Jaap noemde het kort, volgens mij....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Wat nou, nu al klaar?
Ze beginnen niet over de ceepees van Sandy?![]()
Zonder het te noemen, begreep Brian dat al.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Wat nou, nu al klaar?
Ze beginnen niet over de ceepees van Sandy?![]()
Dat kan best maar het gaat nu plotseling niet meer om 300 ceepees maar 150. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jaap noemde het kort, volgens mij....
De vraag is..... Heeft Brian 150 punten voor het bezoek van Sandy betaald ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan best maar het gaat nu plotseling niet meer om 300 ceepees maar 150. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.![]()
Dat zei Huub ook al ......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:50 schreef riri het volgende:
brian helemaal wit ..hij heeft die contactpunten niet dus kan hij bij de volgende popoll ze meteen weer inleveren
Achter heeft tegen Huub gezegd dat Sandy is uitgenodigd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan best maar het gaat nu plotseling niet meer om 300 ceepees maar 150. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen.![]()
De maximaal 300 cpt regel is afgeschaft. Dat bleek een paar weken geleden. Japio had dat nagevraagd. De verklaring was "De cpt's werden destijds door iedereen opgespaard ipv te gebruiken. Daardoor werd een spelelement weggenomen. Nu is voldoende circulatie in cpt's dus is de maximaalregel niet meer nodig"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat Brian geen ceepees heeft, dat werd tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:50 schreef riri het volgende:
brian helemaal wit ..hij heeft die contactpunten niet dus kan hij bij de volgende popoll ze meteen weer inleveren
Let maar op dat zal wel niet meer mogen, want de allerzieligste verhaalijn tussen Nadia en Dennis moet weer worden opgehaaldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef farscapevr6 het volgende:
sandy wordt uitgenodigd
Daar ging het niet om. Blijkbaar heeft Brian 300 ceepees uit de gezamelijk pot gepakt. 150 voor het uitnodigen van Zdngmw en 150 om Sandy uit te nodigen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De maximaal 300 cpt regel is afgeschaft. Dat bleek een paar weken geleden. Japio had dat nagevraagd. De verklaring was "De cpt's werden destijds door iedereen opgespaard ipv te gebruiken. Daardoor werd een spelelement weggenomen. Nu is voldoende circulatie in cpt's dus is de maximaalregel niet meer nodig"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |