Jij hebt over je haar je ogen en je tieten, lidadidadiadidaida noemt een paar karaktereigenschappen en haar tieten. Niet zeuren, niets mis mee!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:46 schreef Viswijfje het volgende:
Ladidadi houd zich helemaal niet aan de regels: we moesten toch 5 redenen geven?? zij houd gewoon een verhaal
en t is allemaal een verhaaltje van mij is teminste echt!!! en meerdere fotos wist ik niet eensdat dat mocht hoor
![]()
Ik heb maar 1 paginaquote:Voor de inzendingen: Check vorige pagina.
maar het zijn er niet 5! en het ging niet over karakters maar over beauty!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt over je haar je ogen en je tieten, lidadidadiadidaida noemt een paar karaktereigenschappen en haar tieten. Niet zeuren, niets mis mee!![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:40 schreef Huppelei het volgende:
SF. Kan je de foto's dan ook naar de jury sturen? Wel zo eerlijk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uitgesloten van deelname.
Tuurlijk wel, je doet mee met een contest op FOK! als je je dan niet weet te gedragen kan je eruit gekickt worden. Net als bij de echte beauty & the Nerd. De grens opzoeken mag altijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat streng! wat ik op fok doe heeft toch niets te maken met de wedstrijd??
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:15 schreef murp het volgende:
als jullie zooi buiten dit topic gaan posten over die verkiezingen, dan zal ik dit topic ook sluiten, tis maar dat jullie het weten
dankjewel!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:51 schreef Paramnesia het volgende:
Coole verhalen iedereen. Heb ze met een glimlacht op mijn gezicht zitten lezen.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |