abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54077901
ik kan de zinnen niet lezen hier, ze lopen maar tot de helft van de zin. hebben jullie deze layout problemen ook?
pi_54077906
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef Borga het volgende:
HAHAHAHAHA Die Huub: ''Dan heeft zij een probleem en niet ik''. Weet Huubke zo zeker dat Jaap niet voo G. I. Lieke kiest
Dan stemt Huub Lieke weg en Jaap niet.
pi_54077917
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef lorence1 het volgende:
ik kan de zinnen niet lezen hier, ze lopen maar tot de helft van de zin. hebben jullie deze layout problemen ook?
hier ook ja
pi_54077920
probleem is heel simpel
jaap en lieke vinden dat ze te weinig op tv komen
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54077929
Hoop dat Dennis nu het mes op zijn keel achter krijgt.Of je gaat knallen vanavond of je gaat naar huis.
pi_54077941
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:53 schreef 2live het volgende:

[..]

Hoe vaak zegt hij dat per dag, en het ziet er toch echt naar uit dat die eikel nergens naar toe gaat donderdag.
1 Eurootje, dat de heer Rozenwater donderdag de hut uit is.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54077943
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
De ruzie begon toch omdat Huub boos was dat Lieke hem niet wilde vertellen wat Jaap had gezegd?
Waarom maakt Huub zich daar zo druk om? Hij kan ook zijn schouders ophalen en het laten. Er is geen enkele reden om een ruzie te beginnen.

Tenzij je controlfreak bent, natuurlijk, en je wilt laten voelen dat je de baas bent.
precies, als huiub een probleem heeft moet hij naar jaap toe.

jaap vertelt lieke iets in vertrouwen. lieke roddelt dat niet doopr.
als huub vindt dat hij t ook moet weten, moet hij t jaap vragen om t hem te vertellen. dat is niet aan lieke.
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:56:50 #208
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54077944
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef avonne het volgende:

[..]

Af en toe moet je er ook op vertrouwen dat je partner weet wat ze doet.

Komop, zeg. Ik weet 90% van wat mijn man uitvoert niet, en ik ga dat ook niet uitvogelen.
Huub is gewoon een controlfreak. Lieke mag geen stap zetten, en geen woord zeggen, zonder dat Huub dat goedkeurt.
Lieke is bezig een dolk te creeeren.... In mijn ogen wil Lieke niet met Huub in de finale staan. Daar heb ik nooit echt in gelooft. Het is dat ze een tijd lang geen keus had maar voor mij is duidelijk dat ze zal proberen samen met Jaap de populaire (lastig om van te winnen in een eventuele sms finale) Huub te dumpen.
Ik denk dat de fanatieke Lieke onderschat wordt.
Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef lorence1 het volgende:
ik heb DARK gekozen, die is prima
pi_54077960
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
De ruzie begon toch omdat Huub boos was dat Lieke hem niet wilde vertellen wat Jaap had gezegd?
Waarom maakt Huub zich daar zo druk om? Hij kan ook zijn schouders ophalen en het laten. Er is geen enkele reden om een ruzie te beginnen.

Tenzij je controlfreak bent, natuurlijk, en je wilt laten voelen dat je de baas bent.
Juist en meneer wil zich weer even laten gelden.Hij zegt net dat als de relatie Huub en Lieke over is,dat hij dan geen problemen heeft maar zij wel.
pi_54077974
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is hypocriet van Lieke omdat ze vorige week nog het fijn wilde weten van iets wat Huub vertrouwelijk was versteld. Daar valt hij over.

misschien dat lieke dan ook de vertrouwelijke gesprekken die huub met haar voert over zichzelf aan jaap zal doorvertellen?
als huub dat dan zo graag wil dat alles tussen hun verteld wordt dan ook alles wat hij in vertrouwen tegen lieke heeft verteld
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:58:34 #212
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54077979
HALVE
ZINNEN?
Layout
in
je
profiel
aanpassen!

Naar
Fok
Silver
Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef avonne het volgende:

[..]

Af en toe moet je er ook op vertrouwen dat je partner weet wat ze doet.

Komop, zeg. Ik weet 90% van wat mijn man uitvoert niet, en ik ga dat ook niet uitvogelen.
Huub is gewoon een controlfreak. Lieke mag geen stap zetten, en geen woord zeggen, zonder dat Huub dat goedkeurt.
Het is andersom. Zij hield hem vorige week aan deze afspraak en hij moest perse zeggen wat Luc hem in vertrouwen had gezegd.
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:59:22 #214
16715 Mylene
*schatje*
pi_54078001
Waarom mag Lieke wel eisen dat Huub haar vertrouwelijke dingen vertelt conform de afspraak en Huub haar niet? Dat is hypocriet.
pi_54078019
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef akveor het volgende:

[..]

Lieke is bezig een dolk te creeeren.... In mijn ogen wil Lieke niet met Huub in de finale staan. Daar heb ik nooit echt in gelooft. Het is dat ze een tijd lang geen keus had maar voor mij is duidelijk dat ze zal proberen samen met Jaap de populaire (lastig om van te winnen in een eventuele sms finale) Huub te dumpen.
Het publiek zal het nooit accepteren als Lieke Huub naar huis stuurt.Zonder Huub geen gouden kooi.Krijgen we om 11uur lammetjes thee en iedereen in zijn bed.
pi_54078025
Van mij mag Lieke vertrekken en dan Japie en Huubje verder.....
pi_54078027
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

1 Eurootje, dat de heer Rozenwater donderdag de hut uit is.
Is goed, ik hoop dat jij wint natuurlijk, maar ik geloof er niks van.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:00:12 #218
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54078028
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Dan stemt Huub Lieke weg en Jaap niet.
Dan kan ie ook meteen met Lieke afdealen Huub weg te stemmen.
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 22:00:16 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_54078029
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Dennis nu het mes op zijn keel achter krijgt.Of je gaat knallen vanavond of je gaat naar huis.
Precies, dit is toch geen TV maken wat die gast doet? Dagelijks hetzelfde gelul op de tuinstoelen, herhaling van een herhaling van een herhaling.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54078039
Ik vind het wel spannend Huub of Lieke er uit en Jaap heeft het opeens voor 't zeggen. Dan hoop ik wel op Jaap + Huub maar dan wel 'n vriendelijk afscheid van Lieke, en liefst na Dennis + Nadia
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:00:55 #221
16715 Mylene
*schatje*
pi_54078042
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Het is andersom. Zij hield hem vorige week aan deze afspraak en hij moest perse zeggen wat Luc hem in vertrouwen had gezegd.
Dat wil ze dan niet horen. Dat is een zijweggetje inslaan. Smerig hypocriet wijf .
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:01:53 #222
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_54078060
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
Waarom mag Lieke wel eisen dat Huub haar vertrouwelijke dingen vertelt conform de afspraak en Huub haar niet? Dat is hypocriet.
Japio en Lieke vinden het verschil dat het toen om iemand buiten hun groepje van drie betrof. En dit geval was een persoonlijk gevoel van Japio (binnen het team). Overigens ziet Huub dat nu ook een beetje in.
Keep the Sunny Side Up
pi_54078070
quote:

[..]

Als ik Huub was gewoon minder achter die piano en meer bij Jaap zijn dan gaat Lieke zich niet goed voelen.
pi_54078081
quote:

[..]

Dat denk ik met je mee. Vorige week hoorde ze trouwens ook van Amanda dat Nadia gezegd had verliefd te zijn op Luc en ze vertelde het niet aan Huub. Later hoorde Huub het zelf van Amanda en toen ging hij het aan Lieke vertellen.

Maar goed, Huub heeft zich uitgesproken en vindt het niet meer zo heel belangrijk zegt hij tegen Jaap.
pi_54078084
quote:

[..]

luc is een gastspeler en chanti kan wel degelijk invloed hebben op spelers in het spel....

wat jaap aan lieke vertelde ging om een gemoedstoestand van jaap zelf...een totaal andere kwestie....
dan kan lieke dus nu ook aan jaap doorvertellen wat huub haar allemaal in vertrouwen heeft gezegd over zichzelf....

dat soort dingen doe je dus niet....dat wordt echt in vertrouwen één op één verteld tussen mensen die heel hecht zijn....als jaap niet wil dat lieke dat verteld en lieke heeft beloofd dat jaap haar dat in vertrouwen kan vertellen....wie ben je dan als je zo'n afspraak zo naast je neerlegt?
een onbetrouwbaar iemand dus en dan mag je je afvragen of iemand je ooit nog iets in vertrouwen zal vertellen als je dat zo beschaamt

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 21-10-2007 22:10:51 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 22:04:55 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_54078088
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef schatje het volgende:
Klopt, dat is het kromme aan Lieke, ze zegt het een en doet het ander. Lieke gaat binnenkort flink door de mand vallen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54078110
Master plan van Jaap, Lieke en Huub. De meiden vallen er in...Nou ja dat was eigenlijk niet zo moeilijk gezien hun IQ.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_54078120
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Japio en Lieke vinden het verschil dat het toen om iemand buiten hun groepje van drie betrof. En dit geval was een persoonlijk gevoel van Japio (binnen het team). Overigens ziet Huub dat nu ook een beetje in.
Kan ook zijn dat Huub alles wil weten wat er bespoken is.Omdat het ook de villa in kan komen en hij dan van niks weet.Hij kan dan ook niet erop inspringen.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:05:59 #229
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54078121
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Het publiek zal het nooit accepteren als Lieke Huub naar huis stuurt.Zonder Huub geen gouden kooi.Krijgen we om 11uur lammetjes thee en iedereen in zijn bed.
febo heeft een machtig wapen met gastspelers. Daarnaast kan ik ook niet zeggen dat de feesjes zo leuk zijn met een nuchtere Huub. Daarnaast dat eeuwige gezeik tussen hem en Lieke. Ach en die laatste maanden komen ze ook wel door.
pi_54078163
Ik snap eigenlijk niet dat Brian op bepaalde vlakken zo streng is voor Amanda, maar hij laat haar wel rondlopen gekleed als de eerste de beste tientjeshoer.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:07:50 #232
16715 Mylene
*schatje*
pi_54078164
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt, dat is het kromme aan Lieke, ze zegt het een en doet het ander. Lieke gaat binnenkort flink door de mand vallen.
Voor mij is ze al door de mand gevallen.
pi_54078187
pi_54078194
quote:

[..]

Luc is een gastspeler en in potentie een bedreiging voor iedereen.
Luc is net binnen, met een missie, en het is hoogst onwaarschijnlijk dat hem iets persoonlijks hoog zit.

Wat was dat persoonlijks van Luc dan?
pi_54078197
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:03 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Als ik Huub was gewoon minder achter die piano en meer bij Jaap zijn dan gaat Lieke zich niet goed voelen.
Kan ze zich weer buitengesloten voelen en erover zeuren "ik wil dat je me meer aandacht geeft, ik hang er maar een beetje bij"
pi_54078216
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:04 schreef riri het volgende:

[..]

luc is een gastspeler en chanti kan wel degelijk invloed hebben op spelers in het spel....

wat jaap aan lieke vertelde ging om een gemoedstoestand van jaap zelf...een totaal andere kwestie....
dan kan lieke dus nu ook aan jaap doorvertellen wat huub haar allemaal in vertrouwen heeft gezegd over zichzelf....

dat soort dingen doe je dus niet....dat wordt echt in vertrouwen één op één verteld tussen mensen die heel hecht zijn....als jaap niet wil dat lieke dat verteld en lieke heeft beloofd dat jaap haar dat in vertrouwen kan vertellen....wie ben je dan als je zo'n afspraak zo naast je neerlegt?
een onbetrouwbaar iemand dus en dan mag je je afvragen of iemand je ooit nog iets in vertrouwen zal vertellen als je dat zo beschaamd
Eensch!
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 22:10:25 #237
184769 crew  Deisyy
pi_54078220
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef fredfik het volgende:
krijg z,n donker bruin vermoeden dat ze van huub af willen (febo)
Dit is gewoon een smerig spelletje van Jaap, hij zit gigantisch te stoken tussen Huub en Lieke en is nu dus stook-Jaap.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:10:26 #238
168951 STAP01
body and brain
pi_54078221
Poll
Vindt Luc Nadia echt leuk?

Hij wil alleen stoken...31%
Liefde op het eerste gezicht!14%
Hij vindt haar leuk, voor even...55%
343 stemmen
VV
Volgens mij vindt hij haar helemaal niet leuk en wil alleen maar stoken!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54078247
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:09 schreef avonne het volgende:

[..]

Luc is net binnen, met een missie, en het is hoogst onwaarschijnlijk dat hem iets persoonlijks hoog zit.

Dat Luc wat met die Shanti had.Shanti was ook overstuur.
pi_54078253
quote:

[..]

Dat hij verliefd is op Shanti.
pi_54078267
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:

[..]

waarom niet? Het publiek wil toch dat het spel gespeeld wordt?
Het lijkt me dat "het publiek" genoeg gemord heeft dat de Febo de regels niet handhaaft.

.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:13:36 #242
16715 Mylene
*schatje*
pi_54078277
De afspraak was toch alles aan elkaar vertellen? Of met een maar dat persoonlijke dingen daar niet onder vallen?
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:14:01 #243
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54078284
quote:

[..]

een onbetrouwbaar iemand dus en dan mag je je afvragen of iemand je ooit nog iets in vertrouwen zal vertellen als je dat zo beschaamt
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind juist dat ze heel open tegen Jaap zijn en hem ook bij hun relatie problemen betrekt (alles heeft z'n grens).
Nu kreeg Huub het gevoel en terrecht dat ie ergens buitengesloten werd en buitenspel werd gezet.
  Moderator zondag 21 oktober 2007 @ 22:14:42 #244
184769 crew  Deisyy
pi_54078289
Nee he ze gaan toch zeker niet weer tv kijken, het is bijna elke avond prijs
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54078297
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:11 schreef kybe het volgende:

[..]

Dat Luc wat met die Shanti had.Shanti was ook overstuur.
En die moet nu komen om dennis te verleiden, vreemde verliefdheden hebben ze daar allemaal.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54078307
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:12 schreef avonne het volgende:

[..]

waarom niet? Het publiek wil toch dat het spel gespeeld wordt?
Het lijkt me dat "het publiek" genoeg gemord heeft dat de Febo de regels niet handhaaft.

.
Bedoel ermee dat Lieke dan nooit meer populair zal worden.
pi_54078321
Zouden ze (Febo en/of Jaap) echt van Huub af willen ? Heb het idee dat Huub toch echt van belang is voor het succes van de show.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:16:28 #248
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54078331
quote:

[..]

Als ie nu verteld dat ie eigenlijk verliefd is op Lieke dan is Lieke naar huis. Missie geslaagd 1 wannabee minder...

[..]

ze had gewoon kunnen zeggen dat het niet over hem of het team ging, dan was Huub gerustgesteld en hoefde ze niet de hele inhoud te vertellen.
Jaap heeft trouwens niet gezegd dat het een vertrouwelijk gesprek was wat Lieke niet door mocht vertellen, dat maakte Lieke er helemaal zelf van. Dus afspraak met Jaap schenden was er niet bij, dan zou je gelijk hebben, maar daarvan was helemaal geen sprake.
pi_54078354
VV stelde vandaag de vraag: "Gaat Dennis dit weekend overleven?"

Wat denken jullie?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')