Niet dronken? Luc heeft nog wel express champagne laten aanrukken om dat te "bewerkstelligenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herstel....doet of ze dronken is, any excuse will do om zich als een hoer te gedragen.
Dam dam dam damdiedoeequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis staat meer dan ooit alleen...
En Vast !
Okee!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
BANL raken langzaamaan dronken rond een drinkspelletje....
Huub en Lieke gaan romantisch doen in de fitnessruimte.....
En Vast !
Tikkie..quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:14 schreef Kaleddis het volgende:
Het is toch net of je naar het speelkwartier van een kleuterschool zit te kijken![]()
Ik zeg: afschieten, niet meer te reddenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
112! Er gaat iemand kapotOh nee, het is Nadia weer die lacht.
![]()
En zo spontaan ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Dr. Laban zit met smart op haar te wachten, drie navels is voor hem ook een uitdaging.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
Dat gaat verschrikkelijk fout gaan tussen Nadia en Luc, vermoed ik.....
Ze wil té graag haar Bergmankliniek-bezoek......
Wat een neppe genante vertoning weer. Lekker miljionairs-like.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dr. Laban zit met smart op haar te wachten, drie navels is voor hem ook een uitdaging.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:19 schreef heracles het volgende:
Dronken torren.
Heel leuk dat Dennix bashen maar ik vbind ook dat Brian aangepakt moet worden die vieze rat.
Neequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap luistert naar Helmet!!!?
Wie is Helmet?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap luistert naar Helmet!!!?
Hij weet van pure ellende niet waar hij heen moet......quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix gaat uit pure ellende maar naar het kantoor
en of. wat een gedoe voor 3 minuten lol straks.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:23 schreef 2live het volgende:
Wat een gedoe bij Huub en Lieke, dan is je zin alweer bijna over.![]()
Het is zondag, de dag van het geloofquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:27 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geloof niet dat Jaap terug gaat komen.....
Of hoop ik dat ?
Dat weet ik inmiddels zekerquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:27 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geloof niet dat Jaap terug gaat komen.....
Of hoop ik dat ?
Als een vaatdoekquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:26 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis probeert medelijden op te roepen door de pijn aan zijn kies.....
Hoe slap kun je zijn ????
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:27 schreef beequeen het volgende:
Jaap trekt alle stekker uit de PC, Dennix kan geen muziek meer luisteren.![]()
Ja iid , maar toch mar afmaken en TV maken toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:23 schreef 2live het volgende:
Wat een gedoe bij Huub en Lieke, dan is je zin alweer bijna over.![]()
Geen idee !quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
Nog een keer: Wie is Helmet waar Jaap naar luistert?![]()
Dat was Helmett niet, dat was Kornquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
Skattie, ik heb geen idee, misschien Helmut Lotti?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
een metalbandquote:
Ja duh.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zet er een euro op in, dat Luc en Nadia de lichamelijke liefde gaan beleven vannacht.....
als Luc dat doet, zakt hij héél diep in mijn achtingquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zet er een euro op in, dat Luc en Nadia de lichamelijke liefde gaan beleven vannacht.....
I raise , zet 3 x het downloaden van de single van Huub in de pot....more bets please.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
dit was volgens mij vanmiddag al afgesproken, samen in de kapsalonquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Had me mooi niet laten kennen als ik Huub was met romantisch doen.Zou zeggen ik kom hier voor een spel .Lieke moet maar naar huis,kunnen we nog twee maandjes de ouwe Huub zien.
Oh, Helmut Lotti. Dat is een humorvolle Belg.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, ik heb geen idee, misschien Helmut Lotti?
Hoe is het met je lief?
Remember het "Lieke-incident".... sindsdien heeft hij mijn achting al verloren.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
als Luc dat doet, zakt hij héél diep in mijn achting
Zat ik ook net te denken.... even de teugels los en de stumper denkt dat hij weer terug en is nog precies hetzelfde.... gestook.... en anderen opsetten als hij maar uit de wind komt...quote:
"I did not have sex with that woman "quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Luc gaat niet ECHT neuken met haar iig
ik ga mee, 1 euro erbij in de potquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat hem niet worden. Vanmiddag vertelde Luc dat hij van zijn promoteam niet met haar mag neuken( kan ik me iets bij voorstellen ivm zijn rep)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
als Luc dat doet, zakt hij héél diep in mijn achting
nee, dat remember ik me niet. Wat was dat?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Remember het "Lieke-incident".... sindsdien heeft hij mijn achting al verloren.....![]()
Val net binnen, in eerste instantie dacht ik Nixs wijs was geworden, hij heeft een punt dat Brian altijd uit de wind blijft. Maar na het even te hebben aangehoord is het gewoon die ouwe gouwe Nixs. Is het script herschreven?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken.... even de teugels los en de stumper denkt dat hij weer terug en is nog precies hetzelfde.... gestook.... en anderen opsetten als hij maar uit de wind komt...
Je zult maar winnen... 3 keer de singele van Huub aaaaaaarch....quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
I raise , zet 3 x het downloaden van de single van Huub in de pot....more bets please.![]()
OK, hij moet wat, maar hij doet nu bij Jaap eigenlijk precies hetzelfde als met Nadia. Net alsof er niets gebeurd is en dat dingen niet veranderd zijn. Nadia is nog verliefd op hem en Jaap speelt nog samen met hem (in z'n hoofd dan he...)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken.... even de teugels los en de stumper denkt dat hij weer terug en is nog precies hetzelfde.... gestook.... en anderen opsetten als hij maar uit de wind komt...
OMG, niet weer frambozen........quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"I did not have sex with that woman "![]()
Waarom doen ze het gewoon niet over dwars ? Geen tentjes voor nodigquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Vanmiddag vertelde Luc dat hij van zijn promoteam niet met haar mag neuken( kan ik me iets bij voorstellen ivm zijn rep)
Naad wil wel een tentje bouwen maar Luc echt niet, allemaal spel.
Hij gaf aan dat Lieke sliep met een oraal sex mondje... en maakte aanstalten zijn geslacht in haar mond te stoppen....quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:39 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat remember ik me niet. Wat was dat?
Sorry hoor, maar als Luc zijn kwakkie kwijt kan is ie toch ook geholpen,quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Vanmiddag vertelde Luc dat hij van zijn promoteam niet met haar mag neuken( kan ik me iets bij voorstellen ivm zijn rep)
Naad wil wel een tentje bouwen maar Luc echt niet, allemaal spel.
Huub gaf aan tijdens het tv kijken om dit te gaan doen en Lieke zei we moeten voortaan meer leuke dingen gaan doen samen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
dit was volgens mij vanmiddag al afgesproken, samen in de kapsalon
alleen die kaarsjes zijn er later bijgekomen.
Eigenlijk is ie net Brian... anderen opstoken en het werk op laten knappen.... eigenlijk zijn er maar 3 spelersquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
OK, hij moet wat, maar hij doet nu bij Jaap eigenlijk precies hetzelfde als met Nadia. Net alsof er niets gebeurd is en dat dingen niet veranderd zijn. Nadia is nog verliefd op hem en Jaap speelt nog samen met hem (in z'n hoofd dan he...)
toen hij midden in de nacht, op aanbevelen van Brian, zijn lul in lieke der mond wilde stoppen (terwijl zij lag te slapen met open mond)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:39 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat remember ik me niet. Wat was dat?
Hij mag het niet van zijn manager, maar dat wijf is zo hoerig als een schip vol zeelui die een jaar van huis zijn geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
quote:
1. het was brian die het zeiquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat Lieke sliep met een oraal sex mondje... en maakte aanstalten zijn geslacht in haar mond te stoppen....![]()
+1quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij mag het niet van zijn manager, maar dat wijf is zo hoerig als een schip vol zeelui die een jaar van huis zijn geweest.En luc..... Het vlees is zwak. De muts heeft gedronken. Ik zet een eurootje op JA.
Als je het zo stelt....vind ik het knap als hij het niet doet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij mag het niet van zijn manager, maar dat wijf is zo hoerig als een schip vol zeelui die een jaar van huis zijn geweest.En luc..... Het vlees is zwak. De muts heeft gedronken. Ik zet een eurootje op JA.
Meende dat hij inmiddels groen licht had gehad,quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte van Heer Luc (en ja, Brian ook)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
1. het was brian die het zei
2. hij deed niet eens zijn broek los
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het gaat over luc en nadia vanavond he, niet over jou en nix ooit een keer...![]()
ik zeg het nog 1 keer, kwakkie en zakkie. En volgens nadia had ze haar boxer aan en is er niets gebeurdquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Meende dat hij inmiddels groen licht had gehad,
Can I raise ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SEX........GEEN SEX
1.................................nostalgist
3.................................beequeen
1.................................guuskee
...................1..............dgk_fan
1..................................tutjehola
Ik ben na een hele avond senseootjes overgestapt op bier. Ik hoop van jou morgen te vernemen of ik mijn denkbeeldige eurootje kan incassreren...Ik ben er nog niet weg van maar ik voorzie al dat ik dat niet kan afwachten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Als je het zo stelt....vind ik het knap als hij het niet doet.![]()
Jaap heeft hem door.... hij zegt : "genoeg gelult"quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
Dennis hoopt zó dat hij het tij kan keren en dat alle ogen op een ander gericht gaan worden...
Moeten ze doen in front off Dennixquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daar gaan we weer
[ afbeelding ]
Laten we het bij een inlegpot houden, en de opbrengst delen naar relativiteit van inzet.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil Brian wel aanpakken maar hij moet het eerst overleggen met Naad................
Waar kijk ik naar?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
SEX........GEEN SEX
1.................................tutjehola
1.................................kaleddis
eeej! een beetje meer respect tov van de fokkertjes hier he!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
En weer het singeltje van Brian....
Wie heeft hem al??
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie heeft hem al??
[ ] ongeschiktquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef blomst het volgende:
Nadia houd nog steeds d camera in beeld zie ik.
Kussen met Dennix of Luc, het maakt haar niets uit als de camera's het maar zien.
Ja, hallo waar stem ik nu voor, is het sex of geen sex.....het lijkt de Poll van DGk wel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SEX........GEEN SEX
Ja, absoluut !quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Laten we het bij een inlegpot houden, en de opbrengst delen naar relativiteit van inzet.
Grapje zekerquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie heeft hem al??
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:53 schreef Desii het volgende:
Arme Japie.... wil hij muziek gaan luisteren, omdat hij de monoloog van Nix beu is.... gaat tie zingen...
Ikke !!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie heeft hem al??
Jij stemt voor 'SEX'quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hallo waar stem ik nu voor, is het sex of geen sex.....het lijkt de Poll van DGk wel.![]()
Nu je weer over een pot begint ! Brian please 150 cp's inde pot !!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Laten we het bij een inlegpot houden, en de opbrengst delen naar relativiteit van inzet.
(als de rest dan ongelijk heeft betaal ik een ieder 17 cent)
Ik mag ook wel eens iets niet, maar dan doe ik het lekker toch.quote:
Kom op, het duurt nog maar even denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben na een hele avond senseootjes overgestapt op bier. Ik hoop van jou morgen te vernemen of ik mijn denkbeeldige eurootje kan incassreren...Ik ben er nog niet weg van maar ik voorzie al dat ik dat niet kan afwachten.Godverd... Dennis begint WEER te kwelen.
![]()
ik wil ook een nieuwe invoeren: nix met zichzelf, kijkend naar een naaiende luc en naadquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:52 schreef tutjehola het volgende:
Ik wil een nieuwe invoeren, Naad sex met Amanda![]()
Jeetje... echt ?quote:
Zoals snoepjes pikkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens iets niet, maar dan doe ik het lekker toch.![]()
That"s the spiritquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, ff bikkelen dan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Kom op, het duurt nog maar even denk ik.![]()
Je lultquote:
Het contrast kan niet duidelijker zijn,arme Dennis.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk hier.......streams zijn hilarisch en droevig tegelijk![]()
![]()
Die gratis ding toch? Die telt niet meequote:
Luc is Braafquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
SEXquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef dgk_fan het volgende:
Dames en Heren, over 2 minuten sluit de inzet !!!
Je bent EIGENLIJK te laat, en ik heb geen bedrag van je gehoord, maarquote:
Je bedoelt achterspel, ze is het gewend!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:59 schreef Prospera het volgende:
Voorspel is al begonnen![]()
[ afbeelding ]
Aha, maar dan nog wil ik dat kutrapnummer niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef avonne het volgende:
[..]opgenomen van de streams door dgk_fan
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef akveor het volgende:
Hallo... ben ik in beeld.... SMS HOER naar 3040
[ afbeelding ]
SEXquote:
Ah gelukkig.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef avonne het volgende:
[..]opgenomen van de streams door dgk_fan
Wat kan ik eigenlijk winnen? Een ritje achterop je brommert?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent EIGENLIJK te laat, en ik heb geen bedrag van je gehoord, maar
vooruit, ik zet 1 euro in de pot voor je op SEX
------------------------------------------
SEX........GEEN SEX
Dan is hierbij de inzet gesloten
Dat had ik al lang gezegdquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent EIGENLIJK te laat, en ik heb geen bedrag van je gehoord, maar
vooruit, ik zet 1 euro in de pot voor je op SEX
------------------------------------------
SEX........GEEN SEX
1.................................kaleddis
1.................................chufi
...................1..............uniekhoorn
Dan is hierbij de inzet gesloten
Trustenquote:
Nee gewoon KEIHARDE pegels !!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat kan ik eigenlijk winnen? Een ritje achterop je brommert?
Wat hebben die gedronken dan vanavond ? Heb ik dat gemist ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Ze (HLJ) zijn het helemaal zat. Hou me er donderdag in, dan komt alles goed"
[ afbeelding ]
Wie het kleine niet eert...........................quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee gewoon KEIHARDE pegels !!!
Dus MOCHT jij gelijk hebben, zijn er nog 7 anderen die ook voor SEX hebben gestemd,
en dan krijgen jullie dus de inzet van de tegenpartij (te weten 1 euri) gedeeld door de
relevantie van je inzet (in procenten) met zijn 8en
Daarom vul je de geen sex stemmers niet aan, je wilt de hele pot voor jezelf.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee gewoon KEIHARDE pegels !!!
Dus MOCHT jij gelijk hebben, zijn er nog 7 anderen die ook voor SEX hebben gestemd,
en dan krijgen jullie dus de inzet van de tegenpartij (te weten 1 euri) gedeeld door de
relevantie van je inzet (in procenten) met zijn 8en
Correctie, Uniekhoorn had ook 1 euro ingezet, dus jullie krijgen DUBBEL zoveel !!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Daarom vul je de geen sex stemmers niet aan, je wilt de hele pot voor jezelf.
Pussy!
mja, wel terecht. z'n "vriendin" (als Luc weer weg is) gedraagt zich als als een hoer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef Kaleddis het volgende:
nix is boos
Waarom waarom waarom laat ie Nadia niet gewoon d'r gang gaan.... daar snap ik niets van...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef Kaleddis het volgende:
nix is boos
Ik was toch te laat ! Ik trek me dus terug !quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Correctie, Uniekhoorn had ook 1 euro ingezet, dus jullie krijgen DUBBEL zoveel !!
Waarom luistert Naad naar die loser?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom waarom waarom laat ie Nadia niet gewoon d'r gang gaan.... daar snap ik niets van...
Ik zou zomaar denken dat ik blond was, maar iedereen die inzet moet toch een euro betalen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toch te laat ! Ik trek me dus terug !
Helaas ! Ik zou maar bidden voor je beeldscherm dat Natte Naad haarquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toch te laat ! Ik trek me dus terug !
Mag Nadia direct erna volgen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dennis is pissed op Nadia. Hij heeft geen flikker meer over haar te vertellen en hij denkt van wel. Die lul de behanger is donderdag weg.
![]()
![]()
![]()
Trusten bloemetjequote:Op zondag 21 oktober 2007 01:12 schreef blomst het volgende:
Welterusten
En succes met de wel of geen sex van Luc en Nadia.
Ik lees het morgen wel weer.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef Varen het volgende:
Het plan lukt dus wel
Uh we hebben het wel over Nadia.... nu is ze dronken en wanneer nuchter weer labiel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef Varen het volgende:
Het plan lukt dus wel
Doet ze nu toch al?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
Naad: als hij voor Huub&Lieke kiest, dan keer ik me tegen hem![]()
Oeps, ik luisterde naar de andere streams.quote:
Deze fase van het spel is mooi !!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef beequeen het volgende:
Dennix beweert tegen Jaap met een uitgestreken smoel dat er niks gebeurd in het hok.![]()
Zal weer niet Brian zijn die de credits kan opeisen van het eventuele ontslag van nix.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef Nostalgist het volgende:
Briliant plan dus weer van Huub...... Dennis proberen mee te krijgen tegen Brian.....
Hulde !
\quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef riri het volgende:
haha......het werkt nu al....nadia is wel heel dom
Huub en Lieke worden nogal eens gestoord vanavond....quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Update voor Huub en Lieke. Brian komt vertellen dat het plan werkt
Hulde voor Huub maar St.Brian blijft wederom uit de wind. Daar blijf ik zo ontzettend van balen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef Nostalgist het volgende:
Briliant plan dus weer van Huub...... Dennis proberen mee te krijgen tegen Brian.....
Hulde !
was plan van Lucquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef Nostalgist het volgende:
Hulde !
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[ COS # 2691] Wel of geen seks tussen Luc en Nadia?
Uh.. volgens mij is dit een plan van Luc.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef Nostalgist het volgende:
Hulde !
nee hoor, ik heb NERGENS je stem gezien !!!! Voor jou rest alleen het dromenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:20 schreef Desii het volgende:
Hé, ik heb ook gestemd op geen sex.....Luc heeft smaak (tenminste daar gok ik op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |