Welke 300 ???quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian is de Sjaak. Ze zijn er achter gekomen dat Brian zijn nichtje heeft uitgenodiigd ipv Sandy.
Ze willen dat hij die 150 ceepees terugdoet in de pot of Sandy uitnodigen.
Ze denken ook dat hij de 300 ceepees van Zdngmw heeft gejat.
Dat zou een hoop verklaren.
Hij heeft toch niks te verliezen zei hijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Maar Sandy is toch volledig anti-Dennis..... waarom werkt Dennis daar aan mee aan ????
Dennis werkt mee aan een dis voor Brianquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Maar Sandy is toch volledig anti-Dennis..... waarom werkt Dennis daar aan mee aan ????
Hij zei ik heb toch niets meer te verliezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Wanneer zijn die gejat? Nadat ze eruit is gestemd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian is de Sjaak. Ze zijn er achter gekomen dat Brian zijn nichtje heeft uitgenodiigd ipv Sandy.
Ze willen dat hij die 150 ceepees terugdoet in de pot of Sandy uitnodigen.
Ze denken ook dat hij de 300 ceepees van Zdngmw heeft gejat.
Dat zou een hoop verklaren.
Ik hoorde Huub dat zeggen, don't shoot the messenger.quote:
Brian heeft 300 cp onrechtvaardig in zijn bezit: 150 om Natasja uit te nodigen en 150 om Sandy uit te nodigen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub dat zeggen, don't shoot the messenger.
Huub heeft al contact gehad met het hokje, ze gaan het controleren.
Zal wel in het script staan, voor de nodige verhaallijnvariatie of zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat alle ogen nu gericht zijn op Brian ipv Dennix?![]()
Aha, thanx, het was wat verwarrend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Brian heeft 300 cp onrechtvaardig in zijn bezit: 150 om Natasja uit te nodigen en 150 om Sandy uit te nodigen.
DGK rule number 1:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:21 schreef diedirk het volgende:
Dacht dat het allemaal zo'n slimme spelrs waren.
Ze hebben nu de mogelijkheid om iemand helemaal gek te krijgen en ook Nadia te oveertuigen van wegstemmen Dennis.
En wat doen ze ?
Ze gaan de focus weer naar Brian verleggen waarom?
Dennis moet gewoon compleet geisoleerd worden en overal buiten worden gehouden.
of ze moeten Dennis iets laten doen tegen Brian en hem daarna backfiren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef miesy het volgende:
een brian bash doet me meer goed dan een dennix bash.
had al veel eerder moeten gebeuren.
laat dennix dan maar even op zijn beurt wachten.
Brian is in de kapsalonquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
Heeft Brian al gereageerd op het cp-jatten verhaal? Of is hij elders?
is verrasing voor hemquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
Brian zit met Neerlands nieuwste nagelstyliste in de kapsalone. Huub wacht op een telefoontje van het hokje die nu de ceepees van Brian controleren, althans zijn uitgavepatroon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Sjloop die sjlisjende sjneak van een sjlang
pecies op alle fora vraagt men zich al tijden af waar brian z'n cp's vandaan haaltquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
DGK rule number 1:
Do not underestimate the power of the script.....
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Sjloop die sjlisjende sjneak van een sjlang
Als ze slim zijn zeggen ze dat het alleen om de ceepees voor Jaap gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:28 schreef Stupidisco het volgende:
benieuwd hoe ze Nadia gaan benaderen voor d'r stem....als ze zeggen dat het is om Brian te dissen zal ze d'r stem niet geven neem ik aan
Het is verboden om aan God en/of Allah te komen, moet ik je hand er afhakken ofzo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Nu nog harder hopen dat Huub Brian verslaat met de CD-verkoop, aangezien daar ook CP's aan verbonden zijn. En dat achter eindelijk eens een keer eerlijk is en Brian op het matje roept ivm zijn vermeende diefstal.
Ik heb al voorpret en Brian is zich van geen kwaad bewust. Eens kijken hoe hij zich hier uit gaat redden,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Nu nog harder hopen dat Huub Brian verslaat met de CD-verkoop, aangezien daar ook CP's aan verbonden zijn. En dat achter eindelijk eens een keer eerlijk is en Brian op het matje roept ivm zijn vermeende diefstal.
Tja daar had dennis aan moeten denken toen hij de kooi in ging.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Vindt je dat vals? Ik vind het vals dat Dennis zo behandeld wordt. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier op het forum die daar zo over denkt.
Ooit gehoord van: Wat gij niet wilt wat u geschied doe dat ook een ander niet??????????????
Heerlijk!! En de streams die doen het nu goed.quote:
Jaap noemde het kort, volgens mij....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Wat nou, nu al klaar?
Ze beginnen niet over de ceepees van Sandy?![]()
Zonder het te noemen, begreep Brian dat al.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Wat nou, nu al klaar?
Ze beginnen niet over de ceepees van Sandy?![]()
Dat kan best maar het gaat nu plotseling niet meer om 300 ceepees maar 150. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jaap noemde het kort, volgens mij....
De vraag is..... Heeft Brian 150 punten voor het bezoek van Sandy betaald ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan best maar het gaat nu plotseling niet meer om 300 ceepees maar 150. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.![]()
Dat zei Huub ook al ......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:50 schreef riri het volgende:
brian helemaal wit ..hij heeft die contactpunten niet dus kan hij bij de volgende popoll ze meteen weer inleveren
Achter heeft tegen Huub gezegd dat Sandy is uitgenodigd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan best maar het gaat nu plotseling niet meer om 300 ceepees maar 150. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.![]()
De maximaal 300 cpt regel is afgeschaft. Dat bleek een paar weken geleden. Japio had dat nagevraagd. De verklaring was "De cpt's werden destijds door iedereen opgespaard ipv te gebruiken. Daardoor werd een spelelement weggenomen. Nu is voldoende circulatie in cpt's dus is de maximaalregel niet meer nodig"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat Brian geen ceepees heeft, dat werd tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:50 schreef riri het volgende:
brian helemaal wit ..hij heeft die contactpunten niet dus kan hij bij de volgende popoll ze meteen weer inleveren
Let maar op dat zal wel niet meer mogen, want de allerzieligste verhaalijn tussen Nadia en Dennis moet weer worden opgehaaldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef farscapevr6 het volgende:
sandy wordt uitgenodigd
Daar ging het niet om. Blijkbaar heeft Brian 300 ceepees uit de gezamelijk pot gepakt. 150 voor het uitnodigen van Zdngmw en 150 om Sandy uit te nodigen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De maximaal 300 cpt regel is afgeschaft. Dat bleek een paar weken geleden. Japio had dat nagevraagd. De verklaring was "De cpt's werden destijds door iedereen opgespaard ipv te gebruiken. Daardoor werd een spelelement weggenomen. Nu is voldoende circulatie in cpt's dus is de maximaalregel niet meer nodig"
Als Sandy niet komt dan moet ie dus 300 cp's teruggeven. Het wordt steeds mooierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:56 schreef diedirk het volgende:
[..]
Let maar op dat zal wel niet meer mogen, want de allerzieligste verhaalijn tussen Nadia en Dennis moet weer worden opgehaald
Als hij die moet betalen of terugbetalen, zal Brian toch cpt's moeten gaan poepen. Amanda verklapte dat de punten al zijn uitgegeven. Gaat nog leuk worden .......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef Py het volgende:
[..]
Als Sandy niet komt dan moet ie dus 300 cp's teruggeven. Het wordt steeds mooier![]()
Heeft Brian Natasia uitgenodigd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Blijkbaar heeft Brian 300 ceepees uit de gezamelijk pot gepakt. 150 voor het uitnodigen van Zdngmw en 150 om Sandy uit te nodigen.
Sandy is inmiddels uitgenodigd , dus de 150 voor Zdngmw moeten terug in de pot.
Zdngmw is wel gekomen maar dat was op uitnodiging van DGK. Comprendé?![]()
Ze zouden met zn allen Natasia uitnodigen met punten uit de pot. Natasia is toen door achter er in gegooid, en Brian heeft de punten gewoon gehouden en gebruikt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:02 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft Brian Natasia uitgenodigd?
Ik dacht dat er net gezegd werd dat hij 150 punten van Natasia had gehad, die zij nog had, toen zij er uit ging![]()
Dan staat ie nu dus rood.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als hij die moet betalen of terugbetalen, zal Brian toch cpt's moeten gaan poepen. Amanda verklapte dat de punten al zijn uitgegeven. Gaat nog leuk worden .......
Die 150 cpt's waren uit de gemeenschappelijke pot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:02 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft Brian Natasia uitgenodigd?
Ik dacht dat er net gezegd werd dat hij 150 punten van Natasia had gehad, die zij nog had, toen zij er uit ging![]()
Als dat klopt dan moet ie dus wel degelijk 300 terugbetalen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zouden met zn allen Natasia uitnodigen met punten uit de pot. Natasia is toen door achter er in gegooid, en Brian heeft de punten gewoon gehouden en gebruikt.
En de kans dat hij nu Natasja nog mag uitnodigen lijkt me vrij klein![]()
Sandy zal nog wel op het rooster staan, dus die 150 mag hij nog even houden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef Py het volgende:
Wacht even, hoe zit t nu:
Brian heeft:
- 150 cp's gekregen uit de pot om Sandy uit te nodigen --> niet gebeurd --> 150 cp schuld
- 150 cp's gekregen uit de pot om Natasia uit te nodigen --> Natasia kwam op kosten van achter --> 150 cp schuld
- ... cp's die Natasia nog had bij haar vertrek --> mag hij niet gebruiken --> inleveren
Dat is dus 300 punten + wat Natasia nog over had, wat Brian moet terug betalen.
Klopt dit?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:06 schreef Taurus het volgende:
Ik hou niet van mannen die Sandy heten.
Met als aanvulling :quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:11 schreef Py het volgende:
Wacht even, hoe zit t nu:
Brian heeft:
- 150 cp's gekregen uit de pot om Sandy uit te nodigen --> niet gebeurd --> 150 cp schuld
- 150 cp's gekregen uit de pot om Natasia uit te nodigen --> Natasia kwam op kosten van achter --> 150 cp schuld
- ... cp's die Natasia nog had bij haar vertrek --> mag hij niet gebruiken --> inleveren
Dat is dus 300 punten + wat Natasia nog over had, wat Brian moet terug betalen.
Klopt dit?
Die heeft hij wel in de pot gedaan en de 150 die hij nu nog heeft die zijn eigenlijk van Huub,want hij heeft er voor gezorgt dat er een stemming kwam om Sandy nog een keer uit te nodigen maar Huub heeft de CP punten alvast aan Brian gegeven dat hij hij gewoon niet moeten doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De vraag is..... Heeft Brian 150 punten voor het bezoek van Sandy betaald ?![]()
Ok dan. Of 150 of Sandy.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met als aanvulling :
Sandy schijnt uitgenodigd te zijn. Maar ook dat kost 150 cpt's. Het is dus schuld of betalen voor het bezoek.
Ze vergeten dat Nathanael toen 1 dag later 'spontaan' kwam om te draaien. En vertelde dat hij voor lange periode naar het buitenland zou vertekken. Hij had in de USA inmiddels een nieuwe vriendin.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu wordt Nathanael voor die punten uitgenodigd. Dat was de afspraak toen, als Natasja niet kon dan zal Nathan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |