Soort van aandoenlijk, een bril met pleister.......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee heb een soort stekeltjes genomen
[ afbeelding ]
Nee Brian en de rest komen straks naar de slaapkamer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Nou jongens knal die chill in, ik vind dit weer veel te lang duren![]()
Ok, die badkuip in danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee Brian en de rest komen straks naar de slaapkamer.
Dennis denkt dat hij belangrijker voor haar is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:50 schreef Dark het volgende:
Dennis weet 100% zeker, dat Nadia meer waarde hecht aan zijn mening, dan aan die van Amanda.
Maar ja, Lieke hecht erg aan TV-momentjes.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
Huub wordt inmiddels wanhopig. Hij wil weg uit de slaapkamer samen met Lieke om Dennix te isoleren. Lieke snapt het weer eens niet, ze lult maar door.![]()
Ik zie nog geen wanhoop bij Huub.. maar hij bemoeit zich niet meer met het gesprek hij zit met zijn neus in en boekje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:52 schreef beequeen het volgende:
Huub wordt inmiddels wanhopig. Hij wil weg uit de slaapkamer samen met Lieke om Dennix te isoleren. Lieke snapt het weer eens niet, ze lult maar door.![]()
Only in his own mind my dear, not out in the open.......quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Hangt Dennis nu de "mastermind" uit....? Mijn hemel....
Hij heeft wel gelijk over Brian en de manier waarop die steeds makkelijk en zonder tegenwerking overal doorheen rolt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Hangt Dennis nu de "mastermind" uit....? Mijn hemel....
Ik ga maandag naar mijn baas en vraag 100% meer salaris. Gaat lukken, zeker weten, sowieso.Lukt dat niet dan zeg ik tegen hem: "Dan morgen"en alles komt goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:50 schreef Kimberleyy het volgende:
Dennis beweert zeker te weten dat Nadia hem boven Amanda kiest. Hij lult, vanmiddag in dat gesprekje tussen Dennis en Nadia vertelde ze hem dat ze Amanda meer vertrouwt als hem.. Daar werd hij nog zo boos over,..
Huub ergert zich kapot, hij wilde 10 minuten geleden al moven, Lieke lult maar door en geeft Dennix het gevoel dat hij heel wat is.......irritant wijf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik zie nog geen wanhoop bij Huub.. maar hij bemoeit zich niet meer met het gesprek hij zit met zijn neus in en boekje.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Only in his own mind my dear, not out in the open.......
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis is zóó blij dat er iemand met hem spreekt......
En Lieke dat er iemand luistert.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis is zóó blij dat er iemand met hem spreekt......
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar mijn baas en vraag 100% meer salaris. Gaat lukken, zeker weten, sowieso.Lukt dat niet dan zeg ik tegen hem: "Dan morgen"en alles komt goed.![]()
Not out in the open, in the closet........quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Only in his own mind my dear, not out in the open.......
Alweer? Wat drinkt ze eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:51 schreef Dark het volgende:
Ze atten een flink stuk weg in de chill.
Das een Murray vliegjequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Er kruipt een vies beest over het kussen achter Dennis![]()
[ afbeelding ]
quote:
Niks bijzonders, is familie van Naad, een andere strontvlieg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Er kruipt een vies beest over het kussen achter Dennis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
Lieke "laat het zien dan. Action speaks louder than words"
Dennis "tja, de wilskracht en het ego heb ik daar gewoon voor"
*zucht...
Hij verwart de plaat voor zijn kop met wilskracht.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
Lieke "laat het zien dan. Action speaks louder than words"
Dennis "tja, de wilskracht en het ego heb ik daar gewoon voor"
*zucht...
Ik zie die sukkel nog mee gaan naar de fitness.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix probeert zo krampachtig Lieke en Huub in de slaapkamer te houden.....bang om alleen te zijn, en maar lullen.![]()
Hear Hear !quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij verwart de plaat voor zijn kop met wilskracht.
Das toch het laatste album van Focus / Thijs van Leerquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jeetje, heeft die jongen totaal geen introspectie ?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch het laatste album van Focus / Thijs van Leer
Vervang dat WORDT maar door IS.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:06 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia wordt dronken.......
Herstel....doet of ze dronken is, any excuse will do om zich als een hoer te gedragen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:06 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia wordt dronken.......
dat wordt een dole boelquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:06 schreef Clank het volgende:
Dennis: Jezus Nadia..
Nadia is dronken...
Dennis: Nou, dat wordt weer lachen..
Geloof er niks van.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vervang dat WORDT maar door IS.![]()
Wow, dat is mooie muziek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch het laatste album van Focus / Thijs van Leer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |