Ik heb het gesprek niet gevolgd. Ik had meteen door dat Lieke bezig is met het inpalmen van Jaap (haar goed recht) extra punten scoren ten opzichte van Huub.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:58 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Juist, dat bedoelde ik te zeggen, bonden. Ik geloof trouwens niks van dat bullshit verhaal van Jaap want een paar weken geleden was hij nog als de dood dat mensen hem gestoord zouden vinden en moet je hem nu horen.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Nu begint Dennix over Brian.........
Dennix, doe dat eens tegen Brian zelf en niet via Naad.
yepquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Dennix denkt dat H/J en L Amanda weg willen stemmen. Dennix is dus met open ogen in het plannetje getrapt.![]()
't is zondag....dus die ligt op zijn opklap-stretcher alleen maar uren te maken !!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Psssst, iteejer werkt daar nu aan.![]()
Het gesprek was klaar Lieke draaide zich om en bij Jaap kwam er een lach op zijn gezicht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:05 schreef avonne het volgende:
Jaap is wel een nutcase, hoor. Ik heb maar een klein stukje van zijn gesprek met Lieke gehoord, en het kwam wel oprecht op me over. Maar misschien heb ik het totaal plaatje gemist.
Het script van Dennix is nogal ingewikkeld, hij kan zichzelf amper volgen laat staan zijn eigen verhaallijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:06 schreef Nomrc2 het volgende:
volgens mij staan ze weer met borden naast de camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |