nog wel steeds zoveel last van mn buik en ontlastingproblemen ja. En duurt dus nog wel ff vooordat ik nou hopelijk uitslag krijg, want 16 november dus weer nieuwe onderzoeken en dan als het goed is 26 november uitslag Dus nog ff doorsukkelen....
pi_54184698
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

van maten kan je niet veel op aan tegenwoordig
dus wie weet heb je nog steeds dezelfde maat

het kan toch ook niet dat ik een tshirtje in maat 164 aan kan
Bij broeken zit er wel wat minder verschil in dan bij t-shirts. Mijn broeken zijn allemaal 38 of 40 maar ik heb t-shirtjes liggen van maat 146 (bij de HEMA kindermode hebben ze soms hele grote kindershirts in leuke streepjes ofzo ), maar ook van XL of maat 40 en alles wat daartussen zit. t-shirtenspul rekt natuurlijk ook gewoon meer mee.
pi_54184723
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij broeken zit er wel wat minder verschil in dan bij t-shirts. Mijn broeken zijn allemaal 38 of 40 maar ik heb t-shirtjes liggen van maat 146 (bij de HEMA kindermode hebben ze soms hele grote kindershirts in leuke streepjes ofzo ), maar ook van XL of maat 40 en alles wat daartussen zit. t-shirtenspul rekt natuurlijk ook gewoon meer mee.
bij broeken heb ik ook alles van S tot XL

en waarom maken ze die kindermaten zo groot?
pi_54184804
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is ook niet altijd hoor, maar als ik iets leuks zie dan kijk ik wel altijd even of het toevallig weer zo is, dat het groter valt dan normaal.
pi_54184822
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kinderkleding is in elk geval ruimer meestal, mevrouwen hebben liever 'sexy strakke kleding'.
Te grote broeken zitten in elk geval veel lelijker dan te grote shirtjes. Die broeken doe ik niet meer aan (tenzij jojo-doemscenario), maar shirtjes maat 40 kan nog best goed bij mij, terwijl ik nu meestal op 36 uiitkom.
pi_54185469
Broeken heb ik eigenlijk altijd dezelfde maat, 32 (Amerikaanse maat dan he ), aangezien ik maar 2 merken draag, en de maten daar redelijk stabiel zijn. Mijn broeken zijn heel erg wijd, dus of ik nou 8 kilo aankom, ik pas ze nog steeds. En als ik nu nog meer afval, gaan er gewoon riemen in

Shirts ligt aan welke winkel. Bij H&M kan ik in XS, bij andere winkels mag ik meteen doorlopen naar L. Stretch-achtige stofjes of katoen vind ik prettigst, dat zit niet zo strak en vast.

En weer gegeten, dat voelt toch wel goed
pi_54185721
Hier wordt het erg lekker eten en gezond

Kip met rijst, gemengde paddenstoelen, een wokgroentenpakket en een klein beetje cashewnootjes
pi_54185782
Ik ben net thuis en ik vind het park een beetje eng in het (schemer)donker dus ga ik nu voor het eerst een Evy-les op de loopband binnen in de sportschool doen. Misschien ook wel eens leuk, dan kan ik ook eens zien hoe snel ik loop en hoe ver precies! Bovendien is er daarna een pilatesles die ik ook ga doen en dan heb ik direct gestretcht.
pi_54190531
Dat vind ik dus helemaal niks, binnen hardlopen op de loopband. Wat ongelofelijk saai zeg. Het enige wat je ziet is je eigen kop, die je in de spiegel steeds rooier ziet worden Ik keek ook steeds naar de minutenteller of het nog niet afgelopen was. Na goed. Ik heb het volgehouden:1x10 minuten en 2x12 minuten, met 1 minuutje ertussen. Het was bij elkaar 5,5 kilometer. Ik had hem op 10 km/u gezet en de laatste 5 minuten op 9,5 km/u. Is dat een beetje een normale snelheid? Daarna nog anderhalf uur gepilatest en toen ik bij thuiskomst op de weegschaal ging staan stond ie op 64,8!!! Maar ja, dat was natuurlijk voor het avondeten, dus ik zal er nu wel weer boven zitten, maar misschien morgenochtend......
pi_54197405
Goedemorgen!

De weegschaal gaf net 59,4 aan. Ben dus best stabiel tot nu toe, maar de 58 gaat wrs. niet lukken. Onder de 60 blijven is ook een mooi doel toch!
Conleche: dat wat jij beschrijft is ook een reden waarom ik voor de sportschool besloot niet langer door te gaan dan m'n proefabonnementje... Gelukkig was daar geen spiegel bij de cardio dingen, dat zou helemaal vreselijk geweest zijn... Je snelheid is prima: Evy streeft ook naar 5 km in een half uur. Je zou je snelheid & afstand van buiten lopen ook kunnen uitrekenen via www.mapmyrun.com maar de parken en bossen zijn vaak niet erg goed ingetekend.
Vanochtend nog wat aan m'n artikel werken en vanmiddag ga ik naar de stad met m'n moeder, wordt vast wel gezellig.
pi_54197430
Ik kan dit topic ook in m'n eentje vollullen hoor, heb ik geen enkel probleem mee Anyway: gisteren niet veel gegeten, 2 1/2 uur gesport, gisteravond dus net na het sporten op 64,8 en nu weer 65,1. Ik weet niet wat het is met die 65, maar irritant is het wel.
pi_54197465
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!

De weegschaal gaf net 59,4 aan. Ben dus best stabiel tot nu toe, maar de 58 gaat wrs. niet lukken. Onder de 60 blijven is ook een mooi doel toch!
Conleche: dat wat jij beschrijft is ook een reden waarom ik voor de sportschool besloot niet langer door te gaan dan m'n proefabonnementje... Gelukkig was daar geen spiegel bij de cardio dingen, dat zou helemaal vreselijk geweest zijn... Je snelheid is prima: Evy streeft ook naar 5 km in een half uur. Je zou je snelheid & afstand van buiten lopen ook kunnen uitrekenen via www.mapmyrun.com maar de parken en bossen zijn vaak niet erg goed ingetekend.
Vanochtend nog wat aan m'n artikel werken en vanmiddag ga ik naar de stad met m'n moeder, wordt vast wel gezellig.
O gelukkig, ik ben toch niet het enige lid van de slankclub ! Wat betreft mapmyrun wordt dat moeilijk denk ik, want ik loop altijd kriskras door het park en sommige stukken doe ik 2 keer, maar ik weet nooit precies waar ik heb gelopen. Maar dan denk ik dat ik wel op een goede snelheid lig. Ik denk dat 59 een heel goed gewicht is voor iemand van jouw lengte toch?
pi_54197526
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:08 schreef conleche het volgende:

[..]

O gelukkig, ik ben toch niet het enige lid van de slankclub ! Wat betreft mapmyrun wordt dat moeilijk denk ik, want ik loop altijd kriskras door het park en sommige stukken doe ik 2 keer, maar ik weet nooit precies waar ik heb gelopen. Maar dan denk ik dat ik wel op een goede snelheid lig. Ik denk dat 59 een heel goed gewicht is voor iemand van jouw lengte toch?
Ja het is theoretisch allemaal prima nu, maar ik blijf vinden dat de spiegel wat anders aangeeft Ik denk alleen dat dat nooit over zal gaan.
W.b. in het donker lopen: Waar ik nu loop is het erg fijn, maar in het donker zou ik het zeker niet durven, dus dan moet ik wel een ander rondje zoeken... Het blijft rotterdam he!
Nu ga ik verder aan 'De beste meetmethode voor screening naar DMII in een hoogrisicopopulatie, ter voorkoming van cardiovasculaire ziekten.'' Dat is een hele mond vol he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')