quote:
Winnenquote:
Iedereen heeft toch wel redelijk stukje werk erinzitten.quote:
haha jij was toch van die koffie?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:52 schreef Ladidadida het volgende:
Doe niet zo walgelijk debiel Viswijfje, serieus. Kap met dat gezeik, je hebt gedaan wat je gedaan hebt, klaar. Nu rustig afwachten, neem een lolly en niet meer typen.
Neem dan nu je eigen advies ter harte. RE-LAX. SPELLETJE. Snap je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent echt vals!! doe ff relax ofzow het is maar voor een spelletje ik scheld toch jou ook niet uit!!!
Ik zie nergens dat ze je uitscheldt hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent echt vals!! doe ff relax ofzow het is maar voor een spelletje ik scheld toch jou ook niet uit!!!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Neem dan nu je eigen advies ter harte. RE-LAX. SPELLETJE. Snap je?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
tussen ons is t allang geen spelletjes meer! dit was MIJN idee dus dat laat ik niet door jou verpesten!!!
maar ik blijf teminste wel netjes![]()
zelfs al win je alles dan maakt me nog niks uit hoor ik weet toch dat ik meer beauty ben dan jij ooit in je leven zal zijn.. een echte beauty heeft ook karakter en respect voor andere!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef MASD het volgende:
blijf mij trouwens steeds verbazen dat viswijfje beauty goed kan spellen
Tay is not impressedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:26 schreef Maki-maki. het volgende:
FFS, drama queens!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |