Dan is ze wel gegroeid. Leuke verschijning wel, niet heel standaard.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:33 schreef BVO het volgende:
Ze was wel aardig.
Tijdens Idols 2 viel ze trouwens tijdens de audites af.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:03 schreef BVO het volgende:
Ik herkende haar ook niet, las het op de Idols-site.
In het IDO2 archief vind ik een 'Niki' die ik me ook nog herinner, dat is d'r niet toch?
http://media.rtl.nl/web/c(...)Media_WM_364K_V8.wmv
Zelf zoeken is te moeilijk voor je?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef Juup© het volgende:
Post eens een foto van die trol.
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zelf zoeken is te moeilijk voor je?
Het verandert wel je uitspraak een beetje, in die zin dat het bij sommige mensen die een tongpiercing hebben en dan gaan zingen, wel eens wat onduidelijker kan klinken. Heb wel eens een paar keer gehoord bij mensen die zo'n piercing hadden bijvoorbeeld de 's' onduidelijker klinkt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:53 schreef Natalie het volgende:
Jaaaa, ze was goeddddddd!
Zou ze ook door zijn gegaan als ze die piercing erin had gelaten?
Denk het eigenlijk wel! Kan me niet voorstellen dat zoiets zoveel effect heeft op je stem. Niet in die mate dat ze er meteen uit zou liggen iig.
Denk ik, hoor!
Tja, ach wat zal ik er op zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef --- het volgende:
[..]
ik ook... vind het een zeer vreemde reactie van natalie...
Het zegt me nog steeds helemaal niks...quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:54 schreef Dizer het volgende:
Kan helaas niks over der vinden. Haar auditie staat er nog niet tussen.
Ze zong trouwens een nummer van The Beatles.
Een lelijke pet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:14 schreef Woelli het volgende:
Ze heeft iets apart..
Jaaa diieeeequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:45 schreef Together het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb jij ooit iets positiefs gepost?quote:
Gefrustreerdquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:33 schreef Flashwin het volgende:
[..]
heb jij ooit iets positiefs gepost?gefrustreerde dikzak
Oh ik eerder een Irma flashbackquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:44 schreef Andiyan het volgende:
Ik vind haar ontzettend tof!
Ik hoop dat ze ver komt. Ik heb bij haar een kleine Marlies-flashback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |