pfff en net was je nog een lulquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok ik wil wel een kappel met danielle zijn dan![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff en net was je nog een lul![]()
maar als ze dan nog mee kan doen doe maar hoor
De Inschrijving is Geslotenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:38 schreef WurM het volgende:
[..]
DIT IS SLECHTS EEN MEDEDELING. GEEN BESLISSING VAN MIJN KANT. WORDT NIET KWAAD OP MIJ, IK KAN ER NIETS AAN DOEN!!
In de OP staat het volgende:
[...]
hou jij je bek is effe!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het is echt niet mogelijk dat iemand IRL zo ongelofelijk dom is als Viswijfje, tenzij vroeger op hoofd laten stuiteren.
of dat de placenta een eigen leven is gaan leidenquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het is echt niet mogelijk dat iemand IRL zo ongelofelijk dom is als Viswijfje, tenzij vroeger op hoofd laten stuiteren.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:50 schreef Viswijfje het volgende:
hou jij je bek is effe!!!
ken jij mij soms nee toch!!
![]()
neequote:
Amusantquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:56 schreef HuHu het volgende:
Al twijfel ik er natuurlijk niet over dat Viswijfje en ik tot de finale zullen komen.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Maar dat weerhoudt mij er niet van me uit te laten over je zwakbegaafdheid.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jullie van vwo denken altijd dat jullie beter en slimmer zijn dan andere
![]()
mischien moeten we is wat gaan drinken met ze allen dan zie je dat dat niet zo is!!!
en waarom doe je dan trouwes niet mee als nerd? mooi ben je ook al niet![]()
Jij gaat door middel van en onder invloed van drank laten zien dat je slim bent? MAAK ME GEK!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
mischien moeten we is wat gaan drinken met ze allen dan zie je dat dat niet zo is!!!
alchohol onder de 16 nog even niet. Denk dat viswijfje nog geen iq van 16 heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij gaat door middel van en onder invloed van drank laten zien dat je slim bent? MAAK ME GEK!
Non-alcoholische drank is ook een drank, zoals Cola of sinaasappelsap bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij gaat door middel van en onder invloed van drank laten zien dat je slim bent? MAAK ME GEK!
Ik zou m'n mond maar houden als ik jou wasquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Non-alcoholische drank is ook een drank, zoals Cola of sinaasappelsap bijvoorbeeld.
Ik wist niet dat gelovigen altijd direct aan alcoholhoudende dranken dachten?
het is stli aan de overkantquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou m'n mond maar houden als ik jou wasHet is eenzaam aan Viswijfjes kant
Hou je lelijke hoerenbek eens over mijn Beauty, slet. Ik zouquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
en waarom doe je dan trouwes niet mee als nerd? mooi ben je ook al niet![]()
Ik ga m'n mond niet houden, ik ga strijden als nerd zijnde!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou m'n mond maar houden als ik jou wasHet is eenzaam aan Viswijfjes kant
omdat eentje gestart is door je kloonquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:18 schreef murp het volgende:
waarom zijn er 2 delen?
foks Beauty en de Nerd!!
Nerden strijden nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ga m'n mond niet houden, ik ga strijden als nerd zijnde!
Dat dus. Doe eens dicht Murp. Die ander dan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
omdat eentje gestart is door je kloon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |