heb je het hele trio teruggezien? moet je eens doen. Ik vind haar helemaal niet overheersend en echt heel goed!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hield weinig rekening met de anderen in haar trio in mijn ogen, maar aan de andere kant hadden haar tiogenoten brutaler moeten zijn.
Nikki zingt goed, maar ik vind haar niet leuk.
die andere 2 kregen toch 4x een kruis...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
heb je het hele trio teruggezien? moet je eens doen. Ik vind haar helemaal niet overheersend en echt heel goed!
als je op theaterronde 2 klikt, dan komen ze bovenin allemaal in beeldquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:24 schreef Heleen17 het volgende:
Waar kun je die trio's helemaal terug zien? Op de site zie ik alleen maar de korte stukjes, zoals je ook in de uitzending zag. Ik vind sowieso de idols site behoorlijk kut.
Nee, ga ik nu maar gelijk doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
heb je het hele trio teruggezien? moet je eens doen. Ik vind haar helemaal niet overheersend en echt heel goed!
Dankje!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
als je op theaterronde 2 klikt, dan komen ze bovenin allemaal in beeld
en dan kan je daaronder op dat 2e rondje klikken en dan krijg het hele trio-stuk te zien
ik heb hierboven ergens al uitgelegd hoe je er komtquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ga ik nu maar gelijk doen.In welke zit ze?
quote:
*proest* iets viezigs? bedoel je ongewassen viezig?quote:Op zondag 2 december 2007 19:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze heeft iets viezigs over zich. Maar dat hadden Marlies en Harm ook, dus ik zie geen reden waarom ze niet ver zou kunnen komen.
Ja. Iets ongewassen viezigs. Ze komt heel erg linksdraaiende biologische yoghurt over.quote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef sbientje het volgende:
*proest* iets viezigs? bedoel je ongewassen viezig?
beetje geitenwollensokken ? ja ik snap wel wat je bedoelt denk ik... maar toch zie ik dat niet zo...quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja. Iets ongewassen viezigs. Ze komt heel erg linksdraaiende biologische yoghurt over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |