Ik was even m'n licentie DGK aan het verlengen. Wat is nu eigenlijk je probleem?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar tipsch laat zich mooi niet meer zien. Die had natuurlijk door dat ie iets stoms heeft gezegd.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij ligt voorover gebukt op mn bureau, ik pomp m wel ff vol
Waaaaaaiiiit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
doe maar geen picsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry, ik zal rustig zijnquote:
Ik ben netjes opgevoed,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang er nog 'dame' bij staat zal het wel meevallen [ afbeelding ]
Ik moet m'n woorden ff terugnemen... het is net iets goedkoper om van Amsterdam naar Maastricht te gaan (¤ 27,= voor een enkele reis) en de trein doet er ook iets minder lang over (2½ uur reistijd)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...ga ook maar eens romantisch Parijzen...![]()
Wat denk je dat mijn probleem is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
Ik was even m'n licentie DGK aan het verlengen. Wat is nu eigenlijk je probleem?
Je verdiende het, begreep ik...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verdomme, ja.Zo doe ik dat toch ook nooit bij jou, eh? krapanus.
![]()
En per kilometerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: De Thalys is per uur beduidend goedkoper dan de NS![]()
ik zie het je bent nog maagdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Verdomme, ja.Zo doe ik dat toch ook nooit bij jou, eh? krapanus.
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik was even m'n licentie DGK aan het verlengen. Wat is nu eigenlijk je probleem?
Neen. Ik ga weer draaitafeltjes kopen. Heb heel mooie gezien voor weinig geld. Dan ga ik lekker hele zaterdagen snuffelen in de platenbakken van de platenboer. Heeeeerlijk.quote:
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik sla hooguit het volgende broodje shoarma uit je lieftallige mond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
als ik zo wordt, wil je me ajb dan meteen op me bek slaan, dank u
kom op veulen hij maakt gewoon een grap.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn probleem is?
Ik heb er een beetje tabak van dat mensen zoals jij met zo'n kleine geest denken dat ze opmerkingen moeten maken over dingen waar ze totaal geen verstand van hebben.
En je er dan nog met een opmerking van af maken als "wat een zonde. Sorry, dat vind ik gewoon walgelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |