Panorama is IETS groter dan A4, dus als ze haar over 2 pagina's hebben gedruktquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
Wanneer komt die Panorama met Nadia erin? Ben echt benieuwd hoe smal ze die rug gesjopt hebben..
Wordt lachen, joepiequote:Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
Naad gaat in gesprek met Dennix, joepie.![]()
Dat viel mij ook op, vreemd dat ze niet weten wat er speelt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:29 schreef Maria44 het volgende:
Zijn Lieke en Jaap wel met het spel bezig?
Ahah en het werkt ook!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:29 schreef Maria44 het volgende:
Huub licht zijn teamgenoten even in: Hij heeft tegen Naad gezegd dat ze maar eens aan Dennis moest vragen waarom ze uit elkaar zijn.
Lieke en Jaap: waarom dan? Dat wil ik ook wel weten zegt Lieke.
Huub: waar hebben we op in gezet bij Dennis? Alles komt van Amanda en dat hebben we hem laten bevestigen.
Zijn Lieke en Jaap wel met het spel bezig?
Yep en de waarheid volgens Luc en Naad.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Die TT...is dat iets wat Nadia heeft verteld?
Ik hoorde haar zeggen tegen Dennis dat ze meer heeft gedaan als alleen maar hem aangeraakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus jij zou zoiets wel meteen doorlullen ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:32 schreef Maria44 het volgende:
Lieke vertelt het gesprek van Jaap niet aan Huub want het was in vertrouwen gezegd.
Huub dacht dat teamleden elkaar alles zouden vertellen.
Het ging niet over het spel zegt Lieke.
Ze is ineens niet meer begripvol![]()
En? Heb je nu gewonnen of niet?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen tegen Dennis dat ze meer heeft gedaan als alleen maar hem aangeraakt.
31 december... met vuurwerk gaat hij knallen..quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
Binnenkort gaat het veranderen.Alles word anders.Dennis gaat eerdaags echt knallen.
Ze heeft net ook op de bank gezegd dat ze beide zijn klaargekomen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
ik voel het momenteel ook zo............ maar wat moet hij er tegen doen, ik zie hem echt niet met iemand anders samen spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub de schellen van de ogen zijn gevallen. Dat Lieke en Jaap hem ergens van buitensluiten zou hem moeten besluiten Lieke zo snel mogelijk weg te stemmen. Misschien zelfs nog wel eerder dan nix as donderdag.
Doet me denken aan Eric met zijn "Ik ben gelukkig hier!" Yeah right.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:33 schreef Meganog het volgende:
"Ik voel me echt TOP echt Top"
Liegt Dennis.
De opzet van Jaap??quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub baalt nu ook dat Lieke en Jaap dingen bespreken die hij niet mag weten.
Ik begrijp dat wel, je speelt het spel met 3 man dus moet je elkaar kunnen vertrouwen.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Lieke naar Jaap heel begripvol was en Huub meteen afkapt. Zij hoort Huub nu lang genoeg te kennen om te weten dat je bij hem alles kunt leggen om te bespreken. En dat had ze tegen Jaap moeten zeggen. Tegen Huub had ze kunnen zeggen dat Jaap ergens mee zat maar dat het niet over het spel ging. Maar om nou te zeggen: het was vertrouwelijk; daar kan Huub niks mee, want dan kan het ook over hem gaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:40 schreef neehe het volgende:
[..]
Dus jij zou zoiets wel meteen doorlullen ?
Dan hou je waarschijnlijk veel van roddelen.![]()
"Ik ben de spil"quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:46 schreef schatje het volgende:
Nadia: "Ik maak prachtige televisie".
Ja dit heeft te maken met bonden en daar wordt Huub van buitengesloten. Lieke is Jaap aan het inpalmen. Als ik Huub was zou ik haar er dondrdag nog uitstemmen. Dit is gewoon een dolk van Lieke. (Of Jaap speelt het uberslim)quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Lieke naar Jaap heel begripvol was en Huub meteen afkapt. Zij hoort Huub nu lang genoeg te kennen om te weten dat je bij hem alles kunt leggen om te bespreken. En dat had ze tegen Jaap moeten zeggen. Tegen Huub had ze kunnen zeggen dat Jaap ergens mee zat maar dat het niet over het spel ging. Maar om nou te zeggen: het was vertrouwelijk; daar kan Huub niks mee, want dan kan het ook over hem gaan.
Dat is iets anders dan roddelen als je dat kunt begrijpen![]()
huub mag denk ik niet naar huisquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dit heeft te maken met bonden en daar wordt Huub van buitengesloten. Lieke is Jaap aan het inpalmen. Als ik Huub was zou ik haar er dondrdag nog uitstemmen. Dit is gewoon een dolk van Lieke. (Of Jaap speelt het uberslim)
Dat is in mijn ogen niet waar. Hij wil kruipen voor die hoer. Zij hebben elkaar nodig. Nadia weet dat ook een irriteert zich kapot aan die onderdanige nix.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Juist Dennix, Naad heeft een machtspositie en jij mag kruipen voor die hoer.
Het blijven altijd nog de keuzes van de miljonairs om wie dan ook weg te stemmen. De febo oefent slechts druk uit met privileges geven of juist ontnemen.quote:
Juist, dat bedoelde ik te zeggen, bonden. Ik geloof trouwens niks van dat bullshit verhaal van Jaap want een paar weken geleden was hij nog als de dood dat mensen hem gestoord zouden vinden en moet je hem nu horen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dit heeft te maken met bonden en daar wordt Huub van buitengesloten. Lieke is Jaap aan het inpalmen. Als ik Huub was zou ik haar er dondrdag nog uitstemmen. Dit is gewoon een dolk van Lieke. (Of Jaap speelt het uberslim)
Ik heb het gesprek niet gevolgd. Ik had meteen door dat Lieke bezig is met het inpalmen van Jaap (haar goed recht) extra punten scoren ten opzichte van Huub.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Juist, dat bedoelde ik te zeggen, bonden. Ik geloof trouwens niks van dat bullshit verhaal van Jaap want een paar weken geleden was hij nog als de dood dat mensen hem gestoord zouden vinden en moet je hem nu horen.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Nu begint Dennix over Brian.........
Dennix, doe dat eens tegen Brian zelf en niet via Naad.
yepquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Dennix denkt dat H/J en L Amanda weg willen stemmen. Dennix is dus met open ogen in het plannetje getrapt.![]()
't is zondag....dus die ligt op zijn opklap-stretcher alleen maar uren te maken !!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Psssst, iteejer werkt daar nu aan.![]()
Het gesprek was klaar Lieke draaide zich om en bij Jaap kwam er een lach op zijn gezicht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:05 schreef avonne het volgende:
Jaap is wel een nutcase, hoor. Ik heb maar een klein stukje van zijn gesprek met Lieke gehoord, en het kwam wel oprecht op me over. Maar misschien heb ik het totaal plaatje gemist.
Het script van Dennix is nogal ingewikkeld, hij kan zichzelf amper volgen laat staan zijn eigen verhaallijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:06 schreef Nomrc2 het volgende:
volgens mij staan ze weer met borden naast de camera
Gewoon wat knippen en plakken uit andere gesprekken, het is toch elke dag hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:09 schreef Nomrc2 het volgende:
moeten ze weer lullen 2 uur lullen voor 2 minuten tv
edit
deze laat ik staan![]()
Lieke zei ook dat het vertrouwelijk was, en dat het niets met het spel te maken had !!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Lieke naar Jaap heel begripvol was en Huub meteen afkapt. Zij hoort Huub nu lang genoeg te kennen om te weten dat je bij hem alles kunt leggen om te bespreken. En dat had ze tegen Jaap moeten zeggen. Tegen Huub had ze kunnen zeggen dat Jaap ergens mee zat maar dat het niet over het spel ging. Maar om nou te zeggen: het was vertrouwelijk; daar kan Huub niks mee, want dan kan het ook over hem gaan.
Dat is iets anders dan roddelen als je dat kunt begrijpen![]()
Word strontziek van Lieke.Ze loopt maar achter Jaap aan en als ze niet achter Jaap aanloopt wil ze aandacht van huub.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
Jaap en Lieke wilden weer een gesprek gaan voeren, maar dat mocht niet in de master bedroom. Daarom gaan ze zo maar haar het kantoor.
Andersom is het idem dito. Je denkt toch niet dat Amanda en Brian Naad in het spel houden, Naad is te gevaarlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Dennis zit ook in een klote positie.Hij kan geen kant op.Hij moet Nadia te vriend houden.Anders is hij zeker weg.
Zo slim is amanda nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Andersom is het idem dito. Je denkt toch niet dat Amanda en Brian Naad in het spel houden, Naad is te gevaarlijk.
Iedereen weet inmiddels dat Naad liegt en bedriegt, Amanda ook maar speelt het spelletje nog even mee.
Ja hij moest zelfs nog even hardop lachen en verzon een smoes naar Lieke waarom hij lachte.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:10 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Het gesprek was klaar Lieke draaide zich om en bij Jaap kwam er een lach op zijn gezicht.
Hij pakt haar gewoon in.
Alles voor het spel en tv
Denk dat ze aan Amanda nog een harde kluif krijgen.Die zal eerst Jaap willen zien vertrekken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Andersom is het idem dito. Je denkt toch niet dat Amanda en Brian Naad in het spel houden, Naad is te gevaarlijk.
Iedereen weet inmiddels dat Naad liegt en bedriegt, Amanda ook maar speelt het spelletje nog even mee.
Jahaaa maar ze had kunnen zeggen dat het over Jaap ging en niet over Huub, snap je dat? Ze zitten in een team en ze had Huub gerust kunnen stellen. Niet doorlullen, maar geruststellen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Lieke zei ook dat het vertrouwelijk was, en dat het niets met het spel te maken had !!
Als je iets in vertouwen vertelt, dan is het niet de bedoeling om het 2 minuten later weer te gaan doorlullen.
Zo simpel is het.
Dit is een set-up tegen Dennix, heeft niks te maken met de domheid van Amanda.quote:
Als Huub en Lieke daar lucht van krijgen...quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:18 schreef Dreamboy het volgende:
En precies wat ik dacht Jaap doet alles om Huub en Lieke uit elkaar te krijgen.
Ik heb een tijdje de streams gevolgd van Mata Hoeri en L. Rozenwater. Wats kebeurtquote:
Nix vereld precies wat Huub gisteren over het spel zei.Zelf kan hij ook niks verzinnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
Goed inhoudelijk gesprek over het spel tussen Nadia en nix.
Klopt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
Goed inhoudelijk gesprek over het spel tussen Nadia en nix.
En als Nadia vraagt waarom hij nog steed het spel met haar wil spelen heeft hij geen antwoord.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nix vereld precies wat Huub gisteren over het spel zei.Zelf kan hij ook niks verzinnen![]()
"oehhh"quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:23 schreef Desii het volgende:
Jaap is stookjaap.....
En Lieke... Huub heeft gelijk hoor.... jullie zouden alles delen.... en alles is alles...
Ik ben al terug gegaan naar de oude layout. Geen halve pagina's meer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
Verdomme wat is nu weer met dat KUT FOK super langzaam en nu ook halve pagina's.....
Begrijp niet waaomr dit maanden moet duren.
Terwijl hij gewoon de waarheid vertelde als ze iets vroeg. Hij wist ook niet meer als wat ze hem vertelden, maar zij kan dan met een soort terugpak actie komen en lekker leuk gaan doen bij het plaatje van Brian om Huub te zieken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:25 schreef schatje het volgende:
Lieke deed anders ook behoorlijk geïrriteerd omdat Huub haar niet op de hoogte had gebracht dat zijn plaatje was uitgesteld.
daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alle gekheid op 'n stokje: Lieke en Huub irriteren zich gewoon aan elkaar.
Hij moet gewoon eens een keer iets DOEN ipv "morgen" "nu effe niet". Alleen dan is hij het waard om te blijven.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Dennis zit ook in een klote positie.Hij kan geen kant op.Hij moet Nadia te vriend houden.Anders is hij zeker weg.
Thanks voor de tip.... In mij profiel stond ie op baggerlayoutquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-T Ik zit inmiddels weer op de oude foksilver. De nieuwe layout die ik best wel prettig vind is niet meer te volgen.![]()
Ja, dat is de opzet van Jaap.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:33 schreef Dreamboy het volgende:
En Jaap geniet er van dat Huub en Lieke woorden krijgen.
[ afbeelding ]
Yup Jaap mag straks keizen met wie hij verder wil... Lieke of Huub.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Deze blik van Jaap zegt genoeg.
[ afbeelding ]
Ik kan amper een fuckingpagina ladenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
Hebbe jullie ook de tekst halverwege het forum?
Had ik ook, daarom ben ik terug gegaan naar de oude layout: foksilverquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
Hebbe jullie ook de tekst halverwege het forum?
Mijn hekel aan Lieke neemt met de minuut toe ondanks alles wat er gebeurd is en haar waardige gedrag in dat hok.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:38 schreef blomst het volgende:
Liedke heeft weer een mug gevonden waar ze een Olifant van kan maken.
Wat kan ik me aan haar ergeren.
roep natasia erbij....die kan je er prima mee helpenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:40 schreef STAP01 het volgende:
Ik krijg zoooooooo verschrikkelijk de neiging om Lieke te bashen!!!!!!!!!!!!!! Wat kan dat kind doorzeiken zeg!
Ik ook, ze denkt dat ze er al is nu ze Jaap erbij heeft.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn hekel aan Lieke neemt met de minuut toe ondanks alles wat er gebeurd is en haar waardige gedrag in dat hok.
Ik heb vanaf dag 1 mijn twijfels al bij Lieke , die worden inmiddels bevestigd.
Misschien is Huub bang, dat hij Lieke kwijt raakt aan Jaapquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
De ruzie begon toch omdat Huub boos was dat Lieke hem niet wilde vertellen wat Jaap had gezegd?
Waarom maakt Huub zich daar zo druk om? Hij kan ook zijn schouders ophalen en het laten. Er is geen enkele reden om een ruzie te beginnen.
Tenzij je controlfreak bent, natuurlijk, en je wilt laten voelen dat je de baas bent.
Ze hebben hier afspraken over gemaakt. In DGK kun je niemand vertrouwen behalve die ene partner dan misschien... ik begrijp wel dat Huub boos is.. want weet hij veel wat Lieke en Jaap allemaal bespreken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
De ruzie begon toch omdat Huub boos was dat Lieke hem niet wilde vertellen wat Jaap had gezegd?
Waarom maakt Huub zich daar zo druk om? Hij kan ook zijn schouders ophalen en het laten. Er is geen enkele reden om een ruzie te beginnen.
Tenzij je controlfreak bent, natuurlijk, en je wilt laten voelen dat je de baas bent.
tja, moet je vooral ruzie gaan makenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Misschien is Huub bang, dat hij Lieke kwijt raakt aan Jaap
Het is hypocriet van Lieke omdat ze vorige week nog het fijn wilde weten van iets wat Huub vertrouwelijk was versteld. Daar valt hij over.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Het is gevaarlijk om geheimen onder elkaar te hebben. Daarmee creeer je verschillende posities onderling. Het is denk ik funest als je buitengesloten wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Huub is gewoon bang niet de 'number one' te zijn. Zodra wie dan ook iets heeft of weet wil hij dat hebben. En anders wordt hij meestal onredelijk kwaad. Een vorm van controlfreak, jazeker.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Af en toe moet je er ook op vertrouwen dat je partner weet wat ze doet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze hebben hier afspraken over gemaakt. In DGK kun je niemand vertrouwen behalve die ene partner dan misschien... ik begrijp wel dat Huub boos is.. want weet hij veel wat Lieke en Jaap allemaal bespreken.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix worden naar binnen geroepen maar Dennix wil straks nog een paar kleine dingetjes met haar bespreken.
Hij bedoelt......heb je nog 2 uur met mij in de tuin met de cameraman voor je neus?
Hij liet het ook rusten, Lieke zocht ruzie in het bijzijn van Jaap om haar punt te bewijzen dat Huub kwaad was (wat hij dus niet was). Hij wilde de afspraak herzien en toen kreeg hij de schuld van Lieke dat hij dus niet alles aan haar wide vertellen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Dan stemt Huub Lieke weg en Jaap niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef Borga het volgende:
HAHAHAHAHA Die Huub: ''Dan heeft zij een probleem en niet ik''. Weet Huubke zo zeker dat Jaap niet voo G. I. Lieke kiest
hier ook jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef lorence1 het volgende:
ik kan de zinnen niet lezen hier, ze lopen maar tot de helft van de zin. hebben jullie deze layout problemen ook?
1 Eurootje, dat de heer Rozenwater donderdag de hut uit is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoe vaak zegt hij dat per dag, en het ziet er toch echt naar uit dat die eikel nergens naar toe gaat donderdag.
precies, als huiub een probleem heeft moet hij naar jaap toe.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
Lieke is bezig een dolk te creeeren.... In mijn ogen wil Lieke niet met Huub in de finale staan. Daar heb ik nooit echt in gelooft. Het is dat ze een tijd lang geen keus had maar voor mij is duidelijk dat ze zal proberen samen met Jaap de populaire (lastig om van te winnen in een eventuele sms finale) Huub te dumpen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Af en toe moet je er ook op vertrouwen dat je partner weet wat ze doet.
Komop, zeg. Ik weet 90% van wat mijn man uitvoert niet, en ik ga dat ook niet uitvogelen.
Huub is gewoon een controlfreak. Lieke mag geen stap zetten, en geen woord zeggen, zonder dat Huub dat goedkeurt.
ik heb DARK gekozen, die is primaquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef lorence1 het volgende:
ik kan de zinnen niet lezen hier, ze lopen maar tot de helft van de zin. hebben jullie deze layout problemen ook?
Juist en meneer wil zich weer even laten gelden.Hij zegt net dat als de relatie Huub en Lieke over is,dat hij dan geen problemen heeft maar zij wel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is hypocriet van Lieke omdat ze vorige week nog het fijn wilde weten van iets wat Huub vertrouwelijk was versteld. Daar valt hij over.
Het is andersom. Zij hield hem vorige week aan deze afspraak en hij moest perse zeggen wat Luc hem in vertrouwen had gezegd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Af en toe moet je er ook op vertrouwen dat je partner weet wat ze doet.
Komop, zeg. Ik weet 90% van wat mijn man uitvoert niet, en ik ga dat ook niet uitvogelen.
Huub is gewoon een controlfreak. Lieke mag geen stap zetten, en geen woord zeggen, zonder dat Huub dat goedkeurt.
Het publiek zal het nooit accepteren als Lieke Huub naar huis stuurt.Zonder Huub geen gouden kooi.Krijgen we om 11uur lammetjes thee en iedereen in zijn bed.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is bezig een dolk te creeeren.... In mijn ogen wil Lieke niet met Huub in de finale staan. Daar heb ik nooit echt in gelooft. Het is dat ze een tijd lang geen keus had maar voor mij is duidelijk dat ze zal proberen samen met Jaap de populaire (lastig om van te winnen in een eventuele sms finale) Huub te dumpen.
Ik denk dat de fanatieke Lieke onderschat wordt.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
1 Eurootje, dat de heer Rozenwater donderdag de hut uit is.![]()
Dan kan ie ook meteen met Lieke afdealen Huub weg te stemmen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dan stemt Huub Lieke weg en Jaap niet.
Precies, dit is toch geen TV maken wat die gast doet? Dagelijks hetzelfde gelul op de tuinstoelen, herhaling van een herhaling van een herhaling.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Dennis nu het mes op zijn keel achter krijgt.Of je gaat knallen vanavond of je gaat naar huis.
Dat wil ze dan niet horen. Dat is een zijweggetje inslaan. Smerig hypocriet wijfquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Het is andersom. Zij hield hem vorige week aan deze afspraak en hij moest perse zeggen wat Luc hem in vertrouwen had gezegd.
Japio en Lieke vinden het verschil dat het toen om iemand buiten hun groepje van drie betrof. En dit geval was een persoonlijk gevoel van Japio (binnen het team). Overigens ziet Huub dat nu ook een beetje in.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
Waarom mag Lieke wel eisen dat Huub haar vertrouwelijke dingen vertelt conform de afspraak en Huub haar niet? Dat is hypocriet.
Als ik Huub was gewoon minder achter die piano en meer bij Jaap zijn dan gaat Lieke zich niet goed voelen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is bezig een dolk te creeeren.... In mijn ogen wil Lieke niet met Huub in de finale staan. Daar heb ik nooit echt in gelooft. Het is dat ze een tijd lang geen keus had maar voor mij is duidelijk dat ze zal proberen samen met Jaap de populaire (lastig om van te winnen in een eventuele sms finale) Huub te dumpen.
Dat denk ik met je mee. Vorige week hoorde ze trouwens ook van Amanda dat Nadia gezegd had verliefd te zijn op Luc en ze vertelde het niet aan Huub. Later hoorde Huub het zelf van Amanda en toen ging hij het aan Lieke vertellen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef akveor het volgende:
[..]
luc is een gastspeler en chanti kan wel degelijk invloed hebben op spelers in het spel....quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Het is andersom. Zij hield hem vorige week aan deze afspraak en hij moest perse zeggen wat Luc hem in vertrouwen had gezegd.
Klopt, dat is het kromme aan Lieke, ze zegt het een en doet het ander. Lieke gaat binnenkort flink door de mand vallen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
Waarom mag Lieke wel eisen dat Huub haar vertrouwelijke dingen vertelt conform de afspraak en Huub haar niet? Dat is hypocriet.
Kan ook zijn dat Huub alles wil weten wat er bespoken is.Omdat het ook de villa in kan komen en hij dan van niks weet.Hij kan dan ook niet erop inspringen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio en Lieke vinden het verschil dat het toen om iemand buiten hun groepje van drie betrof. En dit geval was een persoonlijk gevoel van Japio (binnen het team). Overigens ziet Huub dat nu ook een beetje in.
febo heeft een machtig wapen met gastspelers. Daarnaast kan ik ook niet zeggen dat de feesjes zo leuk zijn met een nuchtere Huub. Daarnaast dat eeuwige gezeik tussen hem en Lieke. Ach en die laatste maanden komen ze ook wel door.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het publiek zal het nooit accepteren als Lieke Huub naar huis stuurt.Zonder Huub geen gouden kooi.Krijgen we om 11uur lammetjes thee en iedereen in zijn bed.
Voor mij is ze al door de mand gevallen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat is het kromme aan Lieke, ze zegt het een en doet het ander. Lieke gaat binnenkort flink door de mand vallen.
Luc is een gastspeler en in potentie een bedreiging voor iedereen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Kan ze zich weer buitengesloten voelen en erover zeurenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:03 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Als ik Huub was gewoon minder achter die piano en meer bij Jaap zijn dan gaat Lieke zich niet goed voelen.
Eensch!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:04 schreef riri het volgende:
[..]
luc is een gastspeler en chanti kan wel degelijk invloed hebben op spelers in het spel....
wat jaap aan lieke vertelde ging om een gemoedstoestand van jaap zelf...een totaal andere kwestie....
dan kan lieke dus nu ook aan jaap doorvertellen wat huub haar allemaal in vertrouwen heeft gezegd over zichzelf....
dat soort dingen doe je dus niet....dat wordt echt in vertrouwen één op één verteld tussen mensen die heel hecht zijn....als jaap niet wil dat lieke dat verteld en lieke heeft beloofd dat jaap haar dat in vertrouwen kan vertellen....wie ben je dan als je zo'n afspraak zo naast je neerlegt?
een onbetrouwbaar iemand dus en dan mag je je afvragen of iemand je ooit nog iets in vertrouwen zal vertellen als je dat zo beschaamd
Dit is gewoon een smerig spelletje van Jaap, hij zit gigantisch te stoken tussen Huub en Lieke en is nu dus stook-Jaap.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef fredfik het volgende:
krijg z,n donker bruin vermoeden dat ze van huub af willen (febo)
Dat Luc wat met die Shanti had.Shanti was ook overstuur.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Luc is een gastspeler en in potentie een bedreiging voor iedereen.
Luc is net binnen, met een missie, en het is hoogst onwaarschijnlijk dat hem iets persoonlijks hoog zit.
Wat was dat persoonlijks van Luc dan?
Dat hij verliefd is op Shanti.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Luc is net binnen, met een missie, en het is hoogst onwaarschijnlijk dat hem iets persoonlijks hoog zit.
waarom niet? Het publiek wil toch dat het spel gespeeld wordt?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het publiek zal het nooit accepteren als Lieke Huub naar huis stuurt.Zonder Huub geen gouden kooi.Krijgen we om 11uur lammetjes thee en iedereen in zijn bed.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind juist dat ze heel open tegen Jaap zijn en hem ook bij hun relatie problemen betrekt (alles heeft z'n grens).quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:04 schreef riri het volgende:
[..]
luc is een gastspeler en chanti kan wel degelijk invloed hebben op spelers in het spel....
wat jaap aan lieke vertelde ging om een gemoedstoestand van jaap zelf...een totaal andere kwestie....
dan kan lieke dus nu ook aan jaap doorvertellen wat huub haar allemaal in vertrouwen heeft gezegd over zichzelf....
dat soort dingen doe je dus niet....dat wordt echt in vertrouwen één op één verteld tussen mensen die heel hecht zijn....als jaap niet wil dat lieke dat verteld en lieke heeft beloofd dat jaap haar dat in vertrouwen kan vertellen....wie ben je dan als je zo'n afspraak zo naast je neerlegt?
een onbetrouwbaar iemand dus en dan mag je je afvragen of iemand je ooit nog iets in vertrouwen zal vertellen als je dat zo beschaamt
En die moet nu komen om dennis te verleiden, vreemde verliefdheden hebben ze daar allemaal.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:11 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat Luc wat met die Shanti had.Shanti was ook overstuur.
Bedoel ermee dat Lieke dan nooit meer populair zal worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet? Het publiek wil toch dat het spel gespeeld wordt?
Het lijkt me dat "het publiek" genoeg gemord heeft dat de Febo de regels niet handhaaft.
.
Als ie nu verteld dat ie eigenlijk verliefd is op Lieke dan is Lieke naar huis. Missie geslaagd 1 wannabee minder...quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ze had gewoon kunnen zeggen dat het niet over hem of het team ging, dan was Huub gerustgesteld en hoefde ze niet de hele inhoud te vertellen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:04 schreef riri het volgende:
[..]
een onbetrouwbaar iemand dus en dan mag je je afvragen of iemand je ooit nog iets in vertrouwen zal vertellen als je dat zo beschaamt
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:14 schreef 2live het volgende:
[..]
En die moet nu komen om dennis te verleiden, vreemde verliefdheden hebben ze daar allemaal.![]()
Hij duurt gelukkig maar 86 minuten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Nee he ze gaan toch zeker niet weer tv kijken, het is bijna elke avond prijs![]()
Dat was de afspraak ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
De afspraak was toch alles aan elkaar vertellen? Of met een maar dat persoonlijke dingen daar niet onder vallen?
Lieke en Huub zijn elkaars aanvulling maar ook een blok aan elkaars been... Hebben we eigenlijk al een vrijegezelle Lieke gezien die helemaal los ging? Nope altijd onder druk van d'r mannetje. Ze kan zichzelgf niet eens eens lekker volgieten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bedoel ermee dat Lieke dan nooit meer populair zal worden.
Heb Lieke altijd saai gevonden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke en Huub zijn elkaars aanvulling maar ook een blok aan elkaars been... Hebben we eigenlijk al een vrijegezelle Lieke gezien die helemaal los ging? Nope altijd onder druk van d'r mannetje. Ze kan zichzelgf niet eens eens lekker volgieten.
Zal wel na de film geplanned zijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Ik snap Amanda niet.
Die zou toch ruzie maken met Dennis volgens het masterplan?
Waarom vliegt ze er dan niet op af
Dit verzin je maar als het zo was denk ik dat 80% zegt dat Dennix exit is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
VV stelde vandaag de vraag: "Gaat Dennis dit weekend overleven?"
Wat denken jullie?![]()
Dat dacht ik ook al. Achteraf makkelijk om het er maar op te gooien dat persoonlijke informatie niet met elkaar gedeeld hoeft te worden. De afspraak was om alles met elkaar te delen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat was de afspraak ook.
Als Huub post krijg kan hij het beter ook maar prive houden.
Ik hebt daar geen woorden voor,zooooooo smerig,ik zou die string niet meer terug moeten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En weer een slipje van Lieke gejat ......
[ afbeelding ]
Ik niet. Afgezien van verbaal bashen, komen alle acties van Lieke. De practische dingen bedoel ik. Lingerie party, vies eten koken, boodschappenlijst manipuleren, diners, etcetera.quote:
Lieke is niet het type van volgieten... heeft ze vaak genoeg gezegd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke en Huub zijn elkaars aanvulling maar ook een blok aan elkaars been... Hebben we eigenlijk al een vrijegezelle Lieke gezien die helemaal los ging? Nope altijd onder druk van d'r mannetje. Ze kan zichzelgf niet eens eens lekker volgieten.
En dat kan en mag dus allemaal, persoonlijk bezit bestaat niet voor Naad.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:23 schreef kybe het volgende:
Nadia pakt gewoon even een string uit Lieke haar kastje.
Jaap wilde zelf niet dat Huub het wist....Lieke vertelde Jaap nog...dat is aan jou,ik kan je niet dwingen iets te vertellen aan Huub wat je nu nog voor je wilt houdenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind juist dat ze heel open tegen Jaap zijn en hem ook bij hun relatie problemen betrekt (alles heeft z'n grens).
Nu kreeg Huub het gevoel en terrecht dat ie ergens buitengesloten werd en buitenspel werd gezet.
Je hebt het vanmorgen zelf gequotequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit verzin je maar als het zo was denk ik dat 80% zegt dat Dennix exit is.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Dit staat op VV maar of ik daar op kan vertrouwen?
10:03 - Zoenend, kletsend, knuffelend en seksend...!
Gisterenavond was een pittig nachtje voor Miljonair Dennis. Terwijl Nadia en Luc zoenend, kletsend, knuffelend en uiteindelijk seksend in bed lagen, moest Dennis zichzelf proberen te vermaken. De ijdele Miljonair wilde op dit moment overal, behalve in de slaapkamer, zijn. Hij zocht daarom zijn troost buiten bij Fries, aan wie hij zingend zijn liefdesverdriet toonde. Ondertussen hadden Huub en Lieke het seksende stelletje ontdekt en barstte in lachen uit. Arme Dennis, zal hij dit weekend overleven in de Villa?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke is niet het type van volgieten... heeft ze vaak genoeg gezegd.
Ze is ook meestal de BOB. Wel handig als ze later gaat stappen met Huub![]()
Hij liet haar wel wat doen, maar dat was volgens mij misleidend. Lieke denkt dat het document beveiligd is maar ik denk dat er geen beveiliging op zit. Je zag immers niet dat er om een wachtwoord werd gevraagd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef Desii het volgende:
Huub komt Lieke roepen dat de film begint
L: hoe beveilig ik dit bestand
H: hee, wat is dat?
L: een lijst met dingen die ik wil bespreken met Anita (psycholoog)
Huub doet het, maar hij kijkt er heel vreemd bij (kon helaas niet zien wat er op het lijstje stond)
Jaap is stookjaap..quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap wilde zelf niet dat Huub het wist....Lieke vertelde Jaap nog...dat is aan jou,ik kan je niet dwingen iets te vertellen aan Huub wat je nu nog voor je wilt houden
Sorry hoor, maar Jaap heeft niet gezegd dat Lieke het niet mocht vertellen. Hij vroeg zich af of hij het aan Huub zou vertellen of niet omdat hij tegen Huub stoer wilde zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap wilde zelf niet dat Huub het wist....Lieke vertelde Jaap nog...dat is aan jou,ik kan je niet dwingen iets te vertellen aan Huub wat je nu nog voor je wilt houden
Dat ging over sex tussen Naad en Luc. Ruudemans heeft het nu over een Poll op de Tien site die er volgens mij niet gestaan heeft.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het vanmorgen zelf gequote![]()
[..]
Komt Lieke 's geheime liefde toch nog in d'r slipje....quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:23 schreef kybe het volgende:
Nadia pakt gewoon even een string uit Lieke haar kastje.
ik ga daar niet van uit, want dat is toch verbodenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij liet haar wel wat doen, maar dat was volgens mij misleidend. Lieke denkt dat het document beveiligd is maar ik denk dat er geen beveiliging op zit. Je zag immers niet dat er om een wachtwoord werd gevraagd.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik hoorde iets van "het is het al"quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij liet haar wel wat doen, maar dat was volgens mij misleidend. Lieke denkt dat het document beveiligd is maar ik denk dat er geen beveiliging op zit. Je zag immers niet dat er om een wachtwoord werd gevraagd.
Soms flapt Lieke er dingen uit waar ze beter even over na had kunnen denken. Maar over het algemeen ben ik PRO-Lieke. Ondanks het beige zet ze zich nog steeds in voor de hele meute. En dat ze tegen Huub in gaat is ook helemaal niet verkeerd. Die gast loopt teveel naast zijn schoenen en zonder tegengas denkt hij dat hij de god is van de villa. Ik vind dat hij het over het algemeen goed doet, maar die kapsones van hem....rem er op is hard nodig.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik niet. Afgezien van verbaal bashen, komen alle acties van Lieke. De practische dingen bedoel ik. Lingerie party, vies eten koken, boodschappenlijst manipuleren, diners, etcetera.
Huub is een ouwe man geworden.
Volgens mij is het een poll van Ruud himselfquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ging over sex tussen Naad en Luc. Ruudemans heeft het nu over een Poll op de Tien site die er volgens mij niet gestaan heeft.![]()
Ik geloof toch dat Naad meer en meer een Natasia positie krijgt.Zij mag alles,wij hebben haar al zo vaak betrapt op het gebruik van andermans spullen en ook dat gefluister zonder zender.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat kan en mag dus allemaal, persoonlijk bezit bestaat niet voor Naad.
Zo is het, maar sommigen hier kunnen niet luisteren, die maken er hun eigen verhaal van.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef riri het volgende:
[..]
quote:
Is best wel een kunst, of kwestie van geluk, cap op het juiste moment.quote:
101 minuten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:29 schreef Dreamboy het volgende:
Die film duurt wel weer 2 uur.
Gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |