moet ze maar geen releatie met hem hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ís ook wat zij kut vindt volgens mij en waar die ruzies altijd over gaan. Ze voelt zich niet serieus genomen. Wat dat betreft vind ik het wel goed dat zij dat zelf ziet en dat ze het ook niet pikt, of het in ieder geval moeilijk vind om te pikken. Waar Dennis alles piktHuub mag wat dat betreft best 's op z'n nummer gezet worden.
Exact. Zij voelt zich niet serieus genomen en dat compenseert ze door overal bij voorop te staan en in alles de beste willen zijn. Maar juist door dat geforceerde gedrag (compensatiegedrag) wordt ze niet serieus genomen. In dat kringetje draait ze rond. Als ze dat niet weet te doorbreken zal ze hard op d'r bek gaan. Nu redt ze het nog omdat ze er nog in gelooft dat ze de anderen nog kan overtuigen dat ze wèl meetelt. Maar als dat begint af te brokkelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ís ook wat zij kut vindt volgens mij en waar die ruzies altijd over gaan. Ze voelt zich niet serieus genomen. Wat dat betreft vind ik het wel goed dat zij dat zelf ziet en dat ze het ook niet pikt, of het in ieder geval moeilijk vind om te pikken. Waar Dennis alles piktHuub mag wat dat betreft best 's op z'n nummer gezet worden.
Ooohhh, mmmmmm,, zegt hij steeds bij foto's, wie probeer je nou te overtuigen Dennis...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:35 schreef chufi het volgende:
A,N&N kijken in een glossy en Nix Woow en ze is Portugees, Naad loopt weg en volgens mij zei ze toen dat wordt lekker aftrekken vanavond Dennis ..
Geloof het niet. Ze hebben het zelf ook nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:38 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand die nummers van Brian en Huub al gehoord?
Dat is nog niet eens zo heel raar gedacht. Ik heb ooit eens een parenteel gezien waar in stond dat Jaap en CORA idd getruwd zijn. Eens kijken of dat nog kan vinden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef Py het volgende:
Theorietje:
Ik vind het maar raar hoor. Huub had dat toch ook al gedaan en toen zeiden ze toch dat Brian ze idd moest terugbetalen ? of was dat een bluf van Huub ? niet zo slim van hem in dat geval....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:43 schreef Dreamboy het volgende:
Brian heeft weer gebelt en ze zijn het bij het HOKJE nu aan het uit zoeken hoe het nou zit allemaal.
Die kop van d'r. "Verongelijkt" kreng, wal-ge-lijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik kots even mee![]()
![]()
![]()
Nadia vraagt ondertussen aan Dennis om een hoofdmasage.
"Als je dat niet voor me kan opbrengen, dan wil ik je nooit ,nooit meer zien en negeer ik je dood!"quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:44 schreef diedirk het volgende:
Ik dacht dat Dennis gisteren helemaal klaar was met Nadia?!
Wat een trieste kerel zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |