Grapje zekerquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
En weer het singeltje van Brian....
Wie heeft hem al??
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:53 schreef Desii het volgende:
Arme Japie.... wil hij muziek gaan luisteren, omdat hij de monoloog van Nix beu is.... gaat tie zingen...
Ikke !!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
En weer het singeltje van Brian....
Wie heeft hem al??
Jij stemt voor 'SEX'quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hallo waar stem ik nu voor, is het sex of geen sex.....het lijkt de Poll van DGk wel.![]()
Nu je weer over een pot begint ! Brian please 150 cp's inde pot !!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Laten we het bij een inlegpot houden, en de opbrengst delen naar relativiteit van inzet.
(als de rest dan ongelijk heeft betaal ik een ieder 17 cent)
Ik mag ook wel eens iets niet, maar dan doe ik het lekker toch.quote:
Kom op, het duurt nog maar even denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben na een hele avond senseootjes overgestapt op bier. Ik hoop van jou morgen te vernemen of ik mijn denkbeeldige eurootje kan incassreren...Ik ben er nog niet weg van maar ik voorzie al dat ik dat niet kan afwachten.Godverd... Dennis begint WEER te kwelen.
![]()
ik wil ook een nieuwe invoeren: nix met zichzelf, kijkend naar een naaiende luc en naadquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:52 schreef tutjehola het volgende:
Ik wil een nieuwe invoeren, Naad sex met Amanda![]()
Jeetje... echt ?quote:
Zoals snoepjes pikkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens iets niet, maar dan doe ik het lekker toch.![]()
That"s the spiritquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens iets niet, maar dan doe ik het lekker toch.![]()
Okee, ff bikkelen dan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Kom op, het duurt nog maar even denk ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |