daar zit een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent niet simpel, jij bent gewoon gek.![]()
Brian is kool den beste speler, waarom ? omdat gaat winnen vergeet niet het is een spel en speelt het gewoon goed, en die para buien zijn gewoon heerlijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja dat jij Brian leuk vindt heb ik nooit begrepen...
Nee hoor. Heb 't meeste van vanavond gemist. Lobasca schrijft er wel een en HiDiHo ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:06 schreef Pavement het volgende:
Disana ff niet gezien zal zo de updates wel ffkes checkuh
Ik had t maar iets goedkoper dan de goedkoopste standaardprijs hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das wel hard...
zag wel, dat jij daar voor een prikkie heen kon...
hoezo manipulatorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eng ventje...praat ook hortend en stotend
Dat bedoel ik...ga ook maar eens romantisch Parijzen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had t maar iets goedkoper dan de goedkoopste standaardprijs hoor
Maar Parijs kan gewoon altijd voor ¤ 69,- retour, volgens mij kost het dus meer als je 3 dagen vanuit Amsterdam naar Maastricht wilt dan wanneer je naar Parijs wilt....
Echt niet, geen tijd voor....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb 't meeste van vanavond gemist. Lobasca schrijft er wel een en HiDiHo ook![]()
Maar tipsch laat zich mooi niet meer zien. Die had natuurlijk door dat ie iets stoms heeft gezegd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
*crunch, crunch
stoute damequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb 't meeste van vanavond gemist. Lobasca schrijft er wel een en HiDiHo ook![]()
Ook niet voor mij? Dan moet ik helemaal tot woensdag ofzo wachtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
Echt niet, geen tijd voor....
hij ligt voorover gebukt op mn bureau, ik pomp m wel ff volquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar tipsch laat zich mooi niet meer zien. Die had natuurlijk door dat ie iets stoms heeft gezegd.![]()
iddquote:
Ik was even m'n licentie DGK aan het verlengen. Wat is nu eigenlijk je probleem?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar tipsch laat zich mooi niet meer zien. Die had natuurlijk door dat ie iets stoms heeft gezegd.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij ligt voorover gebukt op mn bureau, ik pomp m wel ff vol
Waaaaaaiiiit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
doe maar geen picsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry, ik zal rustig zijnquote:
Ik ben netjes opgevoed,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang er nog 'dame' bij staat zal het wel meevallen [ afbeelding ]
Ik moet m'n woorden ff terugnemen... het is net iets goedkoper om van Amsterdam naar Maastricht te gaan (¤ 27,= voor een enkele reis) en de trein doet er ook iets minder lang over (2½ uur reistijd)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...ga ook maar eens romantisch Parijzen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |