Joah doe maar voor maandag 00:00quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik denk dat je het morgen van ons 2 krijgt SF. Voor 21.00 toch?
Is een mogelijkheidquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stel, de mensen die niets inleveren mogen geschrapt worden van de lijst en dan geven wij de mogelijkheid om een nieuw koppel te laten mee doen? Of hoe gaat dat in zijn werk?
No wayquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
Die van mij zijn groter, krijg ik dan een gegarandeerde plek in de finale?
Goed argumentquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik stem op Hoi_Piepeloi, want die heeft tieten
das pas een sterke onderbouwing niewaar? [ afbeelding ][ afbeelding ]
zeg fiets , koppel mij eens aan iemandquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah doe maar voor maandag 00:00![]()
[..]
Is een mogelijkheid![]()
copy/paste:quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg fiets , koppel mij eens aan iemand![]()
Iedere vrouw mag, behalve viswijfje want die is blond , lomp en famous![]()
Ik ben bang dat t niet alleen voor 'Daan' geldt pmquote:De Inschrijving is Gesloten
wacht maar tot ik klb volbagger, omdat fiets mij niet laat meedoenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:31 schreef WurM het volgende:
[..]
copy/paste:
*blablabla*
In de OP staat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat t niet alleen voor 'Daan' geldt pm![]()
Ja lief issie he?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:24 schreef postmortum het volgende:
ik stem op Hoi_Piepeloi omdat ze een coole hamsterrat heeft
Wat een team zijn we ookquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het bewijs dat deze beauty ook brains heeft: Ik ben nieuwsposter op de FP geworden!![]()
![]()
Als je ooit een bericht over Paris Hilton post PN dan daalt mijn achting voor je.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het bewijs dat deze beauty ook brains heeft: Ik ben nieuwsposter op de FP geworden!![]()
![]()
Ha! Dat kunnen jullie over jullie beauty's niet zeggen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
![]()
Dat ligt eraan, je moet een aantal berichten per week en als ik dat niet haal maar er ligt nog een Paris berichtje, dan zal ik me er toch aan moeten wagenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als je ooit een bericht over Paris Hilton post PN dan daalt mijn achting voor je.
Die hebben zelfs een mod in het teamquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:05 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ha! Dat kunnen jullie over jullie beauty's niet zeggen!
Ooooja!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die hebben zelfs een mod in het team
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
[redactie games] ? Dat ben ik heul niet![]()
Ik kan nog nergens bij; mijn leesrechten van het topic waar ik me moet melden voor mijn postrechten zijn nog in aanvraag, savvy?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Kan je al in FP crew?of FOK
![]()
True. Gewoon goed likken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ooooja!
Daar hoef je niet slim voor te zijn
Ah, lang leve de bureaucratiequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik kan nog nergens bij; mijn leesrechten van het topic waar ik me moet melden voor mijn postrechten zijn nog in aanvraag, savvy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |