Aha, maar dan nog wil ik dat kutrapnummer niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef avonne het volgende:
[..]opgenomen van de streams door dgk_fan
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef akveor het volgende:
Hallo... ben ik in beeld.... SMS HOER naar 3040
[ afbeelding ]
SEXquote:
Ah gelukkig.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef avonne het volgende:
[..]opgenomen van de streams door dgk_fan
Wat kan ik eigenlijk winnen? Een ritje achterop je brommert?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent EIGENLIJK te laat, en ik heb geen bedrag van je gehoord, maar
vooruit, ik zet 1 euro in de pot voor je op SEX
------------------------------------------
SEX........GEEN SEX
Dan is hierbij de inzet gesloten
Dat had ik al lang gezegdquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent EIGENLIJK te laat, en ik heb geen bedrag van je gehoord, maar
vooruit, ik zet 1 euro in de pot voor je op SEX
------------------------------------------
SEX........GEEN SEX
1.................................nostalgist
3.................................beequeen
1.................................guuskee
...................1..............dgk_fan
1.................................tutjehola
1.................................kaleddis
1.................................chufi
...................1..............uniekhoorn
Dan is hierbij de inzet gesloten
Trustenquote:
Nee gewoon KEIHARDE pegels !!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat kan ik eigenlijk winnen? Een ritje achterop je brommert?
Wat hebben die gedronken dan vanavond ? Heb ik dat gemist ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Ze (HLJ) zijn het helemaal zat. Hou me er donderdag in, dan komt alles goed"
[ afbeelding ]
Wie het kleine niet eert...........................quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee gewoon KEIHARDE pegels !!!
Dus MOCHT jij gelijk hebben, zijn er nog 7 anderen die ook voor SEX hebben gestemd,
en dan krijgen jullie dus de inzet van de tegenpartij (te weten 1 euri) gedeeld door de
relevantie van je inzet (in procenten) met zijn 8en
Daarom vul je de geen sex stemmers niet aan, je wilt de hele pot voor jezelf.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee gewoon KEIHARDE pegels !!!
Dus MOCHT jij gelijk hebben, zijn er nog 7 anderen die ook voor SEX hebben gestemd,
en dan krijgen jullie dus de inzet van de tegenpartij (te weten 1 euri) gedeeld door de
relevantie van je inzet (in procenten) met zijn 8en
Correctie, Uniekhoorn had ook 1 euro ingezet, dus jullie krijgen DUBBEL zoveel !!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Daarom vul je de geen sex stemmers niet aan, je wilt de hele pot voor jezelf.
Pussy!
mja, wel terecht. z'n "vriendin" (als Luc weer weg is) gedraagt zich als als een hoer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef Kaleddis het volgende:
nix is boos
Waarom waarom waarom laat ie Nadia niet gewoon d'r gang gaan.... daar snap ik niets van...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef Kaleddis het volgende:
nix is boos
Ik was toch te laat ! Ik trek me dus terug !quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Correctie, Uniekhoorn had ook 1 euro ingezet, dus jullie krijgen DUBBEL zoveel !!
Waarom luistert Naad naar die loser?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom waarom waarom laat ie Nadia niet gewoon d'r gang gaan.... daar snap ik niets van...
Ik zou zomaar denken dat ik blond was, maar iedereen die inzet moet toch een euro betalen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toch te laat ! Ik trek me dus terug !
Helaas ! Ik zou maar bidden voor je beeldscherm dat Natte Naad haarquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toch te laat ! Ik trek me dus terug !
Mag Nadia direct erna volgen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dennis is pissed op Nadia. Hij heeft geen flikker meer over haar te vertellen en hij denkt van wel. Die lul de behanger is donderdag weg.
![]()
![]()
![]()
Trusten bloemetjequote:Op zondag 21 oktober 2007 01:12 schreef blomst het volgende:
Welterusten
En succes met de wel of geen sex van Luc en Nadia.
Ik lees het morgen wel weer.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef Varen het volgende:
Het plan lukt dus wel
Uh we hebben het wel over Nadia.... nu is ze dronken en wanneer nuchter weer labiel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef Varen het volgende:
Het plan lukt dus wel
Doet ze nu toch al?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
Naad: als hij voor Huub&Lieke kiest, dan keer ik me tegen hem![]()
Oeps, ik luisterde naar de andere streams.quote:
Deze fase van het spel is mooi !!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef beequeen het volgende:
Dennix beweert tegen Jaap met een uitgestreken smoel dat er niks gebeurd in het hok.![]()
Zal weer niet Brian zijn die de credits kan opeisen van het eventuele ontslag van nix.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef Nostalgist het volgende:
Briliant plan dus weer van Huub...... Dennis proberen mee te krijgen tegen Brian.....
Hulde !
\quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef riri het volgende:
haha......het werkt nu al....nadia is wel heel dom
Huub en Lieke worden nogal eens gestoord vanavond....quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Update voor Huub en Lieke. Brian komt vertellen dat het plan werkt
Hulde voor Huub maar St.Brian blijft wederom uit de wind. Daar blijf ik zo ontzettend van balen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef Nostalgist het volgende:
Briliant plan dus weer van Huub...... Dennis proberen mee te krijgen tegen Brian.....
Hulde !
was plan van Lucquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef Nostalgist het volgende:
Hulde !
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[ COS # 2691] Wel of geen seks tussen Luc en Nadia?
Uh.. volgens mij is dit een plan van Luc.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef Nostalgist het volgende:
Hulde !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |