Kloptquote:Op maandag 17 december 2007 16:30 schreef Woelli het volgende:
Die nummers die Zosja toen die tijd zong, zou Nikki denk ik ook goed liggen.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef soylent het volgende:
Ik weet niet wat het probleem is, maar ik vind haar gewoon nix.
Jij bent meer iemand die voor tiffany juicht right?quote:Op zondag 23 december 2007 11:00 schreef vicarinatutu het volgende:
ik vind d'r veel ouder lijken dan 23.. zo'n rimpelkop.. :S
vind d'r niet zo leuk, veelste gemaakt..
Deze keer werd haar de seks teveel opgelegd naar mijn idee. Gewoon jurk uit, broek aan en schoenen eronder en ze is stoer-sexy.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
De echte sexyness heeft ze niet echt, maar die is amper aanwezig bij de Idols-dames.
Alleen nog van die Burlesque bungeldingen aan haar tepels. Hoe Vegas wil je het hebben?!quote:Op zondag 23 december 2007 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, een top heeft ze dan niet meer nodig.
Dit snap ik dus echt niet. Ik vond haar gisteren zoveel beter en overtuigender dan de week ervoor.quote:Op zondag 23 december 2007 18:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind haar ook erg goedDeze week wat minder, maar vorige week was ze erg goed!
* Leigh vindt dat ook niet.quote:Op zondag 23 december 2007 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind las vegas ook helemaal niet bij de NL Idols passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |