Oh ja, gast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gast alsof ik iemand uit de jaren '50 zou willen.![]()
![]()
Ik ga erop vooruitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeh... Hoe breng ik dit eens netjes...
Zie je die dweil daar in de hoek? Die deed me veel aan jou denken.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ en Jappie gaan trouwen??
![]()
![]()
![]()
Arme Gert... zal ik m maar ff gaan troosten dan?!![]()
![]()
He's all yours.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
KZ en Jappie gaan trouwen??
![]()
![]()
![]()
Arme Gert... zal ik m maar ff gaan troosten dan?!![]()
![]()
Ach, ik draai wel bijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je klokkenspel loopt 6 minuten achter![]()
champignons lust ik niet....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Weetikveel. Heel veel champignons in elk geval. Oh wat is dat lékker!
Helemaal geen visjes?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Weetikveel. Heel veel champignons in elk geval. Oh wat is dat lékker!
Serieus, straks ga je nog beweren dat het enige recht van ene vrouw het aanrecht is. Dat ze geen auto zouden mogen rijden en dat ze zelf hun kleding maar moeten maken.quote:
Uit nieuwsgierigheid: Zou je wel een pizza met champignons kopen om ze er vervolgens af te halen?quote:
Veel oefenen, vrouwen zat hier. Kom maar bij me terug als je toe bent aan je examen.quote:
En dat hoef ik niet eens zelf te typen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Serieus, straks ga je nog beweren dat het enige recht van ene vrouw het aanrecht is. Dat ze geen auto zouden mogen rijden en dat ze zelf hun kleding maar moeten maken.![]()
neequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: Zou je wel een pizza met champignons kopen om ze er vervolgens af te halen?
Ga je nog veel langer door met je tirade?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Serieus, straks ga je nog beweren dat het enige recht van ene vrouw het aanrecht is. Dat ze geen auto zouden mogen rijden en dat ze zelf hun kleding maar moeten maken.![]()
Je ziet vooroordelen en discriminatie in een klein grapje, maar je kunt er zelf ook wat van hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, sommige dingen had je gewoon in de COS kunnen lezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik hoef het niet eens zelf te zeggen![]()
![]()
Nou?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet ik er even een hijs aan geven?
Wie heeft het er over dat ik er ooit mee stop?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
Ga je nog veel langer door met je tirade?
COS? Bij dat pauper folk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, sommige dingen had je gewoon in de COS kunnen lezen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |