quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:14 schreef 2live het volgende:
[..]
En die moet nu komen om dennis te verleiden, vreemde verliefdheden hebben ze daar allemaal.![]()
Hij duurt gelukkig maar 86 minuten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Nee he ze gaan toch zeker niet weer tv kijken, het is bijna elke avond prijs![]()
Dat was de afspraak ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
De afspraak was toch alles aan elkaar vertellen? Of met een maar dat persoonlijke dingen daar niet onder vallen?
Lieke en Huub zijn elkaars aanvulling maar ook een blok aan elkaars been... Hebben we eigenlijk al een vrijegezelle Lieke gezien die helemaal los ging? Nope altijd onder druk van d'r mannetje. Ze kan zichzelgf niet eens eens lekker volgieten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bedoel ermee dat Lieke dan nooit meer populair zal worden.
Heb Lieke altijd saai gevonden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke en Huub zijn elkaars aanvulling maar ook een blok aan elkaars been... Hebben we eigenlijk al een vrijegezelle Lieke gezien die helemaal los ging? Nope altijd onder druk van d'r mannetje. Ze kan zichzelgf niet eens eens lekker volgieten.
Zal wel na de film geplanned zijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Ik snap Amanda niet.
Die zou toch ruzie maken met Dennis volgens het masterplan?
Waarom vliegt ze er dan niet op af
Dit verzin je maar als het zo was denk ik dat 80% zegt dat Dennix exit is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
VV stelde vandaag de vraag: "Gaat Dennis dit weekend overleven?"
Wat denken jullie?![]()
Dat dacht ik ook al. Achteraf makkelijk om het er maar op te gooien dat persoonlijke informatie niet met elkaar gedeeld hoeft te worden. De afspraak was om alles met elkaar te delen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat was de afspraak ook.
Als Huub post krijg kan hij het beter ook maar prive houden.
Ik hebt daar geen woorden voor,zooooooo smerig,ik zou die string niet meer terug moeten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En weer een slipje van Lieke gejat ......
[ afbeelding ]
Ik niet. Afgezien van verbaal bashen, komen alle acties van Lieke. De practische dingen bedoel ik. Lingerie party, vies eten koken, boodschappenlijst manipuleren, diners, etcetera.quote:
Lieke is niet het type van volgieten... heeft ze vaak genoeg gezegd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke en Huub zijn elkaars aanvulling maar ook een blok aan elkaars been... Hebben we eigenlijk al een vrijegezelle Lieke gezien die helemaal los ging? Nope altijd onder druk van d'r mannetje. Ze kan zichzelgf niet eens eens lekker volgieten.
En dat kan en mag dus allemaal, persoonlijk bezit bestaat niet voor Naad.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:23 schreef kybe het volgende:
Nadia pakt gewoon even een string uit Lieke haar kastje.
Jaap wilde zelf niet dat Huub het wist....Lieke vertelde Jaap nog...dat is aan jou,ik kan je niet dwingen iets te vertellen aan Huub wat je nu nog voor je wilt houdenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind juist dat ze heel open tegen Jaap zijn en hem ook bij hun relatie problemen betrekt (alles heeft z'n grens).
Nu kreeg Huub het gevoel en terrecht dat ie ergens buitengesloten werd en buitenspel werd gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |