Serieus zo weinig nog maar?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb nu 6 inzendingen van de 12
Druk, druk, drukquote:
Huppeleiquote:
HEquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:16 schreef Huppelei het volgende:
Ach wij gaan toch sowieso door. Als die er maar 6 van de 12 heeft.
PN
Doe effe normaal zeg, ik probeer te helpen trut. FOK! werkt niet echt mee met de snelheid, of beter, traagheid op het moment. Ik heb jouw OP er nu ingeplakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Snakey, dat vind ik een beetje laf, ik heb net die hele fucking OP weer goed zitten maken
Okee okee okeequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg, ik probeer te helpen trut. FOK! werkt niet echt mee met de snelheid, of beter, traagheid op het moment. Ik heb jouw OP er nu ingeplakt.
doe eens lief tegen elkaarquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg, ik probeer te helpen trut. FOK! werkt niet echt mee met de snelheid, of beter, traagheid op het moment. Ik heb jouw OP er nu ingeplakt.
Wees blij dat ie em niet op slot gooitquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Snakey, dat vind ik een beetje laf, ik heb net die hele fucking OP weer goed zitten maken
Weekje stemmen ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee maar voor de volgende opdracht; ik ga een week op vakantie, dus kan dat ff met die deadline geregeld worden? Zou het flauw vinden dat ik het niet op tijd zou kunnen sturen omdat ik op vakantie ben enzo. Ben tot dinsdag 30 oktober weg enzo. Maar ik denk dat S-F ook wel even tijd nodig heeft om de afvallers te kiezen?
zonder tieten.quote:
Hoe gaat het nou met stemmen, is dat al duidelijk?quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
zonder tieten.
heb ik van horen zeggen
En ze rookt Kentquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
De koninging koningin is lesbisch, heb ik van horen zeggen.
En ze veegt haar eigen kont afquote:
Je vader is een wijze man.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En ze veegt haar eigen kont af![]()
Dat zei mijn vader tenminste altijd..
Het is je misschien niet helemaal duidelijk, maar dit is niet meer jouw topic. We danken je hartelijk voor je verrassend goede idee en voor je deelname, maar laat de organisatie maar over aan de mensen die er voor geleerd hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:48 schreef Viswijfje het volgende:
We gaan wel volges de regels spelen hee!
dat de winnaars 2 groepjes kiezen die dan samen moeten strijden om af te vallen!!!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:19 schreef WurM het volgende:
[..]
Het is je misschien niet helemaal duidelijk, maar dit is niet meer jouw topic. We danken je hartelijk voor je verrassend goede idee en voor je deelname, maar laat de organisatie maar over aan de mensen die er voor geleerd hebben![]()
Tevens tvp
Dan hebben we nog 10 kandidaten over hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
grapje toch??
dit is mijn idee en als t zo moet doe ik niet mee en dan heb je helemaal geen spel dus hou jij je bek nou maar!!!![]()
Je idee is genakt. Take the Lquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
grapje toch??
dit is mijn idee en als t zo moet doe ik niet mee en dan heb je helemaal geen spel dus hou jij je bek nou maar!!!![]()
Lees nog eens goed.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
grapje toch??
dus wanneer je maar bedank je zegt mag je alles? Kutte leven heb jij danquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Lees nog eens goed.
We bedanken je toch voor je idee? Nu gaan de meneren in het blauw het uitwerken. Zo gaat dat in het echte leven ook. Niks aan te doen. Het spijt me
Go WurM!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Lees nog eens goed.
We bedanken je toch voor je idee? Nu gaan de meneren in het blauw het uitwerken. Zo gaat dat in het echte leven ook. Niks aan te doen. Het spijt me
zeg nurp shij eens uit met die kloon van jequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dus wanneer je maar bedank je zegt mag je alles? Kutte leven heb jij dan![]()
maar bedankt hoor weten ik en huhu ook weer opwie we moeten stemmen!!!
viswijfje moet afvallen , heb je de vetrollen aan d'r buik al eens gezienquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij deze ronde vallen toch nog geen mensen af?
Hee, don't shoot the messenger! Ik leg het je alleen maar uit, verder ben ik onschuldig. Je moet juist lief tegen me zijn!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dus wanneer je maar bedank je zegt mag je alles? Kutte leven heb jij dan![]()
maar bedankt hoor weten ik en huhu ook weer opwie we moeten stemmen!!!
http://wiki.fok.nl/index.php/Beauty_and_the_Nerd_-_FOK%21_editiequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Misschien handig om een wiki te makenook ivm sloomheid
daan wtf is dat voor gare naam voor een meisjequote:Op zondag 21 oktober 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
Daan wil ook nog meedoen!!
DIT IS SLECHTS EEN MEDEDELING. GEEN BESLISSING VAN MIJN KANT. WORDT NIET KWAAD OP MIJ, IK KAN ER NIETS AAN DOEN!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
Daan wil ook nog meedoen!!
quote:De Inschrijving is Gesloten
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
daan wtf is dat voor gare naam voor een meisje![]()
wat bedoel je??quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:44 schreef WurM het volgende:
Wat schattig trouwens VW, dat je weet hoe je een wiki moet aanpassen
Ik merkte het ook op jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:44 schreef WurM het volgende:
Wat schattig trouwens VW, dat je weet hoe je een wiki moet aanpassen
ok ik wil wel een kappel met danielle zijn danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |