Niet dronken? Luc heeft nog wel express champagne laten aanrukken om dat te "bewerkstelligenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herstel....doet of ze dronken is, any excuse will do om zich als een hoer te gedragen.
Dam dam dam damdiedoeequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis staat meer dan ooit alleen...
En Vast !
Okee!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
BANL raken langzaamaan dronken rond een drinkspelletje....
Huub en Lieke gaan romantisch doen in de fitnessruimte.....
En Vast !
Tikkie..quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:14 schreef Kaleddis het volgende:
Het is toch net of je naar het speelkwartier van een kleuterschool zit te kijken![]()
Ik zeg: afschieten, niet meer te reddenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
112! Er gaat iemand kapotOh nee, het is Nadia weer die lacht.
![]()
En zo spontaan ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Dr. Laban zit met smart op haar te wachten, drie navels is voor hem ook een uitdaging.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
Dat gaat verschrikkelijk fout gaan tussen Nadia en Luc, vermoed ik.....
Ze wil té graag haar Bergmankliniek-bezoek......
Wat een neppe genante vertoning weer. Lekker miljionairs-like.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dr. Laban zit met smart op haar te wachten, drie navels is voor hem ook een uitdaging.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:19 schreef heracles het volgende:
Dronken torren.
Heel leuk dat Dennix bashen maar ik vbind ook dat Brian aangepakt moet worden die vieze rat.
Neequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap luistert naar Helmet!!!?
Wie is Helmet?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap luistert naar Helmet!!!?
Hij weet van pure ellende niet waar hij heen moet......quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix gaat uit pure ellende maar naar het kantoor
en of. wat een gedoe voor 3 minuten lol straks.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:23 schreef 2live het volgende:
Wat een gedoe bij Huub en Lieke, dan is je zin alweer bijna over.![]()
Het is zondag, de dag van het geloofquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:27 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geloof niet dat Jaap terug gaat komen.....
Of hoop ik dat ?
Dat weet ik inmiddels zekerquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:27 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geloof niet dat Jaap terug gaat komen.....
Of hoop ik dat ?
Als een vaatdoekquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:26 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis probeert medelijden op te roepen door de pijn aan zijn kies.....
Hoe slap kun je zijn ????
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:27 schreef beequeen het volgende:
Jaap trekt alle stekker uit de PC, Dennix kan geen muziek meer luisteren.![]()
Ja iid , maar toch mar afmaken en TV maken toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:23 schreef 2live het volgende:
Wat een gedoe bij Huub en Lieke, dan is je zin alweer bijna over.![]()
Geen idee !quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
Nog een keer: Wie is Helmet waar Jaap naar luistert?![]()
Dat was Helmett niet, dat was Kornquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
Skattie, ik heb geen idee, misschien Helmut Lotti?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
een metalbandquote:
Ja duh.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zet er een euro op in, dat Luc en Nadia de lichamelijke liefde gaan beleven vannacht.....
als Luc dat doet, zakt hij héél diep in mijn achtingquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zet er een euro op in, dat Luc en Nadia de lichamelijke liefde gaan beleven vannacht.....
I raise , zet 3 x het downloaden van de single van Huub in de pot....more bets please.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
dit was volgens mij vanmiddag al afgesproken, samen in de kapsalonquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Had me mooi niet laten kennen als ik Huub was met romantisch doen.Zou zeggen ik kom hier voor een spel .Lieke moet maar naar huis,kunnen we nog twee maandjes de ouwe Huub zien.
Oh, Helmut Lotti. Dat is een humorvolle Belg.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, ik heb geen idee, misschien Helmut Lotti?
Hoe is het met je lief?
Remember het "Lieke-incident".... sindsdien heeft hij mijn achting al verloren.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
als Luc dat doet, zakt hij héél diep in mijn achting
Zat ik ook net te denken.... even de teugels los en de stumper denkt dat hij weer terug en is nog precies hetzelfde.... gestook.... en anderen opsetten als hij maar uit de wind komt...quote:
"I did not have sex with that woman "quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Luc gaat niet ECHT neuken met haar iig
ik ga mee, 1 euro erbij in de potquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat hem niet worden. Vanmiddag vertelde Luc dat hij van zijn promoteam niet met haar mag neuken( kan ik me iets bij voorstellen ivm zijn rep)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
[..]
als Luc dat doet, zakt hij héél diep in mijn achting
nee, dat remember ik me niet. Wat was dat?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Remember het "Lieke-incident".... sindsdien heeft hij mijn achting al verloren.....![]()
Val net binnen, in eerste instantie dacht ik Nixs wijs was geworden, hij heeft een punt dat Brian altijd uit de wind blijft. Maar na het even te hebben aangehoord is het gewoon die ouwe gouwe Nixs. Is het script herschreven?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken.... even de teugels los en de stumper denkt dat hij weer terug en is nog precies hetzelfde.... gestook.... en anderen opsetten als hij maar uit de wind komt...
Je zult maar winnen... 3 keer de singele van Huub aaaaaaarch....quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
I raise , zet 3 x het downloaden van de single van Huub in de pot....more bets please.![]()
OK, hij moet wat, maar hij doet nu bij Jaap eigenlijk precies hetzelfde als met Nadia. Net alsof er niets gebeurd is en dat dingen niet veranderd zijn. Nadia is nog verliefd op hem en Jaap speelt nog samen met hem (in z'n hoofd dan he...)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken.... even de teugels los en de stumper denkt dat hij weer terug en is nog precies hetzelfde.... gestook.... en anderen opsetten als hij maar uit de wind komt...
OMG, niet weer frambozen........quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"I did not have sex with that woman "![]()
Waarom doen ze het gewoon niet over dwars ? Geen tentjes voor nodigquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Vanmiddag vertelde Luc dat hij van zijn promoteam niet met haar mag neuken( kan ik me iets bij voorstellen ivm zijn rep)
Naad wil wel een tentje bouwen maar Luc echt niet, allemaal spel.
Hij gaf aan dat Lieke sliep met een oraal sex mondje... en maakte aanstalten zijn geslacht in haar mond te stoppen....quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:39 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat remember ik me niet. Wat was dat?
Sorry hoor, maar als Luc zijn kwakkie kwijt kan is ie toch ook geholpen,quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Vanmiddag vertelde Luc dat hij van zijn promoteam niet met haar mag neuken( kan ik me iets bij voorstellen ivm zijn rep)
Naad wil wel een tentje bouwen maar Luc echt niet, allemaal spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |