Dat is idd de verwarringquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring wel: Nadia noem je geen meisje, maar een tonka.
Jan Wolkers is overleden, hoor ik net. 81 Jaar, mooie leeftijfd, mooie man, mooi ouevre.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:36 schreef Scandalous het volgende:
Ik vond het vals dat Nadia meteen riep dat Jaap niet zou kunnen want die is te dik, toen dat uitje net werd bekendgemaakt.
En Dennis zit meteen relaxed populair te doen omdat hij nu niet onder vuur ligt
Toen Nix nog bij Jaap aangesloten was stond ie ook vooraan met beige/bashen dus nu moet hij ook niet piepen dat mietje...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Vindt je dat vals? Ik vind het vals dat Dennis zo behandeld wordt. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier op het forum die daar zo over denkt.
Ooit gehoord van: Wat gij niet wilt wat u geschied doe dat ook een ander niet??????????????
Ooit gehoord van: wie zonder zonden is, gooit de eerste steen? Dennis vond het maar wát leuk toen hij mee kon bashen. Nu is the shoe on the other foot. What goes around, comes around.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
Vindt je dat vals? Ik vind het vals dat Dennis zo behandeld wordt. Volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier op het forum die daar zo over denkt.
Ooit gehoord van: Wat gij niet wilt wat u geschied doe dat ook een ander niet??????????????
Daar heeft Dennis niet aan gedacht toen hij Lieke zo aan het bashen was. Jaap opstookte om haar jurkje uit te trekken. Ooit gehoord van: Je krijgt wat je toe komt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Klopt en daar hield Dennis zich ook zo aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Eens met beide posts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:00 schreef Nomrc2 het volgende:
vinde het jammer dat het schelden niet meer mag
5 maal penose hoer roepen tegen amanda en een gegarandeerde exit
Wie zaait zal oogsten, eigen schuld dikke bult en de rest van de uitdrukkingen die hier voorbij gekomen zijn + de voorbeelden van schatje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Het vervende is, hij zegt tig keer hetzelfde, maakt nooit een nieuw punt, loser.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:05 schreef Scandalous het volgende:
Dennis is zich zooo aan het inlikken bij Jaap
Jaaa ik zag het ook, jongen, echt, die Brian...dit en dat,zus en zo
Dennis heeft daar vast nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:49 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |