behoorlijk idd........ als ze zich zo loopt te irriteren, moet ze hem niet aan het lijntje houden en het uitmaken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:01 schreef Varen het volgende:
Lieke is behoorlijk kattig tegen Huub
Hij verkoopt geen auto s maar wel telefoons en ik denk dat dat beroep hem op het lijf is geschreven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:22 schreef Py het volgende:
Ja Huub. Net als dat jij uit je zelf niet meer drinkt.![]()
Af en toe kan ik zo slecht tegen dat hypocriete wat overbluft wordt met dat overtuigende toontje![]()
Hij zou een goede tweedehands auto verkoper zijn.
Kun je het als verslaafde nog volhouden tot 1 januari 2008?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:03 schreef Nomrc2 het volgende:
begin steeds moeier te worden van dat geneuzel over relasies.cp's, ect
de lol is er wel een beetje af voor mio
ik hoop (als oprecht verslaafde) dat dat kut programma snel stopt
Ik vind het zo opvallend dat veel Huubfans geen objectieve kijk meer hebben op wat er gebeurd. Als ze zich loopt te irriteren en hij wil haar niet kwijt, moet hij misschien wat aanpassen. Bijvoorbeeld haar niet afvallen als dat totaal niet nodig is in het bijzijn van de anderen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:03 schreef Desii het volgende:
[..]
behoorlijk idd........ als ze zich zo loopt te irriteren, moet ze hem niet aan het lijntje houden en het uitmaken.
zou leuk worden. Ik heb me in mijn huwelijk al heel vaak aan mijn man geirriteerd, maar heb hem toch maar niet elke keer de laan uit gestuurd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:03 schreef Desii het volgende:
[..]
behoorlijk idd........ als ze zich zo loopt te irriteren, moet ze hem niet aan het lijntje houden en het uitmaken.
Dat is ze al weken, ik irriteer me er kapot aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:01 schreef Varen het volgende:
Scherp!!quote:Wat is er eigenlijk met die contactpunten van Lieke gebeurd die toen gestolen waren, Lieke heeft toen van de Febo punten gehad, maar Amanda weigerde dat koffertje op te halen uit de tuin. Zou het koffertje er nog liggen met punten erin of zouden die ook in de sok van St Brian zitten??
Dan krijgen we zeker BB weer ????quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kun je het als verslaafde nog volhouden tot 1 januari 2008?![]()
Helemaal mee eens. Zij hoeft toch niet alles te pikken van Huub. Huub heeft het weer een beetje hoog in de bol gekregen na de laatste popupoll.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het zo opvallend dat veel Huubfans geen objectieve kijk meer hebben op wat er gebeurd. Als ze zich loopt te irriteren en hij wil haar niet kwijt, moet hij misschien wat aanpassen. Bijvoorbeeld haar niet afvallen als dat totaal niet nodig is in het bijzijn van de anderen.
Hij kan ook echt een lul zijn soms.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het zo opvallend dat veel Huubfans geen objectieve kijk meer hebben op wat er gebeurd. Als ze zich loopt te irriteren en hij wil haar niet kwijt, moet hij misschien wat aanpassen. Bijvoorbeeld haar niet afvallen als dat totaal niet nodig is in het bijzijn van de anderen.
Straks kan ze bij Jaap de klaagmuur weer de boel verdraaien en liegen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:01 schreef Varen het volgende:
En dennis antwoord met klopt, klopt, ik heb het niet laten zien, dat zowiezo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:12 schreef Varen het volgende:
Brian praat met Dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |