Welke 300 ???quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian is de Sjaak. Ze zijn er achter gekomen dat Brian zijn nichtje heeft uitgenodiigd ipv Sandy.
Ze willen dat hij die 150 ceepees terugdoet in de pot of Sandy uitnodigen.
Ze denken ook dat hij de 300 ceepees van Zdngmw heeft gejat.
Dat zou een hoop verklaren.
Hij heeft toch niks te verliezen zei hijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Maar Sandy is toch volledig anti-Dennis..... waarom werkt Dennis daar aan mee aan ????
Dennis werkt mee aan een dis voor Brianquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Maar Sandy is toch volledig anti-Dennis..... waarom werkt Dennis daar aan mee aan ????
Hij zei ik heb toch niets meer te verliezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Wanneer zijn die gejat? Nadat ze eruit is gestemd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian is de Sjaak. Ze zijn er achter gekomen dat Brian zijn nichtje heeft uitgenodiigd ipv Sandy.
Ze willen dat hij die 150 ceepees terugdoet in de pot of Sandy uitnodigen.
Ze denken ook dat hij de 300 ceepees van Zdngmw heeft gejat.
Dat zou een hoop verklaren.
Ik hoorde Huub dat zeggen, don't shoot the messenger.quote:
Brian heeft 300 cp onrechtvaardig in zijn bezit: 150 om Natasja uit te nodigen en 150 om Sandy uit te nodigen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub dat zeggen, don't shoot the messenger.
Huub heeft al contact gehad met het hokje, ze gaan het controleren.
Zal wel in het script staan, voor de nodige verhaallijnvariatie of zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat alle ogen nu gericht zijn op Brian ipv Dennix?![]()
Aha, thanx, het was wat verwarrend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Brian heeft 300 cp onrechtvaardig in zijn bezit: 150 om Natasja uit te nodigen en 150 om Sandy uit te nodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |