quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, nu kunnen we tongen![]()
Wat een logica.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Bijna niemand wil mij.
Wat heeft dát ermee te maken?
Stel persoon A geilt op beroemdheid B.
Persoon A leest dat beroemdheid B gaat trouwen met beroemdheid D (fucking with the mind)
A vindt dat kut terwijl hij sowieso geen enkele kans had.
Maar de achterliggende gedachte kan toch een poging tot humor zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een logica.
Maar ga je dan bij voorbaat al roepen dat het zonde is zonder daarbij een specifiek persoon aan te duiden? Dan generaliseer je gewoon. En het totaal maakt dan weer dat je bijna discrimineert.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, nu kunnen we tongen![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
A = Gert
B = KleinZusje
D = Jappie
Lekker hoor. mmm mmm. Ik heb net een lekker shoarma+turksbrood verorberd. Ook niet verkeerd ehquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik bedacht net dat ik honger had en ook nog wel even wacht tot de miljonairs naar bed moeten.
Pizza!!
koek koekquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een logica.
Maar ga je dan bij voorbaat al roepen dat het zonde is zonder daarbij een specifiek persoon aan te duiden? Dan generaliseer je gewoon. En het totaal maakt dan weer dat je bijna discrimineert.
Nee liefje. Je kan niet een potentieel discriminerende opmerking gebruiken als grapje. Dat is a geen fatsoen en b gewoon stomzinnig en c rel waardig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Maar de achterliggende gedachte kan toch een poging tot humor zijn?
Dat is idd wel heel lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lekker hoor. mmm mmm. Ik heb net een lekker shoarma+turksbrood verorberd. Ook niet verkeerd ehColaatje Light van HiDiHO. yum.
![]()
Eeh... Hoe breng ik dit eens netjes...quote:
Ja, maar jij moet wel om dat afgetrainde lichaam te behoudenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb salade gegeten...
Je bent me toch iets te simpel. Ik ben niet meer verliefd op je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee liefje. Je kan niet een potentieel discriminerende opmerking gebruiken als grapje. Dat is a geen fatsoen en b gewoon stomzinnig en c rel waardig.
En dat hoef ik niet eens zelf te typen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar jij moet wel om dat afgetrainde lichaam te behouden![]()
Gast alsof ik iemand uit de jaren '50 zou willen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
Je bent me toch iets te simpel. Ik ben niet meer verliefd op je.![]()
Hoe blijf jij zo slank?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Smak smak schromp schromp zei je wat? smak schromp.
Wat voor 'n pizza is 't?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Smak smak schromp schromp zei je wat? smak schromp.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
A = Gert
B = KleinZusje
D = Jappie
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat hoef ik niet eens zelf te typen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |