ik wor dr ook doodziek van johquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
Fluister fluister shhhhhh murmel murmel...... ik eis een boete!
Nou, dat wordt dan hooguit een update zonder behoorlijke caps als het iets belangrijks is. Maar misschien is het het filmpje dat Jaap en Huub gisteren hebben laten opnemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
10 minuten COS.
Naad en Dennix zitten in de jacuzzi, over een kwartier moet iedereen weer op de bank. Bijna geen streams hier dus weinig info.
Dat wijf is echt gestoord, wie doet dat nou? Als ik Huub was geweest had ik haar een rotschop gegeven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:57 schreef Varen het volgende:
Huub doucht en Nadia zit op de WC
Dat heeft iedereen vanmiddag al gezien, dat is het dus niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan hooguit een update zonder behoorlijke caps als het iets belangrijks is. Maar misschien is het het filmpje dat Jaap en Huub gisteren hebben laten opnemen.
Jammer, gemist. Nadia en Dennis vonden het zeker 'erg leuk'quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen vanmiddag al gezien, dat is het dus niet.
Naad kon er wel om lachen, Dennix ook maar dan als een boer met kiespijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, gemist. Nadia en Dennis vonden het zeker 'erg leuk'![]()
Check dit filmpje, krijg je toch een beetje een idee. De streams waren dramatisch tijdens het uitzenden van vanmiddag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, gemist. Nadia en Dennis vonden het zeker 'erg leuk'![]()
Live sexscene tussen Naad en Nix en Lucquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:02 schreef Shayndel het volgende:
oh, my pckrot doet het dan toch nog goed.
Ik dacht dat ik enigste was met half dode streams.![]()
Geen geluid, beeld blijft hangen en soms een blackout.
Wat gaat er trouwens gebeuren op de bank?
Ik zal de link straks even bij die update zetten, bedankt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check dit filmpje, krijg je toch een beetje een idee. De streams waren dramatisch tijdens het uitzenden van vanmiddag.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=49164&sess=664
Bij mij nog stommerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal de link straks even bij die update zetten, bedankt.
Stomme site, die van 10. Je kunt maar 1 stream zien en het geluid niet regelen.
Je moet even inloggen (rechtsboven), en dan ga je weer terug naarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:12 schreef BarryK het volgende:
[..]
Bij mij nog stommerIk heb betaald voor de streams, kan ook overal kijken... maar op de site van 10 krijg ik een betaalscherm
Sowieso miljonair-onwaardig spul... Er zijn genoeg goede haarproducten op de markt waarmee je een beter resultaat kan krijgen (Sebastian, Bumble & Bumble, etc), kost alleen wat meer.. maar dat mag het probleem niet zijn in dgkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft zijn haar al 4 keer met Dreft gewassen en nog is die gore Murray's er niet uit. Kun je nagaan hoe dat haar van Dennix aanvoelt, gatver.
Maar dat heeft ie ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad kon er wel om lachen, Dennix ook maar dan als een boer met kiespijn.![]()
Rarraarararararara............quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Joepie, drie wannabees mogen paardrijden op de hei, wie zullen dat nu worden?
Het zal me niets verbazen als Lieke ten gunste van Brian tussen paard en wagen valt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Joepie, drie wannabees mogen paardrijden op de hei, wie zullen dat nu worden?
Maar als Amanda zich niet gelukkig voelt in de villa, wordt ze boos en ligt ze ziek op bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:23 schreef avonne het volgende:
was vorig jaar aangevraagd door Sylvia, en toen mocht het niet "ivm beveiliging"
Dan zal de derder wel onderling worden ingevuld. Lees: Brian mag mee als allround paardenfluisteraar. Of Nadia, als derde paard aan de wagen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
Ik snap het even niet. Er mochten er 3 gaan, ik hoor nu alleen een unanieme stem voor Lieke en Amanda.
Dat van Nadia heb ik totaal niet gehoord. Sterker nog, ik heb Nadia tot daarnet helemaal niet gehoord. Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
Het worden dus Lieke, Amanda en Naad.
Jaap geeft wel aan dat hij de volgende keer anders gaat stemmen omdat er op zijn aantekeningen 50 % van de stemmingen naar 2 personen toegaat, dat vindt hij niet eerlijk.
Dat zijn natuurlijk Amanda en Brian, ik geef Jaap wel gelijk.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van Nadia heb ik totaal niet gehoord. Sterker nog, ik heb Nadia tot daarnet helemaal niet gehoord. Weet je het zeker?
Huub zei: ik stel voor dat de meisjes gaan. Stemmen we unaniem voor de meisjes?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van Nadia heb ik totaal niet gehoord. Sterker nog, ik heb Nadia tot daarnet helemaal niet gehoord. Weet je het zeker?
Ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring wel: Nadia noem je geen meisje, maar een tonka.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:31 schreef Maria44 het volgende:
Huub zei: ik stel voor dat de meisjes gaan. Stemmen we unaniem voor de meisjes?
Zodoende is gestemd ook voor Nadia.
Welkom en bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:33 schreef mojooow het volgende:
Ik lees altijd mee hier, reageer eigenlijk nooit. Maar ik lees nu al dagen dat iedereen problemen met de streams heeft. Ik heb nooit problemen gehad tot nu toe met de streams van vol. Dus bij deze een linkje voor de mensen die geen of slechte streams hebben.
http://www.vol.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Dat is idd de verwarringquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring wel: Nadia noem je geen meisje, maar een tonka.
Jan Wolkers is overleden, hoor ik net. 81 Jaar, mooie leeftijfd, mooie man, mooi ouevre.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:36 schreef Scandalous het volgende:
Ik vond het vals dat Nadia meteen riep dat Jaap niet zou kunnen want die is te dik, toen dat uitje net werd bekendgemaakt.
En Dennis zit meteen relaxed populair te doen omdat hij nu niet onder vuur ligt
Toen Nix nog bij Jaap aangesloten was stond ie ook vooraan met beige/bashen dus nu moet hij ook niet piepen dat mietje...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Vindt je dat vals? Ik vind het vals dat Dennis zo behandeld wordt. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier op het forum die daar zo over denkt.
Ooit gehoord van: Wat gij niet wilt wat u geschied doe dat ook een ander niet??????????????
Ooit gehoord van: wie zonder zonden is, gooit de eerste steen? Dennis vond het maar wát leuk toen hij mee kon bashen. Nu is the shoe on the other foot. What goes around, comes around.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
Vindt je dat vals? Ik vind het vals dat Dennis zo behandeld wordt. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier op het forum die daar zo over denkt.
Ooit gehoord van: Wat gij niet wilt wat u geschied doe dat ook een ander niet??????????????
Daar heeft Dennis niet aan gedacht toen hij Lieke zo aan het bashen was. Jaap opstookte om haar jurkje uit te trekken. Ooit gehoord van: Je krijgt wat je toe komt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Klopt en daar hield Dennis zich ook zo aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Eens met beide posts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:00 schreef Nomrc2 het volgende:
vinde het jammer dat het schelden niet meer mag
5 maal penose hoer roepen tegen amanda en een gegarandeerde exit
Wie zaait zal oogsten, eigen schuld dikke bult en de rest van de uitdrukkingen die hier voorbij gekomen zijn + de voorbeelden van schatje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Het vervende is, hij zegt tig keer hetzelfde, maakt nooit een nieuw punt, loser.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:05 schreef Scandalous het volgende:
Dennis is zich zooo aan het inlikken bij Jaap
Jaaa ik zag het ook, jongen, echt, die Brian...dit en dat,zus en zo
Dennis heeft daar vast nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Welke 300 ???quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian is de Sjaak. Ze zijn er achter gekomen dat Brian zijn nichtje heeft uitgenodiigd ipv Sandy.
Ze willen dat hij die 150 ceepees terugdoet in de pot of Sandy uitnodigen.
Ze denken ook dat hij de 300 ceepees van Zdngmw heeft gejat.
Dat zou een hoop verklaren.
Hij heeft toch niks te verliezen zei hijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Maar Sandy is toch volledig anti-Dennis..... waarom werkt Dennis daar aan mee aan ????
Dennis werkt mee aan een dis voor Brianquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Maar Sandy is toch volledig anti-Dennis..... waarom werkt Dennis daar aan mee aan ????
Hij zei ik heb toch niets meer te verliezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Wanneer zijn die gejat? Nadat ze eruit is gestemd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian is de Sjaak. Ze zijn er achter gekomen dat Brian zijn nichtje heeft uitgenodiigd ipv Sandy.
Ze willen dat hij die 150 ceepees terugdoet in de pot of Sandy uitnodigen.
Ze denken ook dat hij de 300 ceepees van Zdngmw heeft gejat.
Dat zou een hoop verklaren.
Ik hoorde Huub dat zeggen, don't shoot the messenger.quote:
Brian heeft 300 cp onrechtvaardig in zijn bezit: 150 om Natasja uit te nodigen en 150 om Sandy uit te nodigen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub dat zeggen, don't shoot the messenger.
Huub heeft al contact gehad met het hokje, ze gaan het controleren.
Zal wel in het script staan, voor de nodige verhaallijnvariatie of zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat alle ogen nu gericht zijn op Brian ipv Dennix?![]()
Aha, thanx, het was wat verwarrend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Brian heeft 300 cp onrechtvaardig in zijn bezit: 150 om Natasja uit te nodigen en 150 om Sandy uit te nodigen.
DGK rule number 1:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:21 schreef diedirk het volgende:
Dacht dat het allemaal zo'n slimme spelrs waren.
Ze hebben nu de mogelijkheid om iemand helemaal gek te krijgen en ook Nadia te oveertuigen van wegstemmen Dennis.
En wat doen ze ?
Ze gaan de focus weer naar Brian verleggen waarom?
Dennis moet gewoon compleet geisoleerd worden en overal buiten worden gehouden.
of ze moeten Dennis iets laten doen tegen Brian en hem daarna backfiren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef miesy het volgende:
een brian bash doet me meer goed dan een dennix bash.
had al veel eerder moeten gebeuren.
laat dennix dan maar even op zijn beurt wachten.
Brian is in de kapsalonquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
Heeft Brian al gereageerd op het cp-jatten verhaal? Of is hij elders?
is verrasing voor hemquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
Brian zit met Neerlands nieuwste nagelstyliste in de kapsalone. Huub wacht op een telefoontje van het hokje die nu de ceepees van Brian controleren, althans zijn uitgavepatroon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Sjloop die sjlisjende sjneak van een sjlang
pecies op alle fora vraagt men zich al tijden af waar brian z'n cp's vandaan haaltquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
DGK rule number 1:
Do not underestimate the power of the script.....
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Sjloop die sjlisjende sjneak van een sjlang
Als ze slim zijn zeggen ze dat het alleen om de ceepees voor Jaap gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:28 schreef Stupidisco het volgende:
benieuwd hoe ze Nadia gaan benaderen voor d'r stem....als ze zeggen dat het is om Brian te dissen zal ze d'r stem niet geven neem ik aan
Het is verboden om aan God en/of Allah te komen, moet ik je hand er afhakken ofzo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Nu nog harder hopen dat Huub Brian verslaat met de CD-verkoop, aangezien daar ook CP's aan verbonden zijn. En dat achter eindelijk eens een keer eerlijk is en Brian op het matje roept ivm zijn vermeende diefstal.
Ik heb al voorpret en Brian is zich van geen kwaad bewust. Eens kijken hoe hij zich hier uit gaat redden,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Nu nog harder hopen dat Huub Brian verslaat met de CD-verkoop, aangezien daar ook CP's aan verbonden zijn. En dat achter eindelijk eens een keer eerlijk is en Brian op het matje roept ivm zijn vermeende diefstal.
Tja daar had dennis aan moeten denken toen hij de kooi in ging.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Heerlijk!! En de streams die doen het nu goed.quote:
Jaap noemde het kort, volgens mij....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Wat nou, nu al klaar?
Ze beginnen niet over de ceepees van Sandy?![]()
Zonder het te noemen, begreep Brian dat al.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Wat nou, nu al klaar?
Ze beginnen niet over de ceepees van Sandy?![]()
Dat kan best maar het gaat nu plotseling niet meer om 300 ceepees maar 150. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jaap noemde het kort, volgens mij....
De vraag is..... Heeft Brian 150 punten voor het bezoek van Sandy betaald ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan best maar het gaat nu plotseling niet meer om 300 ceepees maar 150. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.![]()
Dat zei Huub ook al ......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:50 schreef riri het volgende:
brian helemaal wit ..hij heeft die contactpunten niet dus kan hij bij de volgende popoll ze meteen weer inleveren
Achter heeft tegen Huub gezegd dat Sandy is uitgenodigd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan best maar het gaat nu plotseling niet meer om 300 ceepees maar 150. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.![]()
De maximaal 300 cpt regel is afgeschaft. Dat bleek een paar weken geleden. Japio had dat nagevraagd. De verklaring was "De cpt's werden destijds door iedereen opgespaard ipv te gebruiken. Daardoor werd een spelelement weggenomen. Nu is voldoende circulatie in cpt's dus is de maximaalregel niet meer nodig"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat Brian geen ceepees heeft, dat werd tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:50 schreef riri het volgende:
brian helemaal wit ..hij heeft die contactpunten niet dus kan hij bij de volgende popoll ze meteen weer inleveren
Let maar op dat zal wel niet meer mogen, want de allerzieligste verhaalijn tussen Nadia en Dennis moet weer worden opgehaaldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef farscapevr6 het volgende:
sandy wordt uitgenodigd
Daar ging het niet om. Blijkbaar heeft Brian 300 ceepees uit de gezamelijk pot gepakt. 150 voor het uitnodigen van Zdngmw en 150 om Sandy uit te nodigen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De maximaal 300 cpt regel is afgeschaft. Dat bleek een paar weken geleden. Japio had dat nagevraagd. De verklaring was "De cpt's werden destijds door iedereen opgespaard ipv te gebruiken. Daardoor werd een spelelement weggenomen. Nu is voldoende circulatie in cpt's dus is de maximaalregel niet meer nodig"
Als Sandy niet komt dan moet ie dus 300 cp's teruggeven. Het wordt steeds mooierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:56 schreef diedirk het volgende:
[..]
Let maar op dat zal wel niet meer mogen, want de allerzieligste verhaalijn tussen Nadia en Dennis moet weer worden opgehaald
Als hij die moet betalen of terugbetalen, zal Brian toch cpt's moeten gaan poepen. Amanda verklapte dat de punten al zijn uitgegeven. Gaat nog leuk worden .......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef Py het volgende:
[..]
Als Sandy niet komt dan moet ie dus 300 cp's teruggeven. Het wordt steeds mooier![]()
Heeft Brian Natasia uitgenodigd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Blijkbaar heeft Brian 300 ceepees uit de gezamelijk pot gepakt. 150 voor het uitnodigen van Zdngmw en 150 om Sandy uit te nodigen.
Sandy is inmiddels uitgenodigd , dus de 150 voor Zdngmw moeten terug in de pot.
Zdngmw is wel gekomen maar dat was op uitnodiging van DGK. Comprendé?![]()
Ze zouden met zn allen Natasia uitnodigen met punten uit de pot. Natasia is toen door achter er in gegooid, en Brian heeft de punten gewoon gehouden en gebruikt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:02 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft Brian Natasia uitgenodigd?
Ik dacht dat er net gezegd werd dat hij 150 punten van Natasia had gehad, die zij nog had, toen zij er uit ging![]()
Dan staat ie nu dus rood.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als hij die moet betalen of terugbetalen, zal Brian toch cpt's moeten gaan poepen. Amanda verklapte dat de punten al zijn uitgegeven. Gaat nog leuk worden .......
Die 150 cpt's waren uit de gemeenschappelijke pot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:02 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft Brian Natasia uitgenodigd?
Ik dacht dat er net gezegd werd dat hij 150 punten van Natasia had gehad, die zij nog had, toen zij er uit ging![]()
Als dat klopt dan moet ie dus wel degelijk 300 terugbetalen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zouden met zn allen Natasia uitnodigen met punten uit de pot. Natasia is toen door achter er in gegooid, en Brian heeft de punten gewoon gehouden en gebruikt.
En de kans dat hij nu Natasja nog mag uitnodigen lijkt me vrij klein![]()
Sandy zal nog wel op het rooster staan, dus die 150 mag hij nog even houden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef Py het volgende:
Wacht even, hoe zit t nu:
Brian heeft:
- 150 cp's gekregen uit de pot om Sandy uit te nodigen --> niet gebeurd --> 150 cp schuld
- 150 cp's gekregen uit de pot om Natasia uit te nodigen --> Natasia kwam op kosten van achter --> 150 cp schuld
- ... cp's die Natasia nog had bij haar vertrek --> mag hij niet gebruiken --> inleveren
Dat is dus 300 punten + wat Natasia nog over had, wat Brian moet terug betalen.
Klopt dit?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:06 schreef Taurus het volgende:
Ik hou niet van mannen die Sandy heten.
Met als aanvulling :quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef Py het volgende:
Brian heeft:
- 150 cp's gekregen uit de pot om Sandy uit te nodigen --> niet gebeurd --> 150 cp schuld
- 150 cp's gekregen uit de pot om Natasia uit te nodigen --> Natasia kwam op kosten van achter --> 150 cp schuld
- ... cp's die Natasia nog had bij haar vertrek --> mag hij niet gebruiken --> inleveren
Klopt dit?
Die heeft hij wel in de pot gedaan en de 150 die hij nu nog heeft die zijn eigenlijk van Huub,want hij heeft er voor gezorgt dat er een stemming kwam om Sandy nog een keer uit te nodigen maar Huub heeft de CP punten alvast aan Brian gegeven dat hij hij gewoon niet moeten doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De vraag is..... Heeft Brian 150 punten voor het bezoek van Sandy betaald ?![]()
Ok dan. Of 150 of Sandy.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met als aanvulling :
Sandy schijnt uitgenodigd te zijn. Maar ook dat kost 150 cpt's. Het is dus schuld of betalen voor het bezoek.
Ze vergeten dat Nathanael toen 1 dag later 'spontaan' kwam om te draaien. En vertelde dat hij voor lange periode naar het buitenland zou vertekken. Hij had in de USA inmiddels een nieuwe vriendin.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu wordt Nathanael voor die punten uitgenodigd. Dat was de afspraak toen, als Natasja niet kon dan zal Nathan komen.
Klopt, dat slaat nergens op, Lieke zit echt voor joker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:20 schreef Taurus het volgende:
Tis maar 'n klein dingetje maar dat vind ik niet leuk over komen van Huub op Lieke.
Ja, en dat gebeurt wel vaker, dat is echt niet 'n leuk dingetje van Huub. En dan kan Huub nog zo leuk 'eerlijk en oprecht' zijn, maar dat is ook niet altijd goed. Eerlijk en oprecht moet gepaard gaan met subtiel zijn, daar is Huub niet zo goed in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat slaat nergens op, Lieke zit echt voor joker.
Klopt maar Brian is de door achter gedroomde winnaar en dus mag hij waarschijnlijk alles houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef Py het volgende:
Brian heeft:
Klopt dit?
Ontkend worden is voor iemand met een geldingsdrang als Lieke één van de ergste dingen die er zijn. En Lieke is een binnenvetter. Dit is echt kut voor haar hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:20 schreef Taurus het volgende:
Nu zag ik overigens een dingetje wat ik op lange termijn niet zou pikken, of waar ik me aan zou storen iig en wat Lieke volgens mij ook storend vind:
Brian zegt: Dan nodigen we Nathanael uit
Lieke: vind ik nergens voor nodig
Brian: Ik vind het wel leuk als Nathanael komt draaien
Amanda zegt: Ja, mee eens Liek?
Lieke: Nee
Amanda: Maakt ook niet uit!(als in lekker lullig bedoeld)
en dan maakt Huub IMO de stomme fout om daarin mee te gaan: "nee dat maakt inderdaad niet uit" en nog 'n bijdehante opmerking richting Lieke.
Tis maar 'n klein dingetje maar dat vind ik niet leuk over komen van Huub op Lieke.
Huub zal het vannacht in een eindeloze discussie wel weer verklaren als zijnde horend bij het spel en dat zij hierin mee moet gaan. Huub weet het altijd beter....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:25 schreef Py het volgende:
[..]
Ontkend worden is voor iemand met een geldingsdrang als Lieke één van de ergste dingen die er zijn. En Lieke is een binnenvetter. Dit is echt kut voor haar hoor
Dat ís ook wat zij kut vindt volgens mij en waar die ruzies altijd over gaan. Ze voelt zich niet serieus genomen. Wat dat betreft vind ik het wel goed dat zij dat zelf ziet en dat ze het ook niet pikt, of het in ieder geval moeilijk vind om te pikken. Waar Dennis alles piktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:25 schreef Py het volgende:
[..]
Ontkend worden is voor iemand met een geldingsdrang als Lieke één van de ergste dingen die er zijn. En Lieke is een binnenvetter. Dit is echt kut voor haar hoor
Ik zie helemaal niets bijzonders aan Brian. Is dat CP verhaal nu met een sisser afgelopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:29 schreef fredfik het volgende:
brain wordt para zo te zien
moet ze maar geen releatie met hem hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ís ook wat zij kut vindt volgens mij en waar die ruzies altijd over gaan. Ze voelt zich niet serieus genomen. Wat dat betreft vind ik het wel goed dat zij dat zelf ziet en dat ze het ook niet pikt, of het in ieder geval moeilijk vind om te pikken. Waar Dennis alles piktHuub mag wat dat betreft best 's op z'n nummer gezet worden.
Exact. Zij voelt zich niet serieus genomen en dat compenseert ze door overal bij voorop te staan en in alles de beste willen zijn. Maar juist door dat geforceerde gedrag (compensatiegedrag) wordt ze niet serieus genomen. In dat kringetje draait ze rond. Als ze dat niet weet te doorbreken zal ze hard op d'r bek gaan. Nu redt ze het nog omdat ze er nog in gelooft dat ze de anderen nog kan overtuigen dat ze wèl meetelt. Maar als dat begint af te brokkelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ís ook wat zij kut vindt volgens mij en waar die ruzies altijd over gaan. Ze voelt zich niet serieus genomen. Wat dat betreft vind ik het wel goed dat zij dat zelf ziet en dat ze het ook niet pikt, of het in ieder geval moeilijk vind om te pikken. Waar Dennis alles piktHuub mag wat dat betreft best 's op z'n nummer gezet worden.
Ooohhh, mmmmmm,, zegt hij steeds bij foto's, wie probeer je nou te overtuigen Dennis...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:35 schreef chufi het volgende:
A,N&N kijken in een glossy en Nix Woow en ze is Portugees, Naad loopt weg en volgens mij zei ze toen dat wordt lekker aftrekken vanavond Dennis ..
Geloof het niet. Ze hebben het zelf ook nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:38 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand die nummers van Brian en Huub al gehoord?
Dat is nog niet eens zo heel raar gedacht. Ik heb ooit eens een parenteel gezien waar in stond dat Jaap en CORA idd getruwd zijn. Eens kijken of dat nog kan vinden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef Py het volgende:
Theorietje:
Ik vind het maar raar hoor. Huub had dat toch ook al gedaan en toen zeiden ze toch dat Brian ze idd moest terugbetalen ? of was dat een bluf van Huub ? niet zo slim van hem in dat geval....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:43 schreef Dreamboy het volgende:
Brian heeft weer gebelt en ze zijn het bij het HOKJE nu aan het uit zoeken hoe het nou zit allemaal.
Die kop van d'r. "Verongelijkt" kreng, wal-ge-lijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik kots even mee![]()
![]()
![]()
Nadia vraagt ondertussen aan Dennis om een hoofdmasage.
"Als je dat niet voor me kan opbrengen, dan wil ik je nooit ,nooit meer zien en negeer ik je dood!"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:44 schreef diedirk het volgende:
Ik dacht dat Dennis gisteren helemaal klaar was met Nadia?!
Wat een trieste kerel zeg
Sla me, schop me, bespuug me en beschimp me ... Ik blijf altijd terug kruipen. Dennis is geen watje, maar een hele wattenberg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:46 schreef Scandalous het volgende:
"Als je dat niet voor me kan opbrengen, dan wil ik je nooit ,nooit meer zien en negeer ik je dood!"
En nu gaat hij haar haar wassen
Ik word hier zo niet goed van, wat een kutstel. Ik heb toch echt het gevoel dat Luc niet meer terugkomt en ze daarom weer naar dennix vlucht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Als je dat niet voor me kan opbrengen, dan wil ik je nooit ,nooit meer zien en negeer ik je dood!"
En nu gaat hij haar haar wassen
Houden vrouwen daar niet van dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sla me, schop me, bespuug me en beschimp me ... Ik blijf altijd terug kruipen. Dennis is geen watje, maar een hele wattenberg.
Oh please, geloof je nog steeds in die nep relatie? Ik heb werkelijk nog nooit 2 mensen zich zo raar zien gedragen tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo heel raar gedacht. Ik heb ooit eens een parenteel gezien waar in stond dat Jaap en CORA idd getruwd zijn. Eens kijken of dat nog kan vinden.
Dat doet Huub dan heel goed. Hoeven we die kutLieke niet aan te horen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:49 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke lezen apart een boek dat zou wel weer met net te maken hebben Huub gaf Lieke niet eens de kans om haar verhaal te laten doen tegen Brian
Alles voor dekkingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sla me, schop me, bespuug me en beschimp me ... Ik blijf altijd terug kruipen. Dennis is geen watje, maar een hele wattenberg.
Astemblief zeg! Zo'n wattenberg zou ik nog niet als deurmat willen.quote:
Dat is inmiddels achterhaalt. Hij zegt net dat hij waarschijnlijk helemaal niks terug in de pot moet doen, achter kijkt er nog even naar. Dat loopt natuurlijk weer met een sisser af voor St.Brian.quote:
Ik moet daar echt niet aan denken, krijg de kriebels bij het idee alleen al.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Houden vrouwen daar niet van dan?![]()
Die samenhang zie ik niet. Ze gaan wel vaker apart zitten en hebben dat ook besproken. Lieke wil graag momentjes voor haarzelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:49 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke lezen apart een boek dat zou wel weer met net te maken hebben Huub gaf Lieke niet eens de kans om haar verhaal te laten doen tegen Brian
Dat zeiden ze net ook tegen Lieke en Lieke gaf als antwoord dat ze TAmara van haar eigen cp heeft uitgenodigd en Suus of weet ik hoe ze heet van de cp uit de pot had uitgenodigd. Dus beetje jammer weer dat Brian en Amanda nooit luisteren want dan hadden ze niet hoeven nabellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:41 schreef Dreamboy het volgende:
Brian en Amanda komen ergens op.
Lieke heeft een keer een stemming aan gevraagt voor haar zus,broer of vriendin die heeft ze niet laten komen toen maar daar heeft ze Tamara voor uitgenodigt.
En dat klopt
behoorlijk idd........ als ze zich zo loopt te irriteren, moet ze hem niet aan het lijntje houden en het uitmaken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:01 schreef Varen het volgende:
Lieke is behoorlijk kattig tegen Huub
Hij verkoopt geen auto s maar wel telefoons en ik denk dat dat beroep hem op het lijf is geschreven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:22 schreef Py het volgende:
Ja Huub. Net als dat jij uit je zelf niet meer drinkt.![]()
Af en toe kan ik zo slecht tegen dat hypocriete wat overbluft wordt met dat overtuigende toontje![]()
Hij zou een goede tweedehands auto verkoper zijn.
Kun je het als verslaafde nog volhouden tot 1 januari 2008?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:03 schreef Nomrc2 het volgende:
begin steeds moeier te worden van dat geneuzel over relasies.cp's, ect
de lol is er wel een beetje af voor mio
ik hoop (als oprecht verslaafde) dat dat kut programma snel stopt
Ik vind het zo opvallend dat veel Huubfans geen objectieve kijk meer hebben op wat er gebeurd. Als ze zich loopt te irriteren en hij wil haar niet kwijt, moet hij misschien wat aanpassen. Bijvoorbeeld haar niet afvallen als dat totaal niet nodig is in het bijzijn van de anderen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:03 schreef Desii het volgende:
[..]
behoorlijk idd........ als ze zich zo loopt te irriteren, moet ze hem niet aan het lijntje houden en het uitmaken.
zou leuk worden. Ik heb me in mijn huwelijk al heel vaak aan mijn man geirriteerd, maar heb hem toch maar niet elke keer de laan uit gestuurd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:03 schreef Desii het volgende:
[..]
behoorlijk idd........ als ze zich zo loopt te irriteren, moet ze hem niet aan het lijntje houden en het uitmaken.
Dat is ze al weken, ik irriteer me er kapot aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:01 schreef Varen het volgende:
Scherp!!quote:Wat is er eigenlijk met die contactpunten van Lieke gebeurd die toen gestolen waren, Lieke heeft toen van de Febo punten gehad, maar Amanda weigerde dat koffertje op te halen uit de tuin. Zou het koffertje er nog liggen met punten erin of zouden die ook in de sok van St Brian zitten??
Dan krijgen we zeker BB weer ????quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kun je het als verslaafde nog volhouden tot 1 januari 2008?![]()
Helemaal mee eens. Zij hoeft toch niet alles te pikken van Huub. Huub heeft het weer een beetje hoog in de bol gekregen na de laatste popupoll.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het zo opvallend dat veel Huubfans geen objectieve kijk meer hebben op wat er gebeurd. Als ze zich loopt te irriteren en hij wil haar niet kwijt, moet hij misschien wat aanpassen. Bijvoorbeeld haar niet afvallen als dat totaal niet nodig is in het bijzijn van de anderen.
Hij kan ook echt een lul zijn soms.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het zo opvallend dat veel Huubfans geen objectieve kijk meer hebben op wat er gebeurd. Als ze zich loopt te irriteren en hij wil haar niet kwijt, moet hij misschien wat aanpassen. Bijvoorbeeld haar niet afvallen als dat totaal niet nodig is in het bijzijn van de anderen.
Straks kan ze bij Jaap de klaagmuur weer de boel verdraaien en liegen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:01 schreef Varen het volgende:
En dennis antwoord met klopt, klopt, ik heb het niet laten zien, dat zowiezo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:12 schreef Varen het volgende:
Brian praat met Dennis
quote:er nog mensen die zich willlen aanlsuiten bij de internationale hackbeweging ter hacking van websites. Ers is een stichting tter kaotmaking van het internet. doe allen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |