Neuh, ik ben niet bang voor je hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Iedereen tieft 'm als ik me weer meld.![]()
Bijna niemand wil mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die vrouw had jou dan evengoed niet gemoeten.
En hiermee ga jij slapen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:52 schreef Pavement het volgende:
yo pleit m mensen slaaplekker,
http://www.youtube.com/watch?v=Rqs88oCYznI slaap lekker !
![]()
Welterusten, was weer even (al was het heel kort) gezellig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weg... Je zult wel lekker slapen na je samenzijn met tipsch![]()
![]()
Moet ik hier dan maar weer de letters invullenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Bijna niemand wil mij.
Wat heeft dát ermee te maken?
Stel persoon A geilt op beroemdheid B.
Persoon A leest dat beroemdheid B gaat trouwen met beroemdheid D (fucking with the mind)
A vindt dat kut terwijl hij sowieso geen enkele kans had.
A = Gertquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik hier dan maar weer de letters invullen![]()
Okee, ik bedacht net dat ik honger had en ook nog wel even wacht tot de miljonairs naar bed moeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welterusten, was weer even (al was het heel kort) gezellig.![]()
Godverdomme.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik bedacht net dat ik honger had en ook nog wel even wacht tot de miljonairs naar bed moeten.
Pizza!!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, nu kunnen we tongen![]()
Wat een logica.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Bijna niemand wil mij.
Wat heeft dát ermee te maken?
Stel persoon A geilt op beroemdheid B.
Persoon A leest dat beroemdheid B gaat trouwen met beroemdheid D (fucking with the mind)
A vindt dat kut terwijl hij sowieso geen enkele kans had.
Maar de achterliggende gedachte kan toch een poging tot humor zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een logica.
Maar ga je dan bij voorbaat al roepen dat het zonde is zonder daarbij een specifiek persoon aan te duiden? Dan generaliseer je gewoon. En het totaal maakt dan weer dat je bijna discrimineert.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, nu kunnen we tongen![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
A = Gert
B = KleinZusje
D = Jappie
Lekker hoor. mmm mmm. Ik heb net een lekker shoarma+turksbrood verorberd. Ook niet verkeerd ehquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik bedacht net dat ik honger had en ook nog wel even wacht tot de miljonairs naar bed moeten.
Pizza!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |