Can I raise ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SEX........GEEN SEX
1.................................nostalgist
3.................................beequeen
1.................................guuskee
...................1..............dgk_fan
1..................................tutjehola
Ik ben na een hele avond senseootjes overgestapt op bier. Ik hoop van jou morgen te vernemen of ik mijn denkbeeldige eurootje kan incassreren...Ik ben er nog niet weg van maar ik voorzie al dat ik dat niet kan afwachten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Als je het zo stelt....vind ik het knap als hij het niet doet.![]()
Jaap heeft hem door.... hij zegt : "genoeg gelult"quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
Dennis hoopt zó dat hij het tij kan keren en dat alle ogen op een ander gericht gaan worden...
Moeten ze doen in front off Dennixquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daar gaan we weer
[ afbeelding ]
Laten we het bij een inlegpot houden, en de opbrengst delen naar relativiteit van inzet.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil Brian wel aanpakken maar hij moet het eerst overleggen met Naad................
Waar kijk ik naar?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
SEX........GEEN SEX
1.................................tutjehola
1.................................kaleddis
eeej! een beetje meer respect tov van de fokkertjes hier he!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
En weer het singeltje van Brian....
Wie heeft hem al??
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie heeft hem al??
[ ] ongeschiktquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef blomst het volgende:
Nadia houd nog steeds d camera in beeld zie ik.
Kussen met Dennix of Luc, het maakt haar niets uit als de camera's het maar zien.
Ja, hallo waar stem ik nu voor, is het sex of geen sex.....het lijkt de Poll van DGk wel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SEX........GEEN SEX
1.................................tutjehola
Ja, absoluut !quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Laten we het bij een inlegpot houden, en de opbrengst delen naar relativiteit van inzet.
Grapje zekerquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie heeft hem al??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |