Dan is ze wel gegroeid. Leuke verschijning wel, niet heel standaard.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:33 schreef BVO het volgende:
Ze was wel aardig.
Tijdens Idols 2 viel ze trouwens tijdens de audites af.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:03 schreef BVO het volgende:
Ik herkende haar ook niet, las het op de Idols-site.
In het IDO2 archief vind ik een 'Niki' die ik me ook nog herinner, dat is d'r niet toch?
http://media.rtl.nl/web/c(...)Media_WM_364K_V8.wmv
Zelf zoeken is te moeilijk voor je?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef Juup© het volgende:
Post eens een foto van die trol.
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zelf zoeken is te moeilijk voor je?
Het verandert wel je uitspraak een beetje, in die zin dat het bij sommige mensen die een tongpiercing hebben en dan gaan zingen, wel eens wat onduidelijker kan klinken. Heb wel eens een paar keer gehoord bij mensen die zo'n piercing hadden bijvoorbeeld de 's' onduidelijker klinkt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:53 schreef Natalie het volgende:
Jaaaa, ze was goeddddddd!
Zou ze ook door zijn gegaan als ze die piercing erin had gelaten?
Denk het eigenlijk wel! Kan me niet voorstellen dat zoiets zoveel effect heeft op je stem. Niet in die mate dat ze er meteen uit zou liggen iig.
Denk ik, hoor!
Tja, ach wat zal ik er op zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef --- het volgende:
[..]
ik ook... vind het een zeer vreemde reactie van natalie...
Het zegt me nog steeds helemaal niks...quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:54 schreef Dizer het volgende:
Kan helaas niks over der vinden. Haar auditie staat er nog niet tussen.
Ze zong trouwens een nummer van The Beatles.
Een lelijke pet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:14 schreef Woelli het volgende:
Ze heeft iets apart..
Jaaa diieeeequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:45 schreef Together het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb jij ooit iets positiefs gepost?quote:
Gefrustreerdquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:33 schreef Flashwin het volgende:
[..]
heb jij ooit iets positiefs gepost?gefrustreerde dikzak
Oh ik eerder een Irma flashbackquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:44 schreef Andiyan het volgende:
Ik vind haar ontzettend tof!
Ik hoop dat ze ver komt. Ik heb bij haar een kleine Marlies-flashback.
Overdrijf niet zo zegquote:
Qua looks dude.. qua looksquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo zeg. Irma was van een andere orde.
Overdrijf niet zoquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:23 schreef Svensational het volgende:
OMG, wat een verschrikking was dit, ik vond het echt niet om aan te horen. Ze maakte een eigen melodie op de tekst, dat kan natuurlijk best, maar doe het dan goed, dit klonk echt nergens naar.
hij snapte het gewoon niet!quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
De TT doet me nu denken aan die enge travestiet.
Marlies? Now Way, marlies heeft nog wat uitstraling.... zij totaal niet. EN zingt slechterquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:54 schreef chansadres het volgende:
Ik vond het heel erg op Marlies lijken.
En haar eigen melodie lag haar heel goed.
Nu overdrijf jij weer, zo goed was Irma niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo zeg. Irma was van een andere orde.
Ik vind haar nu al beter danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marlies? Now Way, marlies heeft nog wat uitstraling.... zij totaal niet. EN zingt slechterDat wil niet zeggen dat ik haar slecht vind, want ik vond haar zeker wel goed
Na terugkijken is ze idd wel overtuigend. Toch is het nu nog veel te vroeg om haar te meten aan Irma, die tijdens de liveshows en workshopronde enkele geweldige optredens heeft laten zien. Das iets anders dan en auditie en dat moet Nikki dus nog waarmaken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu overdrijf jij weer, zo goed was Irma niet.
laat ze zich eerst maar eens bewijzenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al beter danMarlies
.
Ho ho. Marlies had in de finale moeten staanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al beter dan [afbeelding] Marlies [afbeelding].
Marlies had van Boris moeten winnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ho ho. Marlies had in de finale moeten staan
Idd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Hoe ze eruit ziet denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef BVO het volgende:
Waar baseert iedereen dat alternatieve op? Voorlopig komt ze redelijk standaard op me over hoor. Oke, een eigen versie, maar niet direct iemand van alternatieve muziek.
Beste BVO: Nee. Ik ken haar toevallig gewoon. Ik ga stappen waar zij wel eens optrad (zaal Bruins Saasveld).quote:Toch niet iemand die zichzelf zo lekker "prettig gestoord" noemt he?
danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Marlies had van Boris moeten winnen [afbeelding] [afbeelding]
Ontopic:
Ik hoop dat ze wat alternatiever haar gang gaat als Marlies. Die sloeg in het midden ook door naar de popkant (vast voor meer stemmen).
Dat dacht ik ook meteen toen ik de TT las.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
De TT doet me nu denken aan die enge travestiet.
Dat had ik ook. Lichtelijk. Iets vaags Irmaïgs, maar dan een paar trapjes lager.quote:
quote:
Ik verwijs u door naar mijn ondertitelquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
allemaal wel volgens mij!quote:Op zondag 25 november 2007 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zij is goed! Ik vond haar echt enorm goed, ja. En de jury ook. Gorden kreeg kippenvel en tranen dacht ik zelfs.
http://www.thisisdennis.nl/quote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dennis?
quote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dennis?
Ze deed het inderdaad erg fantastisch gisteren. De jury leek ook overdonderdquote:Op zondag 25 november 2007 11:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, echt extreem goed was zij.
Denk het ook wel... ze is niet zo standaardquote:Op maandag 26 november 2007 08:37 schreef Woelli het volgende:
Deze komt wel ver, teminste zeker bij de laatste 10
Ik vind haar uiterlijk leuk hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef hs2 het volgende:
Zingt lekker, uiterlijk komt ze wel tekort helaas.
Ik denk dat ze kwa uiterlijk juist helemaal niet te kort schietquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef hs2 het volgende:
Zingt lekker, uiterlijk komt ze wel tekort helaas.
Nu je het zegt, ze heeft idd een beetje een rokersstem.quote:
gelukkig heb ik die niet smurfquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ze heeft idd een beetje een rokersstem.
Wel een beetjequote:
van iemand die slist als brenda zal dat dan wel een compliment zijnquote:
* shiNinG_staR checkt eigen outfit..quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef female81 het volgende:
Dan zouden alle meisjes - heel stylisch verantwoord - in een grijs tuniekje gepropt worden, met zo'n überhip kort cape-je erbij van het soort dat bij harde wind wegwaait, + een donkergekleurde skinny eronder. Het geheel wordt vervolgens afgemaakt met flatjes.
heb je het hele trio teruggezien? moet je eens doen. Ik vind haar helemaal niet overheersend en echt heel goed!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hield weinig rekening met de anderen in haar trio in mijn ogen, maar aan de andere kant hadden haar tiogenoten brutaler moeten zijn.
Nikki zingt goed, maar ik vind haar niet leuk.
die andere 2 kregen toch 4x een kruis...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
heb je het hele trio teruggezien? moet je eens doen. Ik vind haar helemaal niet overheersend en echt heel goed!
als je op theaterronde 2 klikt, dan komen ze bovenin allemaal in beeldquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:24 schreef Heleen17 het volgende:
Waar kun je die trio's helemaal terug zien? Op de site zie ik alleen maar de korte stukjes, zoals je ook in de uitzending zag. Ik vind sowieso de idols site behoorlijk kut.
Nee, ga ik nu maar gelijk doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
heb je het hele trio teruggezien? moet je eens doen. Ik vind haar helemaal niet overheersend en echt heel goed!
Dankje!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
als je op theaterronde 2 klikt, dan komen ze bovenin allemaal in beeld
en dan kan je daaronder op dat 2e rondje klikken en dan krijg het hele trio-stuk te zien
ik heb hierboven ergens al uitgelegd hoe je er komtquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ga ik nu maar gelijk doen.In welke zit ze?
quote:
*proest* iets viezigs? bedoel je ongewassen viezig?quote:Op zondag 2 december 2007 19:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze heeft iets viezigs over zich. Maar dat hadden Marlies en Harm ook, dus ik zie geen reden waarom ze niet ver zou kunnen komen.
Ja. Iets ongewassen viezigs. Ze komt heel erg linksdraaiende biologische yoghurt over.quote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef sbientje het volgende:
*proest* iets viezigs? bedoel je ongewassen viezig?
beetje geitenwollensokken ? ja ik snap wel wat je bedoelt denk ik... maar toch zie ik dat niet zo...quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja. Iets ongewassen viezigs. Ze komt heel erg linksdraaiende biologische yoghurt over.
Dat niet, hoop ik. Top 3 zit er wel in, ze is gewoon erg goed.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:46 schreef fayle het volgende:
Ja. Nikki wint Idols.
quote:Op zondag 9 december 2007 10:41 schreef Liquidootje het volgende:
De beste a capella zanger(es) van de avond. Ze was echt geweldig! Hoopt dat ze door de live shows ook zo shined.
Ik vind haar trouwens niet heel erg mooi, maar ze is wel ongelofelijk aantrekkelijk.
welkkkkkk?quote:Op zondag 9 december 2007 13:21 schreef Re het volgende:
de promofoto is iig beter dan die thumbnail die ze overal gebruikte
Inderdaad!quote:Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die neuspiercing mag ervan mij betreft uit![]()
Nee van mij mag ze hem houden.quote:Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ja idd.... dat vin ik zo en zo lelijk bij vrouwen... zo ring. Een knopje gaat nog wel, maar een neusringquote:Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb je nog meerquote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef 19_William_78 het volgende:
Nikki, Nicole is haar echte naam.
Ik heb het voorrecht dat ik 2 jaar geluidstechnicus ben geweest bij de coverband NOAH waar Nikki heeft gezongen, geschreeuwd en ge-entertaind!
Nikki heeft een wereldstrot... laat haar maar eens lekker rock zingen of het nummer Respect op de Kelly Clarkson manier.. WOW Kippevel overal. Ik zie Nikki ver komen, heel ver! Ze is de laatste tijd alleen maar gegroeid en dat zal zeker beter worden in de live shows, het is nou eenmaal een podiumbeest.. echt beest!
Om een voorbeeld te geven van wat ze kan klik hieronder maar op de link.
Joss Stone.. WOW
Nikki Live! You had me- Joss Stone
Weten jullie trouwens dat ze ook in De Bouw van Talpa heeft gezeten!! Daar hebben we ook nog een tv optreden gedaan.. als surprise...!
Mijn stem heeft Nikki.. en ik denk van menig nederlander.... en Aussie..
Limburgs.quote:Op maandag 3 december 2007 01:29 schreef Liquidootje het volgende:
Zodra ze begint te praten met haar limburgse accent, dan krijg ik rillingen van walging idd.
Verder staat zij op nr 1 in mijn idollijstje tot nu toe
Jaaaa, met als toppunt houdoe.quote:Op zondag 9 december 2007 23:23 schreef sbientje het volgende:
die synthesizer (??) klinkt wel heel jengelig erachter trouwnes, ik dacht eerst dat het geproduceerd was maar het is live ...
trouwens, alwaysthebest, leuk he, brabants?
Jezus, je lijkt wel een 14 jarig meisje.quote:Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jaaaa, met als toppunt houdoe.![]()
En Limburg en Brabant heeft enorm veel talent. Zie Nikki.
Dank jequote:Op zaterdag 15 december 2007 13:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Klik op haar hoofd
Onderaan de pagina.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:04 schreef Oebele het volgende:
Heb dit nummer gevonden....
U2 - Mary J Blige
Als je zoiets op die manier neer kunt zetten mag je van mij Idols winnen
.
.
.
met afstand
(link kopiëren naar browser, - hotlink protectie, goed zo webmaster!!)
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:28 schreef BVO het volgende:
Ik vond het dus echt goed. Maar oke.
Kloptquote:Op maandag 17 december 2007 16:30 schreef Woelli het volgende:
Die nummers die Zosja toen die tijd zong, zou Nikki denk ik ook goed liggen.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef soylent het volgende:
Ik weet niet wat het probleem is, maar ik vind haar gewoon nix.
Jij bent meer iemand die voor tiffany juicht right?quote:Op zondag 23 december 2007 11:00 schreef vicarinatutu het volgende:
ik vind d'r veel ouder lijken dan 23.. zo'n rimpelkop.. :S
vind d'r niet zo leuk, veelste gemaakt..
Deze keer werd haar de seks teveel opgelegd naar mijn idee. Gewoon jurk uit, broek aan en schoenen eronder en ze is stoer-sexy.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
De echte sexyness heeft ze niet echt, maar die is amper aanwezig bij de Idols-dames.
Alleen nog van die Burlesque bungeldingen aan haar tepels. Hoe Vegas wil je het hebben?!quote:Op zondag 23 december 2007 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, een top heeft ze dan niet meer nodig.
Dit snap ik dus echt niet. Ik vond haar gisteren zoveel beter en overtuigender dan de week ervoor.quote:Op zondag 23 december 2007 18:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind haar ook erg goedDeze week wat minder, maar vorige week was ze erg goed!
* Leigh vindt dat ook niet.quote:Op zondag 23 december 2007 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind las vegas ook helemaal niet bij de NL Idols passen.
Die vond ik leukerquote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit niet gewoon zoals ze al vaker het thema "party" hadden?
quote:I went and found early stuff with Nikki, she's my favorite by a longshot. I dare say she is better in some ways then Joss Stone and I agree with that judge who made that comment. She rocked that Joss song. Also her Yesterday audition...stunning, and I'm a massive Beatles fan. I also loved her You've got a friend...even though she seemed kinda tense there. I hope she does well, and win or lose I'm gonna look forward to a record from her, she's gonna get a contract for sure. Maybe losing could be the best thing for her, like with Chris Daughtry. A shocking elimination could get her some buzz perhaps. But having a cool rocker type woman would be a great thing for Idols. I keep hoping American Idol will find someone like Nikki. Our Nkkie in A.I. 1 was not nearly as good....lol.
quote:Понятно, что Козловский не хочет служить. Сейчас никто не хочет служить и может привести десятки аргументов в пользу того, почему ему лучше остаться дома. Не у каждого, правда, есть повод обвинить в своем призыве ФСБ, особенно при том, что в армию попал, похоже, по собственной глупости - так и не нашел за полтора года времени оформить военный билет.
It is understandable that Kozlovsky does not want to serve. Now no one wants to serve and can give tens of arguments in favor of that, why to it are better to remain houses. Not each, true, has an occasion to accuse of its call the FSB, especially with the fact that into the army it fell, it seems, on her own stupidity - so it did not find in one-and-a-half years of time to design military certificate.quote:
nee ook nietquote:Op zondag 23 december 2007 11:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij bent meer iemand die voor tiffany juicht right?
Die is tenminste echt/straight/right/real
Party pooper.quote:Op maandag 24 december 2007 13:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
It is understandable that Kozlovsky does not want to serve. Now no one wants to serve and can give tens of arguments in favor of that, why to it are better to remain houses. Not each, true, has an occasion to accuse of its call the FSB, especially with the fact that into the army it fell, it seems, on her own stupidity - so it did not find in one-and-a-half years of time to design military certificate.
Eerste geloofwaardige commentaar dat je in dit topic heb mogen posten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze was goed, styling kon alleen veeeeeeeeeel beter. Maar ze stijgt in mn achting.
Ben blij dat het door je keuring heenkomtquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eerste geloofwaardige commentaar dat je in dit topic heb mogen posten.
Volgende week dus een nummer van Andre Hazesquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat haar. Maakte 'r erg oud en bruin café'erig.. Maar verder weer top, zoals gewoonlijk.
Ze was zeker top, maar beste was Charlene (of zo iets)quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat was gewoon top.Beste vanavond.
Dizer.quote:Op zondag 30 december 2007 10:21 schreef Dizer het volgende:
Ze gaat wel winnen! Ik denk dat de mensen over een paar weken die tuthola Nathalie wel zat zullen zijn.
Hetzelfde hier. Ik zag het nooit zo in Nikki, dat viezige gevoel bleef overheersen. Maar als je van eenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ze heeft mij eindelijk weten te overtuigen. Ik heb een vreselijke hekel aan dat nummer, maar ze maakte er nog wat van.
Grappig, ik kan dit nl. niet helemaal plaatsen. Ik ken haar vij goed. Ze is heel onzeker. Ik denk dat je dat ziet (een gespannen lachje).quote:Op zondag 6 januari 2008 02:18 schreef Silvieja het volgende:
Ik weet niet wat het is met haar. Op de een of andere manier pakt ze me niet. Ze sleept me niet mee in haar nummers en zang. En dat komt niet omdat ze niet goed zingt, want dat doet ze juist wel. Erg goed zelfs. Maar iets in haar stem neemt me niet mee. Ze overtuigt me niet.
Daarbij komt inderdaad dat vieze gevoel om de hoek kijken. Zolang ze niet lacht dan valt het mee, maar zodra ze met haar tanden open lacht dan.. krijg ik de bibbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |