Gewoon wat knippen en plakken uit andere gesprekken, het is toch elke dag hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:09 schreef Nomrc2 het volgende:
moeten ze weer lullen 2 uur lullen voor 2 minuten tv
edit
deze laat ik staan![]()
Lieke zei ook dat het vertrouwelijk was, en dat het niets met het spel te maken had !!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Lieke naar Jaap heel begripvol was en Huub meteen afkapt. Zij hoort Huub nu lang genoeg te kennen om te weten dat je bij hem alles kunt leggen om te bespreken. En dat had ze tegen Jaap moeten zeggen. Tegen Huub had ze kunnen zeggen dat Jaap ergens mee zat maar dat het niet over het spel ging. Maar om nou te zeggen: het was vertrouwelijk; daar kan Huub niks mee, want dan kan het ook over hem gaan.
Dat is iets anders dan roddelen als je dat kunt begrijpen![]()
Word strontziek van Lieke.Ze loopt maar achter Jaap aan en als ze niet achter Jaap aanloopt wil ze aandacht van huub.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
Jaap en Lieke wilden weer een gesprek gaan voeren, maar dat mocht niet in de master bedroom. Daarom gaan ze zo maar haar het kantoor.
Andersom is het idem dito. Je denkt toch niet dat Amanda en Brian Naad in het spel houden, Naad is te gevaarlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Dennis zit ook in een klote positie.Hij kan geen kant op.Hij moet Nadia te vriend houden.Anders is hij zeker weg.
Zo slim is amanda nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Andersom is het idem dito. Je denkt toch niet dat Amanda en Brian Naad in het spel houden, Naad is te gevaarlijk.
Iedereen weet inmiddels dat Naad liegt en bedriegt, Amanda ook maar speelt het spelletje nog even mee.
Ja hij moest zelfs nog even hardop lachen en verzon een smoes naar Lieke waarom hij lachte.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:10 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Het gesprek was klaar Lieke draaide zich om en bij Jaap kwam er een lach op zijn gezicht.
Hij pakt haar gewoon in.
Alles voor het spel en tv
Denk dat ze aan Amanda nog een harde kluif krijgen.Die zal eerst Jaap willen zien vertrekken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Andersom is het idem dito. Je denkt toch niet dat Amanda en Brian Naad in het spel houden, Naad is te gevaarlijk.
Iedereen weet inmiddels dat Naad liegt en bedriegt, Amanda ook maar speelt het spelletje nog even mee.
Jahaaa maar ze had kunnen zeggen dat het over Jaap ging en niet over Huub, snap je dat? Ze zitten in een team en ze had Huub gerust kunnen stellen. Niet doorlullen, maar geruststellen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Lieke zei ook dat het vertrouwelijk was, en dat het niets met het spel te maken had !!
Als je iets in vertouwen vertelt, dan is het niet de bedoeling om het 2 minuten later weer te gaan doorlullen.
Zo simpel is het.
Dit is een set-up tegen Dennix, heeft niks te maken met de domheid van Amanda.quote:
Als Huub en Lieke daar lucht van krijgen...quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:18 schreef Dreamboy het volgende:
En precies wat ik dacht Jaap doet alles om Huub en Lieke uit elkaar te krijgen.
Ik heb een tijdje de streams gevolgd van Mata Hoeri en L. Rozenwater. Wats kebeurtquote:
Nix vereld precies wat Huub gisteren over het spel zei.Zelf kan hij ook niks verzinnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
Goed inhoudelijk gesprek over het spel tussen Nadia en nix.
Klopt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
Goed inhoudelijk gesprek over het spel tussen Nadia en nix.
En als Nadia vraagt waarom hij nog steed het spel met haar wil spelen heeft hij geen antwoord.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nix vereld precies wat Huub gisteren over het spel zei.Zelf kan hij ook niks verzinnen![]()
"oehhh"quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:23 schreef Desii het volgende:
Jaap is stookjaap.....
En Lieke... Huub heeft gelijk hoor.... jullie zouden alles delen.... en alles is alles...
Ik ben al terug gegaan naar de oude layout. Geen halve pagina's meer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
Verdomme wat is nu weer met dat KUT FOK super langzaam en nu ook halve pagina's.....
Begrijp niet waaomr dit maanden moet duren.
Terwijl hij gewoon de waarheid vertelde als ze iets vroeg. Hij wist ook niet meer als wat ze hem vertelden, maar zij kan dan met een soort terugpak actie komen en lekker leuk gaan doen bij het plaatje van Brian om Huub te zieken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:25 schreef schatje het volgende:
Lieke deed anders ook behoorlijk geïrriteerd omdat Huub haar niet op de hoogte had gebracht dat zijn plaatje was uitgesteld.
daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alle gekheid op 'n stokje: Lieke en Huub irriteren zich gewoon aan elkaar.
Hij moet gewoon eens een keer iets DOEN ipv "morgen" "nu effe niet". Alleen dan is hij het waard om te blijven.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Dennis zit ook in een klote positie.Hij kan geen kant op.Hij moet Nadia te vriend houden.Anders is hij zeker weg.
Thanks voor de tip.... In mij profiel stond ie op baggerlayoutquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-T Ik zit inmiddels weer op de oude foksilver. De nieuwe layout die ik best wel prettig vind is niet meer te volgen.![]()
Ja, dat is de opzet van Jaap.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:33 schreef Dreamboy het volgende:
En Jaap geniet er van dat Huub en Lieke woorden krijgen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |