dan moeten onze opdrachten wel anoniem want anders word het gewoon "wie is de populairste van fok"quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee hoe zit het nou met stemmen S-F?Gewoon users laten stemmen?
Dan kun je alsnog allerlei mensen op jezelf laten stemmen. Ik ben voor Fiets een paar users laten aanwijzen die met hem meebepalen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dan moeten onze opdrachten wel anoniem want anders word het gewoon "wie is de populairste van fok"
Omg, een goede zin!quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:45 schreef Viswijfje het volgende:
dan moeten onze opdrachten wel anoniem want anders word het gewoon "wie is de populairste van fok"
Jup, vind ik ook (maar wie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:42 schreef Ladidadida het volgende:
Dan kun je alsnog allerlei mensen op jezelf laten stemmen. Ik ben voor Fiets een paar users laten aanwijzen die met hem meebepalen.
Dat moet Fiets maar uitzoekenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jup, vind ik ook (maar wie?)
Dat kan toch niet, want er zitten toch foto's bij..quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:58 schreef Huppelei het volgende:
Dat kan toch niet, want er zitten toch foto's bij..
mensen van de fp moeten gebanned wordenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het bewijs dat deze beauty ook brains heeft: Ik ben nieuwsposter op de FP geworden!![]()
![]()
Sorry mag nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef postmortum het volgende:
ik wil wel in de onafhanelijke jury![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sorry mag nietwant je zou op mij stemmen door me hamster
Wie niet ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:19 schreef postmortum het volgende:
![]()
ik zou in ieder geval tegen viswijfje stemmen![]()
hey das niet eerlijk !!quote:
Verder post er ook een zeker Moniek op de FP, welke volgens mij niet echt hoogstaande stukjes aflevert. Dus aangenomen worden op de FP zegt niets.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen van de fp moeten gebanned worden![]()
Ik denk er nog even over, mijn vrouwelijke collega jurylid is geheel onpartijdig en ook niet bekend met de kandidaten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef MASD het volgende:
zit ik nu in de jury?wanner krijg ik bericht, kan niet wachten!
ik ben geen ONZ'er, ik ben levenloos en allrounder!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over, mijn vrouwelijke collega jurylid is geheel onpartijdig en ook niet bekend met de kandidaten.Jij bent ONZinner, nofi
![]()
Daan en Postmortem??quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Binnen en daarmee staan we op 10! Alleen paultjuhhh en jojoortje hebben niets gestuurd. Ik verwacht ook niet dat die iets sturen dus komt er een plek vrij!
Tevens heb ik al 1 jurylid gevonden!
Ik heb nog wel een stuk of 20 kloons die onpartijdig kunnen jureren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over, mijn vrouwelijke collega jurylid is geheel onpartijdig en ook niet bekend met de kandidaten.Jij bent ONZinner, nofi
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |