Panorama is IETS groter dan A4, dus als ze haar over 2 pagina's hebben gedruktquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
Wanneer komt die Panorama met Nadia erin? Ben echt benieuwd hoe smal ze die rug gesjopt hebben..
Wordt lachen, joepiequote:Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
Naad gaat in gesprek met Dennix, joepie.![]()
Dat viel mij ook op, vreemd dat ze niet weten wat er speelt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:29 schreef Maria44 het volgende:
Zijn Lieke en Jaap wel met het spel bezig?
Ahah en het werkt ook!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:29 schreef Maria44 het volgende:
Huub licht zijn teamgenoten even in: Hij heeft tegen Naad gezegd dat ze maar eens aan Dennis moest vragen waarom ze uit elkaar zijn.
Lieke en Jaap: waarom dan? Dat wil ik ook wel weten zegt Lieke.
Huub: waar hebben we op in gezet bij Dennis? Alles komt van Amanda en dat hebben we hem laten bevestigen.
Zijn Lieke en Jaap wel met het spel bezig?
Yep en de waarheid volgens Luc en Naad.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Die TT...is dat iets wat Nadia heeft verteld?
Ik hoorde haar zeggen tegen Dennis dat ze meer heeft gedaan als alleen maar hem aangeraakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus jij zou zoiets wel meteen doorlullen ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:32 schreef Maria44 het volgende:
Lieke vertelt het gesprek van Jaap niet aan Huub want het was in vertrouwen gezegd.
Huub dacht dat teamleden elkaar alles zouden vertellen.
Het ging niet over het spel zegt Lieke.
Ze is ineens niet meer begripvol![]()
En? Heb je nu gewonnen of niet?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen tegen Dennis dat ze meer heeft gedaan als alleen maar hem aangeraakt.
31 december... met vuurwerk gaat hij knallen..quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
Binnenkort gaat het veranderen.Alles word anders.Dennis gaat eerdaags echt knallen.
Ze heeft net ook op de bank gezegd dat ze beide zijn klaargekomen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
ik voel het momenteel ook zo............ maar wat moet hij er tegen doen, ik zie hem echt niet met iemand anders samen spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub de schellen van de ogen zijn gevallen. Dat Lieke en Jaap hem ergens van buitensluiten zou hem moeten besluiten Lieke zo snel mogelijk weg te stemmen. Misschien zelfs nog wel eerder dan nix as donderdag.
Doet me denken aan Eric met zijn "Ik ben gelukkig hier!" Yeah right.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:33 schreef Meganog het volgende:
"Ik voel me echt TOP echt Top"
Liegt Dennis.
De opzet van Jaap??quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub baalt nu ook dat Lieke en Jaap dingen bespreken die hij niet mag weten.
Ik begrijp dat wel, je speelt het spel met 3 man dus moet je elkaar kunnen vertrouwen.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Lieke naar Jaap heel begripvol was en Huub meteen afkapt. Zij hoort Huub nu lang genoeg te kennen om te weten dat je bij hem alles kunt leggen om te bespreken. En dat had ze tegen Jaap moeten zeggen. Tegen Huub had ze kunnen zeggen dat Jaap ergens mee zat maar dat het niet over het spel ging. Maar om nou te zeggen: het was vertrouwelijk; daar kan Huub niks mee, want dan kan het ook over hem gaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:40 schreef neehe het volgende:
[..]
Dus jij zou zoiets wel meteen doorlullen ?
Dan hou je waarschijnlijk veel van roddelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |