Ik moet nog eten, maar het wordt broodje shoarmaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:19 schreef Pavement het volgende:
@ TS straf godverdomme, HONGER !
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
Zo werkt het wel, ongeveer. Danny is dus weer eens op kruistocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
<graait broodje uit heidi's handen>quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, maar het wordt broodje shoarma![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
<graait broodje uit heidi's handen>
Hier met dat broodje! Je hebt nog een blik erwtensoep staan, neem dat maar.
das wel een lekker soepie...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
oi, ouwe punkerdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je zelf niet laten bezorgenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar je vraagt er zelf om met zo'n lekker-makende TT.
Niet gaan zitten miepen nou, op is nu eenmaal opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je zelf niet laten bezorgen![]()
edit: even eten, brb![]()
![]()
Ja...niet miepen hidi....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet gaan zitten miepen nou, op is nu eenmaal op![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat lees ik: hou jij niet van Coldplay. Dan mag je niet in mijn breikransje![]()
Ah, burgermannetje: kan maar 1 ding tegelijk mooi vinden. Me, I've got a multi-culti-many tastequote:
Nee darling, ik luister naar de streams...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
Jesus iedereen janis aan het luisteren.
Zijn ze allemaal dronken ofzo? Wat een gezwets.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee darling, ik luister naar de streams...
hamburger mannetje dan ! honger gvd,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, burgermannetje: kan maar 1 ding tegelijk mooi vinden. Me, I've got a multi-culti-many taste![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
Eeeh... geeen idee wat je er mee wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik is blond.I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee darling, ik luister naar de streams...
ik snapte m ook niet hoor,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeeh... geeen idee wat je er mee wil.
Ik is blond.
Pik ook een shoarma van Heidi.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
hamburger mannetje dan ! honger gvd,![]()
quote:
Maar goed dat ik ook niet weet waar jij het over hadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeeh... geeen idee wat je er mee wil.
Ik is blond.
nuh zwart met blauwquote:
En als ik lelijk doe?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga door, vinnik zo stoer en sexie...![]()
Nee, daar is niets aan te doen. Maar je hoeft geen medelijden te hebben hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij nog geile prei krolse poezen tips?![]()
mmmmmmm.....dan weet ik dat je echt van me houdtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
En als ik lelijk doe?
[ afbeelding ]
Opsluiten in de badkamer en oordopjes indoen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
Doe mij maar een Cornetto Classicquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Users die dat hele verhaal lezen verdienen een ijsje![]()
Verraad ik mezelf weer eensquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mmmmmmm.....dan weet ik dat je echt van me houdt![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mmmmmmm.....dan weet ik dat je echt van me houdt![]()
Ricardo, maar je moet een deurtje verder zin, in de COS, lieverd...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:45 schreef tequi3 het volgende:
Lol, wie is die butler.. met zijn HAIIIII en doegies?
Nee, het is mijn liefde voor jou... die is groter dan ik zelf benquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent zoooooooooooooooooooo doorzichtig...![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Werd tijd...dat gehang achter die pc de hele avond..![]()
![]()
De 16de zit ik in de Thalys naar Parijsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
17 tot 26 november ben ik in het land.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is mijn liefde voor jou... die is groter dan ik zelf ben
[ afbeelding ]
Dát noem ik plannen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
De 16de zit ik in de Thalys naar Parijs![]()
Ben de 20ste weer terug![]()
hoe hard gaat die Thalys?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
De 16de zit ik in de Thalys naar Parijs![]()
Ben de 20ste weer terug![]()
Wat zijn 'geile prei krolse poezen'?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
lesbeau's
heaumeauquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
lesbeau's
Heb jij iets tegen 2 vrouwen die van elkaar houdenquote:
Uh oh.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen 2 vrouwen die van elkaar houden![]()
OMG http://images.google.nl/images?svnum=10&um=1&hl=nl&q=lesbeau dat 9e plaatje (kudt heb zoekfilter aan staan)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste:
PICS!
Ik wel, hoezo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja hèquote:
*schrijft snel opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hè
Hoewel het al lang bekend was dat ik dat weekend naar Parijs zou gaan, is immers verjaardagscadeau voor die kutpuber en die is, zoals iedereen weet, tegelijk met deBuurvrouw jarig....![]()
Totdat een volwassen man van kindjes begint te houden.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:51 schreef tipsch het volgende:
Ik wel, hoezo?
Alleen met een rood kruisquote:
Puickende ava.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Krolse poezen die zo geil zijn als een prei![]()
Dan had je de verkeerde smilie. Je had deze moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
juist niet
Daarom, jij iets mee lobasterd vandaag, ik een beetje meer van Pavementquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee nozem! Er is nog meer plaats in de herberg. We are one big love machine tonight
[ afbeelding ]
Hmm. Dat werpt weer allerlei nieuwe vragen op, die ik maar niet zal stellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Krolse poezen die zo geil zijn als een prei![]()
Ik geef je groot gelijk hoor. Pave rocks!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarom, jij iets mee lobasterd vandaag, ik een beetje meer van Pavement![]()
Masturberen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:56 schreef tipsch het volgende:
Ik heb vanavond besloten een oude hobby te herpakken.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarom, jij iets mee lobasterd vandaag, ik een beetje meer van Pavement![]()
Streams kijken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:56 schreef tipsch het volgende:
Ik heb vanavond besloten een oude hobby te herpakken.
Balls of steel !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor. Pave rocks!
waz kebeurt ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
Wel de streams in de gaten houden luitjes...
Vooruit, ben ik de ontvanger vanavond. Regel jij dan deze keer wel de Murrays?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
, mij best maar ik ontvang niets vanavond, vorige week al te veel geslikt van je
bij deze met terug werkende krachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan had je de verkeerde smilie. Je had deze moeten hebben![]()
Krijg ik nog antwoord op me vraag of wat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
Vooruit, ben ik de ontvanger vanavond. Regel jij dan deze keer wel de Murrays?![]()
Heb nog wat vaseline liggen, mag je gelijk mn rug insmerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vooruit, ben ik de ontvanger vanavond. Regel jij dan deze keer wel de Murrays?![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
das wel hard...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
In NL heel langzaam
Maar tussen Brussel en Parijs 300 km per uur![]()
Yup.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op me vraag of wat?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:45 schreef tequi3 het volgende:
Lol, wie is die butler.. met zijn HAIIIII en doegies?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op me vraag of wat?
alweer, kenkerjantje eindelijk, zal wel fan van m moeten gaan worden danquote:
Pak ze!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor het eerst vandaag heb je gelijk![]()
Dat was geen serieus antwoord hoop ik?quote:
Nee, een prei past nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:55 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm. Dat werpt weer allerlei nieuwe vragen op, die ik maar niet zal stellen.![]()
*geeft ns een zak chips*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Pak ze!
mmmm, ik wel anders soms zo na 1nen potje bier, spliffmeister en janisquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat was geen serieus antwoord hoop ik?
Ik bedoel niemand kan echt zo simpel zijn.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
Wel de streams in de gaten houden luitjes...
Jij bent niet simpel, jij bent gewoon gek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:04 schreef Pavement het volgende:
mmmm, ik wel anders soms zo na 1nen potje bier, spliffmeister en janis![]()
ja dat jij Brian leuk vindt heb ik nooit begrepen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
alweer, kenkerjantje eindelijk, zal wel fan van m moeten gaan worden dan
*broodje shoarma eet*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:04 schreef Neo_Skorrem het volgende:
*popcorn pakt
daar zit een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent niet simpel, jij bent gewoon gek.![]()
Brian is kool den beste speler, waarom ? omdat gaat winnen vergeet niet het is een spel en speelt het gewoon goed, en die para buien zijn gewoon heerlijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja dat jij Brian leuk vindt heb ik nooit begrepen...
Nee hoor. Heb 't meeste van vanavond gemist. Lobasca schrijft er wel een en HiDiHo ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
Disana ff niet gezien zal zo de updates wel ffkes checkuh
Ik had t maar iets goedkoper dan de goedkoopste standaardprijs hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das wel hard...
zag wel, dat jij daar voor een prikkie heen kon...
hoezo manipulatorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eng ventje...praat ook hortend en stotend
Dat bedoel ik...ga ook maar eens romantisch Parijzen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had t maar iets goedkoper dan de goedkoopste standaardprijs hoor
Maar Parijs kan gewoon altijd voor ¤ 69,- retour, volgens mij kost het dus meer als je 3 dagen vanuit Amsterdam naar Maastricht wilt dan wanneer je naar Parijs wilt....
Echt niet, geen tijd voor....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb 't meeste van vanavond gemist. Lobasca schrijft er wel een en HiDiHo ook![]()
Maar tipsch laat zich mooi niet meer zien. Die had natuurlijk door dat ie iets stoms heeft gezegd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
*crunch, crunch
stoute damequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb 't meeste van vanavond gemist. Lobasca schrijft er wel een en HiDiHo ook![]()
Ook niet voor mij? Dan moet ik helemaal tot woensdag ofzo wachtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
Echt niet, geen tijd voor....
hij ligt voorover gebukt op mn bureau, ik pomp m wel ff volquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar tipsch laat zich mooi niet meer zien. Die had natuurlijk door dat ie iets stoms heeft gezegd.![]()
iddquote:
Ik was even m'n licentie DGK aan het verlengen. Wat is nu eigenlijk je probleem?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar tipsch laat zich mooi niet meer zien. Die had natuurlijk door dat ie iets stoms heeft gezegd.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij ligt voorover gebukt op mn bureau, ik pomp m wel ff vol
Waaaaaaiiiit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
doe maar geen picsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry, ik zal rustig zijnquote:
Ik ben netjes opgevoed,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang er nog 'dame' bij staat zal het wel meevallen [ afbeelding ]
Ik moet m'n woorden ff terugnemen... het is net iets goedkoper om van Amsterdam naar Maastricht te gaan (¤ 27,= voor een enkele reis) en de trein doet er ook iets minder lang over (2½ uur reistijd)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...ga ook maar eens romantisch Parijzen...![]()
Wat denk je dat mijn probleem is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
Ik was even m'n licentie DGK aan het verlengen. Wat is nu eigenlijk je probleem?
Je verdiende het, begreep ik...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verdomme, ja.Zo doe ik dat toch ook nooit bij jou, eh? krapanus.
![]()
En per kilometerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: De Thalys is per uur beduidend goedkoper dan de NS![]()
ik zie het je bent nog maagdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verdomme, ja.Zo doe ik dat toch ook nooit bij jou, eh? krapanus.
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik was even m'n licentie DGK aan het verlengen. Wat is nu eigenlijk je probleem?
Neen. Ik ga weer draaitafeltjes kopen. Heb heel mooie gezien voor weinig geld. Dan ga ik lekker hele zaterdagen snuffelen in de platenbakken van de platenboer. Heeeeerlijk.quote:
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik sla hooguit het volgende broodje shoarma uit je lieftallige mond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
als ik zo wordt, wil je me ajb dan meteen op me bek slaan, dank u
kom op veulen hij maakt gewoon een grap.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn probleem is?
Ik heb er een beetje tabak van dat mensen zoals jij met zo'n kleine geest denken dat ze opmerkingen moeten maken over dingen waar ze totaal geen verstand van hebben.
En je er dan nog met een opmerking van af maken als "wat een zonde. Sorry, dat vind ik gewoon walgelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, reken het ff uit voor mequote:
Oh, da's best leuk ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Ik ga weer draaitafeltjes kopen. Heb heel mooie gezien voor weinig geld. Dan ga ik lekker hele zaterdagen snuffelen in de platenbakken van de platenboer. Heeeeerlijk.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Ik ga weer draaitafeltjes kopen. Heb heel mooie gezien voor weinig geld. Dan ga ik lekker hele zaterdagen snuffelen in de platenbakken van de platenboer. Heeeeerlijk.![]()
Dat is de vraag nog maar... 1950 lijkt soms heel dichtbij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom op veulen hij maakt gewoon een grap.
KAP NU hen GVD honger hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik sla hooguit het volgende broodje shoarma uit je lieftallige mond.
oh pulease. "'sgewoon zonde" er zitten minder heteroseksuele vrouwenvisjes in de vijver om te vangen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn probleem is?
Ik heb er een beetje tabak van dat mensen zoals jij met zo'n kleine geest denken dat ze opmerkingen moeten maken over dingen waar ze totaal geen verstand van hebben.
En je er dan nog met een opmerking van af maken als "wat een zonde. Sorry, dat vind ik gewoon walgelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik zo wordt als dennixquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik sla hooguit het volgende broodje shoarma uit je lieftallige mond.
Gezien zijn gebrek aan toelichting kan ik er maar beter vanuit gaan dat ie het meent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
kom op veulen hij maakt gewoon een grap.
Oh kut, dat wordt een ban...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
Leandra, er staat een auto en een flat in brand in slotervaart. Je had gelijk
Hoewel ze niet bevestigen of die brand in de flat er wat mee te maken heeft. Die auto in iedergeval wel.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar... 1950 lijkt soms heel dichtbij.
Ja heel erg zonde. Maar vind je het erg, met een vrouw ben je beter af dan met een vent zoals jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:23 schreef tipsch het volgende:
oh pulease. "'sgewoon zonde" er zitten minder heteroseksuele vrouwenvisjes in de vijver om te vangen.
De Me doet dadelijk een invalquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Oh kut, dat wordt een ban...
Heeft de politie al met FOK! gebeld om te melden dat ik een gevaarlijke terrorist ben?
Dat klopt... sommige dingen zijn van voor jouw tijdquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Heidi zijn... doe ik ook.
Wat ben je toch een lieverd. Je humor ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja heel erg zonde. Maar vind je het erg, met een vrouw ben je beter af dan met een vent zoals jij![]()
Het is erg jaren '50 (of amerikaans) om zulke opmerkingen te maken. Hij is gewoon tegen gay zijn.quote:
Ik wil wel een tipsch hoor. Kan hij plaatjes voor me mixen en onderwijl drankjes inschenken, en eens kijken wat er van mijn opgeslagen spullen weg kan...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja heel erg zonde. Maar vind je het erg, met een vrouw ben je beter af dan met een vent zoals jij![]()
Had je het maar niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
Ah jezus, moet dat nou?? Wat moeten de buren wel niet denken?!![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klopt... sommige dingen zijn van voor jouw tijd
En van voor die van vrijwel iedereen die hier nu post, soms is 1950 gelukkig heel ver weg![]()
Als jij zo wordt als Dennis, komen we je ophalen voor een hersenspoelingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik zo wordt als dennix![]()
En van me broodje blijf je af![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil wel een tipsch hoor. Kan hij plaatjes voor me mixen en onderwijl drankjes inschenken, en eens kijken wat er van mijn opgeslagen spullen weg kan...
Ja, ik zie zo'n tipsch wel zitten![]()
mmmmmmmmmmm Werkzaamheden drooglegging Oostelijk Flevoland begonnen zegt wikipedia maar ik denk dat het hier niet over gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klopt... sommige dingen zijn van voor jouw tijd
En van voor die van vrijwel iedereen die hier nu post, soms is 1950 gelukkig heel ver weg![]()
Ja maar... het was een grapje, om ehm.... "te bewerkstelligen" dat die opmerkingen van IWN in het juiste licht gezien zouden wordenquote:
Die heb ik dan waarschijnlijk al gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij zo wordt als Dennis, komen we je ophalen voor een hersenspoeling![]()
Lekker broodje, dank je wel
Ja vast. Maar mensen als jij zou ik het liefst ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef tipsch het volgende:
Wat ben je toch een lieverd. Je humor ook."baby you got it going on"
Dan zegt je gevoel het beter dan wiki... maar het is geen vast jaartal of vaste datum, het ging me meer om de instelling, dus de uitleg van Veulen was heel aardigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmm Werkzaamheden drooglegging Oostelijk Flevoland begonnen zegt wikipedia maar ik denk dat het hier niet over gaat.
mn gevoel zegt iets over vrouwen recht ozow ? (ff serieus)
Thanksquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet m'n woorden ff terugnemen... het is net iets goedkoper om van Amsterdam naar Maastricht te gaan (¤ 27,= voor een enkele reis) en de trein doet er ook iets minder lang over (2½ uur reistijd)
Met andere woorden: een enkeltje Maastricht is vanuit Amsterdam ¤ 7,50 goedkoper en de reistijd is 1½ uur minder dan naar Parijs![]()
Ergo: De Thalys is per uur beduidend goedkoper dan de NS![]()
Hij tegen gelijke liefde. Tegen lesbo's (en ws ook tegen homo) zijn. Hij is gewoon een bekrompen irritant figuur uit een tijd dat het brood nog minder dan een dubbeltje kosten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Pavement het volgende:
mmmmmmmmmmm Werkzaamheden drooglegging Oostelijk Flevoland begonnen zegt wikipedia maar ik denk dat het hier niet over gaat.
mn gevoel zegt iets over vrouwen recht ozow ? (ff serieus)
Ik snap je niet, hoor. Wat vind je geen zonde?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja vast. Maar mensen als jij zou ik het liefst ...
Voor jou informatie, ik heb in me leven net zo veel vrouwen als mannen gezoend.
Ik ben niet zo simpel van geest als jij. Vind het geen zonde.
Verdorie, da's zeker de zesde keer al dat IE bevriest op Fok pagina's.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heb ik dan waarschijnlijk al gehad![]()
TR![]()
Misschien zou u Veulen even een vleugje humorspray willen toedienen o machtige Gert.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef Gert het volgende:
Gezellig hier. Zeker bijna weekend? Dat laatste dagje doen we er wel op halve kracht bij toch?.
Op m'n sloffequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef Gert het volgende:
Gezellig hier. Zeker bijna weekend? Dat laatste dagje doen we er wel op halve kracht bij toch?.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Verdorie, da's zeker de zesde keer al dat IE bevriest op Fok pagina's.
Maar goed, zo'n hersenspoeling merk je niet, die gaat heel subtiel via bits en snits en frits via het toetsenbord van de herprogrammeur via jouw toetsenbord en je vingertjes naar jouw brein. Wil je denken dat je een konijntje bent? Ik regel het zo hoor![]()
IK zoen vrouwen, ik ben bi. Ego ik vind het geen zonde als een vrouw lesbisch is, heb met meer dan 1 lesbi heerlijke contacten (shut op ns).quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
Ik snap je niet, hoor. Wat vind je geen zonde?heb je je bril wel op eigenlijk?
![]()
Even voor de simpelen van geest dan maar. Ik had het in mijn eerdere post over "zonde" als in "jammer". Lesbo's en homo's zijn op z'n minst zeer egoïstisch bezig, vanuit mijn perspectief gezien dan he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
IK zoen vrouwen, ik ben wat bi. Ego ik vind het geen zonde als een vrouw lesbisch is, heb met meer dan 1 lesbi heerlijke contacten (shut op ns).
Behalve een vergrootglas om je hersens te zoeken heb je er zeker ook 1 nodig voor de teksten hier?
Veulen, lighten upquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
IK zoen vrouwen, ik ben bi. Ego ik vind het geen zonde als een vrouw lesbisch is, heb met meer dan 1 lesbi heerlijke contacten (shut op ns).
Behalve een vergrootglas om je hersens te zoeken heb je er zeker ook 1 nodig voor de teksten hier?
Dat zei ik net ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even voor de simpelen van geest dan maar. Ik had het in mijn eerdere post over "zonde" als in "jammer". Lesbo's en homo's zijn op z'n minst zeer egoïstisch bezig, vanuit mijn perspectief gezien dan he.![]()
YO relax (dejavu) hij maakte een grap voel je toch niet zo aangevallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
IK zoen vrouwen, ik ben bi. Ego ik vind het geen zonde als een vrouw lesbisch is, heb met meer dan 1 lesbi heerlijke contacten (shut op ns).
Misschien moeten Ian en Veulen even samen een drankje drinkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
YO relax (dejavu) hij maakte een grap voel je toch niet zo aangevallen.
Een speciaal drankje:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten Ian tipsch en Veulen even samen een drankje drinken![]()
En jij denkt dat ik dat niet door had? En jij hebt ook niet door hoevaak dat ik die semi-grappige opmerking hoor. En jij hebt geloof ik ook niet door hoe erg vaak mensen dat menen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
Even voor de simpelen van geest dan maar. Ik had het in mijn eerdere post over "zonde" als in "jammer". Lesbo's en homo's zijn op z'n minst zeer egoïstisch bezig, vanuit mijn perspectief gezien dan he.![]()
This better be good.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Een speciaal drankje:
http://www.youtube.com/watch?v=aKSy5I3zsAA
oi lurker it wasnt me, kom ie mn ijsje brengenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waarom ben ik al ruim een kwartier weg en gaat het nogsteeds over mij?![]()
Waarom nou weer met Ian?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien moeten Ian en Veulen even samen een drankje drinken![]()
Omdat jij ook wat aandacht nodig hebtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waarom ben ik al ruim een kwartier weg en gaat het nogsteeds over mij?![]()
Die moest ook even relaxt doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom nou weer met Ian?
Ik wil trouwens wel een colaatje... Waar is de ober?
Je bent inmiddels wel zo vervelend dat ik je liever in het ongewis laat of ik nou serieus was of niet. Tis nu helemaal aan jezelf, guppievisje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat niet door had? En jij hebt ook niet door hoevaak dat ik die semi-grappige opmerking hoor. En jij hebt geloof ik ook niet door hoe erg vaak mensen dat menen.
Jij hebt zeker niet door hoe kwetsend die opmerkingen zijn. Oh en ik geloof er niks van dat dat een grapje van je is. Neeh je bent gewoon een neanderthaler.
Waarom niet met mij, godverdomme.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom nou weer met Ian?
Ik wil trouwens wel een colaatje... Waar is de ober?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Waarom niet met mij, godverdomme.
Dank uquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat jij ook wat aandacht nodig hebt![]()
Het is mij al lang duidelijk dat je het meent. Serieus mensen als jij zijn de zuurstof op deze aarde niet waard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
Je bent inmiddels wel zo vervelend dat ik je liever in het ongewis laat of ik nou serieus was of niet. Tis nu helemaal aan jezelf, guppievisje.![]()
Op de meetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij zit zo fokking ver wegquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
En dát is dan weer bijna banwaardig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is mij al lang duidelijk dat je het meent. Serieus mensen als jij zijn de zuurstof op deze aarde niet waard.
*proost*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
Die moest ook even relaxt doen![]()
[ afbeelding ]
ajb![]()
wil iemand anders nog iets te drinken![]()
(staat op de bar)
Is ie wel light?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die moest ook even relaxt doen![]()
[ afbeelding ]
ajb![]()
wil iemand anders nog iets te drinken![]()
(staat op de bar)
GEINTJEquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik kan wel heel vrouwelijk tongen.
Bijna is nooit helemaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
En dát is dan weer bijna banwaardig.
Koest Veulerst.
Blame it on weirde humor.
Sommige menschen vonden die opmerking leuk
Sommige niet.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen meen ik.
Welterusten kerel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef Pavement het volgende:
yo pleit m mensen slaaplekker,
http://www.youtube.com/watch?v=Rqs88oCYznI slaap lekker !
![]()
Ik ben ook zo weg... Je zult wel lekker slapen na je samenzijn met tipschquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef Pavement het volgende:
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bijna is nooit helemaal.
Mare sommige zijn gewoon heel erg ziek.
Het punt met zulke opmerkingen is dat je het niet niet persoonlijk kan laten zijn.
Laat gaat, sommige mensen leven nou eenmaal in 1950... het is niet andersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bijna is nooit helemaal.
Mare sommige zijn gewoon heel erg ziek.
Het punt met zulke opmerkingen is dat je het niet niet persoonlijk kan laten zijn.
Slaap lekker pavequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef Pavement het volgende:
![]()
Gaan ze nu samen slapen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weg... Je zult wel lekker slapen na je samenzijn met tipsch![]()
![]()
Jij was toch een vrouw?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik kan wel heel vrouwelijk tongen.
Die vrouw had jou dan evengoed niet gemoeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:53 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hoezo?
Als ik op vrouwen val en Tipsch ook.
Dan is het voor mij kut als Tipsch een lekker wijf weet te regelen.
Want dat is 1 lekker wijf minder voor mij om uit te kiezen.
Dat jij nou toevallig zélf van het vrouwelijk geslacht bent veranderd er niet veel aan dat als jij een lekker wijf vangt ik daar dus geen kans meer op maak.
Neuh, ik ben niet bang voor je hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Iedereen tieft 'm als ik me weer meld.![]()
Bijna niemand wil mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die vrouw had jou dan evengoed niet gemoeten.
En hiermee ga jij slapen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef Pavement het volgende:
![]()
Welterusten, was weer even (al was het heel kort) gezellig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weg... Je zult wel lekker slapen na je samenzijn met tipsch![]()
![]()
Moet ik hier dan maar weer de letters invullenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Bijna niemand wil mij.
Wat heeft dát ermee te maken?
Stel persoon A geilt op beroemdheid B.
Persoon A leest dat beroemdheid B gaat trouwen met beroemdheid D (fucking with the mind)
A vindt dat kut terwijl hij sowieso geen enkele kans had.
A = Gertquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik hier dan maar weer de letters invullen![]()
Okee, ik bedacht net dat ik honger had en ook nog wel even wacht tot de miljonairs naar bed moeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welterusten, was weer even (al was het heel kort) gezellig.![]()
Godverdomme.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik bedacht net dat ik honger had en ook nog wel even wacht tot de miljonairs naar bed moeten.
Pizza!!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, nu kunnen we tongen![]()
Wat een logica.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Bijna niemand wil mij.
Wat heeft dát ermee te maken?
Stel persoon A geilt op beroemdheid B.
Persoon A leest dat beroemdheid B gaat trouwen met beroemdheid D (fucking with the mind)
A vindt dat kut terwijl hij sowieso geen enkele kans had.
Maar de achterliggende gedachte kan toch een poging tot humor zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een logica.
Maar ga je dan bij voorbaat al roepen dat het zonde is zonder daarbij een specifiek persoon aan te duiden? Dan generaliseer je gewoon. En het totaal maakt dan weer dat je bijna discrimineert.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, nu kunnen we tongen![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
A = Gert
B = KleinZusje
D = Jappie
Lekker hoor. mmm mmm. Ik heb net een lekker shoarma+turksbrood verorberd. Ook niet verkeerd ehquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik bedacht net dat ik honger had en ook nog wel even wacht tot de miljonairs naar bed moeten.
Pizza!!
koek koekquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een logica.
Maar ga je dan bij voorbaat al roepen dat het zonde is zonder daarbij een specifiek persoon aan te duiden? Dan generaliseer je gewoon. En het totaal maakt dan weer dat je bijna discrimineert.
Nee liefje. Je kan niet een potentieel discriminerende opmerking gebruiken als grapje. Dat is a geen fatsoen en b gewoon stomzinnig en c rel waardig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Maar de achterliggende gedachte kan toch een poging tot humor zijn?
Dat is idd wel heel lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lekker hoor. mmm mmm. Ik heb net een lekker shoarma+turksbrood verorberd. Ook niet verkeerd ehColaatje Light van HiDiHO. yum.
![]()
Eeh... Hoe breng ik dit eens netjes...quote:
Ja, maar jij moet wel om dat afgetrainde lichaam te behoudenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb salade gegeten...
Je bent me toch iets te simpel. Ik ben niet meer verliefd op je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee liefje. Je kan niet een potentieel discriminerende opmerking gebruiken als grapje. Dat is a geen fatsoen en b gewoon stomzinnig en c rel waardig.
En dat hoef ik niet eens zelf te typen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar jij moet wel om dat afgetrainde lichaam te behouden![]()
Gast alsof ik iemand uit de jaren '50 zou willen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
Je bent me toch iets te simpel. Ik ben niet meer verliefd op je.![]()
Hoe blijf jij zo slank?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Smak smak schromp schromp zei je wat? smak schromp.
Wat voor 'n pizza is 't?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Smak smak schromp schromp zei je wat? smak schromp.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
A = Gert
B = KleinZusje
D = Jappie
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat hoef ik niet eens zelf te typen...![]()
![]()
Oh ja, gast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gast alsof ik iemand uit de jaren '50 zou willen.![]()
![]()
Ik ga erop vooruitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeh... Hoe breng ik dit eens netjes...
Zie je die dweil daar in de hoek? Die deed me veel aan jou denken.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ en Jappie gaan trouwen??
![]()
![]()
![]()
Arme Gert... zal ik m maar ff gaan troosten dan?!![]()
![]()
He's all yours.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ en Jappie gaan trouwen??
![]()
![]()
![]()
Arme Gert... zal ik m maar ff gaan troosten dan?!![]()
![]()
Ach, ik draai wel bijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je klokkenspel loopt 6 minuten achter![]()
champignons lust ik niet....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Weetikveel. Heel veel champignons in elk geval. Oh wat is dat lékker!
Helemaal geen visjes?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Weetikveel. Heel veel champignons in elk geval. Oh wat is dat lékker!
Serieus, straks ga je nog beweren dat het enige recht van ene vrouw het aanrecht is. Dat ze geen auto zouden mogen rijden en dat ze zelf hun kleding maar moeten maken.quote:
Uit nieuwsgierigheid: Zou je wel een pizza met champignons kopen om ze er vervolgens af te halen?quote:
Veel oefenen, vrouwen zat hier. Kom maar bij me terug als je toe bent aan je examen.quote:
En dat hoef ik niet eens zelf te typen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Serieus, straks ga je nog beweren dat het enige recht van ene vrouw het aanrecht is. Dat ze geen auto zouden mogen rijden en dat ze zelf hun kleding maar moeten maken.![]()
neequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: Zou je wel een pizza met champignons kopen om ze er vervolgens af te halen?
Ga je nog veel langer door met je tirade?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Serieus, straks ga je nog beweren dat het enige recht van ene vrouw het aanrecht is. Dat ze geen auto zouden mogen rijden en dat ze zelf hun kleding maar moeten maken.![]()
Je ziet vooroordelen en discriminatie in een klein grapje, maar je kunt er zelf ook wat van hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, sommige dingen had je gewoon in de COS kunnen lezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik hoef het niet eens zelf te zeggen![]()
![]()
Nou?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet ik er even een hijs aan geven?
Wie heeft het er over dat ik er ooit mee stop?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
Ga je nog veel langer door met je tirade?
COS? Bij dat pauper folk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, sommige dingen had je gewoon in de COS kunnen lezen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |