Serieus zo weinig nog maar?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb nu 6 inzendingen van de 12
Druk, druk, drukquote:
Huppeleiquote:
HEquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:16 schreef Huppelei het volgende:
Ach wij gaan toch sowieso door. Als die er maar 6 van de 12 heeft.
PN
Doe effe normaal zeg, ik probeer te helpen trut. FOK! werkt niet echt mee met de snelheid, of beter, traagheid op het moment. Ik heb jouw OP er nu ingeplakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Snakey, dat vind ik een beetje laf, ik heb net die hele fucking OP weer goed zitten maken
Okee okee okeequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg, ik probeer te helpen trut. FOK! werkt niet echt mee met de snelheid, of beter, traagheid op het moment. Ik heb jouw OP er nu ingeplakt.
doe eens lief tegen elkaarquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg, ik probeer te helpen trut. FOK! werkt niet echt mee met de snelheid, of beter, traagheid op het moment. Ik heb jouw OP er nu ingeplakt.
Wees blij dat ie em niet op slot gooitquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Snakey, dat vind ik een beetje laf, ik heb net die hele fucking OP weer goed zitten maken
Weekje stemmen ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee maar voor de volgende opdracht; ik ga een week op vakantie, dus kan dat ff met die deadline geregeld worden? Zou het flauw vinden dat ik het niet op tijd zou kunnen sturen omdat ik op vakantie ben enzo. Ben tot dinsdag 30 oktober weg enzo. Maar ik denk dat S-F ook wel even tijd nodig heeft om de afvallers te kiezen?
zonder tieten.quote:
Hoe gaat het nou met stemmen, is dat al duidelijk?quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zonder tieten.
heb ik van horen zeggen
En ze rookt Kentquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
De koninging koningin is lesbisch, heb ik van horen zeggen.
En ze veegt haar eigen kont afquote:
Je vader is een wijze man.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En ze veegt haar eigen kont af![]()
Dat zei mijn vader tenminste altijd..
Het is je misschien niet helemaal duidelijk, maar dit is niet meer jouw topic. We danken je hartelijk voor je verrassend goede idee en voor je deelname, maar laat de organisatie maar over aan de mensen die er voor geleerd hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:48 schreef Viswijfje het volgende:
We gaan wel volges de regels spelen hee!
dat de winnaars 2 groepjes kiezen die dan samen moeten strijden om af te vallen!!!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Het is je misschien niet helemaal duidelijk, maar dit is niet meer jouw topic. We danken je hartelijk voor je verrassend goede idee en voor je deelname, maar laat de organisatie maar over aan de mensen die er voor geleerd hebben![]()
Tevens tvp
Dan hebben we nog 10 kandidaten over hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
grapje toch??
dit is mijn idee en als t zo moet doe ik niet mee en dan heb je helemaal geen spel dus hou jij je bek nou maar!!!![]()
Je idee is genakt. Take the Lquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
grapje toch??
dit is mijn idee en als t zo moet doe ik niet mee en dan heb je helemaal geen spel dus hou jij je bek nou maar!!!![]()
Lees nog eens goed.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
grapje toch??
dus wanneer je maar bedank je zegt mag je alles? Kutte leven heb jij danquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Lees nog eens goed.
We bedanken je toch voor je idee? Nu gaan de meneren in het blauw het uitwerken. Zo gaat dat in het echte leven ook. Niks aan te doen. Het spijt me
Go WurM!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Lees nog eens goed.
We bedanken je toch voor je idee? Nu gaan de meneren in het blauw het uitwerken. Zo gaat dat in het echte leven ook. Niks aan te doen. Het spijt me
zeg nurp shij eens uit met die kloon van jequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dus wanneer je maar bedank je zegt mag je alles? Kutte leven heb jij dan![]()
maar bedankt hoor weten ik en huhu ook weer opwie we moeten stemmen!!!
viswijfje moet afvallen , heb je de vetrollen aan d'r buik al eens gezienquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij deze ronde vallen toch nog geen mensen af?
Hee, don't shoot the messenger! Ik leg het je alleen maar uit, verder ben ik onschuldig. Je moet juist lief tegen me zijn!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dus wanneer je maar bedank je zegt mag je alles? Kutte leven heb jij dan![]()
maar bedankt hoor weten ik en huhu ook weer opwie we moeten stemmen!!!
http://wiki.fok.nl/index.php/Beauty_and_the_Nerd_-_FOK%21_editiequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Misschien handig om een wiki te makenook ivm sloomheid
daan wtf is dat voor gare naam voor een meisjequote:Op zondag 21 oktober 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
Daan wil ook nog meedoen!!
DIT IS SLECHTS EEN MEDEDELING. GEEN BESLISSING VAN MIJN KANT. WORDT NIET KWAAD OP MIJ, IK KAN ER NIETS AAN DOEN!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
Daan wil ook nog meedoen!!
quote:De Inschrijving is Gesloten
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
daan wtf is dat voor gare naam voor een meisje![]()
wat bedoel je??quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:44 schreef WurM het volgende:
Wat schattig trouwens VW, dat je weet hoe je een wiki moet aanpassen
Ik merkte het ook op jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:44 schreef WurM het volgende:
Wat schattig trouwens VW, dat je weet hoe je een wiki moet aanpassen
ok ik wil wel een kappel met danielle zijn danquote:
pfff en net was je nog een lulquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok ik wil wel een kappel met danielle zijn dan![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff en net was je nog een lul![]()
maar als ze dan nog mee kan doen doe maar hoor
De Inschrijving is Geslotenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:38 schreef WurM het volgende:
[..]
DIT IS SLECHTS EEN MEDEDELING. GEEN BESLISSING VAN MIJN KANT. WORDT NIET KWAAD OP MIJ, IK KAN ER NIETS AAN DOEN!!
In de OP staat het volgende:
[...]
hou jij je bek is effe!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het is echt niet mogelijk dat iemand IRL zo ongelofelijk dom is als Viswijfje, tenzij vroeger op hoofd laten stuiteren.
of dat de placenta een eigen leven is gaan leidenquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het is echt niet mogelijk dat iemand IRL zo ongelofelijk dom is als Viswijfje, tenzij vroeger op hoofd laten stuiteren.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:50 schreef Viswijfje het volgende:
hou jij je bek is effe!!!
ken jij mij soms nee toch!!
![]()
neequote:
Amusantquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:56 schreef HuHu het volgende:
Al twijfel ik er natuurlijk niet over dat Viswijfje en ik tot de finale zullen komen.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Maar dat weerhoudt mij er niet van me uit te laten over je zwakbegaafdheid.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jullie van vwo denken altijd dat jullie beter en slimmer zijn dan andere
![]()
mischien moeten we is wat gaan drinken met ze allen dan zie je dat dat niet zo is!!!
en waarom doe je dan trouwes niet mee als nerd? mooi ben je ook al niet![]()
Jij gaat door middel van en onder invloed van drank laten zien dat je slim bent? MAAK ME GEK!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
mischien moeten we is wat gaan drinken met ze allen dan zie je dat dat niet zo is!!!
alchohol onder de 16 nog even niet. Denk dat viswijfje nog geen iq van 16 heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij gaat door middel van en onder invloed van drank laten zien dat je slim bent? MAAK ME GEK!
Non-alcoholische drank is ook een drank, zoals Cola of sinaasappelsap bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij gaat door middel van en onder invloed van drank laten zien dat je slim bent? MAAK ME GEK!
Ik zou m'n mond maar houden als ik jou wasquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Non-alcoholische drank is ook een drank, zoals Cola of sinaasappelsap bijvoorbeeld.
Ik wist niet dat gelovigen altijd direct aan alcoholhoudende dranken dachten?
het is stli aan de overkantquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou m'n mond maar houden als ik jou wasHet is eenzaam aan Viswijfjes kant
Hou je lelijke hoerenbek eens over mijn Beauty, slet. Ik zouquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
en waarom doe je dan trouwes niet mee als nerd? mooi ben je ook al niet![]()
Ik ga m'n mond niet houden, ik ga strijden als nerd zijnde!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou m'n mond maar houden als ik jou wasHet is eenzaam aan Viswijfjes kant
omdat eentje gestart is door je kloonquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:18 schreef murp het volgende:
waarom zijn er 2 delen?
foks Beauty en de Nerd!!
Nerden strijden nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ga m'n mond niet houden, ik ga strijden als nerd zijnde!
Dat dus. Doe eens dicht Murp. Die ander dan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
omdat eentje gestart is door je kloon![]()
dan doe ik die dichtquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
omdat eentje gestart is door je kloon![]()
Al zou ik vmbo doen zou ik me nog ver boven jou verheven voelen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:02 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
Potje Trivial Pursuit darling?quote:mischien moeten we is wat gaan drinken met ze allen dan zie je dat dat niet zo is!!!
Om anderen een kans te gevenquote:en waarom doe je dan trouwes niet mee als nerd?
Deze negeer ik maar, not going there.quote:mooi ben je ook al niet![]()
quote:
Maartel je weet dat je fucked bent.quote:
jij ben gewoon een arogante bitch!! narsisten noem ze datquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Al zou ik vmbo doen zou ik me nog ver boven jou verheven voelen.
ja hoor ik win tochquote:Potje Trivial Pursuit darling?![]()
quote:Om anderen een kans te geven
doet pijn hee de waarheid!quote:Deze negeer ik maar, not going there.
Wanneer ga je me vertellen wat ik je heb misdaan? Want behalve je de waarheid vertellen, heb ik volgens mij niets gedaan. Ik ben me in ieder geval van geen kwaad bewust...quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:54 schreef Viswijfje het volgende:
jonges stem tegen hoi_piepeloi ladidadi en WurM!!!!
EN VOOR VISWIJFJE![]()
![]()
Ze is jaloers dat jij met mij bentquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Wanneer ga je me vertellen wat ik je heb misdaan? Want behalve je de waarheid vertellen, heb ik volgens mij niets gedaan. Ik ben me in ieder geval van geen kwaad bewust...
Goedzo, hoofdletter M[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ze is jaloers dat jij met mij bent
Tell us something we don't already knowquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]Want ik ben een lesbie met hele slechte smaak!
![]()
Fok! is zo traag als dikke stront.quote:
Ga jij nou maar eens antwoord geven op mijn vraag, in plaats van steeds maar op anderen te antwoorden en mij te ontwijken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]Want ik ben een lesbie met hele slechte smaak!
![]()
Gecorrigeerd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:29 schreef KjoeLjan het volgende:
verkapt bash-hier-viswijfje-tevens-verkapt-bagger-topic-topic
Niet eens verkapt, KJOELJAN!! Met je mooie hoofd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:29 schreef KjoeLjan het volgende:
verkapt bash-hier-viswijfje-tevens-verkapt-bagger-topic-topic
Mooi hoofd...?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet eens verkapt, KJOELJAN!! Met je mooie hoofd.
Niet vreemder dan jij gaatquote:
boehoe huilhuilquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:09 schreef remlof het volgende:
Ok, en nu weer ontopic zonder gebash en getroll graag.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh, en VW:
[ afbeelding ]
''Jij verdient een nekschot boh gek!''
Die van mij zijn groter, krijg ik dan een gegarandeerde plek in de finale?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik stem op Hoi_Piepeloi, want die heeft tieten
das pas een sterke onderbouwing niewaar? [ afbeelding ][ afbeelding ]
eens. Gebash kan ergens anders. Dit gaat over B&N niks anders.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg flikker nou eens op het dat gekut.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
eens. Gebash kan ergens anders. Dit gaat over B&N niks anders.
Er zijn al een paar stelletjesquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]dat zeuren mag wel ophouden!!!!
maar hoort er ook wel beetje bij, net als in t programma: soms ruzie, en dat er ook stelletjes komen![]()
Ik denk dat je het morgen van ons 2 krijgt SF. Voor 21.00 toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We staan op 7 nu, maar nummer 8 komt er aan
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik denk dat je het morgen van ons 2 krijgt SF. Voor 21.00 toch?
Joah doe maar voor maandag 00:00quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik denk dat je het morgen van ons 2 krijgt SF. Voor 21.00 toch?
Is een mogelijkheidquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stel, de mensen die niets inleveren mogen geschrapt worden van de lijst en dan geven wij de mogelijkheid om een nieuw koppel te laten mee doen? Of hoe gaat dat in zijn werk?
No wayquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
Die van mij zijn groter, krijg ik dan een gegarandeerde plek in de finale?
Goed argumentquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik stem op Hoi_Piepeloi, want die heeft tieten
das pas een sterke onderbouwing niewaar? [ afbeelding ][ afbeelding ]
zeg fiets , koppel mij eens aan iemandquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah doe maar voor maandag 00:00![]()
[..]
Is een mogelijkheid![]()
copy/paste:quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg fiets , koppel mij eens aan iemand![]()
Iedere vrouw mag, behalve viswijfje want die is blond , lomp en famous![]()
Ik ben bang dat t niet alleen voor 'Daan' geldt pmquote:De Inschrijving is Gesloten
wacht maar tot ik klb volbagger, omdat fiets mij niet laat meedoenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:31 schreef WurM het volgende:
[..]
copy/paste:
*blablabla*
In de OP staat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat t niet alleen voor 'Daan' geldt pm![]()
Ja lief issie he?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:24 schreef postmortum het volgende:
ik stem op Hoi_Piepeloi omdat ze een coole hamsterrat heeft
Wat een team zijn we ookquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het bewijs dat deze beauty ook brains heeft: Ik ben nieuwsposter op de FP geworden!![]()
![]()
Als je ooit een bericht over Paris Hilton post PN dan daalt mijn achting voor je.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het bewijs dat deze beauty ook brains heeft: Ik ben nieuwsposter op de FP geworden!![]()
![]()
Ha! Dat kunnen jullie over jullie beauty's niet zeggen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
![]()
Dat ligt eraan, je moet een aantal berichten per week en als ik dat niet haal maar er ligt nog een Paris berichtje, dan zal ik me er toch aan moeten wagenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als je ooit een bericht over Paris Hilton post PN dan daalt mijn achting voor je.
Die hebben zelfs een mod in het teamquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:05 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ha! Dat kunnen jullie over jullie beauty's niet zeggen!
Ooooja!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die hebben zelfs een mod in het team
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
[redactie games] ? Dat ben ik heul niet![]()
Ik kan nog nergens bij; mijn leesrechten van het topic waar ik me moet melden voor mijn postrechten zijn nog in aanvraag, savvy?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Kan je al in FP crew?of FOK
![]()
True. Gewoon goed likken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ooooja!
Daar hoef je niet slim voor te zijn
Ah, lang leve de bureaucratiequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik kan nog nergens bij; mijn leesrechten van het topic waar ik me moet melden voor mijn postrechten zijn nog in aanvraag, savvy?
dan moeten onze opdrachten wel anoniem want anders word het gewoon "wie is de populairste van fok"quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee hoe zit het nou met stemmen S-F?Gewoon users laten stemmen?
Dan kun je alsnog allerlei mensen op jezelf laten stemmen. Ik ben voor Fiets een paar users laten aanwijzen die met hem meebepalen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dan moeten onze opdrachten wel anoniem want anders word het gewoon "wie is de populairste van fok"
Omg, een goede zin!quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:45 schreef Viswijfje het volgende:
dan moeten onze opdrachten wel anoniem want anders word het gewoon "wie is de populairste van fok"
Jup, vind ik ook (maar wie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:42 schreef Ladidadida het volgende:
Dan kun je alsnog allerlei mensen op jezelf laten stemmen. Ik ben voor Fiets een paar users laten aanwijzen die met hem meebepalen.
Dat moet Fiets maar uitzoekenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jup, vind ik ook (maar wie?)
Dat kan toch niet, want er zitten toch foto's bij..quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:58 schreef Huppelei het volgende:
Dat kan toch niet, want er zitten toch foto's bij..
mensen van de fp moeten gebanned wordenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
![]()
Sorry mag nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef postmortum het volgende:
ik wil wel in de onafhanelijke jury![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sorry mag nietwant je zou op mij stemmen door me hamster
Wie niet ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef postmortum het volgende:
![]()
ik zou in ieder geval tegen viswijfje stemmen![]()
hey das niet eerlijk !!quote:
Verder post er ook een zeker Moniek op de FP, welke volgens mij niet echt hoogstaande stukjes aflevert. Dus aangenomen worden op de FP zegt niets.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen van de fp moeten gebanned worden![]()
Ik denk er nog even over, mijn vrouwelijke collega jurylid is geheel onpartijdig en ook niet bekend met de kandidaten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef MASD het volgende:
zit ik nu in de jury?wanner krijg ik bericht, kan niet wachten!
ik ben geen ONZ'er, ik ben levenloos en allrounder!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over, mijn vrouwelijke collega jurylid is geheel onpartijdig en ook niet bekend met de kandidaten.Jij bent ONZinner, nofi
![]()
Daan en Postmortem??quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Binnen en daarmee staan we op 10! Alleen paultjuhhh en jojoortje hebben niets gestuurd. Ik verwacht ook niet dat die iets sturen dus komt er een plek vrij!
Tevens heb ik al 1 jurylid gevonden!
Ik heb nog wel een stuk of 20 kloons die onpartijdig kunnen jureren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over, mijn vrouwelijke collega jurylid is geheel onpartijdig en ook niet bekend met de kandidaten.Jij bent ONZinner, nofi
![]()
word je bang ofzow???quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:07 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom moet er een partij bij als er één koppel afvalt? Lijkt mij persoonlijk niet nodig.
Mag ik ook jury worden?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Binnen en daarmee staan we op 10! Alleen paultjuhhh en jojoortje hebben niets gestuurd. Ik verwacht ook niet dat die iets sturen dus komt er een plek vrij!
Tevens heb ik al 1 jurylid gevonden!
Poedeliewoepsie denk ik zo?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Mooi, weer een koppel minder!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Poedeliewoepsie denk ik zo?![]()
Maarjaik ga lekker slapen en morgen naar Egypte!
ik lees daar wel bij terwijl ik van alle kanten enge ziektes op me af krijg terwijl een kameel naar me loopt te spugen in een goedkoop internetcafeetje waar de stroom draait op bewegende graftakkentyfus blablabla kom niet meer uit me zin
Dus, veel succes allemaal in deze barkoude tijden in Nederland, ik zal aan jullie denken terwijl ik lekker in de zon lig in Egypte en ingesmeerd word door een arabische Godheid en maar om af te koelen van de hitte even een duikje in het zwembad neem, of misschien wel een hot stone massage nemen om uit te rusten van dat vermoeiende luieren.
Heerlijkgewoon een weekje beautyspot op zijn luxest!
Zijn julllie nu jaloers?
Nou kusjeeeeeeees en tot volgende week woensdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We are still in the racequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi, weer een koppel minder!
Veel plezier in Egypte!
Haha! Wat had je gezegd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:18 schreef ajf het volgende:
-kappen met dat gebash-
wat hij zegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk leuk! Ik ben benieuwd.!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jupsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jij hebt over je haar je ogen en je tieten, lidadidadiadidaida noemt een paar karaktereigenschappen en haar tieten. Niet zeuren, niets mis mee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:46 schreef Viswijfje het volgende:
Ladidadi houd zich helemaal niet aan de regels: we moesten toch 5 redenen geven?? zij houd gewoon een verhaal
en t is allemaal een verhaaltje van mij is teminste echt!!! en meerdere fotos wist ik niet eensdat dat mocht hoor
![]()
Ik heb maar 1 paginaquote:Voor de inzendingen: Check vorige pagina.
maar het zijn er niet 5! en het ging niet over karakters maar over beauty!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt over je haar je ogen en je tieten, lidadidadiadidaida noemt een paar karaktereigenschappen en haar tieten. Niet zeuren, niets mis mee!![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:40 schreef Huppelei het volgende:
SF. Kan je de foto's dan ook naar de jury sturen? Wel zo eerlijk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uitgesloten van deelname.
Tuurlijk wel, je doet mee met een contest op FOK! als je je dan niet weet te gedragen kan je eruit gekickt worden. Net als bij de echte beauty & the Nerd. De grens opzoeken mag altijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat streng! wat ik op fok doe heeft toch niets te maken met de wedstrijd??
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:15 schreef murp het volgende:
als jullie zooi buiten dit topic gaan posten over die verkiezingen, dan zal ik dit topic ook sluiten, tis maar dat jullie het weten
dankjewel!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef Paramnesia het volgende:
Coole verhalen iedereen. Heb ze met een glimlacht op mijn gezicht zitten lezen.![]()
quote:
quote:
Winnenquote:
Iedereen heeft toch wel redelijk stukje werk erinzitten.quote:
haha jij was toch van die koffie?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:52 schreef Ladidadida het volgende:
Doe niet zo walgelijk debiel Viswijfje, serieus. Kap met dat gezeik, je hebt gedaan wat je gedaan hebt, klaar. Nu rustig afwachten, neem een lolly en niet meer typen.
Neem dan nu je eigen advies ter harte. RE-LAX. SPELLETJE. Snap je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent echt vals!! doe ff relax ofzow het is maar voor een spelletje ik scheld toch jou ook niet uit!!!
Ik zie nergens dat ze je uitscheldt hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent echt vals!! doe ff relax ofzow het is maar voor een spelletje ik scheld toch jou ook niet uit!!!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Neem dan nu je eigen advies ter harte. RE-LAX. SPELLETJE. Snap je?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
tussen ons is t allang geen spelletjes meer! dit was MIJN idee dus dat laat ik niet door jou verpesten!!!
maar ik blijf teminste wel netjes![]()
zelfs al win je alles dan maakt me nog niks uit hoor ik weet toch dat ik meer beauty ben dan jij ooit in je leven zal zijn.. een echte beauty heeft ook karakter en respect voor andere!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef MASD het volgende:
blijf mij trouwens steeds verbazen dat viswijfje beauty goed kan spellen
Tay is not impressedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:26 schreef Maki-maki. het volgende:
FFS, drama queens!.
quote:
Een van de deelneemsters van de Amerikaanse Editie. Had even snel wat nodig om te fotosoepen voor het logo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:54 schreef Viswijfje het volgende:
wie is eigelijk dat meisje in t logo? ik vind haar helemaal niet knap
is zij een beauty??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Een van de deelneemsters van de Amerikaanse Editie. Had even snel wat nodig om te fotosoepen voor het logo.
ik moet je helaas gelijkgevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
is zij een beauty??![]()
ze lijkt op [ afbeelding ]net zo apekop!!!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:05 schreef MASD het volgende:
[..]
ik moet je helaas gelijkgeven
groetjes,
jurylid MASDslijmen en pm'en helpt niet!
wat moet jij nou weer lachen?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dezal redelijk snel veranderen in een
als Viswijfje en ik losbarsten!
Als.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
uhu uhuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee, er mag maar een kloon mee doen bij dit soort dingen. Het spijt me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
kan ik nog meedoen? (K)
Pas op dit tijdstip realizeer ik mij wie Bill is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
waarom paramnesia? ik kan dan de beauty zijn en mijn andere persoonlijkheid speelt dan bill ()
tijd om te slapen hmm?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Pas op dit tijdstip realizeer ik mij wie Bill is.
Mja!quote:
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mja!
Kuttag of niet, het is een tag
Jammer van de nieuwe layout, in foksilver waren de tags duidelijker
Idd!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik vind daarom ook dat alle crew een kleurtje moet krijgen op alle subsites. Dat valt veel meer op dan zwart-met-een-tagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Idd!Jij hebt tenminste nog ergens een kleurtje, namelijk op de FP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik helemaal nergens.
Ooaahhquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog ergens een kleurtje, namelijk op de FP.
Ik helemaal nergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ooaahh
Ik wou je een kusje geven,
maarja. Concurrent he.
Ga maar naar viswijfjeWat ben jij gemeen, stommerik! Ik ga je tagje weg-developeren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze teef! Nu kan ik niet overleggen omdat die fucking arabieren hier geen drol verstand hebben van die fucking rot computers en ik zit nu verdomme al 1,5 uur te wachten om een uurtje fatsoenlijk te kunnen internetten zonder door een vies mannetje in me nek gehijgd te worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schatjes
Wij, de jury: PS (ons vrouwelijke lid niet verwarren met user printscreen) en MASD, danken de koppels voor deze prachtige inzendingen![]()
Let the games beginDeze week een opdracht voor de Nerds:
Verzin en plan een droom date met je bjutie. Beschrijf dit zo uitgebreid mogelijk!
Wat gaan jullie doen, waarom juist dat? en wat doe je daar? hoe versier jij je bjutie op die date?
Zondag avond 20:00 wil ik het in mijn PM-box hebben! Succes
Ja we zijn door.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vieze teef! Nu kan ik niet overleggen omdat die fucking arabieren hier geen drol verstand hebben van die fucking rot computers en ik zit nu verdomme al 1,5 uur te wachten om een uurtje fatsoenlijk te kunnen internetten zonder door een vies mannetje in me nek gehijgd te worden.
Hebben para en ik trouwens al gewonnen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja man die paupers van het Hilton hebben het niet goed geregeld enzo dus door een lekkage kwamen ze 3 kamers te kort waardoor wij dus in een of ander ander hotel zitten (wel luxer/iig duurder, naar het schijnt) maar goed zitten we hier nu in dit hotel voor 2 dagen en al die mensen hier
blegh. Wat ies joer neeme?
.
Maar goedomdat ik diva deed tegen de manager van het Hilton krijgen we een upgrade, naar vvvvvvip arrangement
minibarretje enzo, gratis duiken
.
Gmail doet het niet trouwensprobeerde je nog mailtje te sturen
Gmail gefixed!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:55 schreef Paramnesia het volgende:
![]()
Ow men.
best erg. Maar je pwnde de Arabs.
Mis je best wel![]()
Maar het is een nerd alleen opdracht. Het gaat wel lukken.![]()
okquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gmail gefixed!ik mail je wel ff, want ik moet bijna weer gaan en fok is zo traag als een koe die van een 8ling moet bevallen enzo
hotmail.comquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kutpara, is jouw email @hot of wat anders? @hotmail toch?
Hebbes?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:09 schreef Paramnesia het volgende:
hotmail.com
OMG waar zit je dan. Internetcafe? Probeer anders PM te sturen anders vervuilen we het topic. Vind Murp niet zo leuk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hebbes?
Men ik weer in stressheidheb nog een half uur.
Waar kun je dat zo zien?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:30 schreef postmortum het volgende:
ladida heeft wel lekkere tieten
in haar foboquote:
* Paramnesia klikt voor de 999x op Ladidadida dr Fobo.quote:
Minequote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:30 schreef postmortum het volgende:
ladida heeft wel lekkere tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |