Welke 300 ???quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian is de Sjaak. Ze zijn er achter gekomen dat Brian zijn nichtje heeft uitgenodiigd ipv Sandy.
Ze willen dat hij die 150 ceepees terugdoet in de pot of Sandy uitnodigen.
Ze denken ook dat hij de 300 ceepees van Zdngmw heeft gejat.
Dat zou een hoop verklaren.
Hij heeft toch niks te verliezen zei hijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Maar Sandy is toch volledig anti-Dennis..... waarom werkt Dennis daar aan mee aan ????
Dennis werkt mee aan een dis voor Brianquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Maar Sandy is toch volledig anti-Dennis..... waarom werkt Dennis daar aan mee aan ????
Hij zei ik heb toch niets meer te verliezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
Wanneer zijn die gejat? Nadat ze eruit is gestemd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Brian is de Sjaak. Ze zijn er achter gekomen dat Brian zijn nichtje heeft uitgenodiigd ipv Sandy.
Ze willen dat hij die 150 ceepees terugdoet in de pot of Sandy uitnodigen.
Ze denken ook dat hij de 300 ceepees van Zdngmw heeft gejat.
Dat zou een hoop verklaren.
Ik hoorde Huub dat zeggen, don't shoot the messenger.quote:
Brian heeft 300 cp onrechtvaardig in zijn bezit: 150 om Natasja uit te nodigen en 150 om Sandy uit te nodigen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub dat zeggen, don't shoot the messenger.
Huub heeft al contact gehad met het hokje, ze gaan het controleren.
Zal wel in het script staan, voor de nodige verhaallijnvariatie of zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat alle ogen nu gericht zijn op Brian ipv Dennix?![]()
Aha, thanx, het was wat verwarrend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Brian heeft 300 cp onrechtvaardig in zijn bezit: 150 om Natasja uit te nodigen en 150 om Sandy uit te nodigen.
DGK rule number 1:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:21 schreef diedirk het volgende:
Dacht dat het allemaal zo'n slimme spelrs waren.
Ze hebben nu de mogelijkheid om iemand helemaal gek te krijgen en ook Nadia te oveertuigen van wegstemmen Dennis.
En wat doen ze ?
Ze gaan de focus weer naar Brian verleggen waarom?
Dennis moet gewoon compleet geisoleerd worden en overal buiten worden gehouden.
of ze moeten Dennis iets laten doen tegen Brian en hem daarna backfiren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef miesy het volgende:
een brian bash doet me meer goed dan een dennix bash.
had al veel eerder moeten gebeuren.
laat dennix dan maar even op zijn beurt wachten.
Brian is in de kapsalonquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
Heeft Brian al gereageerd op het cp-jatten verhaal? Of is hij elders?
is verrasing voor hemquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
Brian zit met Neerlands nieuwste nagelstyliste in de kapsalone. Huub wacht op een telefoontje van het hokje die nu de ceepees van Brian controleren, althans zijn uitgavepatroon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Sjloop die sjlisjende sjneak van een sjlang
pecies op alle fora vraagt men zich al tijden af waar brian z'n cp's vandaan haaltquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
DGK rule number 1:
Do not underestimate the power of the script.....
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Sjloop die sjlisjende sjneak van een sjlang
Als ze slim zijn zeggen ze dat het alleen om de ceepees voor Jaap gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:28 schreef Stupidisco het volgende:
benieuwd hoe ze Nadia gaan benaderen voor d'r stem....als ze zeggen dat het is om Brian te dissen zal ze d'r stem niet geven neem ik aan
Het is verboden om aan God en/of Allah te komen, moet ik je hand er afhakken ofzo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Nu nog harder hopen dat Huub Brian verslaat met de CD-verkoop, aangezien daar ook CP's aan verbonden zijn. En dat achter eindelijk eens een keer eerlijk is en Brian op het matje roept ivm zijn vermeende diefstal.
Ik heb al voorpret en Brian is zich van geen kwaad bewust. Eens kijken hoe hij zich hier uit gaat redden,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Nu nog harder hopen dat Huub Brian verslaat met de CD-verkoop, aangezien daar ook CP's aan verbonden zijn. En dat achter eindelijk eens een keer eerlijk is en Brian op het matje roept ivm zijn vermeende diefstal.
Tja daar had dennis aan moeten denken toen hij de kooi in ging.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Vindt je dat vals? Ik vind het vals dat Dennis zo behandeld wordt. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier op het forum die daar zo over denkt.
Ooit gehoord van: Wat gij niet wilt wat u geschied doe dat ook een ander niet??????????????
Heerlijk!! En de streams die doen het nu goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |