Dat niet, hoop ik. Top 3 zit er wel in, ze is gewoon erg goed.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:46 schreef fayle het volgende:
Ja. Nikki wint Idols.
quote:Op zondag 9 december 2007 10:41 schreef Liquidootje het volgende:
De beste a capella zanger(es) van de avond. Ze was echt geweldig! Hoopt dat ze door de live shows ook zo shined.
Ik vind haar trouwens niet heel erg mooi, maar ze is wel ongelofelijk aantrekkelijk.
welkkkkkk?quote:Op zondag 9 december 2007 13:21 schreef Re het volgende:
de promofoto is iig beter dan die thumbnail die ze overal gebruikte
Inderdaad!quote:Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die neuspiercing mag ervan mij betreft uit![]()
Nee van mij mag ze hem houden.quote:Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ja idd.... dat vin ik zo en zo lelijk bij vrouwen... zo ring. Een knopje gaat nog wel, maar een neusringquote:Op zondag 9 december 2007 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb je nog meerquote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef 19_William_78 het volgende:
Nikki, Nicole is haar echte naam.
Ik heb het voorrecht dat ik 2 jaar geluidstechnicus ben geweest bij de coverband NOAH waar Nikki heeft gezongen, geschreeuwd en ge-entertaind!
Nikki heeft een wereldstrot... laat haar maar eens lekker rock zingen of het nummer Respect op de Kelly Clarkson manier.. WOW Kippevel overal. Ik zie Nikki ver komen, heel ver! Ze is de laatste tijd alleen maar gegroeid en dat zal zeker beter worden in de live shows, het is nou eenmaal een podiumbeest.. echt beest!
Om een voorbeeld te geven van wat ze kan klik hieronder maar op de link.
Joss Stone.. WOW
Nikki Live! You had me- Joss Stone
Weten jullie trouwens dat ze ook in De Bouw van Talpa heeft gezeten!! Daar hebben we ook nog een tv optreden gedaan.. als surprise...!
Mijn stem heeft Nikki.. en ik denk van menig nederlander.... en Aussie..
Limburgs.quote:Op maandag 3 december 2007 01:29 schreef Liquidootje het volgende:
Zodra ze begint te praten met haar limburgse accent, dan krijg ik rillingen van walging idd.
Verder staat zij op nr 1 in mijn idollijstje tot nu toe
Jaaaa, met als toppunt houdoe.quote:Op zondag 9 december 2007 23:23 schreef sbientje het volgende:
die synthesizer (??) klinkt wel heel jengelig erachter trouwnes, ik dacht eerst dat het geproduceerd was maar het is live ...
trouwens, alwaysthebest, leuk he, brabants?
Jezus, je lijkt wel een 14 jarig meisje.quote:Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jaaaa, met als toppunt houdoe.![]()
En Limburg en Brabant heeft enorm veel talent. Zie Nikki.
Dank jequote:Op zaterdag 15 december 2007 13:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Klik op haar hoofd
Onderaan de pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |