OK, hij moet wat, maar hij doet nu bij Jaap eigenlijk precies hetzelfde als met Nadia. Net alsof er niets gebeurd is en dat dingen niet veranderd zijn. Nadia is nog verliefd op hem en Jaap speelt nog samen met hem (in z'n hoofd dan he...)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken.... even de teugels los en de stumper denkt dat hij weer terug en is nog precies hetzelfde.... gestook.... en anderen opsetten als hij maar uit de wind komt...
OMG, niet weer frambozen........quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"I did not have sex with that woman "![]()
Waarom doen ze het gewoon niet over dwars ? Geen tentjes voor nodigquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Vanmiddag vertelde Luc dat hij van zijn promoteam niet met haar mag neuken( kan ik me iets bij voorstellen ivm zijn rep)
Naad wil wel een tentje bouwen maar Luc echt niet, allemaal spel.
Hij gaf aan dat Lieke sliep met een oraal sex mondje... en maakte aanstalten zijn geslacht in haar mond te stoppen....quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:39 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat remember ik me niet. Wat was dat?
Sorry hoor, maar als Luc zijn kwakkie kwijt kan is ie toch ook geholpen,quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Vanmiddag vertelde Luc dat hij van zijn promoteam niet met haar mag neuken( kan ik me iets bij voorstellen ivm zijn rep)
Naad wil wel een tentje bouwen maar Luc echt niet, allemaal spel.
Huub gaf aan tijdens het tv kijken om dit te gaan doen en Lieke zei we moeten voortaan meer leuke dingen gaan doen samen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:35 schreef Desii het volgende:
[..]
dit was volgens mij vanmiddag al afgesproken, samen in de kapsalon
alleen die kaarsjes zijn er later bijgekomen.
Eigenlijk is ie net Brian... anderen opstoken en het werk op laten knappen.... eigenlijk zijn er maar 3 spelersquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
OK, hij moet wat, maar hij doet nu bij Jaap eigenlijk precies hetzelfde als met Nadia. Net alsof er niets gebeurd is en dat dingen niet veranderd zijn. Nadia is nog verliefd op hem en Jaap speelt nog samen met hem (in z'n hoofd dan he...)
toen hij midden in de nacht, op aanbevelen van Brian, zijn lul in lieke der mond wilde stoppen (terwijl zij lag te slapen met open mond)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:39 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat remember ik me niet. Wat was dat?
Hij mag het niet van zijn manager, maar dat wijf is zo hoerig als een schip vol zeelui die een jaar van huis zijn geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:31 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zet er een euro op in, dat Luc en Nadia de lichamelijke liefde gaan beleven vannacht.....
quote:
1. het was brian die het zeiquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat Lieke sliep met een oraal sex mondje... en maakte aanstalten zijn geslacht in haar mond te stoppen....![]()
+1quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij mag het niet van zijn manager, maar dat wijf is zo hoerig als een schip vol zeelui die een jaar van huis zijn geweest.En luc..... Het vlees is zwak. De muts heeft gedronken. Ik zet een eurootje op JA.
Als je het zo stelt....vind ik het knap als hij het niet doet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij mag het niet van zijn manager, maar dat wijf is zo hoerig als een schip vol zeelui die een jaar van huis zijn geweest.En luc..... Het vlees is zwak. De muts heeft gedronken. Ik zet een eurootje op JA.
Meende dat hij inmiddels groen licht had gehad,quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte van Heer Luc (en ja, Brian ook)quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
1. het was brian die het zei
2. hij deed niet eens zijn broek los
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het gaat over luc en nadia vanavond he, niet over jou en nix ooit een keer...![]()
ik zeg het nog 1 keer, kwakkie en zakkie. En volgens nadia had ze haar boxer aan en is er niets gebeurdquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Meende dat hij inmiddels groen licht had gehad,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |