Dan is ze wel gegroeid. Leuke verschijning wel, niet heel standaard.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:33 schreef BVO het volgende:
Ze was wel aardig.
Tijdens Idols 2 viel ze trouwens tijdens de audites af.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:03 schreef BVO het volgende:
Ik herkende haar ook niet, las het op de Idols-site.
In het IDO2 archief vind ik een 'Niki' die ik me ook nog herinner, dat is d'r niet toch?
http://media.rtl.nl/web/c(...)Media_WM_364K_V8.wmv
Zelf zoeken is te moeilijk voor je?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef JuupŠ het volgende:
Post eens een foto van die trol.
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zelf zoeken is te moeilijk voor je?
Het verandert wel je uitspraak een beetje, in die zin dat het bij sommige mensen die een tongpiercing hebben en dan gaan zingen, wel eens wat onduidelijker kan klinken. Heb wel eens een paar keer gehoord bij mensen die zo'n piercing hadden bijvoorbeeld de 's' onduidelijker klinkt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:53 schreef Natalie het volgende:
Jaaaa, ze was goeddddddd!
Zou ze ook door zijn gegaan als ze die piercing erin had gelaten?
Denk het eigenlijk wel! Kan me niet voorstellen dat zoiets zoveel effect heeft op je stem. Niet in die mate dat ze er meteen uit zou liggen iig.
Denk ik, hoor!
Tja, ach wat zal ik er op zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef --- het volgende:
[..]
ik ook... vind het een zeer vreemde reactie van natalie...
Het zegt me nog steeds helemaal niks...quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:54 schreef Dizer het volgende:
Kan helaas niks over der vinden. Haar auditie staat er nog niet tussen.
Ze zong trouwens een nummer van The Beatles.
Een lelijke pet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:14 schreef Woelli het volgende:
Ze heeft iets apart..
Jaaa diieeeequote:Op zondag 21 oktober 2007 13:45 schreef Together het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb jij ooit iets positiefs gepost?quote:
Gefrustreerdquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:33 schreef Flashwin het volgende:
[..]
heb jij ooit iets positiefs gepost?gefrustreerde dikzak
Oh ik eerder een Irma flashbackquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:44 schreef Andiyan het volgende:
Ik vind haar ontzettend tof!
Ik hoop dat ze ver komt. Ik heb bij haar een kleine Marlies-flashback.
Overdrijf niet zo zegquote:
Qua looks dude.. qua looksquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo zeg. Irma was van een andere orde.
Overdrijf niet zoquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:23 schreef Svensational het volgende:
OMG, wat een verschrikking was dit, ik vond het echt niet om aan te horen. Ze maakte een eigen melodie op de tekst, dat kan natuurlijk best, maar doe het dan goed, dit klonk echt nergens naar.
hij snapte het gewoon niet!quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
De TT doet me nu denken aan die enge travestiet.
Marlies? Now Way, marlies heeft nog wat uitstraling.... zij totaal niet. EN zingt slechterquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:54 schreef chansadres het volgende:
Ik vond het heel erg op Marlies lijken.
En haar eigen melodie lag haar heel goed.
Nu overdrijf jij weer, zo goed was Irma niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo zeg. Irma was van een andere orde.
Ik vind haar nu al beter danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Marlies? Now Way, marlies heeft nog wat uitstraling.... zij totaal niet. EN zingt slechterDat wil niet zeggen dat ik haar slecht vind, want ik vond haar zeker wel goed
Na terugkijken is ze idd wel overtuigend. Toch is het nu nog veel te vroeg om haar te meten aan Irma, die tijdens de liveshows en workshopronde enkele geweldige optredens heeft laten zien. Das iets anders dan en auditie en dat moet Nikki dus nog waarmaken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu overdrijf jij weer, zo goed was Irma niet.
laat ze zich eerst maar eens bewijzenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al beter danMarlies
.
Ho ho. Marlies had in de finale moeten staanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al beter dan [afbeelding] Marlies [afbeelding].
Marlies had van Boris moeten winnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ho ho. Marlies had in de finale moeten staan
Idd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
Hoe ze eruit ziet denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef BVO het volgende:
Waar baseert iedereen dat alternatieve op? Voorlopig komt ze redelijk standaard op me over hoor. Oke, een eigen versie, maar niet direct iemand van alternatieve muziek.
Beste BVO: Nee. Ik ken haar toevallig gewoon. Ik ga stappen waar zij wel eens optrad (zaal Bruins Saasveld).quote:Toch niet iemand die zichzelf zo lekker "prettig gestoord" noemt he?
danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Marlies had van Boris moeten winnen [afbeelding] [afbeelding]
Ontopic:
Ik hoop dat ze wat alternatiever haar gang gaat als Marlies. Die sloeg in het midden ook door naar de popkant (vast voor meer stemmen).
Dat dacht ik ook meteen toen ik de TT las.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
De TT doet me nu denken aan die enge travestiet.
Dat had ik ook. Lichtelijk. Iets vaags Irmaďgs, maar dan een paar trapjes lager.quote:
quote:
Ik verwijs u door naar mijn ondertitelquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
.
allemaal wel volgens mij!quote:Op zondag 25 november 2007 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zij is goed! Ik vond haar echt enorm goed, ja. En de jury ook. Gorden kreeg kippenvel en tranen dacht ik zelfs.
http://www.thisisdennis.nl/quote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dennis?
quote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dennis?
Ze deed het inderdaad erg fantastisch gisteren. De jury leek ook overdonderdquote:Op zondag 25 november 2007 11:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, echt extreem goed was zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |