abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54077727
De ruzie begon toch omdat Huub boos was dat Lieke hem niet wilde vertellen wat Jaap had gezegd?
Waarom maakt Huub zich daar zo druk om? Hij kan ook zijn schouders ophalen en het laten. Er is geen enkele reden om een ruzie te beginnen.

Tenzij je controlfreak bent, natuurlijk, en je wilt laten voelen dat je de baas bent.
pi_54077734
Nadia geeft Dennis haar woord dat ze hem niet laat gaan.
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 21:48:14 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_54077754
Dennix: Ik heb zoveel in mijn hoofd en alle opties die er binnenkort zijn.

Hoe weet Dennix dat ze de aandacht binnenkort gaan verdelen tussen hem en Brian....info van het hokje?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54077756
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:46 schreef avonne het volgende:
De ruzie begon toch omdat Huub boos was dat Lieke hem niet wilde vertellen wat Jaap had gezegd?
Waarom maakt Huub zich daar zo druk om? Hij kan ook zijn schouders ophalen en het laten. Er is geen enkele reden om een ruzie te beginnen.

Tenzij je controlfreak bent, natuurlijk, en je wilt laten voelen dat je de baas bent.
Misschien is Huub bang, dat hij Lieke kwijt raakt aan Jaap
het water roept
pi_54077761
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
Lieke donderdag naar huis Ole ole...
Dat gaat weer een stemming worden voor welke stemming.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:49:08 #181
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54077774
Kom op Jaap, zeg: Huub, als je Lieke niet vertrouwd stem je haar toch naar huis..... je kan het...

Ze hebben hier afspraken over gemaakt. In DGK kun je niemand vertrouwen behalve die ene partner dan misschien... ik begrijp wel dat Huub boos is.. want weet hij veel wat Lieke en Jaap allemaal bespreken.
pi_54077780
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:48 schreef Varen het volgende:

[..]

Misschien is Huub bang, dat hij Lieke kwijt raakt aan Jaap
tja, moet je vooral ruzie gaan maken
pi_54077792
Nee Jaap, dat ging over vertrouwelijke info en niet over afspraken.

Huub heeft gelijk en ik hoop dat hij snel doorheeft waar Jaap mee bezig is.

Jaap wil geen uitspraken doen over de afspraak.
pi_54077798
WAT WERD ER nou omgeroepen?
pi_54077803
gatver....die twee passen echt bij elkaar....ze vallen voortdurend in herhaling
hoe vaak hebben we deze verhalen van haar wel niet gehoord....dennis...ik stem jou er niet uit...jij hebt hier zoveel te verwezenlijken....keer op keer diezelfde woorden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54077810
volgens mij dat dennis naar achter moet komen....
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2007 @ 21:51:00 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_54077825
Naad en Dennix worden naar binnen geroepen maar Dennix wil straks nog een paar kleine dingetjes met haar bespreken.
Hij bedoelt......heb je nog 2 uur met mij in de tuin met de cameraman voor je neus?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:51:08 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_54077830
quote:

Het is hypocriet van Lieke omdat ze vorige week nog het fijn wilde weten van iets wat Huub vertrouwelijk was versteld. Daar valt hij over.
pi_54077837
ik hoop dat ie film niet doorgaat, er is genoeg actie te beleven vandaag
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:51:33 #191
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54077838
quote:

Het is gevaarlijk om geheimen onder elkaar te hebben. Daarmee creeer je verschillende posities onderling. Het is denk ik funest als je buitengesloten wordt.
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:51:58 #192
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_54077845
quote:

Huub is gewoon bang niet de 'number one' te zijn. Zodra wie dan ook iets heeft of weet wil hij dat hebben. En anders wordt hij meestal onredelijk kwaad. Een vorm van controlfreak, jazeker.
Keep the Sunny Side Up
pi_54077846
HAHAHAHAHA Die Huub: ''Dan heeft zij een probleem en niet ik''. Weet Huubke zo zeker dat Jaap niet voo G. I. Lieke kiest
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_54077847
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:49 schreef Clank het volgende:

[..]

Ze hebben hier afspraken over gemaakt. In DGK kun je niemand vertrouwen behalve die ene partner dan misschien... ik begrijp wel dat Huub boos is.. want weet hij veel wat Lieke en Jaap allemaal bespreken.
Af en toe moet je er ook op vertrouwen dat je partner weet wat ze doet.

Komop, zeg. Ik weet 90% van wat mijn man uitvoert niet, en ik ga dat ook niet uitvogelen.
Huub is gewoon een controlfreak. Lieke mag geen stap zetten, en geen woord zeggen, zonder dat Huub dat goedkeurt.
pi_54077851
Huub: er komt een moment dat ik er genoeg van heb.
Jaap: Missschien zij ook wel.

Dat belooft nog wat.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54077865
pi_54077879
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix worden naar binnen geroepen maar Dennix wil straks nog een paar kleine dingetjes met haar bespreken.
Hij bedoelt......heb je nog 2 uur met mij in de tuin met de cameraman voor je neus?
Hoe vaak zegt hij dat per dag, en het ziet er toch echt naar uit dat die eikel nergens naar toe gaat donderdag.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54077881
laatste paar zondagavonden was t toch telkens bal?

hoop op een voortzetting
pi_54077891
Huub verteld veel te veel tegen Jaap nu over Lieke
pi_54077898
quote:

Hij liet het ook rusten, Lieke zocht ruzie in het bijzijn van Jaap om haar punt te bewijzen dat Huub kwaad was (wat hij dus niet was). Hij wilde de afspraak herzien en toen kreeg hij de schuld van Lieke dat hij dus niet alles aan haar wide vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')