Ah, reken het ff uit voor mequote:
Oh, da's best leuk ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Ik ga weer draaitafeltjes kopen. Heb heel mooie gezien voor weinig geld. Dan ga ik lekker hele zaterdagen snuffelen in de platenbakken van de platenboer. Heeeeerlijk.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Ik ga weer draaitafeltjes kopen. Heb heel mooie gezien voor weinig geld. Dan ga ik lekker hele zaterdagen snuffelen in de platenbakken van de platenboer. Heeeeerlijk.![]()
Dat is de vraag nog maar... 1950 lijkt soms heel dichtbij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom op veulen hij maakt gewoon een grap.
KAP NU hen GVD honger hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik sla hooguit het volgende broodje shoarma uit je lieftallige mond.
oh pulease. "'sgewoon zonde" er zitten minder heteroseksuele vrouwenvisjes in de vijver om te vangen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn probleem is?
Ik heb er een beetje tabak van dat mensen zoals jij met zo'n kleine geest denken dat ze opmerkingen moeten maken over dingen waar ze totaal geen verstand van hebben.
En je er dan nog met een opmerking van af maken als "wat een zonde. Sorry, dat vind ik gewoon walgelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik zo wordt als dennixquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik sla hooguit het volgende broodje shoarma uit je lieftallige mond.
Gezien zijn gebrek aan toelichting kan ik er maar beter vanuit gaan dat ie het meent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
kom op veulen hij maakt gewoon een grap.
Oh kut, dat wordt een ban...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
Leandra, er staat een auto en een flat in brand in slotervaart. Je had gelijk
Hoewel ze niet bevestigen of die brand in de flat er wat mee te maken heeft. Die auto in iedergeval wel.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar... 1950 lijkt soms heel dichtbij.
Ja heel erg zonde. Maar vind je het erg, met een vrouw ben je beter af dan met een vent zoals jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:23 schreef tipsch het volgende:
oh pulease. "'sgewoon zonde" er zitten minder heteroseksuele vrouwenvisjes in de vijver om te vangen.
De Me doet dadelijk een invalquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Oh kut, dat wordt een ban...
Heeft de politie al met FOK! gebeld om te melden dat ik een gevaarlijke terrorist ben?
Dat klopt... sommige dingen zijn van voor jouw tijdquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Heidi zijn... doe ik ook.
Wat ben je toch een lieverd. Je humor ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja heel erg zonde. Maar vind je het erg, met een vrouw ben je beter af dan met een vent zoals jij![]()
Het is erg jaren '50 (of amerikaans) om zulke opmerkingen te maken. Hij is gewoon tegen gay zijn.quote:
Ik wil wel een tipsch hoor. Kan hij plaatjes voor me mixen en onderwijl drankjes inschenken, en eens kijken wat er van mijn opgeslagen spullen weg kan...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja heel erg zonde. Maar vind je het erg, met een vrouw ben je beter af dan met een vent zoals jij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |